השכרת רכב בקפריסין הטורקית

השכרת רכב בקפריסין היוונית

השכרת רכב בקפריסין היוונית – מנוע השוואת המחירים שיחסוך לכם מאות שקלים בקלות משווה הצעות מחיר מחברות השכרת הרכב השונות בקפריסין היוונית. בנוסף מומלץ לקרוא כאן טיפים חשובים לנהיגה בקפריסין, על חוקי התנועה הייחודיים וטיפים חשובים להשכרת רכב בקפריסין היוונית

          דילים לפאפוס    |    דילים לאיה נאפה    |    דילים ללרנקה

בקפריסין היוונית (כלומר מדינת קפריסין המוכרת, החלק הדרומי והגדול של קפריסין) תמצאו כבישים גדולים ומתוחזקים היטב שמחברים בין הכפרים והערים בקפריסין היפהפיה. לכן, השכרת רכב בקפריסין היוונית היא אפשרות מאוד מומלצת שכדאי לקחת בחשבון בתיכנון טיול לקפריסין. קחו בחשבון רק שהנהיגה בקפריסין היא בצד שמאל של הכביש, כמו באנגליה.

לקבלת הצעות המחיר הזולות ביותר עבור השכרת רכב בקפריסין כדאי להשתמש במנוע השוואת המחירים המופיע כאן למטה, ומתעדכן באופן אוטומטי במחירי השכרת רכב בקפריסין לרבות כל המבצעים, ההנחות, והמחירים המעודכנים של כל חברות השכרת הרכב בקפריסין, כולל חברות השכרת רכב קפריסאיות זולות שבד"כ אינן מוכרות למטייל הישראלי. פשוט ביחרו את יעד החופשה שלכם ותאריכי ההגעה לקפריסין וקבלו השוואת מחירים של השכרת רכב בקפריסין ממנה תוכלו לבחור את הצעות המחיר המשתלמות ביותר, שיחסכו לכם מאות שקלים

השכרת רכב בקפריסין – מנוע חיפוש והשוואת מחירים

חופשה בקפריסין – עוד מידע למטייל

קפריסין עם ילדים – המדריך לחופשה למשפחות

מלונות מומלצים בקפריסין למשפחות עם ילדים

מוניות בקפריסין ושירותי תחבורה ציבורית

טיסות לקפריסין – מידע והשוואת מחירים

eSIM וסים לקפריסין וטיפים על תקשורת במהלך החופשה

תנאים ודרישות להשכרת רכב בקפריסין

על מנת להשכיר רכב בקפריסין, צריך להיות לפחות בגיל 21 ומעלה (בקטיגוריות מיוחדות של כלי רכב מאוד כבדים או מאוד קלים לפעמים יש דרישת גיל ייחודית). בנוסף, למזמין הרכב השכור צריך להיות רישיון נהיגה בתוקף במשך שלוש שנים לפחות (כלומר, הוא קיבל את רישיון הנהיגה שלו לפני שלוש שנים ומעלה). בחלק מהחברות המספקות השכרת רכב בקפריסין היוונית יש תוספת מחיר ספציפית לנהגים צעירים מתחת לגיל 25.

אם אתם מתכננים השכרת רכב בקפריסין היוונית במסגרת טיול בקפריסין עם ילדים, שימו לב שלפי החוק בקפריסין היוונית ילדים מתחת לגיל 5 חייבים לשבת חגורים בכיסאות ילדים בזמן הנסיעה ברכב.

נהיגה בקפריסין – מידע חשוב לפני השכרת רכב בקפריסין היוונית

כאמור, בקפריסין נוהגים בצד שמאל של הכביש, בדיוק הפוך מבישראל. רוב הנהגים מתרגלים לכך בצורה מהירה וללא בעיות, אבל כדאי לשקול זאת לפני שמקבלים החלטה על השכרת רכב בקפריסין היוונית. מעבר לכך, נהיגה בקפריסין היוונית היא די פשוטה. קפריסין הוא אי קטן עם מרחקי נהיגה קצרים יחסית ויש רשת תשתיות טובה של כבישים מהירים עם ארבעה נתיבים שמקשרים בין הערים הגדולות של קפריסין – עיר הבירה ניקוסיה, העיר הגדולה לימסול, לרנקה בה נמצא שדה התעופה הבינלאומי הראשי של קפריסין היוונית, איה נאפה ועיר התיירות פאפוס. שימו לב שחלק מהכבישים בקפריסין עלולים להיות סגורים בזמן החורף בזמן מזג אוויר קשה.

לפי חוקי התנועה בקפריסין היוונית, חגורות בטיחות הן חובה בזמן נסיעה ברכב. כמו בישראל,  בזמן הנהיגה, אסור להחזיק ביד פלאפון נייד. בנוסף, החוק בקפריסין אוסר על שימוש בצופר במהלך הלילה או קרוב לבית חולים.

השכרת רכב בקפריסין – מעבר עם רכב מקפריסין היוונית לצפון קפריסין

מידע חשוב מאוד שכדאי לשקול בקפידה לפני השכרת רכב בקפריסין היוונית הוא שלמרות שכיום תיירים יכולים לעבור בצורה פחות או יותר חופשית בין שני החלקים של קפריסין במעברי הגבול שנקבעו לשם כך, ולמרות שבחלק ממעברי הגבול האלו (מעבר ארמון לדרה בעיקר, מחוץ לניקוסיה), ניתן לעבור עם רכב את הגבול בין קפריסין היוונית לרפובליקה הטורקית של צפון קפריסין, חברות השכרת הרכב בקפריסין היוונית אוסרות במפורש לקחת רכב שכור מחוץ לגבולות קפריסין היוונית, או להפליג איתו במעבורת. אסור בהחלט לעבור עם רכב שכור את הגבול לקפריסין הצפונית, היא קפריסין הטורקית  וגם לא ניתן לסכם מראש עם חברת השכרת רכב בינלאומית על השכרת רכב בקפריסין היוונית והחזרת הרכב בקפריסין הטורקית.

המשמעות המעשית היא שאם אתם מתכננים טיול ברכב בכל האי קפריסין, גם בדרום קפריסין וגם בצפון קפריסין, תצטרכו להזמין השכרת רכב בקפריסין היוונית, להחזיר את הרכב השכור בניקוסיה (בצד הדרומי) או בלרנקה, בשתיהן יש מעברי גבול מסודרים, לעבור את הגבול לקפריסין הצפונית ושם לבצע השכרת רכב בקפריסין הטורקית ( שניתן להזמין מראש גם במנוע השוואת המחירים בדף זה, ביחרו בשדה ארץ "צפון קפריסין").

הגבלות מהירות בקפריסין היוונית
הגבלות המהירות בקפריסין:
● כבישים בתוך ערים ועיירות: מהירות מותרת עד 50 קמ"ש
● כבישים מהירים בין עירוניים: מהירות מותרת 100 קמ"ש

תחנות דלק בקפריסין היוונית
ניתן למצוא תחנות דלק בעיקר בערים הגדולות יותר- ניקוסיה, לימסול, פאפוס, לרנקה ואיה נאפה. באזורים הכפריים קשה יותר למצוא תחנות דלק, אך מרחקי הנסיעה קצרים וזה בדרך כלל לא מהווה בעיה. ישנן כמה תחנות דלק בשירות עצמי שפתוחות 24 שעות ביממה, בעיקר בצמתים. אין כבישי אגרה בקפריסין היוונית.

חנייה בקפריסין היוונית
במרכז הערים הגדולות תוכלו למצוא מדחנים בהם תוכלו לשלם לשעת חנייה. פס צהוב שצבוע על שפת המדרכה, הוא סימן לכך שהחנייה אסורה. בימי שבת אחר הצהריים ובימי ראשון וחגים ציבוריים החנייה חינם ובדרך כלל לא נדרש תשלום.

ביטוח השכרת רכב בקפריסין היוונית
ביטוח הוא נושא שמשתנה במידה רבה בין החברות השונות דרכן אפשר להזמין השכרת רכב בקפריסין היוונית, כדאי מאוד לבדוק את התנאים בחברה הספציפית שמעניקה לכם את המחיר הזול ביותר במנוע השוואת המחירים כאן. שימו לב שבחלק מחברות כרטיסי האשראי מחזיקי כרטיסים מסויימים זכאים לכיסויים ביטוחיים מסויימים שחלק מהם עשויים להיות בכפילות עם חלק מהביטוחים שמציעות לכם חברות השכרת רכב בקפריסין היוונית, כדאי לבדוק זאת ולחסוך חיסכון נוסף.

 

השכרת רכב בקפריסין היוונית
דירוג הגולשים 5 (3 הצבעות)
Sending

הוספת תגובה

ביטוח נסיעות לחו''ל
כרטיסי ספורט

עדכוני מבצעי נופש

הורדת אפליקציה
חופשה בישראל