קפריסין בתי מלונות מומלצים עם משפחות

קפריסין – מלונות מומלצים למשפחות עם ילדים

מתכננים חופשה בקפריסין עם ילדים? כדאי לבחור בית מלון בקפריסין מתוך רשימה זו הכוללת עשרות מלונות מומלצים בקפריסין למשפחות עם ילדים, אשר מתמקדים במשפחות ומציעים שירותים כמו הזמנת בייביסיטר, מועדוני ילדים ומטבחים מאובזרים. תמצאו ברשימה מגוון מלונות בקפריסין בשלל מיקומים וסגנונות – החל מדירות נופש בפאפוס, דרך מלונות הכל כלול בקפריסין בפרוטארס ובית מלון עם פארק מים באיה נאפה, ועד לבתי המלון הרשמיים של הבירה ניקוסיה ומלונות בלרנקה

          דילים לפאפוס    |    דילים לאיה נאפה    |    דילים ללרנקה

המכנה המשותף לכל בתי המלון בקפריסין הכלולים ברשימה זו הוא ציונים גבוהים במיוחד ברשימות מלונות מומלצים בקפריסין למשפחות עם ילדים, אשר מתפרסמים באינטרנט באנגלית ומבוססים על הצבעות של משפחות מרחבי העולם שהתארחו בבתי המלון בחופשה בקפריסין עם ילדים.

מעבר לכך תמצאו כאן בתי מלון בקפריסין בשלל רמות מחיר, סגנונות אירוח ומיקומים בתוך קפריסין – מלונות בפאפוס בה נוחתות הטיסות הזולות מישראל, מלונות בלרנקה בה נוחתות הטיסות הסדירות מישראל, מלונות באיה נאפה, עיירת הנופש הידועה של קפריסין בה תמצאו גם בית מלון עם פארק מים צמוד, מלונות בפרוטארס, עיירת הנופש למשפחות בה יש מספר מלונות הכל כלול בקפריסין למשפחות עם ילדים, מלונות בלימסול, עיר הנמל של קפריסין, מלונות בניקוסיה בירת קפריסין וגם בתי מלון בכפרים בקפריסין.

חופשה בקפריסין – עוד באותו נושא:

מלונות מומלצים בקפריסין למשפחות עם ילדים

מוניות בקפריסין ושירותי תחבורה ציבורית

טיסות לקפריסין – מידע והשוואת מחירים

השכרת רכב בקפריסין – מידע חיוני והשוואת מחירים

eSIM וסים לקפריסין וטיפים על תקשורת במהלך החופשה

מלונות מומלצים בקפריסין למשפחות עם ילדים

מלונות מומלצים בפאפוס למשפחות


מלון ספא כשר "הלגונה הכחולה" (Blue Lagoon)

מלון ספא כשר "הלגונה הכחולה" (Blue Lagoon), מלון מומלץ בפאפוס, קפריסין, בדירוג של 4 כוכבים, הממוקם במתחם Capital Coast בעיר.

המלון מציע ארוחות בוקר וערב כשרות במזנון עשיר ומגוון, בניהול שף ישראלי, ומאפשר לתיירים שומרי כשרות גם הכנת כריכים לבילויים במהלך היום מחוץ למלון.
המלון ממוקם באזור נוח ליציאה לסיורים באתרים ובאטרקציות תיירותיות, כגון קברי המלכים (Tombs of the Kings) ותיאטרון מרקידיאו (Markideio).


חדרי המלון ממוזגים עם אינטרנט אלחוטי בחינם וחדר רחצה פרטי. כל החדרים כוללים ארון בגדים, כספת וטלוויזיה עם מסך שטוח. אורחי המלון מוזמנים ליהנות גם מבריכה מקורה, ממופעי בידור בערבים, מטרסת שמש, מגרש טניס, מרכז עסקים וחנות מזכרות.

להזמנת חדרים ולמידע נוסף לחצו כאן


מלון וסוויטות אמפורה – Amphora Hotel & Suites

אמפורה, בית מלון וסוויטות בדירוג 4 כוכבים, מתהדר במקום מעולה על חוף הים של פאפוס ובמבנה מסוגנן ששימש בעבר כיקב. הוא מציע חופשה משפחתית בקפריסין ביחידות אירוח המשקיפות לים ושוכנות בגנים מטופחים ומוריקים. במלון יש בר טרקלין, מסעדה ובריכה מעוצבת. הנמל והטירה של פאפוס נמצאים מרחק הליכה קטן מהמקום. בית המלון זוכה לציון 9.3 בדירוגי מלונות מומלצים בקפריסין עם ילדים

הדירות, הסוויטות והחדרים במלון מרוהטים באלגנטיות וכוללים מרפסת פרטית. כל יחידה כוללת טלוויזיה עם חיבור לווייני ומסך שטוח, מערכת מיזוג אוויר וקומקום חשמלי. חדר הרחצה הצמוד כולל מוצרי טיפוח ללא עלות ונעלי בית.

האורחים נהנים ממאכלים בינלאומיים וקפריסאיים במסעדת המקום ומהירגעות עם קוקטייל על הבר שבטרקלין. בימות הקיץ מופעל גם בר הבריכה. מדי יום מוגשת ארוחת בוקר אמריקאית.

ניתן להסתייע בשירות הסעות לשדה התעופה הבינלאומי פאפוס (או משדה התעופה למלון) ללא עלות ואילו הסעות מ/אל שדה התעופה של לרנקה, אפשריות בתיאום מראש ובעלות נוספת. שפע מסעדות, ברים וחנויות ממתינים לאורחים בעיירה פאפוס. במקום יש אינטרנט אלחוטי חינם, כמו גם חניה ללא תשלום. ניתן להגיע למגרשי גולף 20 דקות נסיעה ממקום האירוח.

להזמנת חדרים ולמידע נוסף לחצו כאן


אתר הנופש והספא קפיטל קואסט – Capital Coast Resort And Spa 

קפיטל קואסט, ריזורט וספא מומלץ בקפריסין בדירוג 4 כוכבים, מציע יחידות אירוח אקסקלוסיביות בעיירה פאפוס. המקום נמצא מול החוף ומציע טיפולי עיסוי, סאונה, חמאם ואמבט עיסוי. המלון זוכה לציון 8.2 בדירוגי מלונות מומלצים בקפריסין למשפחות עם ילדים.

יחידות האירוח המתאימות למשפחות אשר מגיעות אל קפריסין עם ילדים מוארות, מעוצבות באלגנטיות עכשווית וכוללות סלון רחב ידיים עם טלוויזיה מתקדמת ונגן DVD. חלק מהיחידות כוללות מטבח מאובזר, עם מדיח כלים ותנור – יתרון משמעותי לעומת מלונות בקפריסין ברוב המיקרים עבור משפחות.

המסעדה בבית המלון מציעה שילוב מעניין של מנות בינלאומיות ומסורתיות. האתר כולל בר בריכה חיצוני, כמו גם בר-גג עם נוף לים התיכון. ארוחת הבוקר המוגשת מדי יום מציעה טעמים קפריסאיים מענגים.

הריזורט מציע מבחר פעילויות נופש למשפחות, וכולל שתי בריכות, מגרש טניס וחדר כושר לפעילויות כושר ואירובי. ניתן ליהנות מפעילויות שנורקלינג וצלילה בחוף הסמוך.

לאורחים השוהים במקום שני לילות או יותר, מציע המקום הסעות חינם הלוך ושוב אל/משדה התעופה של פאפוס. ניתן אף לתאם הסעות אל/מנמל התעופה לרנקה – בעלות נוספת.

אתר קברי המלכים המהווה את אחת החשובות שבין אטרקציות תיירותיות בפאפוס נמצא 650 מטרים מהריזורט. במרחק נסיעה קצר מהמקום, תגיעו ל-4 מסלולי גולף מקומיים.

להזמנת חדרים ולמידע נוסף לחצו כאן

בית הארחה וילה הלן – Villa Helen 

וילה הלן, בית הארחה מומלץ בקפריסין בעיר פאפוס, מציע למשפחות חופשה בקפריסין עם בריכת שחיה חיצונית עם גינה. הווילה ממוקמת 5 קילומטרים מאתר קברי המלכים בפאפוס. גישה לאינטרנט אלחוטי חינם זמינה ברחבי מקום האירוח, כמו גם חניה פרטית באתר ללא תשלום.

המטבח כולל מיקרוגל ותנור – יתרון משמעותי עבור משפחות בהשוואה אל מלונות בקפריסין. בחדר הרחצה הפרטי יש אמבט, מגבות ומצעים.

כיכר אוקטובריו (Octovriou) ותיאטרון מרקידייו (Markideio) נמצאים 5 קילומטרים מבית ההארחה. נמל התעופה הקרוב הוא נמל התעופה הבינלאומי של פאפוס, המרוחק 14 קילומטרים מהמקום.

להזמנת חדרים ולמידע נוסף לחצו כאן

בית הארחה ארטמיס סינתיה קומפלקס – Artemis Cynthia Complex 

ארטמיס סינתיה קומפלקס, בית הארחה מומלץ בקפריסין השוכן קילומטר בודד ממבחר חנויות, ברים ומסעדות במתחם התיירותי של פאפוס, מציע חופשה בקפריסין עם 4 בריכות, חדר כושר וגינה מרווחת. בנוסף, מציע המקום למשפחות יחידות אירוח עם מרפסת מרוהטת ומרווחת המשקיפה לים התיכון או לבריכה. המלון זוכה לציון 8 ברשימות בתי מלון מומלצים בקפריסין עם ילדים.

הדירות ממוזגות, עם סלון שבו ספה וטלוויזיה. יש בהן גם מטבח מאובזר הכולל מתקני בישול ושולחן אוכל – יתרון משמעותי לעומת מלונות בקפריסין ברוב המיקרים.

הילדים ייהנו בוודאי מבילוי בבריכת הילדים, שם יוכלו לשחק עם ילדים אחרים ולרכוש חברים חדשים בני גילם. האורחים נהנים גם מישיבה רוגעת בגן עם עצים וצמחים שבמקום.

מטרים ספורים מהמקום ניתן למצוא תחנת אוטובוס. 50 מטרים משם ישנן חנויות ואילו 300 מטרים מבית ההארחה תמצאו שווקי ירקות ופירות או סופרמרקטים. החוף העירוני של העיר פאפוס נמצא 1.5 קילומטרים מהמקום, בעוד שפאפוס העתיקה מרוחקת 3 קילומטרים בלבד ממנו. נמל התעופה פאפוס ניצב 7 קילומטרים מבית ההארחה.

להזמנת חדרים ולמידע נוסף לחצו כאן

לייטהאוס פיפטי-וואן – Seaside Luxury Flat: Lighthouse 53

לייטהאוס פיפטי-וואן, בית הארחה בקפריסין (פאפוס) המשקיף לים, כולל מרפסת ובר ובסמוך לו נמצאת טירת פאפוס, שהוקמה בימי הביניים. הדירה המתאימה למשפחות אשר מגיעות אל קפריסין עם ילדים כוללת מערכת מיזוג אוויר, פינת אוכל, מטבח מאובזר במלואו וטלוויזיה עם מסך שטוח. בסמוך יש מספר מסעדות.

מרכז הקניות Kings Avenue Mall ממוקם קילומטר אחד מהמקום; ואילו פארק המים Paphos Waterpark המהווה את אחת המרכזיות שבין אטרקציות בפאפוס למשפחות נמצא 1.5 קילומטרים מהמקום.

להזמנת חדרים ולמידע נוסף לחצו כאן

חופשה בפאפוס – עוד מידע למטייל

מלונות בפאפוס למשפחות עם ילדים – רשימה מורחבת

חופשה בפאפוס – אטרקציות מומלצות למשפחות

מלונות מומלצים בלרנקה למשפחות

לה פאלמייר לאקז'רי סוויטס – Les Palmiers Luxury Suites 

לה פאלמייר לאקז'רי סוויטס, בית הארחה מומלץ בקפריסין בעיר לרנקה, מציע יחידות אירוח הנפתחות למרפסת מרוהטות המשקיפות לים התיכון. אלו הן יחידות אירוח בשירות עצמי המרוחקות הליכה קצרה מחוף פוניקודס (Foinikoudes Beach); המרינה של לרנקה נמצאת 400 מטרים מהמקום. אינטרנט אלחוטי זמין חינם בכל שטחי האתר. בית ההארחה זוכה לציון 9.5 בדירוג מלונות מומלצים בקפריסין למשפחות עם ילדים.

כל דירה ממוזגת ומעוצבת בפשטות אך בטעם  טוב, עם גווני חום-אדמה וריהוט מודרני. כל יחידה כוללת פינת אוכל, מטבח מאובזר במלואו – שלא תמיד קל למצוא בחיפוש מלונות בקפריסין – ופינת ישיבה עם טלוויזיה. גם מתקני גיהוץ ומכונת כביסה זמינים לאורחים.

המקום יכול לסדר ארוחות צהריים ארוזות לפי בקשה אותם תוכלו לקחת ליום של טיול בקפריסין, וכן שירות חדרים.

האורחים נהנים מעיסויים בתיאום מראש. גם מתקני ספורט זמינים במקום; במקום ניתן לארגן פעילויות ספורט מים, כגון שייט קאנו, שנורקלינג וצלילה. יתר על כן, מציע המקום דלפק לענייני תיירות, שירות קונסיירז' ושירות המרת מט"ח. נמל התעופה הבינלאומי בלרנקה מרוחק 5 קילומטרים מהמקום. חניה פרטית זמינה חינם לאורחים.

להזמנת חדרים ולמידע נוסף לחצו כאן

מרכז נופש סטפני סיטי אפרטמנטס – Stephanie City Apartments 

סטפני סיטי אפרטמנטס, מרכז דירות נופש בשירות עצמי במרכז לרנקה, ממוקם 300 מטרים בלבד מכנסיית סנט לזרוס ו-100 מטרים בלבד מכיכר דימרשיו (Dimarchiou). מלון דירות הנופש זוכה לציון 9.3 ברשימות מלונות מומלצים בקפריסין עם ילדים.

כל יחידה כוללת פינת ישיבה, מיזוג אוויר וטלוויזיה, מטבח מאובזר עם כלי מטבח ומקרר שמהווה יתרון משמעותי מול מלונות בקפריסין עבור משפחות, וחדר רחצה פרטי שבו מוצרי טיפוח ללא עלות, מייבש שיער ומקלחת.

מקום האירוח מציע מתקני ברביקיו וגן, כמו גם שירות אחסון מזוודות וכביסה.

שדה התעופה הבינלאומי לרנקה מרוחק 8 קילומטרים מהמקום. חניה ציבורית זמינה לאורחים בקרבת מקום.

להזמנת חדרים ולמידע נוסף לחצו כאן

חופשה בלרנקה – מידע נוסף

מלונות מומלצים בלרנקה עם ילדים – רשימה מלאה

לרנקה למשפחות – אטרקציות מומלצות ומידע למטייל

השכרת רכב בלרנקה – השוואת מחירים וטיפים

מלונות באיה נאפה למשפחות עם ילדים

אתר הנופש ופארק המים אלקטרה הולידיי וילג' Electra Holiday Village Water Park Resort

כאשר מדובר על מלונות מומלצים בקפריסין למשפחות עם ילדים, אין ספק שמלון שהוא גם פארק מים יהיה הבחירה המושלמת – אלקטרה הולידיי וילג' באיה נאפה הוא בית מלון מהסוג הזה, והוא יספק לכם חופשה משפחתית בקפריסין שתהיה מלאה בכיף והנאה. האטרקציה המרכזית היא כמובן הבריכות של המלון, שמלאות במגלשות גדולות ומשחקי מים מהנים.

המלון מציע למשפחות דירת חדר שינה מעולה, שממש לא מרגישה כמו חדר צפוף בבית מלון ממוצע. הדירה כוללת חדר שינה, סלון, מרפסת ומטבחון שכולל איזור ישיבה, ומצויידת בכל הדרוש לחופשה משפחתית – מיקרוגל, קומקום, מקרר, כלי מטבח ועוד – יתרון משמעותי למשפחות לעומת מלונות בקפריסין ברוב המיקרים.

אם פארק המים של המלון (הפתוח רק בקיץ) לא מספיק או שאתם מתכננים חופשה בקפריסין בסתיו או בחורף, הילדים גם יוכלו לשחק בגן השעשועים שבחצר או במשחקיה הגדולה שבתוך בית המלון. בנוסף, מדי פעם מתקיימים במלון ערבי בידור מהנים לכל המשפחה.

מסעדת המלון מגישה מנות מהמטבח המקומי והבינלאומי, כמו גם יין קפריסאי טוב.  כפר הנופש אלקטרה הולידיי וילג' נמצא במרחק של כחמש דקות הליכה מחוף הים, וכקילומטר וחצי ממרכז העיר איה נאפה.

לבדיקת מחירים, פרטים והזמנת חדרים

מלון אדאמס ביץ' Adams Beach Hotel

מלון אדאמס ביץ' הוא מלון ארבעה כוכבים מפואר ופופולרי במיוחד באיה נאפה. הוא בית מלון מאוד מומלץ בקפריסין למשפחות עם ילדים, בעיקר בזכות החדרים המרווחים והאטרקציות המהנות לילדים.

איזור הבריכות הענק של המלון כולל מגלשות מים גדולות וניתן להעביר בו בקלות כמה שעות מהנות. מלבד זאת, הילדים יוכלו להעביר את היום בכיף בגן השעשועים או במועדון הילדים המקסים והצבעוני המלא בצעצועים ומשחקים, כך שההורים יכולים להירגע בנחת. בנוסף, אפשד לתאם במלון שירותי בייביסיטר (שמרטפות) מראש ובתוספת תשלום. בנוסף, המלון הידידותי למשפחות מספק כיסאות תינוק, ומציע תפריט ארוחות ילדים.

החדר המומלץ ביותר למשפחות עם ילדים במלון הוא חדר הסופיריור היוקרתי – הוא כולל מיזוג אוויר, טלוויזיה, כספת, מוצרי טואלטיקה, אינטרנט אלחוטי בחינם, איזור ישיבה, מרפסת ועוד.

במתחם המלון יש מגוון רחב במיוחד של מסעדות: מסעדת סושי יפנית, טברנה יוונית, מסעדת בופה ועוד. לצד הבריכה תוכלו ליהנות ממשקה מרענן בבר הבריכה.

לבדיקת מחירים, פרטים והזמנת חדרים

חופשה משפחתית באיה נאפה – עוד מידע למטייל

מלונות מומלצים באיה נאפה למשפחות עם ילדים – הרשימה המלאה

איה נאפה עם ילדים – המדריך לחופשה משפחתית

מלונות מומלצים בפרוטארס למשפחות

מלון ופארק מים סנט אליאס אולטרה הכל כלול St. Elias Ultra All Inclusive Hotel & Waterpark

המלון המושלם בפרוטארס למשפחות: במלון סנט אליאס בפרוטארס, מלון הכל כלול מומלץ בקפריסין לא ישעמם לכם לרגע – תוכלו לבחור בין שלוש בריכות שונות (ביניהן בריכה לילדים ובריכה גדולה עם 3 מגלשות מים), 2 מועדוני ילדים (משחקיות), מגרש משחקים, מגרש טניס וגם מרכז ספא חדש לגמרי. כמו כן, המלון מספק שירותי בייביסיטר לילדים בתוספת תשלום, כך שההורים יכולים לקבל טעימה מחיי הלילה של פרוטארס.

גם המיקום של בית המלון טוב למשפחות עם ילדים – המלון ממוקם באזור שקט המשקיף על מפרץ פרוטארס, במרחק של רבע שעה הליכה מחוף הים וכ-50 ק"מ מנמל התעופה הבינלאומי בלרנקה. כמו כן, המלון מספק שירותי הסעות לחוף הים ולמרכז פרוטארס.

ניתן להזמין במלון חדר סטודיו לשלוש נפשות, סוויטת חדר שינה אחד לארבעה אנשים או סוויטת שני חדרי שינה לעד שישה אנשים. חדרי המלון מעוצבים בסגנון מודרני ובהם מקלחת ושירותים פרטיים, מיזוג אוויר, טלוויזיית לווין, מייבש שיער, כספת, מרפסות מרווחות ונוף לגינה או לבריכה. ניתן להזמין אירוח במלון על בסיס חצי פנסיון, ארוחת בוקר בלבד או הכל כלול. הוא זוכה לציונים גבוהים בכל רשימת מלונות מומלצים בקפריסין עם משפחות.

לבדיקת מחירים, פרטים והזמנת חדרים

מלון חוף קאבו מריס Cavo Maris Beach Hotel

מלון קסום ומאוד מומלץ לחופשה בקפריסין עם ילדים – שיש בו הכל למשפחות: החל מחדרי משחקים, דרך אפשרות הזמנת בייביסיטר ועד לבריכת הילדים. זהו מלון הכל כלול בקפריסין הזוכה להמלצות מעולות בביקורות על מלונות מומלצים בקפריסין למשפחות עם ילדים. המלון מציע, בין היתר, בחירה בין אירוח על בסיס הכל כלול או אולטרה הכל כלול – המציע אפשרויות רבות יותר לבחירה במסעדה ובבר. המלון ממוקם במרחק של כ-2 דקות הליכה מחוף הים.

בית המלון מציע מגוון רחב של חדרים, החל מחדר משפחה עם נוף מעולה לים ועד לחדר מפואר עם קומה נפרדת להורים. החדרים מעוצבים בצבעוניות ומאובזרים היטב, כולל קומקום חשמלי ומוצרים להכנת קפה/תה, מיני בר (ריק), כספת, טלוויזיה, מיזוג אוויר ומייבש שיער.  המלון מציע גם חדרים המותאמים לבעלי מוגבלויות.

מלון קאבו מריס בפרוטארס הוא בחירה מעולה לחופשה עם ילדים בקפריסין – הוא כולל משחקיה מצויינת, גן שעשועים מלא במשחקים שממוקם בסמוך לבריכת הילדים המרווחת ולבריכה הראשית של המלון, שני מועדוני ילדים עם משחקי וידאו ומשחקי שולחן שונים, וגם מופעי בידור והפעלות לילדים ואפילו פינת ילדים מיוחדת בבופה של המלון עם אוכל טעים במיוחד.

מבחינת אוכל במלון תוכלו לבחור מבין מספר מסעדות, ברים ואזורי ישיבה שונים. כמו כן, במלון יש 2 מגרשי טניס. אפשר גם להזמין שירותי בייביסיטר – מראש בתוספת תשלום.

לבדיקת מחירים, פרטים והזמנת חדרים 

חופשה בפרוטארס – עוד המלצות למטייל

מלונות מומלצים בפרוטארס למשפחות – הרשימה המלאה

פרוטארס למטייל – אטרקציות מומלצות לחופשה

מלונות מומלצים בלימסול עם ילדים

אתר הנופש סנט רפאל St Raphael Resort

אתר הנופש סנט רפאל בלימסול עמוס בפעילויות נופש. למרות שלא בטוח שתרצו לצאת ממתחם בית המלון, הוא ממוקם רק דקה מחוף הים של לימסול.  בריזורט המפנק תוכלו ליהנות מבריכה חיצונית או פנימית, כאשר הבריכה הראשית החיצונית גדולה במיוחד, ואף כוללת מגלשה לילדים ומיטות שיזוף רבות. הילדים יוכלו ליהנות ממשחקיה שווה במיוחד שמתאימה לילדים בגילאי 4 עד 12 – ולאפשר להורים קצת מנוחה. בנוסף יש אפשרות להזמין שירותי בייביסיטר בתוספת תשלום, שירות שבפני עצמו הופך את סנט רפאל לבחירה מומלצת כאחד מרשימת מלונות מומלצים בקפריסין למשפחות עם ילדים – כי הוא מאפשר להורים ליהנות מקצת זמן זוגי ולחוות גם את חיי הלילה של לימסול.

בריזורט סנט רפאל דואגים גם להורים, אשר יכולים ליהנות משימוש חופשי במתקני חדר הכושר, הבריכה הפנימית, הסאונה והג'קוזי (מגיל 16 ומעלה). תוכלו גם ליהנות ממגוון טיפולי ספא בתוספת תשלום.

ניתן להזמין חדר מרווח שמתאים למשפחות אשר מגיעות אל קפריסין עם ילדים, על בסיס לינה וארוחת בוקר, חצי פנסיון או הכל כלול. החדרים מצוידים במזרנים נוחים במיוחד, אינטרנט אלחוטי חינם, מיזוג אוויר, פינת קפה ותה להכנה עצמית טלוויזיה עם ערוצי כבלים, כספת ומייבש שיער. בחלק מהחדרים יש גם מרפסת פרטית.

המלון ממוקם במרחק של כדקה הליכה מחוף הים. שדה התעופה הקרוב ביותר הוא נמל התעופה הבינ"ל של לרנקה, במרחק של 45.7 ק"מ.

לבדיקת מחירים, פרטים והזמנת חדרים

בית דירות דרלקס אפארטמנטס גאלאטקס ביץ' סנטר – Darlex Apartments Galatex Beach Center 

דרלקס אפארטמנטס גאלאטקס ביץ' סנטר, בית דירות נופש מומלץ בלימסול – 50 מטרים מהחוף, מציע יחידות ממוזגות ומאובזרות, עם אינטרנט אלחוטי חינם אין כסף. סופרמרקטים ותחנת אוטובוס ממוקמים 5 דקות הליכה מבית הדירות. המלון זוכה לציון 9.4 בדירוגי מלונות מומלצים בקפריסין עם ילדים.

הדירות מעוצבות ואלגנטיות וכוללות טראסה עם ריהוט גן, דק ונוף מעורר השתאות להר או לים. בכל דירה יש חדר שינה או שניים, טלוויזיה עם מסך שטוח וערוצי לוויין, סלון, מטבח מאובזר היטב עם פינת אוכל ותנור וחדר רחצה.

האורחים נהנים מטראסת השמש ומבריכת השחייה במקום האירוח הסמוך – בעלות נוספת. הילדים ייהנו בוודאי לבלות זמנם במתקני השעשועים המיועדים להם, שם הם ישחקו עם ילדים אחרים וירכשו חברים חדשים – זאת בזמן שאתם תקבלו את ההזדמנות (הנדירה) לנוח מעט מההשגחה על הילדים – בחדר השינה או אולי דווקא על שפת הבריכה.

ארוחת בוקר זמינה לאורחים בתוספת תשלום. מספר חנויות, קפה-ברים ומסעדות נגישים במרחק הליכה מהמקום. נמל התעופה הבינלאומי לרנקה מרוחק 56 קילומטרים מהמקום.

להזמנת חדרים ולמידע נוסף לחצו כאן

חופשה בלימסול – המלצות קריאה למטייל

מלונות מומלצים בלימסול למשפחות עם ילדים – רשימה מלאה

לימסול עם ילדים – אטרקציות למשפחות ומידע למטייל

השכרת רכב בלימסול – השוואת מחירים וטיפים

מלונות מומלצים בניקוסיה בירת קפריסין

מלון קליאופטרה ניקוסיה – Cleopatra Hotel Nicosia

מלון מומלץ בקפריסין למשפחות בעיר הבירה ניקוסיה, בדירוג 4 כוכבים,  הכולל ספא, ג'קוזי, חדר כושר, בריכת שחייה וגם בריכת ילדים, סאונה, גינה, ושירותים שימושיים כמו  מסעדה, בר, שירותי כביסה ואינטרנט אלחוטי – שלא תמיד מובנים מאליו כאשר מחפשים מלונות בניקוסיה.

מלון הקליאופטרה ידוע גם בזכות שירות אדיב וגם בזכות המיקום המעולה שלו במרכז ניקוסיה (בחלק הדרומי, בירת קפריסין היוונית) – בערך עשר דקות הליכה ממגוון אטרקציות בניקוסיה כמו המוזיאון של קפריסין, הגנים העירוניים של ניקוסיה, וכיכר אלפת'ריה. זמן ההגעה למלון בנסיעה ישירות משדה התעופה של לרנקה הוא בערך 40 דקות נסיעה.

המלון כולל 89 חדרים משפחתיים מרווחים ששופצו לאחרונה. החדרים ממוזגים ומעוצבים ומאובזרים בטלוויזיה עם מסך שטוח ופינוקים כמו נעלי בית, מיני בר ומייבש שיער.

לבדיקת מחירים, פרטים והזמנת חדרים

מלון דירות לורדוס ניקוסיהLordos Hotel Apartments Nicosia

זהו מלון דירות נופש בקפריסין המקבל ציונים גבוהים ברשימות בתי מלון מומלצים בניקוסיה עם ילדים. הוא נמצא במרכז ניקוסיה, קרוב לשוק הגדול, ומשלב בין נופש עם מטבח ואפשרות בישול עצמי בדירת נופש משפחתית מרווחת לבין שירותי בית מלון.

יש במלון דירות נופש משפחתיות הכוללות שני חדרי שינה וסלון (כולל אפשרות לינה בסלון), ויש דירות סטודיו עם חדר שינה אחד וסלון. כל הדירות ממוזגות ובכולן תמצאו מטבח מצוייד ומאובזר לבישול, לרבות כלי מטבח וכלי אוכל שלא תמיד תמצאו בקרב מלונות בקפריסין – ואף מרפסת עם נוף ואינטרנט אלחוטי.

בית המלון מגיש ארוחת בוקר בסגנון בופה והצוות השירותי עומד לרשותכם בקבלה לכל צורך או שאלה, אפשר גם להזמין באמצעות המלון השכרת רכב בניקוסיה.

לבדיקת מחירים, פרטים והזמנת חדרים

חופשה בניקוסיה בירת קפריסין – עוד מידע למטייל

מלונות מומלצים בניקוסיה בירת קפריסין היוונית – הרשימה המלאה

ניקוסיה עם ילדים – אטרקציות מומלצות למשפחות

בתי מלון בקפריסין הכפרית

מזוטוס פנורמיק ווילג' Mazotos Panoramic Village

מאזוטוס פנורמיק וילאג', בית הארחה מומלץ בקפריסין למשפחות ממוקם בכפר מאזוטוס (Mazotos), כולל 3 בריכות חיצוניות ומציע יחידות אירוח אלגנטיות עם אינטרנט אלחוטי חינם. המקום ניצב 1.7 קילומטרים מפארק קאמל ו-2.6 קילומטרים בלבד מחוף מאזוטוס. המלון זוכה לציון 8.3 בדירוגי מלונות מומלצים בקפריסין למשפחות עם ילדים.

בדירה יש מיזוג אוויר, פינת ישיבה מרווחת ובה טלוויזיה עם מסך שטוח, ומרפסת. המטבח המאובזר במלואו כולל גם תנור ומיקרוגל – יתרונות משמעותיים למשפחות לעומת מלונות בקפריסין ברוב המיקרים. חדר הרחצה הצמוד כולל מקלחת או אמבטיה.

העיר לרנקה מרוחקת 20 קילומטרים מהמקום, בעוד שהערים ניקוסיה ולימסול נמצאות 52 קילומטרים ממנו. נמל התעופה הבינלאומי לרנקה מרוחק 15 קילומטרים משם. חניה פרטית זמינה לאורחים ללא תשלום.

להזמנת חדרים ולמידע נוסף לחצו כאן

מלון אפרודיטי ביץ' – Aphrodite Beach Hotel 

אפרודיטי ביץ', מלון בניהול משפחתי בדירוג 2 כוכבים, מרוחק מטרים אחדים מחוף יאנאקיס (Yiannakis) ו-500 מטרים מפארק הטבע אקאמאס, בעיירה פוליס חיסוקוס. המקום כולל 2 מסעדות ויחידות אירוח ממוזגות עם מרפסות המשקיפות אל הים התיכון בנוף צדדי. בית המלון זוכה לציון 9.7 בהמלצות על בתי מלון מומלצים בקפריסין עם ילדים.

כל יחידה כוללת גם טלוויזיה עם ערוצי לוויין. קומקום חשמלי, מקרר ומייבש שיער ניתן להזמין לחדר על-פי בקשה.

ארוחת בוקר מוגשת כמזנון בפינת האוכל של המקום. במסעדה שמול החוף ובמסעדה המקורה יפנקו אתם במנות קפריסאיות אותנטיות לארוחות צהריים וערב. קפה ומשקאות מוגשים בבר לאורחים, הנהנים מנוף מרהיב של המפרץ. בעלי המקום ישמחו אם תטעמו מהאבוקדו והתאנים הגדלים בגידול עצמי.

הילדים הצעירים ייהנו בוודאי להעביר את הזמן במתקני השעשועים הפזורים בגן, תוך שהם מכירים חברים חדשים בני גילם ומותירים את ההורים עם זמן איכות למנוחה ולרגיעה – בחדר, על שפת הבריכה או על הבר. צוות המלון יסייע לכם בשכירת אופניים או רכב. אינטרנט אלחוטי זמין לאורחים חינם ברחבי המלון.

מרחצאות אפרודיטה המפורסמות ניצבות 1.5 קילומטרים מהמקום. מרכז הכפר לץ' (Latch) מרוחק 3 קילומטרים ממנו. חניה פרטית זמינה לאורחים ללא תשלום.

להזמנת חדרים ולמידע נוסף לחצו כאן

קפריסין - מלונות מומלצים
דירוג הגולשים 5 (2 הצבעות)
Sending

הוספת תגובה

ביטוח נסיעות לחו''ל
כרטיסי ספורט

עדכוני מבצעי נופש

הורדת אפליקציה
חופשה בישראל