בתי מלון מומלצים בפאפוס לילדים

מלונות מומלצים למשפחות – פאפוס, קפריסין

פאפוס שבקפריסין הפכה לאחרונה לאחד מיעדי הנופש המשתלמים ביותר למטייל הישראלי בעקבות פתיחת קו הטיסות המוזלות הישירות ומרחק הטיסה הקצרצר, של חצי שעה בערך. יש בפאפוס הרבה בתי מלון מוצלחים שניתן לבלות בהם חופשה שלמה, אבל אם אתם מתכננים חופשה בפאפוס עם ילדים, כדאי לבחור אחד מבתי המלון שברשימה הזו, שמתמחים באירוח משפחות ומעניקים שירותים כמו משחקיות עם מדריכים שמאפשרים להורים לנוח, הפעלות לילדים עם צוות בידור, שירותי בייביסיטר שיאפשרו לכם ליהנות מחיי הלילה המוצלחים של פאפוס, בריכות ילדים ועוד

    להזמנת דילים לפאפוס            |            להזמנת קרוזים לקפריסין

פאפוס  Paphos יכולה להיות אתר משתלם ביותר לחופשה משפחתית, או נקודת פתיחה או עצירה בטיול משפחות בקפריסין. כך או כך, מומלץ ביותר לקרוא גם את הכתבה שהכנו עבורכם בנושא פאפוס עם ילדים הכוללת מידע, אטרקציות והמלצות.

חופשה בפאפוס – עוד מידע למטייל

טיסות לפאפוס (קפריסין) – השוואת מחירים וחברות תעופה

מוניות בפאפוס והסעות משדה התעופה לעיר

השכרת רכב בפאפוס קפריסין – השוואת מחירים וטיפים

e-sim ו-sim לקפריסין וטיפים על תקשורת במהלך החופשה

רשימת מלונות מומלצים בפאפוס למשפחות עם ילדים

מלון ספא כשר "הלגונה הכחולה" (Blue Lagoon)

אם אתם מתכננים חופשה עם הילדים בפאפוס, ומחפשים מלון כשר, שמציע ריזורט מפנק על שפת הים וחוויה קולינרית מפנקת, יתכן שמלון “הלגונה הכחולה” הוא המקום המתאים עבורכם. הלגונה הכחולה הוא מלון מומלץ בפאפוס בדירוג של 4 כוכבים.

המלון ממוקם במתחם Capital Coast בעיר, באזור נוח ליציאה לסיורים באתרים ובאטרקציות, כמו קברי המלכים (Tombs of the Kings) ותיאטרון מרקידיאו (Markideio).

במלון תוכלו ליהנות מארוחות בוקר וערב כשרות במזנון עשיר ומגוון, בניהול שף ישראלי, ואפילו תוכלו להכין כריכים לבילויים ולטיולים שתכננתם עם המשפחה במהלך מחוץ למלון.

חדרי המלון ממוזגים עם אינטרנט אלחוטי בחינם וחדר רחצה פרטי. כל החדרים כוללים ארון בגדים, כספת וטלוויזיה עם מסך שטוח. אורחי המלון מוזמנים ליהנות גם מבריכה מקורה, ממופעי בידור בערבים, מטרסת שמש, מגרש טניס, מרכז עסקים וחנות מזכרות.

לבדיקת מחירים, פרטים והזמנת חדרים  


מלון אלכסנדר הגדול פאפוס – Alexander The Great Beach Hotel Paphos

בפאפוס יש בתי מלון מעולים רבים, ומלון אלכסנדר הגדול הוא אחד המומלצים שבהם, אך כאשר מתכננים חופשה משפחתית בפאפוס עם ילדים כדאי לקחת בחשבון את השירותים הייחודיים של בית המלון אלכסנדר הגדול להורים וילדים – שירותי בייביסיטר, בריכת ילדים, משחקייה עם משחקי וידאו, פעילויות בידור והווי לילדים בהשגחת מדריכים, גינה, כסאות ילדים במסעדה, ועוד.

מדובר במלון מומלץ בפאפוס בדירוג 4 כוכבים שמציע למשפחות מיגוון אדיר של פעילויות – חוף ים עם אפשרויות ספורט ימי וצלילה, בריכה פנימית ובריכה חיצונית, מגרשי טניס, ספא, חדר כושר, ג'קוזי, מכון יופי וסאונה, וגם מגרש כדורעף, ביליארד והטלת חצים.

פרט לכך תמצאו במלון גם שירותים רבים כגון מסעדה איטלקית, בית קפה, בר,  מרכז עסקים, שירות חדרים, עמדה להזמנת טיולים מודרכים, עמדת קבלה הפועלת 24 שעות, שירותי ניקוי יבש וכביסה, המרת מט"ח ואף חנויות כולל חנות מזכרות אותנטיות מקפריסין.

בית המלון ממוקם בלב איזור התיירות של פאפוס, וסביבו תמצאו מיגוון של מסעדות, מועדוני לילה ובארים.

חדרי המלון ב-  Alexander The Great Beach Hotel Paphos הם חדרים משפחתיים ללא עישון, הכוללים מיזוג אוויר,  מיני בר,  טלוויזיה עם ערוצי כבלים וסרטים vod ופינוקים כמו פינת קפה ותה וחלוקי רחצה, מייבש שיער וטלפון.

לבדיקת מחירים, פרטים והזמנת חדרים  


מלון אמפורה – Amphora Hotel & Suites

בית מלון מומלץ בפאפוס, בדירוג 4 כוכבים, עם חוף ים פרטי ובריכת שחייה. זהו מלון מומלץ למשפחות עם ילדים בו תמצאו מועדון ילדים (משחקייה עם מדריך), שירותי בייביסיטר (שמרטפות), גינה ובריכת ילדים וגם שירות השכרת אופניים. פרט לכך המלון כולל כמובן את כל השירותים המודרניים כמו מסעדה, 2 ברים, אינטרנט אלחוטי, שרות חדרים 24 שעות, חני, כספת, המרת מט"ח וגם שירות הסעה מהמלון לשדה התעופה.

חדרי המלון ממוזגים ומצויידים במרפסת פרטית, טלוויזיה עם מסך שטוח עם ערוצי לוויין, שולחן כתיבה ואף נעלי בית.

בית המלון נמצא במרחק של כ-25 דקות נסיעה משדה התעופה של פאפוס, לא רחוק ממבצר פאפוס.

לבדיקת מחירים, פרטים והזמנת חדרים


מלון אנבל – The Annabelle

זהו כפר נופש (ריזורט) מומלץ בפאפוס, בדירוג 5 כוכבים, הכולל שירותים רבים למשפחות עם ילדים, החל ממשחקייה עם מדריך, גן שעשועים, דרך גינה וחדרים מרווחים למשפחות, ועד לשירותי בייביסיטר ופעילויות בידור לילדים בהשגחת מדריכים.

בנוסף תמצאו במלון מתקני נופש מושקעים כמו חוף ים שבו תוכלו לקחת חלק במיגוון פעילויות ספורט ימי כמו צלילה וגלישת רוח, מגרש טניס, בריכות שחייה רבות ונהר מלאכותי, ג'קוזי, ספא הכולל סאונה ומכון יופי, אולם סקווש, חדר כושר,  מסעדה ובר.

האנבל ממוקם במיקום מוצלח בפאפוס, במרחק הליכה של כרבע שעה מאטרקציות תיירותיות מרכזיות כמו נמל פאפוס ומבצר פאפוס, וקרוב למקומות בילוי רבים.

חדרי המלון, בעיצוב מודרני, הם חדרים ללא עישון הכוללים פינוקים גדולים כמו מקרר גדול ואמבט ספא וגם נגיעות קטנות כמו חלוקי רחצה ונעלי בית. בנוסף תמצאו כמובן ציוד מודרני כמו טלוויזיה עם ערוצי לווין, מיני בר, אינטרנט אלחוטי, שירות חדרים ומייבש שיער.

בריזורט תוכלו כמובן לקבל את כל השירותים התיירותיים, החל מהזמנת טיולים מודרכים, מרכז עסקים,  המרת מט"ח, שירותי כביסה וניקוי יבש ואף השכרת אופניים ושירות הסעה מהמלון לשדה התעופה של פאפוס.

לבדיקת מחירים, פרטים והזמנת חדרים


כפר הנופש לואיס אימפריאל – Louis Imperial Beach

כפר נופש (ריזורט) בפאפוס בדירוג 4 כוכבים, עם חוף ים פרטי עם אפשרויות ספורט ימי, בריכה מקורה, ג'קוזי, מכון יופי, חדר כושר,  מגרשי טניס וסאונה. הריזורט מותאם לאירוח משפחות עם ילדים וכולל מתקנים ושירותים מתאימים כמו למשל משחקייה לילדים, שירותי בייביסיטר, פעילויות בידור לילדים בהשגחת מדריכים, בריכת ילדים, גן שעשועים, מסלול מיני גולף, מגרשי כדורסל וכדורעף, גינה, מתחם עם שולחנות ביליארד והטלת חצים ואף אולם סקווש.

בנוסף תמצאו במלון בית קפה,  מסעדה, בר, עמדה להזמנת טיולים מודרכים, שירות המרת מט"ח, שירותי כביסה, חנויות, ואף אפשרות של השכרת אופניים. כל החדרים בכפר הנופש הותיק שופצו לאחרונה בשנת 2003, הם ממוזגים וכוללים מרפסות פרטיות, מקררים גדולים (וגם מיני בר) שירות חדרים, פינת קפה ותה, מייבש שיער, וכמובן טלוויזיה עם נגן DVD וערוצי vod

לבדיקת מחירים, פרטים והזמנת חדרים


דירות נופש אוויליון פאפוס – Avillion Holiday Apartments Paphos

מלון דירות נופש מומלץ בפאפוס, בדירוג 3 כוכבים אבל עם תמורה מאוד משתלמת ביחס למחיר, ומיקום מעולה בנגישות טובה מאוד לאטרקציות התיירותיות של פאפוס.

במלון תמצאו בריכת שחייה, חוף ים עם מרכז צלילה ואפשרויות ספורט ימי כמו שייט בקאנו או סירה, אופנוע ים, גלישת רוח, ואף דיג,  וגם מגרשי טניס. המלון מתמחה באירוח משפחות ויש בו שירותים מתאימים לחופשה עם ילדים, כמו מגרש משחקים, בריכת ילדים, גינה ושולחנות ביליארד.

דירות הנופש מעוצבות וכוללות מטבחון עם מקרר, מיקרוגל  ופינת קפה ותה. בנוסף תמצאו טלוויזיה עם כבלים ומייבש שיער. פרט לכך המלון מספק את כל השירותים התיירותיים – מסעדה ובר, שירות חדרים, בית קפה, שירותי כביסה ואינטרנט אל- חוטי.

לבדיקת מחירים, פרטים והזמנת חדרים


מלון אליסיום Elysium

אליסיום הוא ריזורט בפאפוס בדירוג 5 כוכבים, לדעת רבים מדובר בבית המלון המומלץ ביותר בפאפוס ואין ספק שמבחינת דירוגי גולשים הוא נמצא בין המלונות המומלצים ביותר בפאפוס.  הוא לא המלון הזול ביותר בקפריסין אבל אם אתם מתכננים חופשה בפאפוס ומעוניינים להתפנק באתר נופש ברמה גבוהה, אליסיום הוא אופציה מעולה.

המלון מתהדר בבריכה חיצונית עצומה ורב מפלסית, עם אזור מיוחד של סילוני מים עוצמתיים לטיפול הידרומסאז'. יש גם בריכות ילדים ובריכת Royal המיועדת למבוגרים בלבד. המלון כולל גם 2 מגרשי טניס, מרכז צלילה ומכון כושר.

בתוך מלון אליסיום פועל הספא Opium Health ובו תוכלו להתנסות במיגוון  גדול של טיפולים כמו ארומתרפיה והידרותרפיה.

בבית המלון, המקבל ציונים גבוהים בדירוגי מלונות מומלצים בפאפוס למשפחות עם ילדים, יש כמה מסעדות מעולות המגישות מיגוון רחב של מאכלים מהמטבח היפני, האיטלקי, היווני ועוד.

מלון אליסיום היוקרתי ממוקם על קו החוף של פאפוס בסמוך לאתר קברי המלכים, חצי שעה נסיעה משדה התעופה של פאפוס. כל החדרים במלון כוללים מרפסת נוף ואיבזור מודרני כמו טלוויזיה עם ערוצי לוויין וכדומה.

לבדיקת מחירים, פרטים והזמנת חדרים


ריזורט ספא קפיטול קואסט – Capital Coast Resort & Spa

כפר נופש בפאפוס בדירוג 4 כוכבים, בו תמצאו שירותים ייעודיים למשפחות עם ילדים כמו שירותי בייביסיטר ומשחקייה עם משחקי וידאו, גן שעשועים, גינה, אזור עם שולחנות פיקניק, מתחם שולחנות ביליארד והטלת חצים, אפשרות להשכרת אופניים וחדרים גדולים המתאימים למשפחות.

פרט לכך תמצאו בכפר הנופש את כל הבילויים הדרושים לחופשה משפחתית מוצלחת – חוף ים פרטי ובו שלל פעילויות ספורט ימי כמו צלילה, שייט בקייאק, אופנוע ים ודיג, 2 בריכות שחייה (חיצונית ומקורה), מסעדה ובר, ספא,  מגרשי טניס, מכון יופי, מסלול גולף, ג'קוזי, סאונה טורקית ואפילו טיולי סוסים ומרכז עסקים.

החדרים המרווחים ממוזגים  ותוכלו ליהנות בהם משירות חדרים, אינטרנט אלחוטי ושירות הסעה לשדה התעופה.

לבדיקת מחירים, פרטים והזמנת חדרים


כפר הנופש תיאו סאנסט ביי Theo Sunset Bay Holiday Village

כפר נופש בפאפוס המיועד בעיקר למשפחות וכולל את רוב השירותים הדרושים לחופשה משפחתית: ממגרשי טניס ומסלול גולף  ועד מספרה, וכמובן מגרש משחקים, חוף ים עם אפשרויות צלילה, מסעדה, בית קפה, חדר כושר, בריכת שחייה ובריכת ילדים, ספא ומכון יופי, ג'קוזי, באר, חדרים לועידות, אינטרנט אלחוטי ושירותי כביסה

המלון נמצא במיקום מומלץ עם נוף מעולה, באיזור כפרי אבל נגיש ליעדי התיירות של פאפוס, עם היצע טוב של מסעדות ובתי קפה.

הריזורט מציע דירות נופש יוקרתיות הכוללות חדר אמבטיה נפרד, מטבחון עם מקרר וכמובן טלוויזיה, טלפון, מגהץ וחימום.

לבדיקת מחירים, פרטים והזמנת חדרים


מלון וראכיה ביץ' – Vrachia Beach Hotel & Suites

זהו מלון דירות מומלץ בפאפוס, בסגנון מלון בוטיק, עם חדרים משפחתיים גדולים ומרווחים,  עם עיצוב מוקפד. דירות הנופש במלון כוללות מטבחונים מאובזרים ומרפסות גדולות עם נוף לים וגם סלון גדול וחדר שינה נפרד.

מלון הסוויטות, הנמצא במרחק 2 דקות מחוף הים של פאפוס ו- 10 דקות נסיעה ממרכז פאפוס. מוקף בגינות ירוקות, כולל גם בריכה חיצונית, בריכת ילדים וגן שעשועים, ומרכז ספא.  הצוות האדיב בבית המלון יסייע לכם לארגן פעילויות נופש בפאפוס וטיולים בקפריסין היוונית. אפשר גם להזמין דרך המלון השכרת רכב או אופניים.

מכל סיבות אלו, אתר הנופש וראכיה ביץ' (Vrachia Beach Resort) זוכה לדירוגים גבוהים ברשימות מלונות מומלצים בפאפוס למשפחות עם ילדים.  המלון נמצא במרחק חצי שעה נסיעה מנמל התעופה של פאפוס ויש בו גם מסעדה ושני ברים ואוטובוס העוצר מול המלון  מאפשר להגיע בקלות לקורל ביי (Coral Bay) ולעוד אטרקציות בפאפוס.

לבדיקת מחירים, פרטים והזמנת חדרים


כפר הנופש אורקל אקסלוסיב – Oracle Exclusive Resort

זהו אתר נופש (ריזורט) משתלם בפאפוס, עם דירוג של 2 כוכבים בלבד אך תמורה מאוד משתלמת ביחס למחיר וביקורות טובות. המקום איננו מפואר אך תמצאו בו בריכה, 2 ברים, חדר כושר, סאונה, גינה, שולחנות ביליארד, ספא, מכון בריאות ושירותי כביסה.

בית המלון נמצא במיקום נוח, בטווח הליכה מאתר קברי המלכים, אחד האתרים התיירותיים המרכזיים בפאפוס. בריזורט יש 52 דירות נופש משפחתיות, גדולות, מרוהטות ומצויידות היטב. הוא מקבל ציונים טובים בדירוגי מלונות בפאפוס למשפחות בין היתר בשל היחס המעולה בין המחיר לתמורה.

לבדיקת מחירים, פרטים והזמנת חדרים


מלון אנמי – Anemi Hotel Apartments 

אנמי, מלון בוטיק בפאפוס עם עיצוב מסוגנן ודירוג 3 כוכבים, מציע למשפחות המתכננות חופשה בפאפוס עם ילדים בריכת שחייה רחבת ידיים עם חדרי אירוח אווריריים ובהירים עם מטבח מודרני וטראסה מרוהטת מופלאה.

משפחות נהנות משולחן הפינג-פונג וממכון הכושר המאובזר. הילדים ייהנו ממגרש המשחקים ובריכת הילדים, תוך שהם יאפשרו להוריהם מעט שלווה ונחת בחדר, בלובי או על שפת הבריכה. מדי שבוע מתקיימים באתר ערבים ברוח קפריסאית, הכוללים ריקודי פולקלור ומוסיקה חיה.

החוף החולי ממוקם רק 200 מטרים מהמלון. מיקומו האידיאלי של המלון מהווה יתרון אדיר, יחד עם החופים החוליים, החנויות, המסעדות, הבארים, האתרים ההיסטוריים ופעילויות ספורט המים השונות שניתן לחוות במקום.

יחידות האירוח מסוגננות וכוללות חדר בעיצוב פתוח ועיצובי עץ בגוון חום כהה. במטבח הפרטי ניתן למצוא מכונת קפה, טוסטר, גריל, מיקרוגל וכיריים קראמיים – ציוד מלא לבישול בחופשה שבד"כ לא תמצאו בחיפוש מלונות בפאפוס ותוספת מעולה לחופשה משפחתית, אשר מעניקה למלון ציונים גבוהים בדירוגי מלונות מומלצים בפאפוס למשפחות עם ילדים

משקאות וחטיפים איכותיים מוגשים לאורך היום בבית הקפה ובבר הבריכה. מבחר מנות ברביקיו ומאכלים בינלאומיים ומקומיים מוצעים לכם על הטראסה של המלון.

לבדיקת מחירים, פרטים והזמנת חדרים


מלון בוטיק רומן Roman Boutique Hotel 

רומן, מלון בוטיק בפאפוס בדירוג 3 כוכבים בנוי כאתר ארכיאולוגי משוחזר עם חווית אירוח יוצאת דופן בפאפוס למשפחות – 400 מטרים בלבד מחוף פארוס (Faros Beach), המכונה גם "חוף הדגל הכחול". המלון מעוצב בשילוב חללי פנים ייחודיים ומתקני ספא ומסעדה-בר לצד הבריכה.  חדר כושר, סאונה וטיפולי בריאות ויופי שונים מוצעים במקום. משפחות המגיעות אל פאפוס עם ילדים ובוחרות במלון בוודאי ייהנו מתפריט ילדים ייחודי ובריכת ילדים.

המלון נמצא במיקום מרכזי בפאפוס – קילומטר בודד מנמל פאפוס. בקרבת מקום יש מסעדות, ברים וחנויות, כאשר האוטובוס לחוף קורל ביי יעצור לכם 60 מטרים מהמלון. קניון The Kings Avenue ממוקם מול המלון.

חדרי המלון מעוטרים כולם בציורים של קטעים חשובים מהמיתולוגיה היוונית, וכוללים מרפסת, מקרר קטן ומיזוג אוויר – בכל אחד מהם. מדי יום מוגשים מזנוני ארוחת בוקר וערב, באוויר הפתוח או בפנים – בהתאם למזג האוויר. מופעי פולקלור מסורתי ומוסיקה חיה מתארגנים לעיתים קרובות במקום.

המלון מופיע במיקומים גבוהים ברשימות בתי מלון מומלצים בפאפוס למשפחות עם ילדים המופיעות באינטרנט.

לבדיקת מחירים, פרטים והזמנת חדרים


מלון אלמירה – Almyra 

אלמירה, מלון 5 כוכבים בפאפוס נחשב מאוד מומלץ למשפחות עם ילדים. הוא שוכן בגנים טרופיים עם נוף אל הים התיכון, מרוחק 5 דקות הליכה מנמל פאפוס ומציע חדרים עם גישה חופשית לאינטרנט אלחוטי, ספא ו-4 בריכות מים מתוקים.

החדרים ממוזגים ומרווחים וכוללים חלונות מרצפה עד תקרה וטראסות או מרפסות המשקיפות לים או לגן. בחדרים ניתן למצוא כספת, מיני בר וטלוויזיה עם חיבור לווייני.

בספא המלון ניתן ליהנות מעיסויים וטיפולים הוליסטיים, חדר כושר וסאונה. מדי יום מוגשת בבית המלון ארוחת בוקר קפריסאית נהדרת. במלון יש 4 מסעדות המגישות מנות קפריסאות מקומיות ומאכלים בינלאומיים.

המלון נמצא 16 קילומטרים משדה התעופה הבינלאומי של פאפוס (Paphos International Airport) ומופיע בכל רשימת מלונות מומלצים בקפריסין למשפחות עם ילדים.

לבדיקת מחירים, פרטים והזמנת חדרים


מלון קווינס ביי – Queens Bay Hotel 

קווינס ביי, מלון זול בפאפוס בדירוג 3 כוכבים אשר מקבל המלצות מעולות ממשפחות, שוכן במפרץ מבודד, מציע בריכה חיצונית, בריכה מקורה, חדר כושר וסאונה ומגרש טניס מואר. גני המלון רחבי ידיים ומשתרעים עוד חוף הים ממש.

כל חדר כולל מיזוג, טלוויזיה בלוויין, חדר רחצה פרטי ומייבש שיער. המרפסות משקיפות אל הים התיכון, הכרמים או מטעי הבננה.

במלון טראסה לצד הבריכה, המשקיפה לשקיעה נהדרת ולנופים פנוראמיים בכלל. בוודאי תאהבו להירגע בסאונה ולשחק חץ וקשת, טניס שולחן ובאולינג.

במסעדת קסיופיאה (Cassiopia) תוזמנו למבחר מגוון של מנות ים תיכוניות טריות. בערב תיהנו ממוסיקה חיה ומשקות צוננים בבר המלון. אינטרנט אלחוטי מהיר זמין חינם בכל שטחי המלון. יחסית אל מלונות בפאפוס ברוב המיקרים, קווינס ביי מציע למשפחות תמורה טובה יחסית למחיר מאוד משתלם עבור חופשה בפאפוס, וזוהי אחת הסיבות למיקומים הגבוהים שלו בביקורות על מלונות מומלצים בפאפוס עם ילדים

המלון מרוחק 1.5 קילומטרים מהכפר קיסונרגה (Kissonerga) ו-10 דקות נסיעה בלבד מפאפוס. בקרבת מקום נמצא האתר הארכיאולוגי Tombs of the Kings (קברי המלאכים) וחוף האלמוגים (Coral Bay) הידוע. חניה חינם מוצעת לאורחי המקום.

לבדיקת מחירים, פרטים והזמנת חדרים


אתר הנופש, הספא והגולף סנט ג'ורג' – St. George Hotel Spa & Golf Beach Resort 

סנט ג'ורג', אתר נופש, הספא והגולף בפאפוס בדירוג 4 כוכבים, הוא ריזורט מומלץ בפאפוס המתחזק שורת מתקנים ממדרגה ראשונה, גנים מעוצבים ומיקום מהמם בחוף לוראקאס (Chlorakas) – 5 דקות נמל פאפוס. אינטרנט אלחוטי זמין ללא עלות בכל אזור האתר.

האתר משלב את מורשתה העשירה של פאפוס עם מתקני נוחיות מודרניים, לטובת חופשה מהנה ורוגעת בפאפוס. כל אחד יכול למצוא משהו במלון, לרבות קבוצות בעלות עניין מיוחד, פעילויות ספורט למבוגרים ולילדים ותכנית בידור מלאה כל יום.

התחילו את יומכם עם ארוחה קפריסאית מן המעולות שבמעולות (וכלולה במחיר החדר), תוך תכנון השעות שלפניכם. תנו לילדים לבלות במועדון הילדים שבמלון והתחילו ליהנות משפע של זמן פנוי לעצמכם ולבני זוגכם, חבריכם או בני משפחתכם. נצלו את מכון הכושר, לגמו יינות איכותיים ביקר ואתגרו את עצמכם עם מתקני הספורט שבמקום. אולי תבחרו לשפר את חבטותיכם במגרש הגולף הקרוב (ויש יותר מאחד).

המלון ממוקם באזור שקט ומשמש יעד אידיאלי להרפיה ומנוחה. בערבים תיהנו ממגוון יפה של הופעות בידור, לרבות מוסיקה, משחק וקברט. הריזורט מקבל המלצות מעולות בכל דירוג בתי מלון מומלצים בפאפוס עם ילדים

לבדיקת מחירים, פרטים והזמנת חדרים


מלון ווסט אנד – West End Hotel 

ווסט אנד, מלון זול בפאפוס בדירוג כוכב אחד, נמצא מחוץ לפאפוס וממוקם 400 מטרים מהחוף הקרוב ו-2 קילומטרים מחוף לארה, כולל מסעדה קפריסאית מסורתית ובריכה שחיה. הוא מציע למשפחות שמתכננות חופשה בקפריסין חדרים עם מרפסת פרטית בכל אחד – המשקיפה אל הבריכה.

החדרים מרווחים וממוזגים וכוללים מרצפות אריחים. יש בהם טלוויזיה משוכללת וחדר רחצה פרטי עם אמבטיה. ניתן לארגן גם מקרר קטן על-פי בקשה, וללא תשלום. המחירים הנוחים יחסית לתמורה בהשוואה אל מלונות בפאפוס מביאים לדירוגו של המלון ברשימות בתי מלון מומלצים בפאפוס למשפחות עם ילדים.

האורחים נהנים ממאכלים קפריסאים במסעדה שבאתר. המלון כולל בר המגיש קפה, משקאות צוננים וכיבוד קל.

החוף הפופולארי קורל ביי (Coral Bay), מרוחק 5 קילומטרים מהמקום, ואילו חוף סי קייב מרוחק 3 קילומטרים בלבד משם. נמל התעופה הבינלאומי מרוחק 45 קילומטרים מהמקום. אינטרנט אלחוטי מהיר זמין חינם בשטחים הציבוריים. גם חניה זמינה לאורחי האתר ללא תשלום.

לבדיקת מחירים, פרטים והזמנת חדרים


בית האירוח לאסה Lasa Heights Hotel 

לאסה, בית אירוח בפאפוס בדירוג כוכב אחד, מוקף חצר מרוצפת אבן באמצעה של גינה בעיירה לאסה באיזור פאפוס. הוא משקיף אל חצי האי אקאמאס ויש בו מסעדה. כל חדר מעוצב בסגנון ייחודי ובכולם אינטרנט אלחוטי ללא עלות.

כל היחידות ממוזגות וכוללות גישה ישירה אל מרפסת פרטית או אל הגינה, נוסף למקרר וטלוויזיה. חלק מהיחידות מעוצבות בקישוטים מסורתיים, בעוד שאחרות מעוצבות בסגנון מודרני יותר.

מדי יום מוגשת ארוחת בוקר בחדר האוכל – בו תוכלו ליהנות גם מגישה לקפה ותה לאורך היום. בחצר תוכלו ליהנות מישיבה שלוה על כיסאות וליד שולחנות בצילם של העצים. תוכלו גם לנוח בספרייה הכוללת מגזינים וספרים.

צוות דלפק הקבלה פעיל 24 שעות ביממה וישמח לסייע לכם בשכירת אופניים. 5 דקות הליכה מהמקום תמצאו טברנות בהן תוכלו ליהנות ממנות קפריסאיות מסורתיות. גם חניה פרטית זמינה באתר ללא תשלום. יחסית אל מלונות בפאפוס באותה רמת מחירים של כוכב אחד הוא מציע תמורה מעולה ולכן מקבל ציונים גבוהים בדירוגי מלונות מומלצים בפאפוס עם ילדים

לבדיקת מחירים, פרטים והזמנת חדרים

מלון פאלאטס – Palates Hotel 

פאלאטס, מלון בדירוג 3 כוכבים הממוקם בכפר דרושיה (Droushia), 30 קילומטרים מפאפוס. זהו מתחם עשוי אבן הכולל גנים מטופחים מאוד, המארחים בהם בריכת שחיה עם טראסת שמש ומסעדה. החדרים ממוזגים וחלקם משקיפים אל הים התיכון הנהדר.

החדרים מעוצבים בריהוט מסוגנן, כאשר כל אחד מהם כולל מרפסת פרטית, טלוויזיה משוכללת, מקרר וחדר רחצה פרטית עם מקלחת.

חדר האוכל משקיף פנוראמית אל הים ובו האורחים ייהנו מארוחות ערב ובוקר. מלבד בר טרקלין, כולל המקום גם פאב קפריסאי במרחק 100 מטרים משם. פלאטס מופיע ברוב הרשימות של מלונות מומלצים בקפריסין עם ילדים.

הפארק הלאומי אקאמאס מרוחק 10 קילומטרים משם. אינטרנט אלחוט זמין חינם באזורי המלון הציבוריים. האורחים זכאים לחניה ללא תשלום.

לבדיקת מחירים, פרטים והזמנת חדרים

בתי מלון בפאפוס למשפחות
דירוג הגולשים 2.83 (6 הצבעות)
Sending

הוספת תגובה

ביטוח נסיעות לחו''ל
כרטיסי ספורט

עדכוני מבצעי נופש

הורדת אפליקציה
חופשה בישראל