השכרת רכב בפאפוס השוואת מחיירים

השכרת רכב בפאפוס קפריסין – השוואת מחירים וטיפים

מתכננים להזמין השכרת רכב בפאפוס בקפריסין? הכתבה הבאה תחסוך לכם מאות שקלים ולא מעט זמן עם מנוע חיפוש מיוחד שיבצע עבורכם השוואת מחירים בין חברות השכרת רכבים בפאפוס – וגם, מידע חשוב למטייל על נהיגה בפאפוס (כולל סרטון וידאו)

    להזמנת דילים לפאפוס            |            להזמנת קרוזים לקפריסין

כדי לאתר את המחירים הכי זולים על השכרת רכב בפאפוס השתמשו במנוע החיפוש להשוואת מחירי השכרת רכב בעולם אשר יבצע עבורכם תוך שניות השוואת מחירים בין חברות השכרת רכב בפאפוס (על מיגוון רחב של דגמי רכב). מלאו את טופס החיפוש למטה – בשדה ארץ ביחרו את קפריסין, בשדה עיר ביחרו את פאפוס paphos ואז, בשדה תחנה, ביחרו את המיקום המדוייק אליו תירצו להזמין השכרת רכב בפאפוס מבין האפשרויות הכוללות השכרת רכב בשדה התעופה בפאפוס או בעיר התחתית של פאפוס. לסיום הזינו את התאריכים המדוייקים בהם אתם מתכוונים להזמין השכרת רכב בפאפוס וליחצו "חפש" כדי לצפות בתוצאות השוואת מחירי השכרת רכבים בפאפוס

השכרת רכב בפאפוס – מנוע חיפוש והשוואת מחירים


חופשה בקפריסין – עוד באותו נושא:

מלונות מומלצים למשפחות – פאפוס, קפריסין

פאפוס עם ילדים – המדריך המלא לחופשה משפחתית

מוניות בפאפוס והסעה מנמל התעופה למלונות בפאפוס

טיסות לקפריסין – מידע והשוואת מחירים

השכרת רכב בקפריסין היוונית – מידע לנהג ונהיגה בקפריסין

eSIM וסים לקפריסין וטיפים על תקשורת במהלך החופשה

השכרת רכב בפאפוס – המלצות ומידע למטייל

הדבר החשוב ביותר שעליכם לזכור לפני השכרת רכב בפאפוס הוא שהנהיגה בקפריסין היא מצד שמאל של הכביש – כלומר בצד ההפוך של הכביש יחסית אל ישראל. זה נשמע מפחיד, אבל בדרך כלל מתרגלים לכך מהר מאוד. מומלץ לנסות להתחיל לנהוג באיזור לא צפוף מדי ולא מלחיץ מדי, ופשוט לעקוב אחרי המכוניות שלפניכם.

לא תתאכזבו אם תשכרו רכב בפאפוס. העיר פאפוס עצמה נחמדה ואפשר לטייל בה יומיים, אבל מסביב יש המון מקומות נהדרים שאפשר לטייל בהם עם אוטו. אז מומלץ מאוד להזמין השכרת רכב בפאפוס, לנסות להשיג מפה של קפריסין, ולצאת לדרך לאורך כבישי החוף היפים של פאפוס, עד הרי טרודוס (Troodos mountains) – לדעת רבים האיזור המקסים ביותר של קפריסין למטייל. תוכלו לראות מכאן המון ממה שיש לקפריסין האמיתית להציע מחוץ לערים.

הכבישים באיזור פאפוס טובים בימינו וחלק מהם סלולים בצורה מאוד טובה (אפילו יותר מבבריטניה למשל). בעזרת השכרת רכב בפאפוס תוכלו ליהנות מטיול בקפריסין באיזורי הכפרים ולספוג את הנופים המקסימים, וגם לשבת מול האח בטברנות היווניות של קפריסין, התנסות חובה על כל מטייל המגיע לקפריסין.

כדאי לצפות בסרטון אשר מתעד נהיגה בפאפוס לפני הזמנת השכרת רכב בפאפוס – הוא יסייע לכם להתכונן

כמעט כל השלטים בכבישים באיזור פאפוס כתובים באנגלית בנוסף ליוונית כך שלא צריכה להיות בעיה להגיע ממקום למקום.

עם זאת, כדאי להיות עירניים לגבי נהגים אחרים כי תרבות הנהיגה בקפריסין נוראית – נהגים בקפריסין נוהגים עם חוסר איתות טוטאלי, יציאה מכבישים צדדיים לכביש מהיר בלי שהנהג הסתכל ימינה או שמאלה לפני שיצא לכביש, נהיגה דרך רמזור אדום וכו' וכו'. העצה הטובה ביותר על נהיגה בקפריסין היא להיות תמיד עירניים ולהסתכל איך אחרים נוהגים בכביש בכל זמן נתון. צפו ללא צפוי!

השכרת רכב בפאפוס
דירוג הגולשים 5 (1 הצבעה)
Sending

הוספת תגובה

ביטוח נסיעות לחו''ל
כרטיסי ספורט

עדכוני מבצעי נופש

הורדת אפליקציה
חופשה בישראל