ביטוח נסיעות לקפריסין הזול ביותר שתוכלו למצוא

החלטתם לטוס לקפריסין? תדאגו לביטוח נסיעות לקפריסין ותוכלו להנות בחופשה באמת ולהיות בראש שקט מתחילתה ועד סופה. הכנו לכם מדריך מקיף המלמד איך לעשות השוואת מחירים נכונה בין הביטוחים ואיך לבחור את הכיסוי הנכון לכם ביותר ובמחיר הזול ביותר.

          דילים לפאפוס    |    דילים לאיה נאפה    |    דילים ללרנקה

השוואת מחירים בביטוח נסיעות לקפריסין עם מערכת Smartt

עם מערכת סמארט תוכלו לבצע בקלות השוואת מחירים אמינה בין ביטוחי הנסיעות לחו"ל המוצעות על ידי חברות הביטוח המובילות בישראל. בעזרת smartt תוכלו לבחור את הכיסוי המתאים לכם ולמצוא את הפוליסה המתאימה לכם ביותר במחיר הזול ביותר ולרכוש אותה באופן פשוט ודיגיטלי.

לחצו כאן להשוואה ורכישת ביטוח נסיעות לקפריסין עם מערכת סמארט

השוואת מחירי ביטוח נסיעות לקפריסין עם ביטוחו"ל בקליק

תמיד כדאי לעשות השוואת מחירים בעזרת שני כלים מובילים, בעיקר שמדובר בביטוח נסיעות לחו"ל, גם אם נראה שמצאתם את הביטוח נסיעות המוביל עבורכם במחיר הזול ביותר תבדקו את אותו ביטוח נסיעות גם באתר נוסף, ייתכן ששם תוכלו למצוא הצעה טובה עוד יותר. ביטוחו"ל בקליק הינו כלי נוסף המאפשר לעשות השוואת מחירים נוחה בין חברות ביטוח ישראליות המציעות פוליסות שונות בכדי לרכוש ביטוח נסיעות לחו"ל בזול.

לחצו כאן להשוואת מחירים בעזרת ביטוחו"ל בקליק

אתם לא חייבים להישאר בשוק הישראלי, אם אנגלית אינה שפה זרה לכם ואתם יודעים להתנהל עם מלל ותמיכה באנגלית אתם יכולים להרחיב את השוואת המחירים שאתם עושים בין חברות הביטוח ולבדוק את פוליסת הביטוח במחירים הזולים ביותר גם בשוק הבינלאומי.

 ביטוח נסיעות לחו"ל דרך Etka

חברת הביטוח Ekta  הינה חברה בינלאומית הנותנת מענה לאזרחים ישראלים בכל הקשור לביטוח נסיעות לחו"ל. חברת Etka כחלק משירותיה, מציעה שירות לקוחות זמין 24/7 אבל הוא זמין רק בשפה האנגלית. חברת Ekta  הינה חברה מוכרת ואמינה מאוד בתחום ביטוח הנסיעות לחו"ל וידועה במחירים הזולים שמציעה לנוסעים לקפריסין.

למידע על ביטוח נסיעות זול לקפריסין עם חברת Etka לחצו כאן

השוואת מחירי ביטוח נוסעים לחו"ל דרך Visitors Coverage

עוד דרך להרחיב את היצע ביטוחי הנסיעות לחו"ל הינה חברת Visitors Coverage , חברה המציעה השוואת מחירים בין חברות הביטוח המובילות בעולם. חברת Visitors Coverage  גם היא חברה מוכרת ואמינה מאוד בקרב הקהל הבינלאומי ומציעה דרך טובה לעשות השוואת מחירים בין פוליסות הביטוח לחו"ל. דרכה ניתן למצוא את ביטוח הנסיעות לחו"ל הזול ביותר וגם לבצע רכישה סופית ומהירה של ביטוח הנסיעות שלכם לקפריסין.

לחצו כאן להשוואת מחירי ביטוח נסיעות בעזרת חברת  Visitors Coverage

עוד המלצות חשובות למטיילים בקפריסין

בדומה לביטוח נוסעים לקפריסין, גם כאשר מחפשים כרטיסי טיסה לקפריסין חשוב לבצע השוואת מחירים. קראו את המדריך שלנו בנושא טיסות לקפריסין – מידע והשוואת מחיר.

אם אתם מתכננים להתנייד במהלך הטיול בקפריסין ברכב שכור, במדריך בנושא השכרת רכב בקפריסין תמצאו טיפים חשובים ומערכת השוואת מחירים שיחסכו לכם מאות שקלים.

במידה ותבחרו לוותר על נהיגה בקפריסין, בכתבה על הזמנת מוניות והסעות בקפריסין תמצאו מידע על דרך נוחה ומשתלמת להתניידות במהלך הטיול.

חופשה משפחתית בקפריסין מצריכה בחירת מלון שמתאים לחופשה בקפריסין עם הילדים. במדריך בנושא מלונות מומלצים בקפריסין עם ילדים תמצאו רשימה של בתי מלון בקפריסין ברמות דירוג שונות שמתאימים למשפחות ושקיבלו ציונים גבוהים וחוות דעת טובות ממבקרים ששהו בהם.

על מנת שתוכלו להישאר מחוברים במהלך החופשה בקפריסין, ותוכלו לגלוש באינטרנט ולקיים שיחות בנייד מיד עם הנחיתה, קראו את המדריך על סים ו-eSim לקפריסין  כדי לקבל טיפים על תקשורת במהלך החופשה.

לחובבי הקולינריה שביניכם, ניתן למצוא מידע על מסעדות, פעילויות ואטרקציות קולינריות במדריך בנושא אוכל בקפריסין.

קראו את המדריך בנושא מזג האוויר בקפריסין ועונה מומלצת לחופשה על מנת להחליט מתי כדאי לקבוע חופשה בקפריסין. 

כלי נוסף שתוכלו להיעזר בו במהלך תכנון הטיול בקפריסין הוא מפת קפריסין בעברית עליה מופיעים היעדים המרכזיים. לחיצה על הסמנים המופיעים על גבי המפה יקשר אתכם למדריך אודות היעד המבוקש.

כך תעשו השוואת מחירים נכונה בבחירת ביטוח נסיעות לקפריסין

אם אתם מחפשים חופשה מהנה ושקטה, קפריסין היא יעד מושלם. אי יפהפה הממוקם בים התיכון עם מגוון רחב של חופים, אתרים היסטוריים וטיולים רגליים מלאי תרבות ויופי. לתכנן חופשה בקפריסין זו לא מטלה מורכבת, רק צריך לרצות חופשה של שמש וים ולמצוא את האטרקציות התיירותיות שבאמת תרצו להנות מהם. סביר להניח שאתם כבר מפשפשים בפוסטים שונים שמונחים שם בקבוצות טיולים לחו"ל, מדברים עם כל חבר שאתם מכירים שהיה לאחרונה בקפריסין או אפילו חוזרים לאותו מקום שכבר הייתם שנה שעברה. אבל מה לגבי ביטוח נסיעות? ביטוח נסיעות לחו"ל תמיד נמצא אחרון ברשימה וברגע האחרון מחפשים במהירות את הביטוח נסיעות לקפריסין המוצע במחיר הכי זול.

כשאתם בקפריסין, אתם לא רוצים לחשוב על מה יכול לקרות. מה אם תזדקקו לטיפול רפואי? מה יקרה אם הכבודה שלכם תלך לאיבוד בטיסה? ואם קרה מקרה חירום ואתם לקצר את החופשה שלכם? אלו דברים שאנחנו פשוט לא רוצים להתעסק איתם. בחופשה שלכם לקפריסין אתם רוצים להיות נטולי דאגות וחששות ופשוט לנפוש בראש שקט.

ביטוח נסיעות לחו"ל הוא רכיב חשוב בביטחון בזמן החופשה שלכם בקפריסין ויש כמה דרכים לעשות השוואת מחירים נכונה ולבחור בביטוח נסיעות לקפריסין שהכי מתאים לצרכים שלכם ובמחיר הזול ביותר.

שלב ראשון: תעשו רשימה של הסטטוס שלכם והדברים שאתם רוצים לעשות בקפריסין. אתם טסים לבד או עם ילדים קטנים, אילו חפשי ערך אתם הולכים לקחת איתכם ומה המצב הבריאותי שלכם בזמן החופשה? אילו פרמטרים שחשוב לקחת בחשבון כשאתם בוחרים ביטוח נסיעות לחו"ל. לא פחות חשוב מזה זה סוגי הבילוי שלכם בקפריסין, האם אתם הולככים לעשות חופשה רגועה או לשלב צלילה, גלישה וספורט אתגרי? לכל אלה יש כיסוי שונה ועלות שצריכה להילקח בחשבון כאשר אתם עושים השוואת מחירים נכונה בין פוליסות הביטוח השונות.

שלב שני: לדעת לבחור את ההרחבות הדרושות לכם בעת השוואת המחירים ביטוחי הנסיעות. עכשיו שהרכבתם את הרשימה המדויקת לטיול שלכם בקפריסין ואתם יודעים אילו כיסויים חשוב שיהיו לכם בביטוח הנסיעות, תוכלו לעשות השוואת מחירים נכונה, להשוות תפוח בתפוח, ולבחור בביטוח הנסיעות הזול ביותר עבורכם. כבר בתחילת המדריך הצגנו לכם כלים להשוואת מחירים בין ביטוחי הנסיעות השונים לחו"ל, בעזרת הרשימה שהכנתם תוכלו לעשות השוואה התואמת את הצרכים האישיים שלכם ולמצוא את פוליסות הביטוח המתאימה לכם במחיר הזול ביותר.

שלב שלישי: בחרו בחברת ביטוח אמינה ומוכרת. בעת הבחירה בביטוח נסיעות לקפריסין חשוב שתשימו לב שאתם בוחרים בחברת ביטוח מוכרת ואמינה שתוכלו לפנות לשירות הלקוחות שלה בקלות בשעת חירום ולהפעיל את הכיסוי במידה וזה המצב. איך תדעו לבחור בחברת ביטוח נסיעות לחו"ל אמינה? בתחילת המדריך הצגנו לכם את הפלטפורמות המתאימות שבהם תוכלו לעשות השוואת מחירים בין חברות הביטוח המובילות והאמינות ביותר.

שלב רביעי: עברו על כל סעיף וסעיף. תסתכלו כל על האותיות הקטנות. גם אם בחרתם את כל הכיסויים הנדרשים ועשיתם עבודות השוואה טובה ואיכותית, אל תוותרו על קריאת כל הפרטים החשובים הכלולים בכיסויים והבנתם באופן מלא.

לרכוש ביטוח נסיעות לחו"ל באופן עצמאי זו דרך נוחה וזולה, אך שימו לב, כאשר אתם רוכשים ביטוח נסיעות אונליין אתם עושים זאת ללא תמיכה של סוכן ביטוח. לכן, חשוב שתדעו טוב טוב מה אתם רוכשים ולפני שאתם מבצעים את הרכישה בפועל קחו את הזמן לעבור על כל סעיף הקיים בפוליסת. שימו דגש במיוחד על ההרחבות הרלוונטיות שבחרתם בפוליסה, וודאו שכל התנאים וההגבלות ברורים לכם ואתם יודעים בדיוק מה התמורה שאתם מקבלים עבור התשלום לפוליסת הביטוח. תשקיעו קצת יותר זמן ותוכלו לטוס לקפריסין בראש שקט.

האם כדאי לבחור בביטוח נסיעות לחו"ל במחיר הזול ביותר?

קודם כל חשוב שתבינו מה הכיסוי הבסיסי ביותר צריך לכלול, גם אם אתם מחפשים ביטוח נסיעות לפי המחיר הזול ביותר חשוב שתשימו לב שכל הכיסוי הבסיסי קיים. ביטוח נסיעות לקפריסין צריך לכלול בתוכו כיסוי למצבים רפואיים שעלולים לקרות במהלך החופשה שלכם: מימון תרופות, ביקורת במרפאה, אשפוז לא צפוי בבית חולים, טיפולי שיניים דחופים, כיסוי רפואי במצב של גילוי הריון צעיר, הערכת שהות כתוצאה ממצב רפואי או חלילה הטסת גופה חזרה לארץ. אלו דוגמאות לכיסויים שמוכרחים להיות בכל ביטוח נסיעות לקפריסין אותו תבחרו לעשות, גם בביטוחים הזולים יותר.

פרט נוסף שחשוב לקחת בחשבון הוא הגיל שלכם ושל הנוסעים הנוספים שאותם את מבטחים. ככל שאדם מבוגר יותר כך ביטוח הנסיעות שלו יעלה יותר מפאת הסיכון הקיים. גם התאריכים שציינתם בעת השוואת המחירים בין הפוליסות בעלי משמעות, כל יום נוסף לביטוח משפיע על עלותו. לכן, אם בחרתם בתאריכים מסוימים תדאגו שאתם משווים בין אותם תאריכים בדיוק.

נכון שהמטרה שלנו היא לעשות השוואת מחירים איכותית ולמצוא את הביטוח נסיעות לחו"ל הזול ביותר, אך גם כאן צריך לעשות את זה בחוכמה כשכל הנתונים מונחים מולנו. כל ביטוח נסיעות לקפריסין צריך לכלול את הכיסויים הבסיסיים ביותר ועליכם לדאוג שזה אכן מה שקורה. עדיף ללכת על בטוח עכשיו מאשר להצטער אחר כך שלא הסתכלתם על האותיות הקטנות.

שימו לב! המדריך שכתבנו לכם אינו תחליף להמלצה מקצועית. חלה עליכם האחריות המלאה לקרוא את כל הסעיפים המצויים בפוליסת הביטוח ואת התנאים הכרוכים בכך לפני שאתם מחליטים לרכוש באופן סופי את ביטוח הנסיעות לקפריסין. במידה ואתם מהססים ומעדיפים להתייעץ עם איש מקצוע עשו זאת. בכלים הדיגיטליים שציינו בתחילת המדריך הנ"ל להשוואת מחירים במטרה לבחור את הביטוח נסיעות לקפריסין המתאים לכם ביותר והזול ביותר שתוכלו למצוא, תוכלו לקבל גם תמיכה ומענה על שאלות שונות שעלולות לצוץ לכם במהלך בחירת הפוליסה.

הכיסויים הביטוחים שחשוב שיהיה לכם בביטוח הנסיעות לקפריסין:

כאמור, זה לא מספיק שביטוח נסיעות יהיה רק זול, ויש דברים נוספים שצריך לקחת בחשבון כשבוחרים ביטוח נסיעות לחו"ל, כדאי לבחור ביטוח נסיעות הזול ביותר אבל גם שיכיל את כל הכיסויים שאתם צריכים. עכשיו אנחנו נתמקד בדוגמאות של כיסויים שמוכרחים להיות חלק מהביטוח נסיעות לקפריסין אותו תבחרו.

– טיפולים רפואיים: במידה ונקלעתם למצב בו אתם זקוקים לסיוע רפואי בזמן החופשה שלכם בקפריסין, ביטוח הנסיעות שרכשתם צריך לכסות לכם את העלויות הכרוכות בביקור רופא, מתן טיפול, תרופות במידת הצורך ואפילו אשפוז במקרים של תאונה או מחלה.

– ביטול נסיעה :במידה ונקלעתם לאירוע בלתי צפוי ועליכם לבטל את החופשה לקפריסין בעקבות כך, ביטוח הנסיעות צריך לכסות את עלות הביטול של הטיסה, המלון וכל ההוצאות הנלוות לביטול הנסיעה.

– אבדן כבודה: אחד מהחששות הגדולים והנפוצים ביותר של כל אחד מאיתנו בטיסות הוא לאבד את הרכוש שלנו. כאשר אתם עושים ביטוח נסיעות לקפריסין אובדן או גניבה אמורים להיות חלק מהכיסוי הביטוחי שלכם.

– ביטוח צד שלישי: אם נקלעתם למצב תאונה או נזק כלשהו הנגרם לצד ג' כאשר יש לכם מעורבות בכך והדבר התרחש בזמן החופשה בקפריסין, ביטוח הנסיעות שרכשתם צריך להגן עליכם. רק חשוב שתשימו לב מה סוג הכיסוי והעלות פיצוי המקסימאלית במקרה כזה.

לכל כיסוי מבין הכיסויים שציינו כאן ישנם סעיפים שונים המדברים על מקרים בהם הסעיף רלוונטי, עלות הפיצוי המתקבלת, סעיף השתתפות עצמית ומקסימום פיצוי אפשרי. ככלל לכל כיסוי יש את התנאים שלו ועליהם צריך לשים לב בכל פוליסה בנפרד.

לרכוש ביטוח נסיעות לקפריסין אונליין בכמה לחיצות כפתור

בתחילת המדריך הצענו לכם כמה פלטפורמות שונות לרכישת ביטוח נסיעות לחו"ל באופן עצמאי באונליין. התהליך די זהה בכל אחת מהאפשרויות, ראשית מזינים את תאריכי הטיסה שהזמנתם, חשוב שתשימו לב שהזנתם את התאריכים המדויקים אם החסרתם יום זה יום שהביטוח לא תקף לגביו. אחרי בחירת התאריכים הרצויים עליכם להזין את הפרטים האישיים שלכם, ראשית את הפרטים של האחראי על רכישת הביטוח נסיעות לקפריסין ולאחר מכן להוסיף את שאר הנוסעים. האחראי על מילוי הטפסים חייב להיות מעל גיל 18. לאחר שלב הפרטים האישיים עליכם למלא הצהרת בריאות שתכיל את כל הפרטים הנוגעים למצבכם הפיזי והבריאותי.

לאחר שמילאתם את כל הפרטים אתם מגיעים לשלב העסיסי, הפלטפורמות שהצענו לכם בתחילת המדריך יציגו לכם חברות ביטוח המספקות ביטוח נסיעות לקפריסין במחירים אטרקטיביים, זאת במטרה שתבחרו את הביטוח שהם מציעות לחופשה שלכם בקפריסין. אנחנו כבר הבנו שהמחיר הכי זול אינה בהכרח הפוליסה הכי טובה עבורכם ולכן תצטרכו לבחור את הביטוח שישלב גם את כלל הכיסויים המתאימים לכם וגם את המחיר הזול ביותר.

ביטוח ספורט אתגרי

כיסוי ביטוח שצריך לקחת בחשבון כל מי שיודע שבחופשה בקפריסין הוא הולך על אקסטרים ורוצה להנות מפעילויות מגוונות כמו: צלילה, ספורט ימי, טרקטורונים וכדומה. פעילויות אילו אינן נכללות בכיסוי הבסיסי וחשוב לא לשכוח לשים לכך לב בהזמנת הביטוח נסיעות לקפריסין. כל הרחבה כזו לביטוח הנסיעות כרוכה בעלות נוספת וגם את זה צריך לקחת בחשבון כאשר אתם עושים השוואת מחירים בין הביטוחים.

ביטוח קורונה

אתם כבר יודעים שדברים כאלה יכולים לקרות וכל מדינה מתייחסת ברצינות שונה להתפרצות הנגיף, גם היום. ביטוח נסיעות לקפריסין בצל וירוס הקורונה, חושף בפנינו סוגים שונים של כיסויי ביטוח המגנים עלינו מפני מצבים שונים היכולים לקרות עם התפשטות הנגיף:

כיסוי במצב של ביטול נסיעה: במידה ונאלצתם להיכנס לבידוד עקב התפרצות של נגיף הקורונה תוכלו לקבל פיצוי כספי וכיסוי של עד 5,000 דולר.

כיסוי לצורך קיצור טיול: אם נאלצתם לקצר את החופשה שלכם בקפריסין בגלל סיטואציות של סגר במדינה, תוכלו לדאוג לקבל פיצוי כספי על כך עם הכיסוי הביטוחי המתאים.

כיסוי להארכת החופשה: כיסוי המגן עליכם בכיוון השני מקיצור הטיול. אם נאלצתם להאריך את השהות שלכם בקפריסין בעקבות סגר, בידוד וכדומה אתם רשאים לקבל פיצוי בהתאם לתנאי הביטוח.

כיסוי רפואי: במקרים בהם אתם עלולים להזדקק לטיפול רפואי או תרופות בעקבות הידבקות בנגיף הקורונה בזמן חופשתכם בקפריסין.

מילאתם את כלל הפרטים האישיים שלכם ובחרתם את הביטוח הנסיעות האולטימטיבי עבורכם לקפריסין הכולל את כלל הכיסויים להם אתם חושבים שתזדקקו בשעת חירום. עכשיו חשוב מאוד שתשמרו עותקים מודפסים מהפוליסה שעשיתם ותשמרו בהישג יד את הטלפון חירום המצוין על גבי טפסי הפוליסה.  ברגע האמת אתם רוצים לדעת בדיוק למי לפנות ומה הכיסוי מאפשר לכם. תחשבו על זה, אם כבר השקעתם בהשוואת מחירים איכותית ועשיתם ביטוח נסיעות לקפריסין כדאי מאוד שבשעת הצורך תדעו איך להשתמש בו במהרה וכך תוכלו להנות מחופשה בראש שקט.

זה הזמן להנות בחופשה הקרובה שלכם לקפריסין בידיעה שרכשתם ביטוח נסיעות לחו"ל במחיר הזול ביותר בהתאם לכיסויים המתאימים לכם באופן אישי.

הוספת תגובה

ביטוח נסיעות לחו''ל
כרטיסי ספורט

עדכוני מבצעי נופש

הורדת אפליקציה
חופשה בישראל