עונה מומלצת לחופשה באיה נאפה

מזג האוויר באיה נאפה ועונה מומלצת לחופשה

מזג האוויר באיה נאפה, קפריסין, מזכיר את האקלים הישראלי – חם ויבש בקיץ וקר וגשום בחורף. אם אתם מתלבטים מהי העונה המומלצת לחופשה באיה נפה, הכנו לכם כתבה שתרכז את כל מה שאתם צריכים לדעת על מזג האוויר באיה נאפה, כולל טמפרטורות ממוצעות לפי חודשים ועונות, וכן, אירועים ופסטיבלים המתרחשים באיה נאפה מדי שנה שאולי תרצו לשקול לטוס בסמיכות אליהם.

    להזמנת דילים לאיה נאפה            |            להזמנת קרוזים לקפריסין

איה נאפה היא עיר חוף ונופש בדרום מזרח קפריסין. עד לפני מספר שנים, איה נאפה היה כפר דייגים קטן ולא מוכר, אך בתחילת שנות האלפיים החלו להיפתח בו מלונות שמשכו צעירים מכל העולם אל הכפר, שהפך עם הזמן לעיירת נופש פופולרית עם תיירות משגשגת.

מזג האוויר באיה נאפה הוא ים תיכוני קלאסי, עם ארבעה עונות מובהקות:  גשום וקר בחורף, אביב של פריחה והתחממות, קיץ חם מאוד ולח, ללא גשמים בכלל, וסתיו שבו הטמפרטורות מתחילות לרדת והגשים חוזר בהדרגה.

בחורף הטמפרטורה הממוצעת מגיעה לכ-12 מעלות צלזיוס ויש כ-11 ימי גשם בחודש עם ממוצע משקעים של כ-65 מ"מ בחודש.

עונת הקיץ נחשבת לשיא עונת התיירות באיה נאפה בזכות מזג אוויר נהדר לחופשת בטן גב: חם, לח ולא יורדים גשמים בכלל, הטמפרטורה הממוצעת מגיעה לכ-27 מעלות צלזיוס.

עוד המלצות חשובות לקראת חופשה באיה נאפה

המדריך שלנו בנושא טיסות לקפריסין כולל מערכת שמבצעת השוואת מחירים חכמה בין הצעות של מגוון חברות תעופה ומאפשרת רכישה של כרטיסי טיסה לקפריסין במחירים זולים.

גם ביטוח נסיעות לקפריסין מומלץ לבצע אחרי שהשוויתם בין כמה שיותר הצעות. במדריך תמצאו המלצות על כמה כלים שמאפשרים לאתר ביטוח נוסעים לקפריסין בזול.

על מנת להבטיח שהמלון שאתם מזמינים מותאם לאירוח משפחות עם ילדים, מומלץ להיעזר במדריך שלנו על מלונות מומלצים בקפריסין למשפחות עם ילדים.

תוכלו להזמין כרטיסי טיסה ומלונות בדיל משולב. במדריך בנושא חבילות נופש בקפריסין תמצאו טיפים והמלצות למציאת דילים משתלמים לקפריסין.

על מנת ללמוד לפני החופשה על תחבורה ציבורית בקפריסין ודרכי התניידות מומלצות ברחבי האי קראו את המדריך בנושא הזמנת מוניות והסעות בקפריסין.

דרך נוספת להתנייד במהלך החופשה היא כמובן השכרת רכב בקפריסין. במדריך שלנו שילבנו כלים והמלצות שיעזרו לכם לבצע השוואת מחירים והזמנות בקלות ובנוחות.

לפני שאתם רוכשים סים לקפריסין או eSim לקפריסין, קראו את המדריך שכולל קישורים לחברות שמספקות את השירות לצד חבילות גלישה מותאמות במיוחד  לתיירים.

אוכל בקפריסין הוא אטרקציה בפני עצמו, גם לחובבי קולינריה וגם למי שפשוט אוהבים אוכל טעים. במדריך מופיעים טיפים והמלצות שיעזרו לכם לאתר ולהזמין מסעדות, פעילויות ואטרקציות קולינריות שניתן לשלב במהלך החופשה.

המדריך בנושא מזג האוויר בקפריסין יעזור לכם לדעת על תנאי מזג האוויר בכל האי, למקרה שתרצו לשלב יעדים נוספים בחופשה. עוד כלי שתוכלו להיעזר בו במהלך תכנון מסלול הטיול הוא מפת קפריסין בעברית למטייל הישראלי.

העונה המומלצת לחופשה באיה נאפה

כיעד ממותג לחופשות בטן-גב עם מסיבות בריכה ומסיבות קיץ, הקיץ היא העונה המומלצת ביותר לביקור באיה נאפה. התיירות בשיאה, והמלונות מתמלאים בצעירים מכל העולם, אטרקציות הספורט הימי פועלות ללא הרף ויש במהלך חודשי הקיץ באיה נאפה המון מסיבות, במלונות ובמתחמי מסיבות שפזורים בעיר. שימו לב שבאיה נאפה יש ריכוז של צעירים מכל העולם בחודשי הקיץ, אז תשקלו היטב אם זה סוג החופשה שאתם מעוניינים בה.

אם אתם מחפשים דווקא חופשה משפחתית באיה נאפה, עונות המעבר יכולות להיות מתאימות יותר עבורכם: הן רגועות יותר, עמוסות פחות בתיירים צעירים ובחודשים החמים יותר בעונות המעבר (מאי באביב וספטמבר בסתיו) ניתן למצוא דילים מצוינים לחופשת בטן גב באי, בה תוכלו ליהנות ממה שיש לאיה נאפה להציע למבקרים, בשקט ורוגע יחסיים.

עונות השנה באיה נאפה

מזג אוויר באיה נאפה באביב

במהלך האביב (מרץ – מאי) מזג האוויר באיה נאפה מתחיל להתחמם, הטמפרטורות מתחילות לעלות והימים מתארכים. גם הגשם הולך ופוחת בהדרגה, ולקראת סוף האביב באיה נאפה כבר לא צפוי לרדת גשם בכלל. סוף האביב נחשב לזמן מצוין לחופשה באיה נאפה, לפני שהמון התיירים הצעירים פוקד את העיירה, וכל האטרקציות והמלונות עדין אינם צפופים.  הטמפרטורות הממוצעות באיה נאפה בחודשי האביב מגיעות לכ-17 מעלות צלזיוס ויש כ-7 ימי גשם בחודש עם ממוצע משקעים של 10 מ"מ.

מזג אוויר באיה נאפה בקיץ

בקיץ (יוני – אוגוסט), מזג האוויר באיה נאפה הוא חם ולח מאוד. בקפריסין, כמו בישראל, לא יורד גשם בחודשי הקיץ בכלל ולכן כל האי נחשב ליעד מצוין לבטן גב בקיץ והוא מושך תיירים רבים מכל העולם. הקיץ נחשב לשיא עונת התיירות בעיירת הנופש, ולכן המחירים של הטיסות ובתי המלון צפויים לעלות. אם בחרתם להגיע לאיה נאפה בקיץ, הגיעו עם בגדים קצרים ואל תשכחו לשתות המון מים. בקיץ הטמפרטורות הממוצעות מגיעות לכ-27 מעלות צלזיוס. טמפרטורת המים מגיעה גם היא לכ-30 מעלות.

מזג אוויר באיה נאפה בסתיו

בסתיו (ספטמבר – נובמבר) באיה נאפה מזג האוויר מתחיל להתקרר, ולקראת סוף הסתיו גם הגשמים חוזרים. בתחילת עונת הסתיו עדיין חם ויבש, אך לקראת סוף נובמבר כבר קר וגשום.  לכן, בספטמבר עדין ניתן ליהנות מחופשת בטן גב בעיר, אך לקראת סוף הסתיו העיירה כבר נכנס לתרדמת החורף שלה. הטמפרטורות הממוצעות בסתיו מגיעות לכ-20 מעלות צלזיוס ויש כ-4 ימי גשם בחודש עם ממוצע משקעים של כ-30 מ"מ בממוצע.

מזג האוויר באיה נאפה בחורף

מזג אוויר באיה נאפה בחורף (דצמבר – פברואר) קר וגשום. העיר נמצאת בסוג של תרדמת חורף מבחינה תיירותית. מי שכן מגיעים לכאן דווקא בחורף הם גולשי גלים, שצפויים ליהנות ממחירים מצוינים לטיסות ולמלונות, וכמובן, מים גבה גלי המתאים לגלישה. בחורף באיה נאפה, הטמפרטורות הממוצעות מגיעות לכ-12 מעלות צלזיוס ויש כ-11 ימי גשם בחודש עם ממוצע משקעים של כ-65 מ"מ.

אירועים ופסטיבלים באיה נאפה

איה נאפה הוא יעד מסיבות תוסס. ניתן לומר, שבזכות המסיבות הרבות שנערכות במקום בחודשי הקיץ, כל תקופת הקיץ נחשבת לפסטיבל אחד גדול. בנוסף, יש בעיר מספר פסטיבלים שמתקיימים כל שנה, וניתן לשלב אותם בחופשה שלכם.

פסטיבל איה נאפה

במהלך חודש אוגוסט מתקיים בעיר פסטיבל איה נאפה. במהלך הפסטיבל מגיעים לעיר אמנים קפריסאים, יוונים ובינלאומיים. כמו כן, במסגרת הפסטיבל, נערכות מספר מסיבות גדולים בעיר, המלוות במוזיקה וריקודים קפריסאים מסורתיים.

פסטיבל הלבנדר

מדי שנה בחודש יוני מתקיים בכפר Avgorou, הסמוך לאיה נאפה, פסטיבל לבנדר יוצא דופן, בשיא פריחת הצמח. שדות ענקיים צבועים סגול מושכים לכאן תיירים רבים מכל העולם, המעוניינים לקחת חלק בפסטיבל עמוס מבוכי פרחים, שדות סגולים וריח נפלא. מי שמעוניין לקחת חלק בפסטיבל זה, יצטרך לבחור לעצמו מלון באיה נאפה, שכן בכפר Avgorou כמעט ולא ניתן למצוא מקומות לינה תיירותיים.

יום העצמאות הקפריסאי

באחד באוקטובר, הקפריסאים חוגגים את מתן העצמאות שקיבלו מהבריטים והפיכתם למדינה דמוקרטית עצמאית.

מזג אוויר באיה נאפה במהלך חודשי השנה

מזג האוויר באיה נאפה בינואר

טמפרטורת מקסימום ממוצעת: 16 מעלות צלזיוס

טמפרטורת מינימום ממוצעת: 7 מעלות צלזיוס

טמפרטורת המים הממוצעת: 18 מעלות צלזיוס

שעות שמש ביממה: 6 שעות

ימים גשומים: 11 ימים

כמות משקעים: 62 מ"מ

מזג האוויר באיה נאפה בפברואר

טמפרטורת מקסימום ממוצעת: 17 מעלות צלזיוס

טמפרטורת מינימום ממוצעת: 7 מעלות צלזיוס

טמפרטורת המים הממוצעת: 17 מעלות צלזיוס

שעות שמש ביממה: 7 שעות

ימים גשומים: 10 ימים

כמות משקעים: 52 מ"מ

מזג האוויר באיה נאפה במרץ

טמפרטורת מקסימום ממוצעת: 19 מעלות צלזיוס

טמפרטורת מינימום ממוצעת: 8 מעלות צלזיוס

טמפרטורת המים הממוצעת: 17 מעלות צלזיוס

שעות שמש ביממה: 8 שעות

ימים גשומים: 9 ימים

כמות משקעים: 42 מ"מ

מזג האוויר באיה נאפה באפריל

טמפרטורת מקסימום ממוצעת: 22 מעלות צלזיוס

טמפרטורת מינימום ממוצעת: 11 מעלות צלזיוס

טמפרטורת המים הממוצעת: 18 מעלות צלזיוס

שעות שמש ביממה: 9 שעות

ימים גשומים: 6 ימים

כמות משקעים: 12 מ"מ

מזג האוויר באיה נאפה במאי

טמפרטורת מקסימום ממוצעת: 26 מעלות צלזיוס

טמפרטורת מינימום ממוצעת: 15 מעלות צלזיוס

טמפרטורת המים הממוצעת: 21 מעלות צלזיוס

שעות שמש ביממה: 11 שעות

ימים גשומים: 3 ימים

כמות משקעים: 9 מ"מ

מזג האוויר באיה נאפה ביוני

טמפרטורת מקסימום ממוצעת: 30 מעלות צלזיוס

טמפרטורת מינימום ממוצעת: 18 מעלות צלזיוס

טמפרטורת המים הממוצעת: 24 מעלות צלזיוס

שעות שמש ביממה: 12 שעות

ימים גשומים: 1 ימים

כמות משקעים: 1 מ"מ

מזג האוויר באיה נאפה ביולי

טמפרטורת מקסימום ממוצעת: 32 מעלות צלזיוס

טמפרטורת מינימום ממוצעת: 21 מעלות צלזיוס

טמפרטורת המים הממוצעת: 27 מעלות צלזיוס

שעות שמש ביממה: 13 שעות

ימים גשומים: 0 ימים

כמות משקעים: 0 מ"מ

מזג האוויר באיה נאפה באוגוסט

טמפרטורת מקסימום ממוצעת: 32 מעלות צלזיוס

טמפרטורת מינימום ממוצעת: 21 מעלות צלזיוס

טמפרטורת המים הממוצעת: 28 מעלות צלזיוס

שעות שמש ביממה: 12 שעות

ימים גשומים: 0 ימים

כמות משקעים: 0 מ"מ

מזג האוויר באיה נאפה בספטמבר

טמפרטורת מקסימום ממוצעת: 30 מעלות צלזיוס

טמפרטורת מינימום ממוצעת: 19 מעלות צלזיוס

טמפרטורת המים הממוצעת: 28 מעלות צלזיוס

שעות שמש ביממה: 11 שעות

ימים גשומים: 0 ימים

כמות משקעים: 0 מ"מ

מזג האוויר באיה נאפה באוקטובר

טמפרטורת מקסימום ממוצעת: 27 מעלות צלזיוס

טמפרטורת מינימום ממוצעת: 16 מעלות צלזיוס

טמפרטורת המים הממוצעת: 26 מעלות צלזיוס

שעות שמש ביממה: 9 שעות

ימים גשומים: 4 ימים

כמות משקעים: 19 מ"מ

מזג האוויר באיה נאפה בנובמבר

טמפרטורת מקסימום ממוצעת: 22 מעלות צלזיוס

טמפרטורת מינימום ממוצעת:  12 מעלות צלזיוס

טמפרטורת המים הממוצעת: 23 מעלות צלזיוס

שעות שמש ביממה: 8 שעות

ימים גשומים: 6 ימים

כמות משקעים: 43 מ"מ

מזג האוויר באיה נאפה בדצמבר

טמפרטורת מקסימום ממוצעת:  18 מעלות צלזיוס

טמפרטורת מינימום ממוצעת:  9 מעלות צלזיוס

טמפרטורת המים הממוצעת: 20 מעלות צלזיוס

שעות שמש ביממה: 5 שעות

ימים גשומים: 11 ימים

כמות משקעים: 80 מ"מ

Ayia Napa WEATHER

תגובות 4

ביטוח נסיעות לחו''ל
כרטיסי ספורט

עדכוני מבצעי נופש

הורדת אפליקציה
חופשה בישראל