חבילות נופש לקפריסין היוונית – המלצות וטיפים

קפריסין היא היעד המושלם לחופשה משפחתית: טיסות קצרות, חופים קסומים ובתי מלון מפנקים. אבל לא כולם יודעים איך למצוא חבילות נופש לקפריסין ברמה גבוהה. לכן, כתבנו את המדריך המלא לחבילות נופש בקפריסין היוונית, שכולל את כל הטיפים שיחסכו לכם זמן וכסף, ויעניקו לכם חופשה איכותית.

          דילים לפאפוס    |    דילים לאיה נאפה    |    דילים ללרנקה

איך מוצאים דילים זולים לקפריסין?

כדי למצוא את המחירים הכי זולים לחבילות נופש מומלצות בקפריסין, מומלץ להיעזר במספר מנועי חיפוש להשוואות מחירים. את ההזמנה מומלץ לבצע באתר אמין שהציע לכם מחיר טוב לבית מלון איכותי וטיסות נוחות.

מצאנו עבורכם את מנועי החיפוש הכי אמינים להזמנת חבילות נופש לקפריסין היוונית:

חבילות נופש לקפריסין עם גוליבר

כשמדובר בדילים זולים לקפריסין, בגוליבר, בין הוותיקים ביותר בתחום בארץ, תמיד מציעים לנו מלונות איכותיים במחירים זולים. מנוע החיפוש של גוליבר לחבילות נופש לקפריסין מגיע בפלטפורמה נוחה: אפשר לסנן את המלונות לפי דירוג או בסיס אירוח, ואפילו לבדוק רק מלונות עם מגלשות מים. גוליבר הוא מנוע חיפוש אמין ומומלץ, ובו תוכלו להיעזר גם בתמיכה של סוכן אנושי בוואטסאפ (בנוסף למגוון ערוצי שירות לקוחות).

לחצו כאן להשוואת מחירים והזמנת חבילות נופש לקפריסין דרך גוליבר

חבילת נופש לקפריסין עם איסתא

איסתא היא אחת מחברות התיירות הוותיקות בארץ. מנוע החיפוש היעיל של איסתא מצא עבורנו מגוון חבילות נופש לקפריסין במחירים מאוד זולים, גם למלונות 5 כוכבים או לבתי מלון עם פארק מים. הדגשת הפרטים החשובים במהלך החיפוש, שירות לקוחות מעולה (בטלפון, באתר או בסניפים) והאזור האישי לביצוע פעולות באתר: כל אלו הופכים את איסתא לאפשרות נהדרת.

לחצו כאן לחיפוש חבילות נופש בקפריסין בעזרת איסתא

חבילת נופש לקפריסין עם אשת טורס

אשת טורס מציעים מנוע חיפוש חכם ואמין, גם למי שאוהב להזמין זמן רב מראש וגם למי שמעדיף להזמין חבילות נופש לקפריסין בדקה התשעים. שירות הלקוחות של אשת טורס זמין בוואצפ, בטלפון, בטופס פנייה או בצ'אט באתר. עם ותק של למעלה מ30 שנה, אין ספק שמדובר בחברה מומלצת ואמינה.

לחיפוש חבילת נופש בקפריסין דרך אשת טורס לחצו כאן

חבילות נופש לקפריסין עם וואלה טורס

וואלה טורס היא אחת החברות הוותיקות והמנוסות בתחום. מנוע החיפוש של וואלה! טורס מעולה, ובו תוכלו לבחור מתוך מגוון רחב של תאריכי יציאה לחבילות נופש לקפריסין, לחפש לפי דירוג מלון ולסנן את התוצאות לפי מגוון רחב של קטגוריות. שירות הלקוחות של וואלה! טורס זמין בטלפון ובמייל, בנוסף לטלפון חירום מחו"ל.

לחצו להזמנת דילים לקפריסין דרך וואלה טורס

חבילות נופש לקפריסין עם שופרסל TRAVEL

מנוע החיפוש החדשני של שופרסל Travel מציע מגוון דילים זולים לקפריסין, הנחות Cashback לחברי מועדון שופרסל, שירות אנושי עם מומחה בוואצפ (בנוסף לערוצי תמיכה נוספים) ועוד. מדובר בחברה מנוסה, אמינה ומומלצת. בשופרסל Travel מצאנו חבילות זולות ללרנקה, פאפוס, איה נאפה ועוד, במגוון רחב של מלונות, מכל הסוגים.

להזמנת חבילות נופש לקפריסין עם שופרסל טראוול לחצו כאן

עוד המלצות חשובות ליוצאים לחופשה בקפריסין

אם תחליטו בסופו של דבר לוותר על חבילת נופש לקפריסין ולהזמין טיסות ומלונות בנפרד, אתם מוזמנים להיעזר במדריכים שלנו. במדריך על טיסות לקפריסין תוכלו להזמין כרטיסי טיסה דרך מנוע השוואת מחירים שבודק הצעות ממגוון רחב של חברות. במדריך בנושא מלונות מומלצים בקפריסין עם ילדים תמצאו המלצות על בתי מלון שמותאמים במיוחד למשפחות.

ביטוח נסיעות לקפריסין מומלץ לרכוש אחרי שמבצעים השוואת מחירים יעילה בין ביטוחי נסיעות לחו"ל. במדריך תמצאו מספר אפשרויות מומלצות לרכישת ביטוח נסיעות לקפריסין בזול.

גם השכרת רכב בקפריסין כדאי להתחיל בהשוואת מחירים. במדריך שלנו תמצאו מנוע השוואת מחירים מומלץ וגם עצות וטיפים שיכולים לחסוך לכם הרבה כסף.

נהיגה בחו"ל לא מתאימה לכולם. במדריך בנושא הזמנת מוניות והסעות בקפריסין תמצאו מידע שיעזור לכם לחסוך כסף על נסיעות בקפריסין במהלך החופשה.

אנחנו ממליצים להזמין סים ו-eSim לקפריסין מראש, ולא לחכות לרגע האחרון, על מנת להבטיח שתוכלו לגלוש בטלפון הנייד מיד אחרי הנחיתה בקפריסין. במדריך שלנו תמצאו המלצות על כמה חברות ישראליות ובינלאומיות שמציעות חבילות גלישה שמותאמות במיוחד לצרכי תיירים ולא מחייבות אתכם לרכוש חבילת גלישה לתקופת זמן ארוכה על מנת להשתמש בה במהלך כמה ימי חופשה בודדים.

לפודי'ז, וגם למי שסתם רוצים לשלב בחופשה בקפריסין חוויות קולינריות מלהיבות, כתבנו את המדריך לאוכל בקפריסין, שבו תמצאו מגוון פעילויות ואטרקציות קולינריות שתוכלו לשלב במהלך החופשה.

אם אתם מתלבטים מתי כדאי לטוס לקפריסין, במדריך בנושא מזג האוויר בקפריסין ועונה מומלצת לחופשה תמצאו את המידע שיעזור לכם להחליט על מועד החופשה.

אתם מוזמנים להיעזר במפת קפריסין בעברית למטייל הישראלי עליה מופיעים היעדים התיירותיים המובילים באי על מנת לתכנן את החופשה שלכם בצורה יעילה.

טיפים להזמנת חבילות נופש לקפריסין היוונית

בודקים מיקום

הטיפ הראשון שחשוב לזכור, רגע לפני ביצוע ההזמנה, הוא לבדוק היטב את המיקום של המלון. ברוב מנועי החיפוש אפשר לבדוק את מיקום המלון בקלות. חשוב לוודא שהוא קרוב למקומות שחשובים לכם, בין אם מדובר במלון ליד החוף בפאפוס או במלון שקרוב למרכזי קניות בלרנקה.

בודקים אם יש העברות

אם היעד שלכם רחוק מהשדה, סביר להניח שמונית משדה התעופה תהיה הוצאה משמעותית. לכן, שווה לבדוק אם חבילת הנופש בקפריסין כוללת העברות. אם מדובר בחבילת נופש לקפריסין עם העברות, ברוב המקרים הפרט יצוין לצד החבילה, בשלב החיפוש או בלחיצה על הדיל הרלוונטי (בעמוד הפרטים המלאים, רגע לפני ההזמנה).

מתי כדאי להזמין חבילות נופש לקפריסין?

אז מתי מומלץ להזמין דיל זול לקפריסין? למעשה, אין תשובה אחת לשאלה הזו.

אם מדובר בתאריכים מבוקשים, כמו סוכות או פסח, היינו ממליצים להזמין כמה שיותר זמן מראש. למה? מכיוון שבתקופות עמוסות, המלונות והמושבים בטיסה מתמלאים מהר. בהזמנה בדקה התשעים יהיו לנו פחות אופציות, ויתכן שלא נצליח למצוא אפשרויות זולות.

בתקופות שנחשבות לפחות מבוקשות, ייתכן שיהיה ערך בהמתנה לדקה התשעים. אם לא יהיה ביקוש, ייתכן שהמחיר ירד בסמוך לתאריך. עם זאת, הזמנה בדקה התשעים יכולה להיות סיכון: לעיתים פשוט לא נשארים מקומות פנויים בטיסה או במלון הרצוי.

לא מסתפקים במנוע חיפוש אחד

אנחנו באופן אישי, ממליצים לבדוק מספר השוואות מחירים, כדי לקבל את התמונה המלאה של דילים לקפריסין.

מבצעים לחבילות נופש בקפריסין

כשמזמינים חבילות נופש לקפריסין ממנועי חיפוש ישראלים, ניתן למצוא מדי פעם מבצעים שווים, הטבות לחברי מועדון או הנחות לבעלי כרטיס אשראי מסוים.

חבילות נופש בקפריסין לשומרי כשרות

ניתן למצוא מספר בתי מלון כשרים בקפריסין,  ולכן אפשר להזמין גם חבילות נופש לשומרי כשרות. בחלק ממנועי החיפוש, אפשר לחפש דילים לקפריסין ולסנן את התוצאות לפי מלון מסוים.

אלו כמה אופציות מומלצות לבתי מלון כשרים בקפריסין:

Blue Lagoon Kosher Spa בפאפוס

בית מלון Rimon בלרנקה

Gold Lagoon Kosher Resort בפאפוס

ועוד.

חבילות נופש בקפריסין עם ילדים

ערכנו מספר השוואות מחירים לחבילות נופש בקפריסין למשפחות ומצאנו מגוון אופציות. רוב האפשרויות מתאימות לזוג פלוס שניים, אך לעיתים ניתן למצוא גם חבילות נופש בקפריסין למשפחות מרובות ילדים, בבתי מלון עם חדרים משפחתיים גדולים או וילות. חדרים סטנדרטים בדרך כלל מתאימים למקסימום של ארבעה אורחים (זוג פלוס שניים), ולכן משפחות גדולות יותר יאלצו לעיתים לרכוש שתי חבילות נופש (כלומר שני חדרים) או יותר.

חבילות נופש בקפריסין הכל כלול

הידעתם שגם בקפריסין אפשר למצוא מספר מלונות מדהימים בסגנון הכל כלול? דילים להכל כלול בקפריסין הם אופציה זולה למי שמחפש ליהנות מהחופשה הכי מפנקת שאפשר, בכמה שפחות שעות טיסה.

השוואת מחירים לחבילות נופש לקפריסין

אז כמה עולה חבילת נופש לקפריסין? ערכנו מספר השוואות מחירים מעמיקות כדי לבדוק מהם המחירים להם ניתן לצפות כיום, והתוצאות מפתיעות!

בהשוואה שערכנו, מחירים לחבילות נופש לסופ"ש בלרנקה (חמישי עד ראשון, בתחילת אפריל) התחילו מכ-366$ לאדם.

בהשוואת מחירים שערכנו לחבילות נופש בפאפוס, המחירים התחילו מכ-283$ לאדם, לסופ"ש בתחילת אפריל.

בהשוואת מחירים שערכנו לחבילות נופש באיה נאפה, המחירים התחילו מכ-439$ לאדם, לסופ"ש בתחילת אפריל.

שימו לב שהמחירים, התנאים והמידע במדריך נבדקו נכון למועד כתיבתו והם עשויים להשתנות.

הוספת תגובה

ביטוח נסיעות לחו''ל
כרטיסי ספורט

עדכוני מבצעי נופש

הורדת אפליקציה
חופשה בישראל