עונה מומלצת לחופשה בלימסול

מזג האוויר בלימסול ועונה מומלצת לחופשה

אם אתם מתלבטים מהי העונה המומלצת לחופשה בלימסול, אילו בגדים לארוז במזוודה ומהן הפעילויות שתוכלו לשלב בחופשה בכל עונה מעונות השנה, כאן תוכלו למצוא את כל מה שאתם צריכים לדעת על מזג האוויר בלימסול, כולל טמפרטורות ממוצעות לפי חודשים ועונות, וכן, מידע על אירועים ופסטיבלים המתרחשים בלימסול, שאולי תרצו לשלב בחופשה שלכם, ויחשפו אתכם למסורת הקפריסאית של תושבי העיר.

    להזמנת דילים ללימסול            |            להזמנת קרוזים לקפריסין

לימסול היא העיר השנייה בגודלה בקפריסין והמטרופולין החשוב ביותר במדינה. רוב הערים המתוירות בקפריסין מציעות למבקרים בהן בעיקר חופשות בטן-גב, אך לימסול מציעה הרבה יותר. תוכלו לטייל בלימסול במהלך כל השנה, גם בחודשים הקרים, וליהנות מהאטרקציות הנהדרות שיש לה להציע, כמו טיול במצודה, סיור טעימות באחד היקבים האיכותיים שפועלים באזור, טיול באתרים ארכיאולוגיים ועוד.

מזג האוויר בלימסול אופייני לאקלים טרופי-ים תיכוני, עם ארבעה עונות שנה מובהקות. החורף בלימסול מתון, הן מבחינת הטמפרטורות והן מבחינת כמות הגשמים. הקיץ חם ויבש ועונות המעבר קצרות וחמימות, עם שמש נעימה ותנאים מושלמים לבילוי בחוץ.

בחורף בלימסול הטמפרטורה הממוצעת מגיעה לכ-12 מעלות צלזיוס ויש כ-11 ימי גשם בחודש עם ממוצע משקעים חודשיים של כ-91 מ"מ.

עונת הקיץ בלימסול נחשבת לשיא עונת התיירות, בזכות מזג אוויר נהדר לחופשת בטן גב. מזג האוויר בלימסול בקיץ הוא חם, לח וללא גשמים בכלל, והטמפרטורה הממוצעת מגיעה לכ-25 מעלות צלזיוס.

עוד המלצות חשובות למטיילים בקפריסין

לפני שאתם מזמינים כרטיסי טיסה לקפריסין, מומלץ לקרוא את המדריך בנושא טיסות לקפריסין – מידע והשוואת מחירים.

במדריך על ביטוח נסיעות לקפריסין תמצאו כלים לביצוע השוואת מחירים חכמה בין ביטוחי נסיעות לחו"ל כך שתוכלו לבחור את הכיסוי המתאים לכם במחיר הכי זול.

לפני שאתם מזמינים מלונות לחופשה בקפריסין עם הילדים, כדאי להיכנס למדריך בנושא מלונות מומלצים בקפריסין עם ילדים שבו מופיעים בתי מלון שמותאמים לאירוח משפחות ושזכו להמלצות ממשפחות ששהו בהם בעבר.

אם אתם מעדיפים לרכוש חבילת נופש לקפריסין, שכוללת טיסות ומלונות, קראו את המדריך שלנו, בו תמצאו רשימת חברות שמציעות דילים לקפריסין בתנאים משתלמים.

אם אתם שוקלים לשכור רכב למהלך החופשה בקפריסין, במדריך בנושא השכרת רכב בקפריסין תמצאו מערכת שתעזור לכם לבצע השוואת מחירים והזמנות אונליין, כך שתוכלו להיות בטוחים שהרכב המתאים לכם ימתין לכם בזמן ובמקום שתבחרו.

למי שמעדיפים לא לנהוג בקפריסין, מומלץ לקרוא את המדריך בנושא הזמנת מוניות והסעות בקפריסין, שבו תמצאו מידע על תחבורה ציבורית בקפריסין ועל דרכים נוספות להתנייד בין היעדים השונים.

ההמלצה שלנו היא לרכוש סים לקפריסין או eSim לקפריסין לפני הטיסה. במדריך שלנו ריכזנו מידע על מספר חברות אמינות שמאפשרות ביצוע הזמנה אונליין וחבילות גלישה מותאמות במיוחד לתיירים.

אם אתם פודי'ס או סתם אנשים שאוהבים אוכל טוב, במדריך בנושא אוכל בקפריסין תמצאו מידע על איתור מסעדות, פעילויות ואטרקציות קולינריות שישדרגו לכם את החופשה.

מפת קפריסין בעברית למטיילים ישראלים תעזור לכם לתכנן את מסלול הטיול שלכם.

אם אתם רוצים לדעת יותר על מזג האוויר באי כולו, קראו את המדריך על מזג האוויר בקפריסין ועונות מומלצות לחופשה.

העונה המומלצת לחופשה בלימסול

חופשה בלימסול מתאימה לשילוב בין חופשת בטן גב לחופשה אורבנית מלאה באטרקציות וביקורים במקומות יפים. במידה ואתם מחפשים חופשה, שבה תוכלו ליהנות גם מטבילה בבריכה או בים וגם מטיולים בעיר ובטבע הסובב אותה, העונות המומלצות לטיול בלימסול עבורכם הן עונות המעבר, אז ניתן ליהנות ממזג אוויר חמים ונעים, שאינו קיצוני. בנוסף, הסתיו והאביב בלימסול, אינן נחשבות לשיא עונת התיירות בעיר, ולכן ניתן למצוא טיסות ומלונות במחירים משתלמים במיוחד, ליהנות מאתרי תיירות לא עמוסים ולספוג את התרבות הקפריסאית באווירה נינוחה, ללא המוני תיירים.

עונות השנה בלימסול

מזג אוויר בלימסול באביב

במהלך האביב (מרץ – אפריל) מזג האוויר בלימסול נעים במיוחד. בתחילת העונה, ובמיוחד בחודש מרץ, עדיין יורדים מדי פעם גשמים מלווים בסופות רעמים, אך לקראת אפריל הגשם מפסיק בהדרגה, והימים הופכים שטופי שמש.

מומלץ להגיע לחופשה אביבית בלימסול עם בגדים קצרים לשעות היום וארוכים לשעות הלילה, אז המעלות יורדות מעט. כמו כן, מומלץ להצטייד במטריה (בעיקר בתחילת האביב) למקרה שירד גשם בזמן הטיול שלכם. הטמפרטורה הממוצעת בלימסול באביב עומדת על כ-17 מעלות צלזיוס, וצפויים כ-5 ימי גשם בחודש עם ממוצע משקעים של 25 מ"מ.

מזג אוויר בלימסול בקיץ

הקיץ בלימסול היא העונה הארוכה ביותר בשנה. הקיץ מגיע ללימסול במאי, ורק לקראת תחילת אוקטובר ניתן להרגיש הקלה בחום ואת תחילת עונת הסתיו. מזג האוויר בלימסול בקיץ חם מאוד ולח, ללא גשמים כלל. עונת הקיץ היא העונה התיירותית ביותר של העיר, והיא בדרך כלל עמוסה בתיירים בתקופה זו של השנה. לאור הביקוש הרב במהלך הקיץ, המחירים של הטיסות ובתי המלון בעיר צפויים לעלות, בעיקר בחודשים יולי ואוגוסט. הגיעו ללימסול בקיץ עם בגדים קצרים, ואל תשכחו לשתות הרבה מים. בקיץ הטמפרטורות הממוצעות מגיעות לכ-27 מעלות צלזיוס. טמפרטורת המים מגיעה גם היא לכ-27 מעלות.

מזג אוויר בלימסול בסתיו

בסתיו בלימסול (אוקטובר – נובמבר) מזג האוויר מתחיל להתקרר, ולקראת סוף העונה גם הגשמים חוזרים. חודש אוקטובר נחשב חמים יחסית, ועם גשמים מעטים (כארבעה ימי גשם במהלך החודש), אך נובמבר כבר גשום יותר וגם הטמפרטורות מתחילות לצנוח (כשבעה ימי גשם בחודש וטמפרטורה ממוצעת של 17 מעלות צלזיוס). אם אתם בוחרים להגיע לחופשה בלימסול בסתיו, הצטיידו במטרייה, הביאו אתכם גם בגדים קצרים וגם ארוכים ואל תשכחו להביא ביגוד מחמם לשעות הלילה. הטמפרטורה הממוצעת בסתיו בלימסול מגיעה לכ-19 מעלות צלזיוס, עם כ-6 ימי גשם בחודש וממוצע משקעים של כ-35 מ"מ.

מזג האוויר בלימסול בחורף

בחורף בלימסול מזג האוויר קר וגשום. לעתים רחוקות, יכול לרדת בלימסול בחורף שלג מעורב עם גשם, אך זה מקרה נדיר מאוד. רוב החורפים בלימסול הם מתונים, עם טמפרטורה ממוצעת שנעה באזור ה-12 מעלות צלזיוס, כ-12 ימי גשם בחודש עם ממוצע משקעים חודשי של כ-90 מ"מ.

אירועים ופסטיבלים בלימסול

בלימסול נערכים מדי שנה מספר פסטיבלים, שאולי תרצו לשקול לשלב במהלך החופשה שלכם, ובכך לחוות את התרבות הקפריסאית המיוחדת.

קרנבל לימסול

בסוף פברואר – תחילת מרץ, מתקיים בעיר קרנבל לימסול, הנפרש על פני עשרה ימים. הקרנבל כולל מסיבות ומצעדים מפוארים. ביום הראשון לקרנבל נערכת צעדה מיוחדת הפותחת את אירועי הפסטיבל עם עשרות בובות, מיצגים ובימות.

תערוכת היאכטות בלימסול

בכל חודש מאי נערכת בעיר לימסול תערוכת סירות ויאכטות מכל העולם. גם אם אינכם חובבי שייט, מומלץ להגיע לתערוכה, שכן התערוכה מונגשת לקהל הרחב, והיא יכולה להעשיר את החופשה שלכם בחוויה מעניינת ויוצאת דופן.

יום העצמאות הקפריסאי

באחד באוקטובר, הקפריסאים חוגגים את יום קבלת העצמאות מידי השלטון הבריטי, ואת הפיכתה למדינה חופשית ודמוקרטית.  אם אתם אמורים להיות בלימסול בתאריך זה, מומלץ לקחת חלק באירועי יום העצמאות השונים. זו יכולה להיות חוויה נהדרת ושונה.

פסטיבל המחול האירופי

מדי חודש יוני מתקיים בעיר לימסול פסטיבל המחול האירופאי (המתקיים גם בניקוסיה). במהלך הפסטיבל מתאחדות 16 מדינות אירופאיות לאירוע מפואר של מחול עכשווי, סדנאות והופעות מרהיבות. אירועי הפסטיבל מתקיימים בתיאטרון ריאלטו (Rialto) בלימסול.

שבוע התרבות של כפרי ההרים, מחוז לימסול

מתוך רצון עז של תושבי המדינה לשמור על תרבותם המיוחדת, מדי חודש יולי מתקיים בלימסול שבוע שמוקדש כולו לתרבות של הכפרים ההרריים במחוז. במהלך שבוע זה מתקיימים בעיר מספר תערוכות, סדנאות ואירועים הקשורים לחיי הכפר, למוסיקה ולריקודים המסורתיים.

פסטיבל היין של לימסול

בסוף חודש אוגוסט מתקיים בלימסול פסטיבל היין, שנערך בגנים העירוניים של העיר לאורך הטיילת באזור העיר העתיקה. הפסטיבל מתקיים בעיר מדי שנה, מאז שנת 1961, ומטרתו לקדם את יינות קפריסין, הנחשבים טעימים במיוחד. בפסטיבל תוכלו ללמוד על ההיסטוריה העשירה של ייצור היין בקפריסין, לצד ריקודים מסורתיים ואוכל קפריסאי מסורתי.

מזג אוויר בלימסול במהלך חודשי השנה

מזג האוויר בלימסול בינואר

טמפרטורת מקסימום ממוצעת: 15 מעלות צלזיוס

טמפרטורת מינימום ממוצעת: 8 מעלות צלזיוס

טמפרטורת המים הממוצעת: 18 מעלות צלזיוס

שעות שמש ביממה: 5 שעות

ימים גשומים: 12 ימים

כמות משקעים: 97 מ"מ

מזג האוויר בלימסול בפברואר

טמפרטורת מקסימום ממוצעת: 16 מעלות צלזיוס

טמפרטורת מינימום ממוצעת: 8 מעלות צלזיוס

טמפרטורת המים הממוצעת: 17 מעלות צלזיוס

שעות שמש ביממה: 6 שעות

ימים גשומים: 11 ימים

כמות משקעים: 75 מ"מ

מזג האוויר בלימסול במרץ

טמפרטורת מקסימום ממוצעת: 17 מעלות צלזיוס

טמפרטורת מינימום ממוצעת: 9 מעלות צלזיוס

טמפרטורת המים הממוצעת: 17 מעלות צלזיוס

שעות שמש ביממה: 7 שעות

ימים גשומים: 9 ימים

כמות משקעים: 56 מ"מ

מזג האוויר בלימסול באפריל

טמפרטורת מקסימום ממוצעת: 20 מעלות צלזיוס

טמפרטורת מינימום ממוצעת: 12 מעלות צלזיוס

טמפרטורת המים הממוצעת: 18 מעלות צלזיוס

שעות שמש ביממה: 9 שעות

ימים גשומים: 5 ימים

כמות משקעים: 25 מ"מ

מזג האוויר בלימסול במאי

טמפרטורת מקסימום ממוצעת: 24 מעלות צלזיוס

טמפרטורת מינימום ממוצעת: 16 מעלות צלזיוס

טמפרטורת המים הממוצעת: 20 מעלות צלזיוס

שעות שמש ביממה: 10 שעות

ימים גשומים: 3 ימים

כמות משקעים: 15 מ"מ

מזג האוויר בלימסול ביוני

טמפרטורת מקסימום ממוצעת: 27 מעלות צלזיוס

טמפרטורת מינימום ממוצעת: 20 מעלות צלזיוס

טמפרטורת המים הממוצעת: 24 מעלות צלזיוס

שעות שמש ביממה: 12 שעות

ימים גשומים: 1 ימים

כמות משקעים: 4 מ"מ

מזג האוויר בלימסול ביולי

טמפרטורת מקסימום ממוצעת: 29 מעלות צלזיוס

טמפרטורת מינימום ממוצעת: 22 מעלות צלזיוס

טמפרטורת המים הממוצעת: 26 מעלות צלזיוס

שעות שמש ביממה: 12 שעות

ימים גשומים: 1 ימים

כמות משקעים: 2 מ"מ

מזג האוויר בלימסול באוגוסט

טמפרטורת מקסימום ממוצעת: 29 מעלות צלזיוס

טמפרטורת מינימום ממוצעת: 23 מעלות צלזיוס

טמפרטורת המים הממוצעת: 27 מעלות צלזיוס

שעות שמש ביממה: 11 שעות

ימים גשומים: 1 ימים

כמות משקעים: 3 מ"מ

מזג האוויר בלימסול בספטמבר

טמפרטורת מקסימום ממוצעת: 28 מעלות צלזיוס

טמפרטורת מינימום ממוצעת: 20 מעלות צלזיוס

טמפרטורת המים הממוצעת: 27 מעלות צלזיוס

שעות שמש ביממה: 10 שעות

ימים גשומים: 1 ימים

כמות משקעים: 3 מ"מ

מזג האוויר בלימסול באוקטובר

טמפרטורת מקסימום ממוצעת: 25 מעלות צלזיוס

טמפרטורת מינימום ממוצעת: 17 מעלות צלזיוס

טמפרטורת המים הממוצעת: 25 מעלות צלזיוס

שעות שמש ביממה: 8 שעות

ימים גשומים: 4 ימים

כמות משקעים: 27 מ"מ

מזג האוויר בלימסול בנובמבר

טמפרטורת מקסימום ממוצעת: 21 מעלות צלזיוס

טמפרטורת מינימום ממוצעת:  12 מעלות צלזיוס

טמפרטורת המים הממוצעת: 22 מעלות צלזיוס

שעות שמש ביממה: 7 שעות

ימים גשומים: 7 ימים

כמות משקעים: 48 מ"מ

מזג האוויר בלימסול בדצמבר

טמפרטורת מקסימום ממוצעת:  17 מעלות צלזיוס

טמפרטורת מינימום ממוצעת:  9 מעלות צלזיוס

טמפרטורת המים הממוצעת: 19 מעלות צלזיוס

שעות שמש ביממה: 5 שעות

ימים גשומים: 12 ימים

כמות משקעים: 102 מ"מ

Limassol WEATHER

הוספת תגובה

ביטוח נסיעות לחו''ל
כרטיסי ספורט

עדכוני מבצעי נופש

הורדת אפליקציה
חופשה בישראל