השכרת רכב בניקוסיה קפריסין

השכרת רכב בניקוסיה (קפריסין) – השוואת מחירים ומידע חשוב

אם אתם מתכננים חופשה בקפריסין עם השכרת רכב בניקוסיה עיר הבירה – בין אם מדובר על השכרת רכב בצפון ניקוסיה בצד הטורקי או בדרום ניקוסיה בצד היווני – המדריך הזה נועד עבורכם והוא יחסוך לכם הרבה כסף וטירחה, עם טיפים חשובים ומנוע חיפוש מיוחד להשוואת מחירים בין סוכנויות השכרת רכבים בניקוסיה

          דילים לפאפוס    |    דילים לאיה נאפה    |    דילים ללרנקה

כדי לאתר את המחירים הכי זולים להשכרת רכב בניקוסיה השתמשו במנוע החיפוש הבינלאומי להשוואת מחירי השכרת רכב. אם אתם מעוניינים להזמין השכרת רכב בניקוסיה בצד היווני, בשדה "ארץ" ביחרו את קפריסין, ואז בשדה עיר ביחרו את ניקוסיה nicosia ואז בשדה "תחנה" ביחרו מיקום מהרשימה של מיקומי סוכנויות השכרת רכב בניקוסיה. אם אתם מעוניינים להזמין השכרת רכב בצפון ניקוסיה, בירת קפריסין הטורקית, ביחרו בשדה ארץ את צפון קפריסין ואז מלאו את השדה עיר – ניקוסיה nicosia – והשדה תחנה. בכל מקרה, לסיום, הזינו את התאריכים בהם תרצו להזמין השכרת רכב בניקוסיה וליחצו "חפש" כדי לראות תוצאות של השוואת מחירי השכרת רכב בניקוסיה ולהזמין אונליין

חופשה בקפריסין – עוד באותו נושא:

טיסות לקפריסין – השוואת מחירים והזמנת כרטיסים

בתי מלון מומלצים למשפחות – ניקוסיה בירת קפריסין

ניקוסיה הטורקית – טיול בלפקושה

ניקוסיה עם ילדים – אטרקציות מומלצות לחופשה משפחתית

השכרת רכב בקפריסין – כל המידע לנהג ולמטייל 

סים ו-eSIM לקפריסין וטיפים על תקשורת במהלך החופשה

תחבורה בניקוסיה – טיפים והמלצות

ניקוסיה רבתי מתפרסת על פני קילומטרים רבים, אבל החלק התיירותי של העיר העתיקה קטן דיו שאפשר לחצות אותו ברגל. לאורך הרחובות תמצאו חנויות יווניות וקפריסאיות מסורתיות, אך בשל המדרכות הצרות, יש לשים לב תמיד לתנועה. גוגל מפות עובד עכשיו בקפריסין, כולל במרכז ניקוסיה (בניגוד לבעבר). אלטרנטיבות פופולריות הן האפליקציות Map Cyprus, שמכסה את האי כולו ו-2GIS, אפליקציה רוסית בעלת גרסה באנגלית, שפועלת בצד היווני של ניקוסיה, אך לא בטורקי. שתי האפליקציות האלה מציגות את שעות הפתיחה של בתי עסק וכן הוראות הגעה ברגל, ברכב או בתחבורה ציבורית. ניתן גם להשיג מפה בחינם במשרד המידע של ארגון התיירות של ניקוסיה CTO ב-Laiki Geitoni.

כדי להתכונן היטב לפני השכרת רכב בניקוסיה כדאי לצפות בסרטון הוידאו אשר מתעד נהיגה בניקוסיה –

ניקוסיה נמצאת בתקופה זו בתהליך פיתוח של מערכת אוטובוסים מקיפה יותר שאמורה לחבר בין האזורים ההולכים ומתפרסים שלה. התחבורה הציבורית בניקוסיה אינה יקרה, אבל לוחות הזמנים עדיין לא אמינים ורק חלק מהאוטובוסים ממוזגים.

מוניות בניקוסיה נמצאות בשפע, ואלה בדרך כלל מכוניות מרצדס הפועלות על דיזל ולוחית הרישוי שלהם צהובה במקום לבנה כמו שאר המכוניות בניקוסיה. על חלק יש שלט צהוב TAXI  או ΤΑΞΙ ביוונית. שלא כמו בערים אחרות, המוניות אינן בצבע קבוע. ודאו שהמונה מופעל בשנייה שאתם נכנסים למונית מאחר שיש הרגל נפוץ מאוד של נהגי המוניות בניקוסיה לנצל את התיירים, כמו בהרבה מקומות אחרים בעולם.

אלטרנטיבה זולה יותר להשכרת רכב בניקוסיה, אוטובוסים או מוניות היא מערכת שיתוף האופניים, הנקראת Bike in Action. יש צורך בכרטיס חכם כדי להשתמש במערכת. אבל, כמובן, אם אתם מתכננים חופשה בניקוסיה עם טיולים בקפריסין מניקוסיה, האפשרות המומלצת היא השכרת רכב בניקוסיה.

בעיר העתיקה של ניקוסיה יש מיגוון סביר של מקומות חנייה, גם חניונים פרטיים וגם חניונים עירוניים, וכדאי להשתמש בהם. יש חניון גדול ממש מתחת למשרדי העירייה של ניקוסיה.

הוספת תגובה

ביטוח נסיעות לחו''ל
כרטיסי ספורט

עדכוני מבצעי נופש

הורדת אפליקציה
חופשה בישראל