השכרת רכב בוושינגטון בחו"ל

השכרת רכב בוושינגטון – השוואת מחירים ומידע חשוב

לפני הזמנת השכרת רכב בוושינגטון בירת ארצות הברית מומלץ לקרוא את הכתבה אשר תחסוך לכם מאות שקלים והרבה כאב ראש, באמצעות מנוע חיפוש מיוחד שיבצע עבורכם השוואת מחירים בין חברות השכרת רכב בוושינגטון ויאתר עבורכם את המחיר הכי זול, וגם טיפים חשובים ומידע מקיף למטייל על נהיגה בוושינגטון (כולל סרטון וידאו שיסייע לכם להתכונן)

כדי לאתר את המחיר הכי זול עבור השכרת רכבים בוושינגטון בירת ארה"ב השתמשו במנוע השוואת המחירים למחירי השכרת רכב בחו"ל אשר יבצע עבורכם, תוך שניות, השוואת מחירים בין חברות השכרת רכב בוושינגטון לרבות מבצעים והנחות מיוחדות. התהליך קצר ופשוט – בתיבת החיפוש למעלה ביחרו את ארה"ב בשדה "ארץ" ובשדה "עיר" ביחרו את וושינגטון washington ואח"כ בשדה "תחנה" ביחרו את המיקום הספציפי אליו תירצו להזמין השכרת רכב בוושינגטון מתוך רשימת המיקומים הכוללת אפשרות השכרת רכב בשדה התעופה של וושינגטון ועוד. לסיום הזינו את התאריכים המדוייקים בהם תירצו להזמין השכרת רכב בוושינגטון וליחצו "חפש" כדי לצפות בתוצאות השוואת מחירים של השכרת רכב בוושינגטון

השכרת רכב בוושינגטון  – מנוע חיפוש והשוואת מחירים

טיול בארה"ב – עוד באותו נושא:

וושינגטון למשפחות – אטרקציות מומלצות בבירת ארה"ב

מלונות מומלצים בוושינגטון עם ילדים

השכרת רכב בארה"ב – נהיגה בארצות הברית וטיפים חשובים

טיסות לארה"ב – השוואת מחירים והמלצות למטייל

נהיגה בוושינגטון ארה"ב – המדריך המלא

המהירויות המותרות בוושינגטון (ומחוז קולומביה) נאכפות ע"י מצלמות. קנסות על מהירות מופרזת נשלחים בדואר. אם הזמנתם השכרת רכב בוושינגטון ונתפסתם ע"י מצלמה, הקנס יגיע לחברת השכרת הרכב שתחייב אתכם בעלות הדו"ח, יחד עם תוספת מחיר גדולה על טיפול בדו"ח.

הנהיגה בדאונטאון של וושינגטון די סי קשה בעיקר בשעות העומס כשנסיעה של כמה בלוקים בלבד בתוך העיר יכולה לקחת 10 דקות. הוסיפו לכך חנייה יקרה ומוגבלת, אכיפה קשוחה של כללי חנייה מסובכים, מעגלי תנועה סדיסטיים, קנסות ממצלמות רמזור אדום אוטומטיות ומלכודות מהירות של המשטרה, שינויי כיווני רחובות תכופים וסגירת רחובות ללא אזהרה. כל זה הופך את הנהיגה בוושינגטון די סי לכאב ראש לא קטן. דוח משנת 2012 מראה שנהגי וושינגטון די. סי סבלו מיותר תאונות דרכים מכל עיר אחרת בארה"ב – ומצד שני, לדעת רבים, הנהיגה בוושינגטון איננה שונה במיוחד מנהיגה בתל אביב או ערים גדולות אחרות. לפני קבלת החלטות על השכרת רכב בוושינגטון כדאי לצפות בסרטון המתעד נהיגה בוושינגטון

כמה טיפים חשובים על נהיגה בוושינגטון – חנייה ברחובות הדאונטאון בוושינגטון מוגבלת לשעתיים בלבד (אפילו במדחנים), אז היו מוכנים לחנות בחניון פרטי, שיכול לעלות בין 10-25 דולר ליום. הימנעו מנהיגה וחנייה במהלך שעות העומס (ימי השבוע בין 6-10 בבוקר ובין 4-8 בערב) מאחר שאלה הזמנים שבהם וושינגטון פקוקה ביותר, כיווני הרחובות משתנים והגבלות התנועה נכנסות לתוקף. אם אתם כן חונים ברחוב, היו עירניים לשילוט רוב רחובות הדאונטאון מגבילים את החנייה בשעות השיא ומבקרים הרבה פעמים חוזרים לנקודה שבהם הם חנו ומוצאים שם קנס או שהרכב נגרר!

הרשויות המקומיות מנעו את בנייתה של מערכת כבישים מהירים שתחובר לרשת הכבישים הארצית ובמקום זאת השקיעו במערכת המטרו של וושיגטון. שני הכבישים המהירים שנכנסים לוושינגטון מווירג'יניה, I-66 ו- I-395, שניהם מסתיימים די מהר בכניסה לעיר. וושינגטון והפרברים הפנימיים ביותר שלה מוקפים בחגורת הבירה (Capital Beltway), I-495 , מה שהוביל לביטוי Inside the Beltway. שימו לב שנתיבים מסויימים בבלטווי בווירג'יניה דורשים תשלום אגרה, כשהתעריפים משתנים ומבוססים על הזמן ומידת העומס. כביש האגרה The Dulles Toll Road from I-495, המוביל לנמל התעופה (VA-267) הוא גם כביש אגרה, אם כי התנועה הפונה לנמל התעופה יכולה לעבור בלי לשלם את האגרה דרך ה- Dulles Toll Road.

נהגים צריכים טרנספונדר E-Z Pass כדי לשלם אגרות בכבישי צפון וירג'יניה, מלבד על ה- Dulles Toll Road שבו יש נתיבים שאפשר לשלם בהם במזומן (היו עירניים לשילוט מאחר שנהגים שמתכוונים לעלות לנתיבי האיזי פאס בלבד הרבה פעמים מאיצים ועוברים על המהירות המותרת כשהם חוצים דרך עמדות האגרה.)

חנייה בוושינגטון

הסדרי החנייה בוושינגטון די סי מסובכים במשך שבוע העבודה. החנייה באמצעות מדחנים אפשרית באזורים המסחריים, אבל המדחנים מוגבלים לשעתיים במשך היום. חנייה אזורית (Zoned parking) היא בחינם, אבל יש הגבלה של שעתיים חנייה בכל אזור ביום, אם כי אין הגבלה על זמן חנייה בין 22:00-7:00. בדקו את השילוט! אם אתם מתכננים לשהות יום במרכז וושינגטון בלי לשלם על חנייה אפשר כביכול להזיז את הרכב לאזור אחר כל שעתיים במשך היום ולאחר מכן להשאיר את הרכב למשך הלילה באזור שבו החנייה היא באמצעות מדחנים, אבל זה לא דבר מעשי.

החנייה בוושינגטון קלה יותר בסופי שבוע ובחגים מאחר שיש פחות הגבלות חנייה. אז אם אתם מגיעים לעיר ברכב באמצע השבוע או מזמינים השכרת רכב בוושינגטון באמצע השבוע, מה אפשר לעשות? יש מספיק חניונים בוושינגטון ובהרבה בתי מלון יש גם חניונים, אבל החנייה תעלה לכם בין 15-30 דולר ליום. החניון ביוניון סטיישן (Union Station parking lot) בגבעת הקפיטול (Capitol Hill) עולה 24 דולר ליום (יש בו 2194 מקומות חנייה) והוא מקום טוב לחנות בו אם אתם מבקרים באטרקציות בוושינגטון. אם יש לכם ידיד שחי בעיר, הם יוכלו לגשת לתחנת המשטרה המקומית ולהשיג לכם אשרת חנייה למטייל בוושינגטון, שתקפה למשך 15 יום.

יש חניונים בוושינגטון שהחנייה בהם די זולה, מ-4.60 דולר ליום, ליד תחנות מטרו רבות. החנייה במגרשי החנייה של תחנות ה-Metrorail השונות חופשית בימי ראשון ובחגים ציבוריים. בשלוש תחנות יש מספר מוגבל מאוד של מקומות חנייה לכל היום, עד 10 ימים: Greenbelt, Huntington, ו- Franconia-Springfield. ואם אתם מזמינים השכרת רכב בוושינגטון אבל לא רוצים לשלם על חנייה בוושינגטון בכלל, סעו לאזור שכונתי בפרברים שמחוץ לדי סי, חנו ליד תחנת מטרו ולכו ברגל או קחו אוטובוס לתחנה וסעו לדי סי. יחד עם זאת, אם אתם נשארים בוושינגטון לזמן ארוך יותר, דעו שיש אכיפה נוקשה על רכבים "נטושים" בקאונטיז (counties) המרוחקים.

כבישים בוושינגטון

תמצאו בוושינגטון כבישים רבים המציעים נהיגה בוושינגטון די.סי בין נופים יפים:

• שדרת פנסילבניה (Pennsylvania Ave) מרחוב 14 צפון-מערב (Fourteenth St NW) לכיוון הקפיטול (Capitol).
• רוק קריק פארקוויי (Rock Creek Pkwy) הסלול לאורך רוק קריק (Rock Creek) וחוצה את די סי דרך סנטרל פארק שלה, ומשם ממשיך לאורך נהר פוטומק (Potomac River) לאנדרטת לינקולן (Lincoln Memorial).
• כביש רזרבואר (Reservoir Rd) מג'ורג'טאון (Georgetown) דרך קלרה ברטון פרקוויי (Clara Barton Pkwy) מלאת העצים, לעבר הקפיטל בלטוויי (Capital Beltway).
• אזור Embassy Row, שדרת מסצ'וסטס (Massachusetts Ave) בין Scott Circle ו- Wisconsin Ave.
• George Washington Memorial Pkwy המתפתל לאורך נהר פוטומק (Potomac) בצד של וירג'יניה עד מאונט ורנון (Mount Vernon).

הכביש הראשי שמשרת את התחבורה בוושינגטון די סי הוא ה- coastal superhighway, I-95 הרץ לאורך החוף מבולטימור או מריצ'מונד. הכביש לא נכנס לוושינגטון עצמה, אלא רץ לאורך הצד המזרחי של הבלטוויי (Beltway (I-495)). כשמגיעים מדרום, ה- I-395 מתפקד כסוג של שלוחה של כביש I-95 ועובר את הבלטויי אל תוך העיר. התכנון המקורי היה שה-I-95 יחצה את העיר לכיוון בולטימור, אבל המקומיים לא אהבו את התוכנית והכביש הסתיים בקצה המזרחי (איסט אנד) של העיר.

I-495 הוא ה-Capital Beltway. הבלטוויי ידוע לשמצה ברחבי ארה"ב בשל דפוסי התנועה המסוכנים שלו והפקקים האיומים בשעות השיא. אבל הבלטוויי הוא הרבה פעמים הדרך הפרקטית ביותר להגיע מפרבר לפרבר. מכיוון שהבלטוויי בנוי כמעגל , הרבה פעמים מתייחסים לכיוון התנועה לפי ה"לופ" שבו משתמשים. הלופ הפנימי (Inner Loop) רץ בכיוון השעון מסביב לעיר והלופ החיצוני (Outer Loop) רץ נגד כיוון השעון סביב וושינגטון די סי.

עוד כבישים חשובים בוושינגטון כוללים את:

I-270 המחבר את I-70 בפרדריק (Frederick ) ל-I-495 בבת'סדה (Bethesda);
I-66 המתחיל בחלק המערבי של הדאונטאון וממשיך 75 מייל (120 ק"מ) לכיוון מערב ומסתיים ליד Front Royal, וירג'יניה
US-50 חוצה את די סי בעיקר לאורך כבישי העיר הרצים ממזרח למערב ופונה מזרחה לכיון אנפוליס (Annapolis) ואושן סיטי (Ocean City), כשזה האחרון עובד דרך ביי ברידג' (Bay Bridge). ומערבה על פני גשר טדי רוזבלט ()Teddy Roosevelt Bridge אל תוך צפון וירג'יניה ומשם עד סקרמנטו (Sacramento) שבקליפורניה.

ה- Baltimore-Washington Pkwy (המוכר גם כ-"B-W Pkwy" ) מתחיל ב-I-295 ב-Anacostia וחוצה את מרכז מרילנד כשהוא עובר ליד נמל התעופה BWI ומסתיים בבולטימור.

בתוך הבלטווויי, ה-I-66 הוא כביש HOV-2, מה שאומר שבשעות מסויימות רק רכבים עם שני נוסעים ומעלה יכולים לנסוע עליו: מזרחה בין 6:00-9:30 ומערבה 16:00-18:30. הגבלות אלה חלות על הכביש כולו ולא רק על נתיבים מסויימים. הכבישים החלופיים לכביש זה הם US-50, US-29, וה- George Washington Pkwy.

השכרת רכב בוושינגטון
דירוג הגולשים 5 (2 הצבעות)
Sending

הוספת תגובה

ביטוח נסיעות לחו''ל
כרטיסי ספורט

עדכוני מבצעי נופש

הורדת אפליקציה
חופשה בישראל