וושינגטון בתי מלון מומלצים עם ילדים

וושינגטון – מלונות מומלצים עם ילדים בבירת ארה"ב

מתכננים חופשה בוושינגטון בירת ארה"ב עם הילדים? לבירת ארצות הברית יש הרבה מה להציע ולא חסרים מלונות טובים בוושינגטון די סי, אבל יש לא מעט מלונות בוושינגטון שנחשבים מומלצים אבל פונים בעיקר לקהל של אנשי מימשל ועסקים וילדים לא תמיד ירגישו בהם בנוח. בכתבה זו תמצאו רשימה ומידע למטייל (כולל סרטי וידאו) על מלונות מומלצים בוושינגטון עם ילדים

רשימת מלונות מומלצים בוושינגטון למשפחות עם ילדים מתבססת על הצבעות של משפחות ששהו בוושינגטון עם הילדים במסגרת חופשה משפחתית. מעבר לכך, ניסינו לכלול ברשימה מיגוון רחב ככל הניתן של מלונות בוושינגטון מבחינת מיקומים (מלונות במרכז וושינגטון או מיקומים אחרים), רמות מחיר, דירוגי כוכבים וסגנונות אירוח

כרטיסי לליגת NBA הזמנה הזמנת כרטיסים לפוטבול מחירים

טיול בארה"ב – עוד באותו נושא:

וושינגטון עם ילדים – אטרקציות מומלצות ומידע למטייל

טיסות לארה"ב – השוואת מחירים ומידע למטייל

השכרת רכב בוושינגטון בירת ארה"ב – השוואת מחירים וטיפים

טיסות פנים בארה"ב – השוואת מחירים והמלצות למטייל

מלונות מומלצים בוושינגטון די. סי למשפחות


מלון קפיטל הילטון – Capital Hilton 

קפיטל הילטון, בית מלון במרכז וושינגטון עם שיק היסטורי בדירוג 4 כוכבים, ממוקם בליבה של העיר וושינגטון. הוא מציע מסעדה-בר ודלפק קבלה הפעיל כל שעות היממה. תחנת Metro Center שעל קו Washington Metro מרוחקת 900 מטרים בלבד מהמלון וניתן להגיע ממנה אל האטרקציות השונות בוושינגטון. כל הסוויטות והחדרים של המלון כוללים מיזוג וחדר רחצה צמוד עם מוצרי טיפוח חינם. חלק מהחדרים כוללים גם גישה לטרקלין המנהלים. המלון זוכה לציון 8.1 בדירוגי מלונות מומלצים בוושינגטון עם ילדים.

ניתן לסעוד במלון בכל אחת מהמסעדות, The Statler Lounge ו-North Gate Grill. ניתן לבחור אירוח הכולל גם ארוחת בוקר במסעדה השנייה, הכוללת מיצים טריים, פירות, בר חביתות ולחמים ומאפים טריים. אינטרנט חינם זמין באזור הלובי. ספא וחדר כושר זמינים עבורכם בתוספת תשלום.

מרכז הכנסים של וושינגטון ממוקם 1.2 קילומטרים מהמלון. הבית הלבן נמצא כ-600 מטרים ממנו, ואילו מוזיאון הריגול הבינלאומי ניצב 1.3 קילומטרים מהמקום.

להזמנת חדרים אונליין ולמידע נוסף לחצו כאן


מלון ווטרגייט ג'ורג'טאון – The Watergate Hotel Georgetown 

ווטרגייט, המלון ההיסטורי, הוא בית מלון מומלץ בוושינגטון עם דירוג 5 כוכבים, ניצב לאורך גדת נהר ה-Potomac (פוטומק) ומציע יחידות אירוח מפוארות הכוללות מרפסת פרטית ונופי הנהר. המלון זוכה לציון 8.9 בדירוג מלונות מומלצים בוושינגטון למשפחות עם ילדים.

כל אחד מ-336 החדרים האלגנטיים שבמלון כולל שולחן עבודה וטלוויזיה שטוחת מסך ובנוסף – חדר רחצה מרוצף שיש מרצפה עד תקרה ובו מוצרי טיפוח מבית La Bottega, נעלי בית וחלוקי רחצה. אינטרנט אלחוטי זמין חינם באזורים הציבוריים של המלון.

אורחים נהנים ממשקה איכות בבר הגג, The Top of the Gate, עם הנוף הפנוראמי של חוף ג'ורג' טאון ואנדרטת וושינגטון. יתרה מכך, תוכלו ליהנות ממנות יומיומיות וממנות משובחות בבר הוויסקי, הממוקם ממש בסמוך ללובי המלון.

במלון תמצאו ספא ומרכז כושר לניפוח שריריכם, כמו גם בריכה מקורה. המלון, לנוחיותכם, מספק גם שירותי קונסיירז', חנות מתנות ומרכז עסקים. גבעת הקפיטול ניצבת לה 5.5 קילומטרים מהמלון והבית הלבן – 2.3 קילומטרים ממנו. נמל התעופה הלאומי של וושינגטון Ronald Reagan נמצא 8 קילומטרים מהמלון.

להזמנת חדרים אונליין ולמידע נוסף לחצו כאן


מלון מוריסון קלארק אין – Morrison Clark Inn 

מוריסון קלארק אין, מלון מומלץ בוושינגטון בדירוג 4 כוכבים, שוכן באחוזה ויקטוריאנית היסטורית מן המאה ה-19 המופיע ברשימת האתרים ההיסטוריים הלאומית. המלון ממוקם במרכז העיר וושינגטון – מרחק 800 מטר מתחנות המטרו Metro Center) ו- Mount Vernon Square. בית המלון זוכה לציון 8.8 ברשימות בתי מלון מומלצים בוושינגטון עם ילדים.

במלון 114 חדרים, שכל אחד מהם מעוצב באופן אינדיבידואלי וכולל ריהוט אותנטי עתיק, טלוויזיה שטוחת מסך וחדר רחצה צמוד עם מייבש שיער וחלוקי רחצה. חלק מהחדרים כוללים אח משיש איטלקי או מרפסת פרטית.

אורחי המלון נהנים מאינטרנט אלחוטי חינם, דלפק קבלה ומרכז עסקים הפעילים כל שעות היממה, שירות כביסה וניקוי יבש ושירות החניית רכבים. מרכז הכנסים Walter E. Washington נמצא כ-500 מטרים מהמלון ושדה התעופה הלאומי Reagan ממוקם 9 קילומטרים ממנו. גבעת הקפיטול מרוחקת 4.2 קילומטרים מהמלון, בעוד שהבית הלבן נמצא 1.2 קילומטרים ממנו.

להזמנת חדרים אונליין ולמידע נוסף לחצו כאן


מלון וושינגטון קורט – Washington Court Hotel 

וושינגטון קורט, בית מלון במרכז וושינגטון, הוא מלון בדירוג 4 כוכבים במרכזה של העיר וושינגטון די סי – מרחק 850 מטרים מגבעת הקפיטול ומתחנת Union Metro Station, מציע חדרים המשקיפים לבניין הקפיטול ולעיר. המלון זוכה לציון 8.3 בדירוגי מלונות מומלצים בוושינגטון עם ילדים.

כל אחד מהחדרים כולל טלוויזיה שטוחת מסך, שולחן, מכונת קפה וחדר רחצה פרטי מרוצף שיש הכולל מייבש שיער. האתר כולל חדר כושר, מסעדה ומרכז עסקים הפעיל כל שעות היממה. ה- National Gallery of Art ממוקמת 1.2 קילומטרים בעוד שנמל התעופה הלאומי ע"ש רייגן נמצא 8 קילומטרים ממנו.

להזמנת חדרים אונליין ולמידע נוסף לחצו כאן


מלון ליאיזון קפיטול היל די.סי. – Liaison Capitol Hill DC-a Joie de Vivre Hotel 

ליאיזון קפיטול היל די.סי., מלון מומלץ בוושינגטון בדירוג 4 כוכבים, ממוקם 760 מטר מבניין הקפיטול. טרקלין ובריכת הגג של המלון פתוחים בימי האביב והקיץ המקומיים. חדרי האירוח במלון מאופיינים בעיצוב מודרני וכוללים תחנת עגינה לאייפוד ואינטרנט אלחוטי.

מסעדת Art and Soul של המלון מגישה מנות מסורתיות של דרום ארצות הברית; בעונה, ניתן לסעוד בפטיו החיצוני שלה. The Art Bar יגיש לכם יינות, קוקטיילים ותפריט חטיפים קלים.

אורחי המלון יכולים ליהנות משירותי קונסיירז' לסיוע בסיורים בוושינגטון. תחנת Union Station נמצאת במרחק הליכה מהמלון וממנה ניתן להגיע לאתרים תיירותיים חשובים בוושינגטון. הסמית'סוניאן (Smithsonian, המוזיאון הלאומי להיסטוריה), ממוקם 1.6 קילומטרים מהמלון.

להזמנת חדרים אונליין ולמידע נוסף לחצו כאן


מלון היאט פלייס וושינגטון – Hyatt Place Washington D.C./National Mall 

היאט פלייס וושינגטון, בית מלון מומלץ בוושינגטון בדירוג 3 כוכבים, ממוקם 5 דקות הליכה מהמול (National Mall) וכולל מסעדה ואינטרנט אלחוטי חינם באזוריו השונים. אורחי המלון נהנים גם מטראסת שמש ומבריכה חיצונית עונתית, עניין לא מובן מאליו בקרב מלונות בוושינגטון, כמו גם ממשקאות וממזון בבר הגג. המלון זוכה לציון 8.9 בביקורות על מלונות מומלצים בוושינגטון עם ילדים.

בכל אחד מהחדרים תמצאו טלוויזיה עם מסך שטוח וערוצי כבלים, כאשר חלקם כוללים פינת ישיבה. בחדר הרחצה הפרטי שבכל חדר תמצאו מוצרי טיפוח חינם ומייבש שיער. המקום מציע דלפק קבלה, חדר כושר, שירות חדרים וחנויות הפעילים כל שעות היממה. מרכז העסקים כולל מרחב גדול של חדרי ישיבות. גם חניה פרטית זמינה לאורחי האתר.

בניין הקפיטול האמריקאי ממוקם 10 דקות הליכה מהמקום; אצטדיון נשיונלס (Nationals) מרוחק 1.6 קילומטרים ממנו; שדה התעופה הסמוך, נמל התעופה הלאומי Reagan ממוקם 4 קילומטרים מהמלון.

להזמנת חדרים אונליין ולמידע נוסף לחצו כאן


מלון לומברדי – Hotel Lombardy 

לומברדי, מלון בעל פרסום עולמי בדירוג 4 כוכבים הממוקם על שדרת פנסילבניה, הוא מלון מומלץ בוושינגטון המרוחק 400 מטר מתחנת התחתית Foggy Bottom–GWU; הוא מציע סעודות גורמה, אינטרנט אלחוטי חינם וחדרים הכוללים יצירות אמנות מקוריות. המלון זוכה לציון 8.6 ברשימת מלונות מומלצים בוושינגטון די סי למשפחות עם ילדים.

חדרי המלון מאופיינים בעיצוב קלאסי משנות ה-1920 וכוללים מיני בר מצויד, שולחן עבודה מרווח וטלוויזיה בכבלים.

הטרקלין בר, Venetian Room, מציע מבחר מרשים של קוקטיילים ויינות. בית הקפה Café Lombardy הוא ביסטרו בסגנון אירופאי הממוקם בלובי ומגיש מנות גורמה לארוחות ערב, בוקר וצהריים. חדר הכושר במלון מרשים ביותר בהשוואה אל מלונות בוושינגטון ברוב המיקרים – הוא כולל מכשירי כושר חדישים עם מסכי טלוויזיה אישיים ומראות מרצפה עד תקרה. אורחים יכולים לקבל שירותי ספא בתשלום בחדרי האירוח האלגנטיים.

The JFK Center for Performing Arts הוא מרכז לאמנויות במה המרוחק 900 מטר מהמלון. לינקולן ממוריאל (אנדרטת הזיכרון ללינקולן) ממוקמת 1.4 קילומטרים ממנו ואילו ארנת ורייזון סנטר נמצאת 2.2 קילומטרים מהמקום.

להזמנת חדרים אונליין ולמידע נוסף לחצו כאן


מלון ג'יי.וו מריוט וושינגטון די.סי. – JW Marriott Washington, DC 

ג'יי.וו מריוט וושינגטון די.סי., בית מלון בוושינגטון בדירוג 5 כוכבים, ממוקם במרחק 650 מטר מהבית הלבן. המלון זוכה לציון 8.8 בביקורות על בתי מלון מומלצים בוושינגטון עם ילדים. במלון חדרי אירוח עם חללי פנים מודרניים, הכוללים טלוויזיה שטוחת מסך עם ערוצי סרטים פרימיום, מצעים איכותיים ואמצעים להכנת שתייה חמה. שירות החדרים זמין כל שעות היממה.

תוכלו להתאמן במרכז הכושר שבמלון ולהסתייע בדלפק הקבלה הפעיל 24 שעות ביממה. גם שירותי קונסיירז' זמינים עבורכם, כמו עם חלל אירועים ופגישות ואינטרנט אלחוטי חינם בלובי. מסעדת Avenue Grill, מגישה סלטים טריים, מנות בשריות ופירות ים. בבית הקפה Starbucks שבמלון תוכלו להתענג על קפה איכותי. המלון ממוקם 800 מטרים ממוזיאון סמית'סוניאן לאמנות אמריקאית ו-1.6 קילומטר ממוזיאון נשיונל ג'יאוגרפיק.

להזמנת חדרים אונליין ולמידע נוסף לחצו כאן


מלון דה דופונט סירקל – The Dupont Circle Hotel 

דה דופונט סירקל, בית מלון בוושינגטון בדירוג 4 כוכבים הממוקם ב- Dupont Circle – מרחק דקות אחדות ממוקדי עניין היסטוריים של העיר וושינגטון הבירה וצעדים בודדים מתחנת המטרו Dupont Circle. חדרי המקום כוללים חדרי רחצה משיש עם חלוקי רחצה מעוצבים, חלונות גדולים, תחנת עגינה לאייפוד, אינטרנט אלחוטי חינם וטלוויזיה שטוחת מסך. המלון זוכה לציון 8.6 בדירוג מלונות בוושינגטון למשפחות עם ילדים.

צוות המלון מארגן ארוחות ערב והזמנת כרטיסים לתיאטרון. מרכז העסקים במלון עומד לרשותכם 24 שעות ביממה. רחבה פתוחה עם מזרקה עומדת גם היא לרשותכם ומאפשרת מנוחה והתרגעות. Dupont זהו בית הקפה של המלון, המגיש מנות בעלות השראה צרפתית המכילות חומרי גלם מקומיים אורגאניים. Bar Dupont זהו הטרקלין האלגנטי, המרוהט בפריטי מעצבים מעור ומציע קוקטיילים ומנות קלות.

מרכז הכנסים של וושינגטון ממוקם 2.5 קילומטרים מהמלון, בעוד ש- JFK Center for Performing Arts ופארק ה-National Mall מרוחקים כל אחד 3 קילומטרים ממנו.

להזמנת חדרים אונליין ולמידע נוסף לחצו כאן


מלון ד'ה אלדון לאקז'רי סוויטס – The Eldon Luxury Suites 

ד'ה אלדון לאקז'רי סוויטס, מלון סוויטות בוושינגטון בדירוג 3 כוכבים המוקף באתריה הפופולאריים ביותר של בירת ארצות הברית, כולל מרכז הכנסים, מציע חופשה משפחתית בוושינגטון ביחידות אירוח יוקרתיות הכוללות נוחות ביתית ללא תחרות, עם מטבחים מאובזרים – יתרון מאוד משמעותי יחסית אל מלונות בוושינגטון למשפחות. המלון זוכה לציון 8.0 בדירוגי בתי מלון מומלצים בוושינגטון למשפחות עם ילדים.

התחילו יום של חופשה בוושינגטון עם ארוחת בוקר קונטיננטלית וסיימו אותו בטיפול ספא ועיסוי בחדרכם. בתומו של יום מתיש תוכלו לנוח על שמיכות פוך מנוצות אווז רכות וליהנות מסרט המוקרן על הטלוויזיה שטוחת המסך.

תחנת המטרו Mount Vernon Square ממוקמת צעדים אחדים מהמלון וניתן להגיע ממנה אל האטרקציות החשובות והמרכזיות של וושינגטון. תוכלו לצאת לסייר בבית הלבן, בגבעת הקפיטול ו/או במוזיאון הסמית'סוניאן (Smithsonian) המרתק.

להזמנת חדרים אונליין ולמידע נוסף לחצו כאן

וושינגטון - בתי מלון מומלצים
דירוג הגולשים 5 (1 הצבעה)
Sending

הוספת תגובה

ביטוח נסיעות לחו''ל
כרטיסי ספורט

עדכוני מבצעי נופש

הורדת אפליקציה
חופשה בישראל