ספליט בקרואטיה בתי מלון למשפחות

ספליט – 9 בתי מלון מומלצים בקרואטיה

מחפשים מלון מומלץ בספליט שבקרואטיה? יש הרבה מלונות טובים בספליט הנחשבת אחת מפנינות הנופש של הבלקן, אבל אם אתם מגיעים אל ספליט עם ילדים כדאי לבחור אחד מבתי המלון שברשימה זו הכוללת 10 מלונות מומלצים בספליט למשפחות עם ילדים (כולל מלונות דירות ווילות נופש להשכרה בספליט)

הזמנת דילים לספליט | הזמנת דילים לזגרב | הזמנת טיולים מאורגנים לקרואטיה 

כתבה זו מתבססת על דירוגי מלונות מומלצים בספליט עם ילדים אשר מתפרסמים באינטרנט לפי הצבעות של משפחות ששהו במלונות אלו במסגרת חופשה בספליט עם הילדים. ניסינו לכלול בכתבה מגוון רחב של מלונות בספליט (קרואטיה) מבחינת סגנונות אירוח, מיקומים בתוך ספליט ורמות מחירים.

טיול בקרואטיה – עוד באותו נושא:

טיסות לקרואטיה – השוואת מחירים ומידע למטייל

השכרת רכב בקרואטיה – השוואת מחירים וטיפים

הזמנת קונה קרואטית (HRK) בנתב"ג

eSim ו-Sim לקרואטיה – מידע וטיפים לתקשורת במהלך החופשה

מלונות מומלצים בספליט קרואטיה


אתר הנופש רדיסון בלו ­- Radisson Blu Resort & Spa 

רדיסון בלו, אתר נופש בספליט בדירוג 4 כוכבים, נמצא מטרים בודדים מחוף הים – 2.5 קילומטרים מארמון Diocletian (דיוקלטיאנוס) – מבנה מוגן על-ידי אונסק"ו. במקום יש ספא יוקרתי, בריכה חיצונית מוקפת שמשיות וכסאות נוח ואווירה מופלאה. בר טרקלין ומסעדה מודרנית עומדים לרשות האורחים, נוסף על גישת חינם לאינטרנט אלחוטי מהיר.

מרבית חדרי האירוח כוללים מרפסת המשקיפה לאיים שולטה ובראק. החדרים ממוזגים ויש בהם טלוויזיה משוכללת וחדר רחצה פרטי עם מוצרי טיפוח ללא עלות. שירות חדרים זמין לנוחיותכם.

הספא המפואר כולל מתקנים נהדרים, כולל סאונה פינית, מרחץ אדים, עיסויים, סולריום, סאונות ועוד. בנוסף, מציע האתר בריכה מקורה וחדר כושר בו תוכלו לנפח שרירים ולהזיע את עצמכם לדעת. חדרי ישיבות זמינים עבורכם לכנסים, ישיבות ואירועים. גם שירותי קונסיירז' ניתן לקבל בתיאום עם הקבלה.

במסעדת The Fig Leaf יוגש לכם מדי יום מזנון ארוחת בוקר, הכולל מגוון מפעים של מאכלי בוקר. תוכלו ליהנות מארוחת בוקר גם על אחת הטראסות הנהדרות שבמקום, באוויר הפתוח. קוקטיילים, אפריטיפים ומשקאות לא-אלכוהוליים נפלאים מוגשים לאורחים בבר The Door.

להזמנת חדרים ולמידע נוסף לחצו כאן


בית דירות דיוקלסיאן – Dioklecijan Hotel & Residence 

דיוקלסיאן, בית דירות נופש בספליט שבקרואטיה, מתהדר בבריכת שחייה חיצונית בקומה העליונה, המציעה נופים פנוראמיים של העיר. בנוסף יש במקום מרכז בריאות ומסעדה. הוא מספק חדרים ממוזגים עם אינטרנט אלחוטי חינם.

כל חדר מעוצב בגוונים בהירים וכולל מרפסת, טלוויזיה עם מסך שטוח, מקרר – שלא תמיד תמצאו בין מלונות בספליט ומהווה יתרון משמעותי עבור משפחות אשר מגיעות אל ספליט עם ילדים ומעוניינות לבשל במלון – וקומקום חשמלי. בחדר הרחצה הצמוד שבחדר, יש מקלחת פרטית, מייבש שיער וחלוק רחצה. מלבד זאת, יש גם עמדת עגינה לאייפוד, אזור ישיבה וערוצי לוויין.

מסעדת המלון מגישה מנות ים תיכוניות ודלמאטיות. המלון מציע גם ארוחת בוקר, בר טרקלין, טראסת חורף, פינת אינטרנט וחדר כנסים. מרכז הבריאות שבמקום כולל ג'קוזי, סאונות וחדר כושר קרדיו.

ארמון דיוקלסיאן נמצא 1.3 קילומטרים מהמקום. חוף Bačvice החולי ממוקם רק 15 דקות הליכה משם. נמל התעופה של ספליט מרוחק 20 דקות מהמקום. חניה תת קרקעית מאובטחת זמינה לאורחים בעלות נוספת.

להזמנת חדרים ולמידע נוסף לחצו כאן


דירת אירוח מיה – Apartment Mia 

מיה, דירת אירוח בספליט, קרוב לארמון דיוקלסיאן, בדירוג 3 כוכבים, כוללת אינטרנט אלחוטי חינם ומכונת כביסה לשימוש חופשי. האורחים השוהים במלון זכאים להשתמש במטבח מאובזר היטב – יתרון משמעותי לעומת מלונות בספליט בד"כ. הדירה כוללת טלוויזיה עם מסך שטוח ושני חדרי שינה, פתרון מושלם עבור משפחות המגיעות אל ספליט עם ילדים. הדירה כוללת גם חדר רחצה עם מקלחת.

מתחת לדירה יש מגרש משחקים לילדים. גם קזינו זמין לאורחים במקום. הדירה זוכה למיקומים גבוהים בביקורות על מלונות מומלצים בספליט למשפחות עם ילדים. המוזיאון הארכיאולוגי של ספליט ממוקם 300 מטרים מהדירה, בעוד שאצטדיון פוליוד (Poljud) נמצא 600 מטרים מהמקום. נמל התעופה הקרוב ביותר הוא שדה התעופה של ספליט – 11 קילומטרים מהמקום.

להזמנת חדרים ולמידע נוסף לחצו כאן


דירות וינקו – Apartments Vinko 

וינקו, בית דירות נופש בספליט בדירוג 3 כוכבים, כולל טראסה המשקיפה אל ארמון דיוקלסיאן, מרינת היאכטות והאיים. המקום כולל מיזוג אוויר, אינטרנט אלחוטי וחניה חינם. הוא ממוקם באזור המגורים הסמוך לגבעת מאריאן (Marjan) ו-300 מטרים בלבד מטיילת החוף. טלוויזיית LCD, מטבח מאובזר במלואו ושולחן אוכל – איבזור שלא תמיד תמצאו בין מלונות בספליט –  מסופקים גם הם בדירה. חדר הרחצה כולל מקלחת, מייבש שיער ומכונת כביסה. מלון הדירות זוכה לביקורות מעולות ברשימות מלונות מומלצים בספליט עם ילדים.

החוף הקרוב נמצא 400 מטרים מהמקום. רחוב הקניות מרמונטובה (Marmontova) וטיילת ריבה (Riva) מתחילים 600 מטרים מבית הדירות, בעוד שהארמון של ספליט, הנמצא ברשימת המבנים המוגנים של אונסק"ו, נמצא 800 מטרים בלבד משם. תחנת האוטובוס המרכזית ממנה תוכלו להגיע אל רחבי קרואטיה נמצאת מימין לנמל המעבורות, כ-1.4 קילוטרים מהדירה. איצטדיון פוליוד (Poljud) וחוף באשוויצה (Bačvice), בו יש מספר מועדוני לילה, ממוקמים 1.6 קילומטרים מהמקום.

להזמנת חדרים ולמידע נוסף לחצו כאן


וילה דאקי – Villa Daky 

דאקי, וילה להשכרה בספליט לחופשה לתקופות קצרות, בדירוג 4 כוכבים, כוללת חדרים עם אינטרנט אלחוטי חינם במרכז ספליט. היא נמצאת 7 דקות הליכה מארמון דיוקלסיאן, 300 מטרים מכיכר הרפובליקה (prokurative) ו-500 מטרים בלבד מכיכר העם (Pjaca). המוזיאון הארכיאולוגי של ספליט ממוקם 600 מטרים מבית ההארחה וקתדראלת סנט דומיניוס מרוחקת רק 600 מטרים משם.

כל היחידות בבית ההארחה כוללות אזור ישיבה, חדר רחצה, מיזוג אוויר וארון בגדים. חלק מהיחידות משקיפות לים. המקום פופולארי בקרב חובבי צלילה ורכיבה על אופניים, כאשר אופניים גם ניתנות להשכרה במקום זה. Gregory of Nin ממוקם 600 מטרים מהוילה. שדה התעופה הקרוב ביותר נמצא 11 קילומטרים מהמקום. זהו פיתרון לינה מעולה בספליט למשפחות הזוכה לציונים גבוהים ברשימות בתי מלון מומלצים בספליט עם ילדים.

להזמנת חדרים ולמידע נוסף לחצו כאן


דירות אפארטיואנה – Apartments ApartIvana 

אפארטיואנה, מלון דירות בספליט בדירוג 3 כוכבים, בסמוך לארמון דיוקלסיאן (Diocletian's) וחוף באשוויצה (Bacvice), כולל יחידות אירוח עם אינטרנט חינם, רצפות פרקט ומטבח מאובזר במלואו הכולל מדיח כלים, קומקום חשמלי ותנור – יתרון משמעותי מול מלונות בספליט למשפחות. בנוסף יש בכל יחידה טלוויזיה עם מסך שטוח וחדר רחצה פרטי עם מקלחת או אמבטיה.

בין האטרקציות הסמוכות תמצאו את מוזיאון העיר ספליט, Gregory of Nin וקתדראלת דומיניוס (Dominius). נמל התעופה של ספליט נמצא 13 קילומטרים מבית הדירות.

להזמנת חדרים ולמידע נוסף לחצו כאן


וילה מאריאן – Villa Marjan 

מאריאן, וילה בספליט להשכרה לנופש בדירוג 3 כוכבים, הממוקמת על-יד פארק יער מאריאן, בו שבילי הליכה ורכיבת אופניים, נמצאת 15 דקות הליכה מהמרכז ההיסטורי של ספליט והחוף. מלבד אינטרנט אלחוטי חינם וחניה חופשית, מציע המקום גם אזור ברביקיו, טראסה משותפת ומגורים ממוזגים.

כל יחידה כוללת טלוויזיה מתקדמת, ומטבח או מטבחון – שלא תמיד קל למצוא בקרב בתי מלון בספליט – כמו גם חדר רחצה עם אמבט או מקלחת וחימום רצפתי. חלק מהיחידות כוללות גם מרפסת.

נמל המעבורות של ספליט, תחנה האוטובוס ותחנות הרכבת נמצאים 2 קילומטרים בלבד מהמקום. נמל התעופה מרוחק 25 קילומטרים מהמקום. מבנה Trogir, הנמצא ברשימת המקומות המוגנים של אונסק"ו, נמצא 30 קילומטרים מהוילה.

להזמנת חדרים ולמידע נוסף לחצו כאן


חדרי זבונימיר – Rooms Zvonimir 

זבונימיר, בית הארחה בספליט בדירוג 3 כוכבים הממוקם במחוז סטוברץ' (Stobreč) – כ-7 קילומטרים ממרכז ספליט מארמון דיוקלסיאן המוגן על-ידי אונסק"ו, כולל יחידות אירוח ממוזגות עם אינטרנט אלחוטי חינם.

החדרים במקום מגיעים עם שולחן עבודה, אזור ישיבה, טלוויזיה עם מסך שטוח וחיבור לכבלים וחדר רחצה עם מוצרי טיפוח חינם ומקלחת או אמבטיה. חלק מהחדרים משקיפים לים. בכולם יש קומקום חשמלי. בית ההארחה זוכה לציון 8.4 בדירוגי מלונות מומלצים בספליט עם ילדים.

כל היחידות כוללות ארוחת בוקר קונטיננטלית או צמחונית. מבחר פעילויות עומדות לרשות האורחים באזור או בסביבתו, לרבות צלילה ורכיבה על אופניים. המקום נמצא 2.5 קילומטרים ממרכז ספליט, 4 קילומטרים מקניון ספליט ו-6 קילומטרים מחוף באשוויצה (Bačvice). נמל התעופה הקרוב מרוחק 24 קילומטרים מהמקום.

להזמנת חדרים ולמידע נוסף לחצו כאן


וילה אורה – Vila Ora 

אורה, וילת אירוח בעיר ספליט, ממוקמת 5 דקות הליכה ארמון דיוקלסיאן. אינטרנט אלחוטי זמין חינם. וילת הנופש זוכה לציון 9.5 בדירוגי מלונות מומלצים בספליט עם ילדים.

במקום יש טלוויזיה עם מסך שטוח וחדר רחצה צמוד עם מקלחת או אמבטיה. המטבח כולל תנור ומקרר – יתרון משמעותי בהשוואה אל מלונות בספליט לחופשה משפחתית -. כל היחידות ממוזגות וכוללות אזור ישיבה ו/או אכילה. כיכר העם – פיאצה (Pjaca), ו-Gregory of Nin ממוקמים 400 מטרים מהמקום. נמל התעופה הקרוב ביותר נמצא 12 קילומטרים מהוילה.

להזמנת חדרים ולמידע נוסף לחצו כאן

ספליט - בתי מלון מומלצים
דירוג הגולשים 5 (1 הצבעה)
Sending

הוספת תגובה

ביטוח נסיעות לחו''ל
כרטיסי ספורט

עדכוני מבצעי נופש

הורדת אפליקציה
חופשה בישראל