השכרת רכבים בקרואטיה

השכרת רכב בקרואטיה – השוואת מחירים וטיפים

השכרת רכב בקרואטיה – המדריך המלא שיחסוך לכם מאות שקלים: מתכננים חופשה בקרואטיה ושוקלים לשכור מכונית? ריכזנו עבורכם את כל מה שתצטרכו – מנוע השוואת מחירים מתוחכם שיאתר לכם את המחירים המשתלמים ביותר בין כל חברות השכרת הרכב בקרואטיה, טיפים על נהיגה בקרואטיה, הסברים על חוקי התנועה בקרואטיה, מידע שימושי לנהג לפני השכרת רכב בקרואטיה, סרטון וידאו עם הסברים על נהיגה בקרואטיה ומידע חשוב על חנייה, תחנות דלק וכבישי אגרה בקרואטיה

הזמנת דילים לקרואטיה | הזמנת דילים לזגרב | הזמנת טיולים מאורגנים לקרואטיה 

אפשר לבצע השכרת רכב בקרואטיה במחירים זולים משמעותית מאשר המחירים שתיראו במודעות של חברות השכרת הרכב הישראליות והבינלאומיות שתקבלו כאשר תחפשו בגוגל "השכרת רכב בקרואטיה" – בקרואטיה פועלות חברות השכרת רכב בינלאומיות, אירופאיות ומקומיות רבות אשר אינן מפרסמות בישראל ומציעות מחירים משתלמים מאוד ותחרותיים. כדי לאתר את ההצעות הטובות ביותר למחירי השכרת רכב בקרואטיה השתמשו במנוע המיוחד להשוואת מחירי השכרת רכב בחו"ל המופיע בדף זה ומתעדכן אוטומטית באופן רציף בכל התעריפים של כל החברות והסוכנויות המציעות שירותי השכרת רכב בקרואטיה ונחשבות לאמינות ומוכרות (כולל מבצעים מיוחדים והנחות).

השכרת רכב בקרואטיה – מנוע חיפוש והשוואת מחירים

חופשה בקרואטיה – עוד מידע שימושי

טיסות לקרואטיה – השוואת מחירים וטיפים למטייל

הזמנת קונה קרואטית (HRK) בנתב"ג

סים ו-e-sim לקרואטיה – מידע וטיפים לתקשורת במהלך החופשה

זאגרב – מלונות מומלצים למשפחות בבירת קרואטיה

מלאו את הטופס שלמעלה – ביחרו את קרואטיה בתור ארץ היעד (ניתן להשתמש בטופס זה גם לקבלת מחירי השכרת רכב בחו"ל במדינות אחרות), ולאחר מכן ביחרו את העיר בקרואטיה בה תירצו לאסוף את הרכב השכור – בין אם מדובר על השכרת רכב בדוברובניק, השכרת רכב בספליט או השכרת רכב בזאגרב או יעדים אחרים בקרואטיה. הכניסו את תאריכי הטיול לקרואטיה שאתם מתכננים, ליחצו "חפש" וקבלו את הצעות המחיר הזולות ביותר בין מבחר דגמים, מכל חברת השכרת רכב בקרואטיה שנחשבת אמינה ומספקת שירות לקוחות לתיירים.

השכרת רכב בקרואטיה – מידע כללי

קרואטיה היא ארץ יפהפיה שהתיירות בה מתפתחת, ויותר ויותר משפחות ישראליות נוסעות אל קרואטיה עם ילדים או לחופשה זוגית. נופי קרואטיה המרהיבים, בייחוד לחופי הים האדריאטי, מספקים שלל חוויות לטיול אל מעמקי הארץ היפה הזו, שכדי להכיר אותה באמת, ולא רק את הערים הגדולות כמו זאגרב או דוברובניק, כדאי לצאת אל מעמקי האיזורים הכפריים, בהם מערכת התחבורה הציבורית איננה נוחה במיוחד.  מחירי השכרת רכב  בקרואטיה יהיו בערך כמו המחירים בשאר אירופה (החל מבערך €40 ליום, תלוי בתיזמון וסוג הרכב).

ברוב המכוניות המוצעות ע"י חברת השכרת רכב בקרואטיה יש גיר ידני, אבל כמובן ניתן להזמין בקלות גם רכב עם גיר אוטומטי בתוספת מחיר (בידקו במנוע השוואת המחירים בדף זה למחיר ספציפי). רוב סוכנויות השכרת הרכב באיזור הבלקן מאפשרות להשכיר אוטו במדינה אחת ולנהוג למדינות השכנות, עם זאת, נסו להימנע מלהשכיר אוטו בסרביה ולאחר מכן לנסוע אתו לקרואטיה (או להפך) – הקרואטים והסרבים אינם מחבבים זה את זה בד"כ, ולאומנים בקרואטיה עלולים לגרום נזק לרכב עם לוחיות זיהוי של סרביה, או להיפך, ולא רצוי לקחת את הסיכון הזה – אם אתם מתכננים טיול במדינות יוגוסלביה לשעבר שכולל מעבר בין קרואטיה לסרביה (אולי בשילוב עם יעדים נוספים באיזור כמו מקדוניה או בולגריה), עדיף להזמין השכרת רכב בקרואטיה, להחזיר את הרכב בקרואטיה, ולהזמין השכרת רכב בסרביה לחוד על מנת להימנע מתשומת לב שלילית מלאומנים. 

שימו לב שכדי להגיע מזאגרב לדרום דלמטיה, כולל דוברובניק, צריך לחצות בנהיגה חלק קטן של בוסניה והרצגובינה, שהיא מדינה נפרדת, וייתכן ותצטרכו להחתים בה שוב את הדרכון או להסדיר ויזת כניסה לבוסניה.

השכרת רכב בקרואטיה – דרישות סף

על מנת לשכור רכב בקרואטיה, הנהג הרשום צריך להיות בגיל 18 ומעלה, בקטיגוריות מסויימות של כלי רכב ובחברות מסוימות עלולה להיות דרישה לנהג מבוגר יותר. בנוסף, על הנהג הרשום להיות בעל רישיון נהיגה כבר לפחות שנה. במקרה של נהגים מתחת לגיל 25 חלק מחברות השכרת הרכב בקרואטיה ידרשו עמלת נהג צעיר (תוספת למחיר).  

נהיגה בקרואטיה

הכבישים בקרואטיה בד"כ מתוחזקים היטב יחסית, אבל בד"כ גם צרים מאוד ומפותלים, כך שהנהיגה בקרואטיה דורשת ריכוז. נהיגה בחבל איסטריה בקרואטיה היא בעייתית אפילו יותר כי באיזור זה ספציפית חלק מהכבישים נשחקו ואינם מטופלים בצורה טובה כל כך, ובעיקר בזמן גשם הכבישים באיסטריה עלולים להיות חלקלקים מאוד.

רוב הכבישים המהירים בקרואטיה כוללים רק נתיב אחד לכל כיוון. הכבישים יוצאי הדופן שבהם יש יותר מנתיב אחד (והנהיגה קלה יותר) הם הכבישים המחברים בין רייקה, זגרב, זאדר וספליט.

סרטון הוידאו המתעד נהיגה בקרואטיה מרייקה לספליט יסייע לכם להתכונן לחווית הנהיגה בקרואטיה ולספוג קצת את הנופים

אם נהג שמגיע ממולכם מהבהב באורות המכונית שלו לעברכם, זה יכול להיות סימן פופולרי בין נהגים בקרואטיה שאומר שאתם נוסעים לכיוון ניידת משטרה שמבצעת בדיקות מהירות לנהגים בכביש. במצב כזה, וודאו היטב שאתם מצייתים לכל חוקי התנועה והתקנות על מנת להבטיח שלא יעצרו אתכם.

חוקי התנועה בקרואטיה

הנהיגה בקרואטיה היא בצד ימין של הכביש, כמו בישראל, כך שאין בכך קושי מיוחד לנהגים ישראלים, ובסך הכל חוקי התנועה בקרואטיה דומים לחוקים בישראל: למכוניות שנכנסות למעגל תנועה יש זכות קדימה. שימו לב שבקרואטיה לאוטובוס בית ספר תמיד יש זכות קדימה בתחילת נסיעה לאחר עצירה בתחנה. חגורות בטיחות הן חובה לכל הנוסעים בכל מקום בקרואטיה.

שימו לב שלפי חוקי התנועה בקרואטיה סיכון התנועה באופן בלתי זהיר (למשל, נהיגה 50 קמ"ש מעל למהירות המותרת, או נהיגה בשכרות של רמת אלכוהול בדם שעולה מעל 0.5 ‰) עלולה, בתנאים מסוימים, להיחשב כעבירה פלילית שעונשה עד 3 שנות מאסר.

קרואטיה – מידע שימושי לנהג

תחנות דלק בקרואטיה

רוב תחנות הדלק בקרואטיה פתוחות מ6:00 עד 20:00, וחלקן הקטן יותר פתוח 24 שעות ביממה. הקפידו לשים לב למצב הדלק שלכם בזמן נהיגה בקרואטיה – באיזורים הכפריים יש לפעמים מרחקים גדולים בין תחנות דלק. אם אתם נוהגים באיזור כפרי בשעה שמתקרבת לשעות הערב, כדאי לעצור לתדלק אפילו אם יש לכם חצי מיכל, ליתר ביטחון. 

חנייה בקרואטיה

באיזורים הכפריים ובעיירות הקטנות בקרואטיה אין שום בעיה לחנות. בערים הגדולות, זגרב, ספליט ובעיקר דוברובניק בעונת התיירות, קשה למצוא חנייה אבל ישנם הרבה חניונים בעלויות סבירות. בערים רבות יש גם אזורי חנייה עם מדחן המופעל באמצעות מטבעות.

כבישי אגרה בקרואטיה

בקרואטיה יש כמה כבישי אגרה – הכבישים המהירים 59E ו-70E אשר מובילים מזאגרב אל ערים רבות אחרות ואיזורים כפריים בקרואטיה, הכביש המהיר 6 A בין זאגרב לרייקה. הכביש הראשי 1A מזגרב לדוברובניק, אף הוא כביש אגרה, נמצא עדיין בתהליכי סלילה, ובזמן העידכון האחרון על התקדמות בנייתו הוא היה פעיל רק בקטע המוביל מזאגרב עד רבצה Ravča, שנמצאת במרחק של 140 ק"מ מדוברובניק.

את חיובי האגרה בכבישים המהירים של קרואטיה ניתן לשלם בקונה קרואטי או באירו.

קרואטיה לפעמים איננה המדינה הכי מסודרת, אז ביציאה מכביש האגרה, מומלץ לבקש קבלה בתא האגרה ולוודא שלא חייבו אתכם יותר מהמחיר שנמסר לכם.

השכרת רכב בקרואטיה
דירוג הגולשים 3.67 (3 הצבעות)
Sending

הוספת תגובה

ביטוח נסיעות לחו''ל
כרטיסי ספורט

עדכוני מבצעי נופש

הורדת אפליקציה
חופשה בישראל