עונה מומלצת לפרוטארס

מזג האוויר בפרוטארס ועונה מומלצת לחופשה

במרחק נסיעה קצרה מאיה נאפה, נמצאת עיירת הנופש הקסומה פרוטארס, שמציעה חופשת חוף מפנקת ושקטה. אך רגע לפני שאתם מזמינים כרטיסי טיסה, כתבנו עבורכם את המדריך השלם למזג האוויר בפרוטארס שבקפריסין, שיעזור לכם להבין מהו הזמן המושלם לטוס לפרוטארס, מכל הבחינות.

    להזמנת דילים לפרוטארס            |            להזמנת קרוזים לקפריסין

התשובה לשאלה "מתי כדאי לטוס לפרוטארס?" היא בדרך כלל בקיץ, אך לכל תקופה יש יתרונות וחסרונות משלה. העונה המומלצת לחופשה בפרוטארס, עיירת הנופש שבמפרץ עץ התאנה בקפריסין, תלויה בסדרי העדיפויות שלכם ובסוג הבילוי החביב עליכם.

עוד המלצות חשובות לקראת חופשה בפרוטארס

כרטיסי טיסה לקפריסין מומלץ לרכוש אחרי שביצעתם השוואת מחירים יעילה. במדריך בנושא טיסות לקפריסין תמצאו מערכת שתעזור לכם להשוות מחירים ולרכוש כרטיסי טיסה במחירים משתלמים.

אחרי שהצטיידתם בכרטיסי טיסה תצטרכו לדאוג גם לביטוח נסיעות לקפריסין. במדריך שלנו תמצאו המלצות על כלים שיעזרו לכם לאתר ולרכוש ביטוח נוסעים לקפריסין בזול בלי להתפשר על איכות.

משפחות שמתכננות חופשה בקפריסין עם הילדים צריכות לוודא שהמלונות בהם ישהו מתאימים לאירוח משפחות. במדריך בנושא מלונות מומלצים בקפריסין למשפחות עם ילדים תמצאו בתי מלון שהומלצו על ידי משפחות ששהו בהם בעבר.

מטיילים רבים מעדיפים לרכוש חבילות נופש בקפריסין שמשלבות בין טיסות למלונות. במדריך שלנו תמצאו המלצות שיעזרו לכם לאתר את הדילים המשתלמים ביותר.

על מנת לתכנן את דרכי ההתניידות בקפריסין תוכלו להיעזר במדריך בנושא הזמנת מוניות והסעות בקפריסין, על מנת לקבל מידע על תחבורה ציבורית בקפריסין ועל דרכים נוספות בהן תוכלו לנוע בין יעדים שונים.

אם אתם מעדיפים את האופציה של השכרת רכב בקפריסין במדריך שלנו תמצאו כלים והמלצות שיעזרו לכם להשיג את העסקה המשתלמת ביותר.

להזמנת Sim לקפריסין או eSim לקפריסין גם מומלץ לדאוג לפני הטיסה. במדריך שלנו תוכלו למצוא חברות שמאפשרות לבצע הזמנה אונליין ומציעות חבילות גלישה מותאמות במיוחד לתיירים.

אוכל בקפריסין הוא אטרקציה בפני עצמו. במדריך שלנו תוכלו ללמוד איך לאתר מסעדות, פעילויות ואטרקציות קולינריות שיכולות לשדרג לכם את החופשה.

אם אתם מתכננים לבקר ביעדים נוספים בקפריסין במהלך החופשה, תוכלו לקרוא את המדריך בנושא מזג האוויר בקפריסין כולה. מפת קפריסין בעברית תעזור לכם לזהות את המיקום של היעדים השונים ולתכנן את מסלול הטיול בצורה יעילה.

אז מתי כדאי לטוס לפרוטארס?

באופן כללי, מזג האוויר בפרוטארס הוא ים תיכוני, ומאוד דומה למזג האוויר בישראל. לכן, העונה המומלצת לחופשה בפרוטארס יכולה להיות כל עונה מעונות השנה, בהתאם לאופי החופשה המבוקשת. אתם מחפשים שמש ובטן-גב, הזמן המומלץ לחופשה בפרוטארס הוא ביולי ובאוגוסט. מי שמעדיף מזג אוויר מתון יותר, יוכל להגיע בספטמבר וביוני, חודשים מושלמים עבור מי שהחום של שיא הקיץ מוגזם מדי עבורו. עונת הרחצה הרשמית בפרוטארס נמשכת בדרך כלל מיוני ועד ספטמבר.
גם החודשים מאי ואוקטובר יכולים להיות זמן מומלץ לחופשה בפרוטארס, אך אלו חודשים קצת יותר גבוליים מבחינת טמפרטורת מים ומזג האוויר: חלק מהמטיילים יספרו לכם שהמים נעימים בזמן זה, ועבור חלקם הם קרים מדי.

במהלך חודשי החורף בפרוטארס העיר שקטה מאוד, ולרוב די ריקה מתיירים, כך שאם אתם מחפשים שקט מוחלט ולאו דווקא מגיעים לעיר לחופשת חוף, זה זמן טוב לחופשה בפרוטארס עבורכם. עם זאת, ראוי לציין שפרוטארס היא עיירת נופש עונתית, וחלק מבתי העסק פתוחים רק במהלך העונה התיירותית.

עונות השנה בפרוטארס

מזג האוויר בפרוטארס בקיץ (מיוני עד אוגוסט)

מזג האוויר בפרוטרס בחודשי הקיץ חם מאוד. הטמפרטורות נעות באזור 33 מעלות צלזיוס בשעות הצהריים החמות, והלילות נעימים. טמפרטורת המים בפרוטארס בחודש יוני נעה באזור 24 מעלות צלזיוס, ועולה לכ-27 מעלות צלזיוס ביולי ובאוגוסט.

עונת הקיץ היא עונה מומלצת לפרוטארס גם בזכות מזג האוויר וגם כי הכול קורה בקיץ, עסקי התיירות והמסעדות בשיאם, וכך גם האירועים המיוחדים, חיי הלילה, הפסטיבלים ואירועי התרבות.

מזג האוויר בפרוטארס בסתיו (מספטמבר עד נובמבר)

מזג האוויר בפרוטרס בסתיו מתחיל להתקרר באופן משמעותי בד"כ רק באמצע אוקטובר.

למעשה, ספטמבר הוא זמן טוב לחופשה בפרוטארס, ויש האומרים שזה הזמן הכי טוב לחופשה בפרוטארס. מזג האוויר בפרוטארס בספטמבר חם, אמנם מעט פחות חם מאוגוסט, אך מספיק חם לחופשת קיץ. כמויות התיירים כבר בירידה לעומת אוגוסט, אך אפשר עדיין ליהנות ממסעדות, הפלגות, חיי לילה ועוד.

באמצע אוקטובר בפרוטארס עונת התיירות מגיעה לסיומה, למרות שמזג האוויר עדיין נעים ומתון, חלק מבתי העסק התיירותיים כבר מתחילים לסגור עד לעונה הבאה (חלקם נשארים פתוחים כל השנה). מזג האוויר באוקטובר ובנובמבר בפרוטארס עלול כבר להיות מעט יותר הפכפך וגבולי, אך אין ספק שתחילת הסתיו נחשבת לעונה מומלצת לפרוטארס.

מזג האוויר בפרוטראס בחורף (מדצמבר עד פברואר)

מזג האוויר בפרוטארס בחורף קר, אך הקור לא קיצוני בדרך כלל. הטמפרטורות נעות בין כ18 לכ8 מעלות צלזיוס. אלו החודשים הכי גשומים בשנה, וניתן לצפות לסיכוי גבוה לגשם, בכעשרה ימים מדי חודש בחודשי החורף.

מכיוון שמדובר בעיירת נופש עונתית, עונת החורף בדרך כלל לא נחשבת כעונה מומלצת לפרוטארס. עסקים רבים נסגרים עד עונת התיירות הבאה, והעיר מאוד שקטה. אבל אם בכל זאת בא לכם נוף של ים, שקט, שלווה ואוכל טוב, החוויה של חופשה בחורף יכולה להיות דווקא מיוחדת, אותנטית ורגועה, ואף זולה יותר.

מזג האוויר בפרוטארס באביב (ממרץ עד מאי)

מזג האוויר בפרוטארס באביב מתחמם בהדרגה, והטמפרטורות עולות לאט. מרץ עדיין קריר, אך לקראת סוף אפריל כבר אפשר ליהנות מימים חמימים. גם בתי העסק מתחילים לפתוח בהדרגה במהלך אפריל, ובמאי העונה כבר מתחילה באמת. בחודש מאי בפרוטראס, הימים נעימים והטמפרטורות נעות באזור 26-28 מעלות צלזיוס בשעות הצהריים, אך טמפרטורת המים עוד עלולה להיות קרירה לעיתים. סוף האביב כבר נחשב לעונה מומלצת לפרוטארס.

אירועי תרבות ופסטיבלים בפרוטארס

פרוטארס היא עיר מלאה בתרבות. מדי שנה מתקיימים פסטיבלים בפרוטארס, אירועי מוזיקה ותרבות והרבה פעילויות גם בעיירה עצמה וגם באזור, במיוחד בחודשי הקיץ. רוב האירועים התרבותיים בעיר נופלים על עונת הקיץ, שנחשבת לעונה מומלצת לפרוטארס.

אלו רק כמה מהם:

פסטיבל הסרטים של פרוטארס

פסטיבל הסרטים של פרוטארס יכול להיות תוספת מושלמת לחופשה משפחתית: מדי שנה, הפסטיבל נחגג בקיץ וכולל כשבועיים של הקרנות סרטים לכל הגילאים באוויר הפתוח.

פסטיבל המוזיקה Moonwalk

Moonwalk הוא פסטיבל מוזיקה בפרוטארס שמביא לעיירת הנופש הקטנה מגוון הופעות של אמנים מרחבי האי, לכל אורך הטיילת. זהו פסטיבל מקסים שמתקיים בדרך כלל בסוף אוגוסט או תחילת ספטמבר.

פסטיבל הילדים באיה נאפה

במרחק של כעשר דקות נסיעה מפרוטארס, מדי שנה בקיץ (בדרך כלל ביוני) מתקיים באיה נאפה פסטיבל ילדים נפלא עם הופעות, סדנאות ושלל פעילויות לילדים כמו ציורי פנים, משחקים, יצירה ועוד.

מזג האוויר בפרוטאראס לפי חודש

מלבד עונה מומלצת לפרוטארס, חשוב לבדוק גם את מזג האוויר לפי חודש. הטמפרטורות כאן נבדקו לפי שנים קודמות. שימו לב שמזג האוויר עלול להשתנות ולהפתיע בין שנה לשנה, ואין אפשרות לחזות אותו במדויק, מה שנכון גם לגבי ההשערות לפי עונה. לכן, כדאי לבדוק גם את התחזית המקומית פעם נוספת, מספר ימים לפני התאריך הרלוונטי.

מזג האוויר בפרוטארס בינואר

מזג האוויר בפרוטארס בינואר הוא קר אך לא קפוא, עם טמפרטורות שנעות בין כ-17 לכ-8 מעלות צלזיוס. זהו חודש די גשום, עם סיכוי לגשם בכעשרה ימים במהלך החודש.

מזג האוויר בפרוטאראס בפברואר

מזג האוויר בפברואר בפרוטאראס עדיין קר, עם טמפרטורות שנעות בין כ-18 לכ-10 מעלות צלזיוס, וסיכוי לגשם בכעשרה ימים במהלך החודש.

מזג האוויר בפרוטארס במרץ

מזג האוויר במרץ בפרוטארס קר, עם טמפרטורות שנעות בין כ-20 לכ-10 מעלות צלזיוס, וסיכוי לגשם בכתשעה ימים במהלך החודש.

מזג האוויר בפרוטארס באפריל

מזג האוויר באפריל בפרוטארס נעים ומתון, אך עדיין עלול להיות מעט קריר מדי לחופשת חוף לעיתים. הטמפרטורות נעות בין כ-20 לכ-10 מעלות צלזיוס. ניתן לצפות לכחמישה ימי גשם במהלך החודש.

מזג האוויר בפרוטאראס במאי

מזג האוויר במאי בפרוטארס כבר חם ומעולה לחופשה. הטמפרטורות נעות בין כ-28 (בצהריים בדרך כלל) לבין כ-17 מעלות צלזיוס (בערב-לילה בדרך כלל). יש סיכוי למעט גשם בפרוטארס במאי.

מזג האוויר בפרוטאראס ביוני (זמן מומלץ לחופשה בפרוטראס)

הקיץ בפתח ומזג האוויר בפרוטארס חם במהלך היום, עם טמפרטורות שנעות באזור 30 מעלות צלזיוס, ונעים בלילה עם טמפרטורות שנעות באזור 20 מעלות צלזיוס. יש סיכוי קטן למעט מאוד גשם.

מזג האוויר בפרוטארס ביולי (זמן מומלץ לחופשה בפרוטארס)

הקיץ בפתח, ומזג האוויר ביולי בפרוטאראס חם מאוד עם טמפרטורות שמגיעות עד לכ-32 מעלות צלזיוס ואפילו יותר לעיתים. הלילות נעימים עם טמפרטורות באזור 24 מעלות צלזיוס. יש סיכוי למעט גשם.

מזג האוויר בפרוטאראס באוגוסט (זמן מומלץ לחופשה בפרוטארס)

מזג האוויר באוגוסט בפרוטראס חם מאוד, וזהו למעשה החודש החם בשנה בעיר. הטמפרטורות מגיעות עד לכ-34 מעלות צלזיוס בממוצע, ואפילו יותר, בשעות החמות. הלילות נעימים, עם טמפרטורות באזור 24 מעלות צלזיוס. יש סיכוי קטן למעט גשם פה ושם במהלך החודש.

מזג האוויר בפרוטארס בספטמבר (זמן מומלץ לחופשה בפרוטארס)

מזג האוויר בספטמבר בפרוטאראס עדיין חם ומצוין לחופשה, עם טמפרטורות שנעות באזור 30 מעלות צלזיוס בשעות החמות של היום, ולילות נעימים עם טמפרטורות שנעות באזור 20 מעלות צלזיוס. יש סיכוי למעט מאוד גשם, בכיום-יומיים במהלך החודש.

מזג האוויר בפורטראס באוקטובר

מזג האוויר באוקטובר בפרוטארס נעים. הטמפרטורות מתחילות לרדת בהדרגה, ונעות בין כ-26 לכ-17 מעלות צלזיוס. יש סיכוי למספר ימי גשם במהלך החודש.

מזג האוויר בפרוטארס בנובמבר

מזג האוויר בנובמבר בפרוטאראס קריר ומעט גשום יותר, עם  טמפרטורות שנעות בין כ-22 לכ-13 מעלות צלזיוס, וסיכוי לגשם בכשישה ימים במהלך החודש.

מזג האוויר בפרוטארס בדצמבר

החורף בפתח ומזג האוויר בדצמבר בפרוטארס כבר די קר. הטמפרטורות נעות בין כ18 לכ10 מעלות צלזיוס. יש סיכוי לגשם בכעשרה ימים במהלך החודש.

Protaras WEATHER

הוספת תגובה

ביטוח נסיעות לחו''ל
כרטיסי ספורט

עדכוני מבצעי נופש

הורדת אפליקציה
חופשה בישראל