סיגישוארה רומניה השכרת רכב

סיגישוארה (רומניה) – השכרת רכב ונהיגה

השכרת רכב בסיגישוארה ברומניה – כל מה שרצית לדעת ולא היה לך את מי לשאול – החל ממנוע חיפוש מיוחד להשוואת מחירי השכרת רכב בסיגישוארה שימצא לכם את המחירים הכי זולים ויחסוך לכם מאות שקלים, ועד להמלצות וטיפים למטייל על נהיגה וחנייה בסיגישוארה

חבילות נופש לבוקרשט            |            טיולים מאורגנים ברומניה

מומלץ לבצע השוואת מחירי השכרת רכב בסיגישוארה באמצעות מנוע החיפוש להשוואת מחירי השכרת רכבים בעולם שתמצאו למטה בדף זה, כך תוכלו לאתר במהירות את המחירים הכי זולים על רכבים שכורים בסיגישוארה מבין מבחר ריב של מכוניות. התהליך קצר ופשוט – בשדה "ארץ" ביחרו את רומניה,  בשדה עיר ביחרו את סיגישוארה Sighisoara ובשדה "תחנה" את המיקום המדוייק אליו תירצו להזמין השכרת רכב בסיגישוארה. לסיום, הזינו את התאריכים בהם אתם מתכננים לשכור רכב בסיגישוארה וליחצו "חפש"

חופשה בסיגישוארה – עוד באותו נושא:

סיגישוארה עם ילדים – המדריך לחופשה משפחתית

בתי מלון בסיגישוארה רומניה – המומלצים ביותר למשפחות

טיול ברומניה – עוד באותו נושא:

השכרת רכב ברומניה – השוואת מחירים ועצות

רומניה עם ילדים – המלצות למטייל וטיפים לחופשות משפחתיות

טיסות לרומניה – טיפים והשוואת מחירים

סים לרומניה – עצות וטיפים בנושא תקשורת

השכרת רכב בסיגישוארה – מידע למטייל

סיגישוארה היא יעד אטרקטיבי למטייל ברומניה בשל אפשרויות הטיולים בטבע, התרבות, רכיבה על סוסים, יערות ופסטיבלים. סיגישוארה פופולרית גם בגלל מסעדות טובות, אווירה היסטורית, מוסיקה חיה ואוכל, ואטרקציות תיירותיות כמו מגדל השעון ומצודת סיגישוארה

בין אם אתם יוצאים מסיגישוארה לטיול ברומניה או נשארים בעיר ובאיזור הקרוב, מומלץ לשכור רכב בסיגישוארה. כך תוכלו להגיע בקלות ממקום למקום בעיר, לבקר במוזיאון בבוקר בצד אחד של העיר ולהספיק להגיע לאטרקציה נוספת בצד השני של העיר אחרי הצהריים, עם עצירה במלון להתרעננות, ותוכלו להספיק הרבה יותר מאשר אם תהיו תלויים בתחבורה הציבורית בסיגישוארה.

מחירי השכרת רכב בסיגישוארה בד"כ זולים – בד"כ מחיר ההשכרה הנמוך ביותר הוא 20 דולר ליום והמחיר הממוצע לרכב שכור בסיגישוארה הוא 23 דולר ליום.

כשאתם אוספים את הרכב מסוכנות השכרת הרכבים בסיגישוארה, בדקו אם יש בו שריטות או פגמים. בדקו בקפידה ורשמו כל נזק ויידעו את הספק לפני הנסיעה.

האם כדאי לשכור רכב אונליין לפני הטיסה או לשכור ישירות מסוכנות השכרה בסיגישאורה?

הזמנת השכרת רכב בסיגישוארה אונליין מהבית מבטיחה שתוכלו לבחור את סוג הרכב, וגם להשוות הצעות מחיר שונות ושירותים נוספים כדי למצוא את ההצעה הטובה ביותר. בנוסף, לא תצטרכו לבזבז זמן של חופשה על חיפוש סוכנות השכרת רכב בעיר או על השוואת התנאים והמחירים של חברות השכרת הרכב השונות.

איזה ביטוח כדאי לבחור לרכב המושכר בסיגישוארה?

תוכלו לחסוך כסף אם לא תרכשו את הביטוח שמציעות לכם חברות השכרת הרכבים, אלא תשתמשו בשירות זול בהרבה של חברות ביטוח בינלאומיות המציעות את אותו ביטוח במחירים יותר זולים. כדי לעשות זאת, היכנסו לקישור על השוואת מחירי ביטוח רכב שכור בחו"ל . מומלץ לבחור ביטוח מקיף כדי להימנע מהפתעות לא נעימות – כך תוכלו ליהנות מחופשה ללא דאגות ולחץ מיותר.

חנייה בסיגישוארה

תוכלו למצוא מפה של חניונים בתשלום ומידע נוסף ב: sighisoaraonline.com/parcare-sighisoara/

אפשר לשלם על חנייה ברחוב בסיגישאורה דרך SMS (לשלוח למספר 7420 את המספר 321 ולאחריו את לוחית הרישוי של המכונית למשך שעה יום אחד).

מקומות חנייה בתוך המצודה שמורים לדיירים. אם אתם לא לנים במקום קרוב למצודה עם מקום חנייה, לא תוכלו להחנות את הרכב במצודה. למשל, ל-Pension am Schneiderturm יש מקומות חנייה ליד הפנסיון. המשטרה אוכפת את חוקי החנייה, בעיקר בימי ראשון.

במהלך היום, יש מחסומים מאויישים שדרכם לא תוכלו לעבור כדי להגיע למצודה. אם יש לכם הוכחה שאתם לנים בפנסיון, ייתנו לכם להוריד את המזוודות. אחרי השעה 16:00 החניונים כמעט אף פעם לא מאויישים.

יש חניון גדול מרוצף מתחת למחסומים, שם אפשר לחנות על בסיס של 24 שעות.

יש מדחן ליד אזור השירותים, שם תוכלו לרכוש כרטיס חנייה למשך זמן קבוע מראש. כרטיס סים לא רומני לא יכול לרכוש כרטיס. החניון נמצא רק 3 דקות הליכה מהמצודה אבל בעלייה.

הוספת תגובה

ביטוח נסיעות לחו''ל
כרטיסי ספורט

עדכוני מבצעי נופש

הורדת אפליקציה
חופשה בישראל