רכבים בחו"ל

השכרת רכב בפיניקס אריזונה – המלצות ומחירים

השכרת רכב בפיניקס בירת אריזונה היא אחת הדרכים המוצלחות ביות להתחיל טיול בדרום מערב ארה"ב. בכתבה זו תמצאו את כל הדרוש – החל ממנוע חיפוש מיוחד שיבצע עבורכם השוואת מחירים של השכרת רכבים באריזונה ועד למידע מפורט על נהיגה באריזונה וטיפים חשובים להשכרת רכב בפיניקס בזול

כדי למצוא השכרת רכב בפיניקס במחיר הכי זול (על מיגוון דיגמי מכוניות) מומלץ להשתמש במנוע החיפוש המיוחד להשוואת מחירי השכרת רכב בעולם שתמצאו למטה בדף זה. התהליך קצר וקל – בשדה "ארץ" ביחרו את ארה"ב. אח"כ, בשדה "עיר", ביחרו את phoenix, az – פיניקס אריזונה. בשדה "תחנה" ביחרו את המיקום הספציפי אליו אתם מעוניינים להזמין השכרת רכב בפיניקס – האפשרות הנוחה למטייל היא בד"כ השכרת רכב בשדה התעופה בפיניקס אך ישנן אפשרויות נוספות של סוכנויות השכרת רכב בפיניקס הממוקמות בדאונטאון, ווסט בל רואד, איסט מאריוט דרייב ועוד מיקומים בפיניקס. לסיום, הזינו את התאריכים בהם אתם מעוניינים להזמין רכב שכור בפיניקס וליחצו "חפש" כדי לראות תוצאות של השוואת מחירים בין חברות השכרת רכב בפיניקס הנחשבות אמינות

טיול בארה"ב – עוד באותו נושא:

פיניקס – אטרקציות תיירותיות והמלצות לטיולים

פיניקס אריזונה – בתי מלון מומלצים למשפחות

כרטיסים ל NBA  בארה"ב – המדריך המלא

טיסות פנים בארה"ב – השוואת מחירים והזמנת כרטיסי טיסה

השכרת רכב בארצות הברית – השוואת מחירים והמלצות

ארה"ב למשפחות – אטרקציות מומלצות ומידע למטייל

טיפים חשובים על השכרת רכב בפיניקס בזול

בניין להשכרת רכבים (Car Rental Facility) החדש של נמל התעופה פיניקס נמצא מעט מערבית לנמל עצמו. לפי הנתונים של חברות השכרת רכב בארצות הברית, פיניקס היא העיר הרביעית בטבלה של העמלות היקרות ביותר שהנהלת שדה התעופה גובה על השכרות רכב. חברות השכרת הרכבים בשדה התעופה בפיניקס נדרשות ע"י שדה התעופה להוסיף 29% למחיר השכרת הרכב שלכם בגלל הבנין החדיש הזה. העמלות הכבדות של שדה התעופה על השכרת רכב בפיניקס מממנות הכל, מבתי הכלא המקומיים ועד איצטדיון הקרדינלס החדש. לכן, אפשר לחסוך הרבה כסף על השכרת רכבים בפניקס אם תזמינו השכרת רכב לדאונטאון פיניקס ולא לשדה התעופה. קחו מונית או את הרכבת הקלה לסוכנות השכרת רכב בפיניקס בתוך העיר ואל תגידו להם שהגעתם בטיסה. ככה, אתם נחשבים ל״משכיר רכב מקומי״ ולא תידרשו לשלם את העמלות האוטומטיות שנגבים בעת השכרת רכב בתוך נמל התעופה בפיניקס. מונית משדה התעופה למרכז העיר תעלה לכם כ-25 דולר, אבל עמלת שדה התעופה עבור השכרת רכב לשבוע שאמורה לעלות 499 דולר תעלה את המחיר עד 650 דולר ויותר.

לחלופין, אם אתם מתכננים טיול בדרום מערב ארה״ב, שקלו טיסה ללאס וגאס ולא לפיניקס. לעומת השכרת רכב בפיניקס, המיסים הרבה יותר נמוכים על השכרת רכב בלאס וגאס וברוב החברות תוכלו להחזיר את הרכב בפיניקס ללא בעיה. יש שפע של חברות להשכרת רכבים בווגאס כמו אנטרפרייז, הרץ, אייוויס ועוד ספקים שמשכירים רכבים.

בנוסף, ניתן להוזיל עלויות השכרת רכבים בפיניקס אם תפרידו את השכרת הרכב מרכישת הביטוח ולא תרכשו את ביטוחי הרכב (היקרים) שמציעות הסוכנויות. ניתן לרכוש את אותם ביטוחים במחירים יותר זולים מחברות הביטוח עצמן, באמצעות המנוע המיוחד להשוואת מחירים של ביטוח רכב שכור בחו"ל

השכרת רכב בפיניקס היא הדרך הנוחה ביותר לתיירים, כאשר בד"כ הסוכנויות המקומיות מציעות מחירים טובים יותר, אבל חברות השכרת הרכב הבינלאומיות מציעות יותר נוחות מבחינת מדיניות החזרה וזמני החזרה. בנמל התעופה לחברות ההשכרה יש טרמינל משותף משלהם בכתובת 1805 E Sky Harbor Circle. מהטרמינלים של שדה התעופה יש הסעה שתיקח אתכם לשם או חזרה.

עוד טיפ חשוב בעניין השכרת רכב באמריקה הוא שבארה"ב בד"כ המונח car hire מתייחס להשכרה של רכב עם נהג. אם אתם רוצים לשכור רכב שאתם תנהגו, התייחסו לכך במונח car rental. שלא כמו רוב הערים בארה"ב, בפיניקס אפשר לקבל מכונית סדאן או רכב שטח או אפילו לימוזינה שתאסוף אתכם באותו מחיר של מונית. אנשים משתמשים בשירות זה אם הם לנים באתר נופש כגון Arizona Biltmore למשך כל שהותם באזור ורק צריכים הסעה לשם וחזרה. גם שירותי שיתוף רכבים באפליקציות כמו אובר וליפט עומדים לרשותכם בפיניקס.

נהיגה בפיניקס

בדרך כלל קל לנווט בכבישים בפיניקס. הכבישים באזור מתוכננים סביב מערכת רשת, שבה רוב הכבישים ממוספרים על בסיס מרחק ממרכז העיר. הכתובות מתאימות גם למספור הכבישים הסובבים אותם. כמעט כל הרחובות ממוספרים לפי כיוון המצפן, וכל מייל תמצאו יציאה לרחוב ראשי בכל כיוון. כבישים שעוברים ממזרח למערב כגון רחוב וושינגטון מחלקים את הכתובות והרחובות לפי ״מזרח ו״מערב״, אך כבישים שעוברים מצפון לדרום נקראים ״שדרות״ (כמו N 7th Ave) מערבית ל- Central Ave. ו״רחובות״ (למשל N 7th St) מזרחית מ- Central Ave.. זה עובד כך גם באזור המטרופולין המורחב, אם כי כתובות בחלק מהערים הסמוכות מחוץ לגבולות עיריית פיניקס, כמו טמפה, אבונדייל (Avondale), גודייר (Goodyear), צ׳נדלר (Chandler), גילברט (Gilbert) ומסה (Mesa) בנויות לפי מערכת משלהן. יש רשת נרחבת של כבישים מקיפים, שרובם נבנו מאז 1987.

לפני השכרת רכב בפיניקס אולי תירצו לצפות בסרטון הוידאו אשר מתעד נהיגה בפיניקס –

יש אכיפה מוגברת על נהיגה בשכרות בפיניקס, במיוחד בסקוטסדייל ובטמפה. חוקי DUI נוקשים ומארבים שהמשטרה מציבה מבטיחים שסביר להניח שיעצרו אתכם בשעות הבילויים הליליים (23:00-2:30). במחוז מריקופה (Maricopa County) זמן מאסר חובה וקנסות כבדים מאוד אמורים למנוע מנהגים לנהוג בשכרות.

החוקים הנוגעים לנהיגה בשכרות באריזונה הם הנוקשים ביותר בארה״ב, כך שכדאי להשתמש ברכבת אם ביליתם את הערב בפאב. קל למצוא מונית סמוך לתחנות הראשיות של המסילה הקלה ובאזורי בילוי פופולרי, והעלות היא בין 10-15 דולר לנסיעה בתוך פיניקס ועד 100 דולר לנסיעה לפרבר מרוחק.

פיניקס היא עיר שמסתמכת מאוד על מכוניות להתניידות. למעט הרכבת הקלה (Light-Rail) שטובה אם נשארים באזור הדאונטאון או טמפה והפרוזדור של פניקס (Tempe/downtown Phoenix corridor), עם עצירה בנמל התעופה. מעבר לכך התחבורה הציבורית בפיניקס לא טובה ולא אמינה, אבל אם אין שום ברירה אחרת והחלטתם לא לשכור רכב בפיניקס, אפשר להסתדר. אם אתם מתכוונים להישאר או לבקר בכל אחת מהפרברים שסביב לפיניקס, סביר שתצטרכו לשכור רכב. עם זאת, אם אתם מתכוונים להישאר באזור הטמפה-דאונטאון של פניקס, הרכבת הקלה היא אופציה סבירה, עם כרטיס חופשי יומי למבוגרים במחיר 4 דולר. הרכבות מגיעות כל 12 דקות בשעות השיא וכל 15 עד 20 דקות בשעות אחרות ובסופי שבוע. הרכבת האחרונה מתחילה את הקו האחרון של היום בסביבות 23:00 רוב הימים (ומסיימת את הנסיעה בסביבות חצות) ובשתיים לפנות בוקר בימי שישי ושבת (כאשר הסיבוב מסתיים בשלוש לפנות בוקר).

הרכבת הקלה יוצאת מצפון-מרכז פניקס, לאורך פרוזדור שדרת סנטראל (Central Ave. corridor), דרך הדאונטאון, חולפת על פני נמל התעופה ומגיעה לטמפה (Tempe) ומסה (Mesa) אפשר לרכוש כרטיס יומי במחירים שונים על בסיס השירות והיעד, אבל טווח המחירים הוא בין 0.85-7.25 דולר, כאשר המחיר הגבוה ביותר הוא הכרטיס היומי של אוטובוסי האקספרס (Express Bus).

הרכבת הקלה היא תמיד אופציה זולה בהרבה ממונית לנסיעה למרכז פניקס או לטמפה מנמל התעופה (המוניות גובות מחיר אחיד של 15 דולר לנסיעה). קחו את ה-Skytrain החדשה (חינם) מהמסוף אל תחנת Sky Harbor. שימו לב כי תחנת טרמינל 3 עדיין לא פתוחה כך שתצטרכו לקחת אוטובוס שאטל . כרטיס נסיעה יחיד עולה 2 דולר.

למטייל, קו האוטובוס השימושי ביותר הוא קו 72 אשר מחבר ישירות בין מרכז טמפה לבין מרכז סקוטסדייל (Scottsdale). הוא פועל לעתים קרובות במהלך היום וניתן לתפוס אותו ממרכז התחבורה בטמפה (בטמפה-> סקוטסדייל) או בכל מקום לאורך רחוב סקוטסדייל (סקוטסדייל-> בטמפה).

הוספת תגובה

ביטוח נסיעות לחו''ל
כרטיסי ספורט

עדכוני מבצעי נופש

הורדת אפליקציה
חופשה בישראל