בתי מלון מומלצים בנניקוסיה

בתי מלון מומלצים למשפחות – ניקוסיה בירת קפריסין

ניקוסיה בירת קפריסין היא יעד פופולרי, קרוב ומשתלם, עבור ישראלים המעוניינים בטיול משפחות לחו"ל עם ילדים. אך למרות שמדובר בעיר בירה מיוחדת ומעניינת של קפריסין הנחשבת למדינה תיירותית, אין זה פשוט למצוא בית מלון מומלץ המתאים למשפחות עם ילדים בניקוסיה, ומלונות רבים בניקוסיה או מתמקדים באירוח זוגות ואינם כוללים חדרים משפחתיים, או נחשבים ללא מומלצים וזוכים לביקורות גרועות. כדי להקל על תיכנון החופשה המשפחתית בניקוסיה אספנו עבורכם את כל המלונות ודירות הנופש המתאימים למשפחות המגיעות אל ניקוסיה עם ילדים וזכו להמלצות טובות ממשפחות שהתארחו בהם

          דילים לפאפוס    |    דילים לאיה נאפה    |    דילים ללרנקה

שימו לב שבניקוסיה יש רק שני בתי מלון "קלאסיים" הנחשבים כבתי מלון מומלצים למשפחות בניקוסיה, בירת קפריסין, ומציעים חדרים משפחתיים. כל השאר הם מלונות סוויטות, מלונות דירות ודירות נופש להשכרה לטווח קצר, אשר בהחלט יכולים להוות פתרון מומלץ למשפחות המגיעות אל ניקוסיה עם ילדים.

כל פתרונות האירוח המומלצים למשפחות בניקוסיה, ללא יוצא מן הכלל, נמצאים בדרום ניקוסיה – בירת קפריסין היוונית. בד"כ מטיילים מתארחים בצד הדרומי של ניקוסיה ועוברים את הגבול אל צפון ניקוסיה, המכונה לפקושה, בירת הרפובליקה הטורקית של צפון קפריסין, הידועה כקפריסין הטורקית – לטיול של יום אחד או כמה שעות בסופו חוזרים למלון בניקוסיה היוונית. בניקוסיה הצפונית (הטורקית) אין פתרונות לינה מומלצים למשפחות.

ניקוסיה למשפחות – קריאה מומלצת:

ניקוסיה עם ילדים – אטרקציות מומלצות

ניקוסיה הטורקית – לפקושה, בירת צפון קפריסין

השכרת רכב בקפריסין – כך תחסכו מאות שקלים

טיסות לקפריסין – מידע והשוואת מחירים

סים לקפריסין וטיפים על תקשורת במהלך החופשה

ניקוסיה עם ילדים – בתי המלון ודירות הנופש המומלצים למשפחות


מלון קליאופטרה ניקוסיה – Cleopatra Hotel Nicosia

מלון מומלץ למשפחות בניקוסיה, בדירוג 4 כוכבים,  עם ספא, ג'קוזי, חדר כושר, בריכת שחייה וגם בריכת ילדים, סאונה, גינה, ושירותים שימושיים כמו  מסעדה, בר, שירותי כביסה ואינטרנט אלחוטי.

הקליאופטרה ידוע גם בזכות שירות אדיב וגם בזכות המיקום המעולה שלו בבירת קפריסין ניקוסיה (בחלק הדרומי, דובר היוונית של ניקוסיה) – בערך עשר דקות הליכה ממגוון אטרקציות תיירותיות בניקוסיה כמו  הגנים העירוניים של ניקוסיה, המוזיאון של קפריסין וכיכר אלפת'ריה. אם אתם מגיעים לכאן ישירות משדה התעופה של לרנקה חשבו בערך 40 דקות נסיעה למלון.

המלון כולל 89 חדרים בגודל משפחתי ששופצו לאחרונה. החדרים מעוצבים וכוללים טלוויזיה עם מסך שטוח, מיזוג אוויר ופינוקים כמו נעלי בית, מיני בר  ומייבש שיער.

לבדיקת מחירים, פרטים והזמנת חדרים


מלון צנטרום מרכז ניקוסיה – Centrum Hotel – City Center

מלון צנטרום הוא בית מלון מומלץ למשפחות עם ילדים במרכז ניקוסיה. זהו מלון בדירוג 3 כוכבים בתקציב נוח, אחד המלונות המומלצים ביותר לחופשה בניקוסיה עם ילדים. לא מעט בזכות המיקום המצוין במרכז העיר ניקוסיה (Nicosia),  ממש כמה מטרים מרחוב לדרה הידוע ומעבר הגבול אל ניקוסיה הטורקית, ורחוב אונאסאגורו (Onasagorou Street), רחוב אופנתי ובו מספר רב של מוזיאונים, מסעדות, בתי קפה וחנויות.

מלון צנטרום מציע יחידות נופש משפחתיות, אטומות לרעש, אלגנטיות ומרווחות עם מקרר, מיזוג אוויר, פינת תה וקפה, שולחן כתיבה, אינטרנט אלחוטי וכמובן ריהוט ואיבזור מלא. בנוסף, לאורחי המלון יש אפשרות שימוש חינם במרכז העסקים וחדרי הישיבות במלון. מזנון ארוחת בוקר מוגש על הטרסה של המלון, ואילו לארוחת הערב תוכלו ליהנות מאכילת מנות מזה (meze) קפריסאיות מסורתיות בטברנה של המלון, שעוצבה בסגנון ביזנטי מיוחד. מלבד זאת, אם אתם זקוקים לתפריט מיוחד (טבעונות, רגישות לגלוטן, אלרגיות מזון וכדומה) תוכלו לתאם זאת במלון בעת ההזמנה.

לבדיקת מחירים, פרטים והזמנת חדרים 


סוויטות סופולי – Sofouli Suites

מלון הסוויטות סופולי סוויטס (Sofouli Suites) הוא אחד המומלצים בניקוסיה לאירוח משפחות עם ילדים. המלון ממוקם במרכז ניקוסיה (Nicosia), ומציע יחידות נופש לאירוח עצמי (בישול עצמי, וללא שירות חדרים, ואפילו הצ'ק אין נעשה עצמאית). המלון ממוקם בטווח הליכה מהעיר העתיקה של ניקוסיה,  פחות מ- 5 דקות הליכה ממוזיאון קפריסין, באיזור מלא במסעדות, חנויות ופאבים.

מדובר בדירת נופש גדולה ונקייה, מתאימה למשפחות, חלק מהדירות עם חדר שינה אחד ומיטה מתקפלת בסלון וחלק מהדירות עם שני חדרי שינה ומיטה מתקפלת בסלון. כל דירה מצויידת עם מלוא הריהוט והאיבזור המודרני, כולל מטבח מצוייד עם מקרר, מיקרוגל, קומקום חשמלי, שולחן אוכל וכלי מטבח, פינת אוכל, סלון עם ספות עור,  מרפסת, אמבטיית ג'קוזי, ועוד – בדירה הגדולה (2 חדרי שינה) יש גם מכונת כביסה.

בנוסף, בכל אחת מהדירות הממוזגות והמרווחות תמצאו איבזור מפנק כמו טלוויזיה עם מסך שטוח וערוצי לווין, תאורה מתכווננת, מייבש שיער,  חלוקי רחצה, אינטרנט אלחוטי, פינת קפה ותה ואף מוצרי טיפוח וחומרי ניקיון, וגם חנייה צמודה.

לבדיקת מחירים, פרטים והזמנת חדרים


דירת הנופש צ'נטקלייר מרכז ניקוסיהChanteclair Apartment City Center

צ'אנטקלייר אפרטמנט סיטי סנטר היא דירת נופש מאוד מומלצת ומשתלמת לאירוח משפחה עם ילדים בניקוסיה. היא נמצאת בלב ניקוסיה, מרחק הליכה ממרכז הקניות הגדול של ניקוסיה, פחות מקילומטר ממוזיאון קפריסין, באיזור שופע בחנויות ומסעדות.

דירת הנופש מעוצבת ומודרנית, עם רצפות פרקט ומיזוג אוויר, היא כוללת שני חדרי שינה ומתאימה בגודלה לאירוח משפחות עם ילדים, ונחשבת למשתלמת במיוחד ביחס בין המחיר לתמורה. בדירה תמצאו פינת ישיבה עם ספות, מטבח מצוייד, חדר מקלחת ומרפסת עם נוף להרים.

דירת הנופש מצויידת עם  טלוויזיית LCD וערוצי כבלים,  מכונת כביסה, מדיח כלים, תנור לבישול, מיקרוגל, מייבש שיער ואינטרנט אלחוטי.

לבדיקת מחירים, פרטים והזמנת חדרים


מלון דירות לורדוס ניקוסיהLordos Hotel Apartments Nicosia

זהו מלון דירות נופש, אחד מבתי המלון המומלצים לחופשה בניקוסיה עם ילדים. הוא נמצא במרכז ניקוסיה, קרוב לשוק הגדול, ומשלב בין נופש בבישול עצמי בדירת נופש משפחתית לבין שירותי בית מלון.

יש במלון הדירות דירות נופש משפחתיות עם שני חדרי שינה וסלון (כולל אפשרות לינה בסלון), ויש דירות סטודיו עם חדר שינה אחד וסלון. כל הדירות ממוזגות ובכולן תמצאו מטבח מצוייד ומאובזר לבישול, לרבות כלי מטבח וכלי אוכל, ואף מרפסת עם נוף וכמובן אינטרנט אלחוטי.

המלון מגיש ארוחת בוקר במזנון בופה והצוות האדיב עומד לרשותכם בקבלה לכל צורך או שאלה, אפשר אף להזמין באמצעות המלון השכרת רכב בניקוסיה.

לבדיקת מחירים, פרטים והזמנת חדרים


סוויטות טאון סנטרTown Center Suites

זוהי מלונית למשפחות בניקוסיה, עם דירות נופש מרווחות בשלל גדלים – מדירות נופש המתאימות לזוג ועד דירת נופש המתאימה למשפחה עם 3 ילדים (5 נפשות).  המלון נמצא במיקום מרכזי בניקוסיה, ברחוב השופינג היוקרתי ביותר, בין חנויות האופנה העילית ומסעדות היוקרה של ניקוסיה, בערך חצי קילומטר מהמוזיאון הארכיאולוגי של קפריסין.

הדירות מרווחות מאוד  יחסית לדירות נופש (הגדולות בשטח של 80 מ"ר), ממוזגות, עם מרפסת לנוף מעולה של ניקוסיה. המטבח מצוייד היטב וכולל תנור, מכונת כביסה, מיקרוגל, קומקום חשמלי ועוד. בנוסף, תוכלו להזמין דרך המלון גם הסעה ישירה משדה התעופה של לרנקה ואליו.

לבדיקת מחירים, פרטים והזמנת חדרים


מנוליה סיטי רזידנסManolia City Residences

מנוליה סיטי היא מעין מלונית קטנה בלב ניקוסיה, באיזור הקניות הראשי, כמה דקות הליכה מהעיר העתיקה של ניקוסיה.

המלונית הנעימה מציעה כמה סוגים של פתרונות לינה – חדרים זוגיים קטנים, סוויטה ג'וניור – סוויטה קטנה כוללת חדר שינה עם מיטה זוגית ומיטה מתקפת בסלון, וגם – סוויטה משפחתית גדולה של 65 מ"ר שנחשבת לאחד מפיתרונות האירוח הטובים ביותר לחופשה משפחתית בניקוסיה עם ילדים, וקיבלה ממשפחות שהתארחו בה ציון ממוצע מושלם – 10.

בכל החדרים הזוגיים והסוויטות המשפחתיות, יש מיזוג אוויר, רצפות פרקט, מרפסות, ואיבזור כמו טלוויזיה עם  ערוצי כבלים ומסך שטוח, מיני בר ואינטרנט אלחוטי. בסוויטות יש גם מטבחון וסלון, בחדרים הזוגיים יש גישה למטבחון משותף.

לבדיקת מחירים, פרטים והזמנת חדרים


ג'י אר סיטי הארט – G.R City Heart

דירת ג'י.אר סיטי הארט (G.R City Heart) היא דירת נופש למשפחות עם ילדים בניקוסיה, הנחשבת מאוד מומלצת כפיתרון לינה בניקוסיה עם ילדים.  דירת הנופש, בעיצוב מודרני נמצאת במיקום מרכזי בניקוסיה היוונית  –  בערך 100 מטר מתחנת האוטובוסים המרכזית של ניקוסיה, בליבה שוקק החיים של קפריסין, באיזור בו ממוקמות רוב המסעדות, החנויות, ברים ובתי קפה, מוזיאון קפריסין והמוזיאון העירוני של ניקוסיה נמצאים אף הם בטווח הליכה קלה.

בדירת הנופש תמצאו 2 חדרי שינה  וסלון (כולם ממוזגים), מטבחון פתוח עם מיקרוגל, תנור קטן וכיריים, קומקום חשמלי, מכונת קפה ושולחן אוכל.

בנוסף תמצאו בדירת הנופש פינת ישיבה ואוכל, מרפסת מרוהטת, חנייה פרטית, אינטרנט אלחוטי.  חדר רחצה הכולל מקלחת (ללא אמבטיה),  ריהוט בגוונים עדינים ואיבזור מודרני כמו טלוויזיה עם מסך שטוח 40 אינץ' ומייבש שיער.

לבדיקת מחירים, פרטים והזמנת חדרים


סוויטת סטסינוStassinou Suite

דירת נופש משפחתית בניקוסיה, מתאימה לחופשה משפחתית עם ילדים בבירת קפריסין. דירת הנופש נמצאת בכניסה לניקוסיה, 100 מטר מהכניסה לרחוב הקניות המוביל בניקוסיה הדרומית, שדרות מקריוס ((Macarios Avenue, במרחק הליכה מאטרקציות תיירותיות מרכזיות בניקוסיה כמו חמאם אומריה (Hamam Omeriye) והמוזיאון הארכיאולוגי.

בדירה, בעיצוב אלגנטי, תמצאו מטבח מצוייד וגם פינת אוכל גדולה, 2 טלוויזיות עם מסך שטוח בגודל 50 אינץ' עם ערוצי לווין, נגן DVD וקונסולת משחק Wii. בחדר האמבטיה תמצאו גם מקלחון וגם אמבטית רחצה, מוצרי טיפוח ומייבש שיער.  בנוסף הדירה כוללת אינטרנט אלחוטי וחניה חינם.

לבדיקת מחירים, פרטים והזמנת חדרים

בתי מלון מומלצים למשפחות בניקוסיה
דירוג הגולשים 5 (1 הצבעה)
Sending

הוספת תגובה

ביטוח נסיעות לחו''ל
כרטיסי ספורט

עדכוני מבצעי נופש

הורדת אפליקציה
חופשה בישראל