בתי מלון למשפחות Ayia Napa

מלונות מומלצים באיה נאפה למשפחות עם ילדים

מתכננים חופשה באיה נאפה עם ילדים? עיירת המסיבות של קפריסין מציעה למשפחות עם ילדים הרבה מאוד, אך לא כל בתי המלון באיה נאפה מומלצים למשפחות – רבים מתמחים באירוח צעירים ונחשבים מאוד רועשים. אספנו עבורכם את מיטב המלונות של איה נאפה למשפחות עם ילדים – בתי מלון מומלצים המתחמים באירוח משפחות וכוללים שירותים כמו אפשרות להזמין בייבי סיטר לחדר המלון, משחקיות לילדים עם מדריכים, חדרים משפחתיים מרווחים, תפריטי ילדים – כל זאת ועוד ברשימת 10 מלונות מומלצים באיה נאפה למשפחות עם ילדים

    להזמנת דילים לאיה נאפה            |            להזמנת קרוזים לקפריסין

איה נאפה Ayia Napa  שבקפריסין ידועה בעיקר כיעד תיירות פופולרי בקרב צעירים, אך רבים לא מודעים לקסם המיוחד של איה נאפה למשפחות –  יש לאיה נאפה המון מה להציע גם למשפחות, בעיקר אם תבחרו בין מלון מתאים מתוך הרשימה שערכנו עבורכם של מלונות מומלצים באיה נאפה למשפחות עם ילדים.

באיה נאפה יש המון חופים מאורגנים ויפים, כמו חוף ניסי וחוף מקרוניסוס, בהם תוכלו ליהנות מפעילויות ספורט ימי במהלך היום עם כל המשפחה. הצוללת הצהובה, למשל, היא אטרקציה נהדרת,  והיא תיקח אתכם לסיבוב בין המערות שבים בטיול בלתי נשכח. תוכלו גם להפליג בפנינה השחורה, ספינת הפיראטים הגדולה שמציעה הפלגות בהשראת סרטי שודדי הקאריביים הכוללות פעילויות מהנות לכל המשפחה.

האטרקציה הידועה ביותר של איה נאפה למשפחות היא פארק המים הענק ווטר וורלד (WaterWorld), הכולל מגוון מתקנים ופעילויות: נהר אבובים, מגלשות מים, בריכת ילדים עם משחקים ופעילויות ועוד. אם ממש בא לכם להתפנק, תוכלו להשכיר את סוויטת ה – VIP שנמצאת בתוך הפארק וכוללת ג'קוזי, מכונת קפה, פינת אוכל ועוד. עוד אתר שאסור לפספס בחופשה משפחתית באיה נאפה הוא כמובן מנזר איה נאפה המפורסם, המוקד התרבותי החשוב של העיירה – מבנה עתיק, מרשים ומלא בהיסטוריה.

חופשה באיה נאפה, קפריסין – מידע נוסף למטייל

השכרת רכב איה נאפה – כל מה שחשוב לדעת

מלונות מומלצים באיה נאפה למשפחות עם ילדים

מוניות בקפריסין ושירותי תחבורה ציבורית

טיסות לקפריסין – מידע והשוואת מחירים

sim ו-e-sim לקפריסין וטיפים על תקשורת במהלך החופשה

הזמן הטוב ביותר לחופשה באיה נאפה הוא בחודשי הקיץ. אין ספק שהקרבה שלה לישראל, מגוון הפעילויות והמלונות המצוינים שנמצאים בה שרבים מהם כוללים שירותים ייחודיים למשפחות עם ילדים, הופכים את איה נאפה ליעד תיירות נהדר למשפחות.

בכתבה זו, ריכזנו בשבילכם את עשרת בתי המלון המומלצים ביותר לחופשה המשפחתית שלכם באיה נאפה

10 מלונות מומלצים באיה נאפה למשפחות עם ילדים

אתר הנופש ופארק המים אלקטרה הולידיי וילג' Electra Holiday Village Water Park Resort

כאשר מדובר בחופשה משפחתית באיה נאפה עם ילדים, אין ספק שמלון שהוא גם פארק מים יהיה הבחירה המושלמת. אלקטרה הולידיי וילג' הוא מלון מהסוג הזה, והוא יספק לכם חופשה בלתי נשכחת מלאה בכיף והנאה. גולת הכותרת היא כמובן הבריכות של המלון, שמלאות במגלשות גדולות ומשחקי מים מהנים. המלון מציע דירת חדר שינה מדהימה למשפחות, שממש לא מרגישה כמו חדר צפוף במלון. הדירה מורכבת מחדר שינה, סלון, מרפסת ומטבחון שכולל איזור ישיבה, ומצויידת בכל הדרוש לחופשה משפחתית – מיקרוגל, קומקום, מקרר, כלי מטבח ועוד.

אם פארק המים העונתי של המלון לא מספיק, הילדים גם יוכלו לשחק בגן השעשועים שבחצר או בחדר המשחקים הגדול שבתוך המלון. מסעדת המלון מגישה מנות מהמטבח המקומי והבינלאומי, כמו גם יין מקומי. מדי פעם מתקיימים במלון ערבי בידור מהנים לכל המשפחה. כל התכונות הללו מבטיחות לאלקטרה הולידיי וילג' מיקום מועדף בכל רשימת מלונות מומלצים באיה נאפה למשפחות עם ילדים.

אתר הנופש אלקטרה הולידיי וילג' נמצא במרחק של כחמש דקות הליכה מחוף הים, וכקילומטר וחצי ממרכז העיר איה נאפה.

לבדיקת מחירים, פרטים והזמנת חדרים


מלון ואתר הנופש דום ביץ' Dome Beach Hotel & Resort

מלון דום ביץ' הוא אתר נופש מומלץ למשפחות באיה נאפה, לא רק בגלל השירותים המעולים שהוא מציע אלא גם בגלל העובדה שהוא נמצא במרחק של כקילומטר וחצי מפארק המים הענקי של איה נאפה, הווטר וולד.

במתחם המלון יש מגוון פעילויות לכל המשפחה: מועדון ילדים, גן שעשועים, איזור משחקי וידאו ואפילו בריכת ילדים מקסימה עם מגלשות ומשחקים. בנוסף, תוכלו להיעזר בשירותי הבייביסיטר (שמרטפות) שמציע המלון, בתוספת תשלום כמובן ובהתראה של 24 שעות לפחות. שירותים אלו מקנים לדום ביץ' מקום מכובד בכל דירוג של מלונות מומלצים באיה נאפה למשפחות עם ילדים – הורים יכולים גם לישון צהריים בביטחה כשילדיהם מבלים במועדון הילדים, וגם לצאת לדייט ולטעום מחיי הלילה הידועים של איה נאפה, כאשר הילדים ישנים במלון בהשגחה של בייביסיטר.

חדר המשפחות של מלון דום ביץ' מכיל מיטה זוגית ומיטת ספה, מרפסת מרווחת עם איזור ישיבה, טלוויזיה, אינטרנט אלחוטי, קומקום עם תה וקפה, מייבש שיער ועוד. ניתן לתאם מראש הוספת עריסה לחדר לתינוק עד גיל שנתיים בחינם. אם אתם משכירים רכב במהלך החופשה בקפריסין, תוכלו להשתמש בחניית המלון בחינם. במלון יש מספר מסעדות: מסעדה איטלקית, יפנית, יוונית וגם מסעדת בופה. לאורחים הצעירים יש פינת בופה מיוחדת עם מנות ילדים.

הספא של המלון כולל סאונה, ג'קוזי, טיפולי מסאז' ועוד. השימוש בשירותי הספא כרוך בתוספת תשלום. עם זאת, הכניסה לחדר הכושר היא ללא תוספת תשלום. שדה התעופה של לרנקה נמצא במרחק של כ – 32 ק"מ ממלון דום ביץ'. המלון מציע שירותי הסעות לשדה התעופה בתוספת תשלום ובתיאום מראש.

לבדיקת מחירים, פרטים והזמנת חדרים 


כפר הנופש פאנאס Panas Holiday Village

החדרים שמציע כפר הנופש פאנאס הם השילוב המושלם בין נוחות של חופשה ותחושה ביתית במחיר סביר. במלון ארבעה כוכבים זה, הנחשב מלון מומלץ באיה נאפה למשפחות, משפחות יכולות להזמין את דירת החדר המרווחת, הכוללת חדר שינה וסלון נפרד. בנוסף, הדירה כוללת מרפסת, מיזוג אוויר, איזור ישיבה, ארון, מוצרי טואלטיקה וגם מטבחון קטן הכולל קומקום, פינת אוכל, מקרר וכלי מטבח. ניתן לתאם מראש הוספת עריסה לחדר לתינוק עד גיל שנתיים בחינם.

הבריכה הראשית והענקית של המלון מוקפת במיטות שיזוף ושמשיות, ולצידה בריכת ילדים קטנה. כמו כן, במלון יש בריכה פנימית במתחם הספא. מלבד משחקים מהנים בבריכה, הילדים גם יוכלו לשחק בגן השעשועים הקטן שבחצר המלון. המלון נמצא במיקום של כשלוש דקות הליכה מחוף הים. בתקופת הקיץ ניתן ליהנות מהארוחה במסעדת האוויר הפתוח של המלון – המסעדה העונתית של המלון מגישה מנות מהמטבח המקומי וגם הבינלאומי, ומציעה מבחר סוגים של  יין מקומי.

חשוב לציין שהשימוש באינטרנט האלחוטי במלון כרוך בתוספת תשלום.

במתחם הספא של המלון ההורים יוכלו ליהנות מסאונה, טיפולי מסאז', בריכה פנימית וחדר כושר (ייתכן שיהיו עלויות נוספות לחלק מהשירותים האלו). עוד מהאטרקציות למשפחות במלון: מגרש טניס, שולחן פינג פונג ושולחן ביליארד.

לבדיקת מחירים, פרטים והזמנת חדרים


מלון אדאמס ביץ' Adams Beach Hotel

מלון אדאמס ביץ' הוא מלון ארבעה כוכבים מפואר ופופולרי במיוחד באיה נאפה. הוא בית מלון מומלץ מאוד למשפחות בזכות החדרים המרווחים והאטרקציות המהנות לילדים.

איזור הבריכות הענק כולל מגלשות מים גדולות וניתן להעביר בו בקלות כמה שעות מהנות. מלבד זאת, הילדים יוכלו להעביר את היום בכיף בגן השעשועים או בחדר המשחקים המקסים והצבעוני המלא בצעצועים ומשחקים. בנוסף, תוכלו לתאם שירותי בייביסיטר (שמרטפות) מראש ובתוספת תשלום.

החדר המומלץ ביותר למשפחות הוא חדר הסופיריור היוקרתי – הוא כולל מיזוג אוויר, טלוויזיה, כספת, מוצרי טואלטיקה, אינטרנט אלחוטי בחינם, איזור ישיבה, מרפסת ועוד.

במתחם המלון יש מגוון רחב במיוחד של מסעדות: מסעדת סושי, טברנה ים תיכונית, מסעדת בופה ועוד. לצד הבריכה תוכלו ליהנות ממשקה מרענן בבר הבריכה. לאורחים הצעירים, המלון מספק כיסאות תינוק, ומציע ארוחות ילדים.

לבדיקת מחירים, פרטים והזמנת חדרים


אתר הנופש אולימפיק לאגון Olympic Lagoon Resort Ayia Napa

האולימפיק לאגון הוא אתר נופש מומלץ באיה נאפה – גדול, יוקרתי ויפהפה, בדירוג של ארבעה כוכבים ובמרחק של כדקת הליכה מהחוף.

במלון יש מספר בריכות שונות, וביניהן בריכת ילדים מושקעת עם ספינת פיראטים מגניבה ושתי מגלשות, בריכה למבוגרים בלבד, נהר עם אבובים ועוד. באולימפיק לאגון מציעים מספר שירותים שיכולים להועיל מאוד למשפחות עם ילדים קטנים, הכוללים השכרה של מוצרי תינוקות שונים לפי יום או לפי שבוע, שירותי בייבי סיטר (שמרטפות) בתיאום מראש ועוד. הילדים יוכלו ליהנות מפעילויות יצירה ומשחקים במהלך היום במועדון הילדים. בנוסף על כל אלו, במקום פועל מועדון לבני נוער עם משחקי וידאו ועוד.

חדר המשפחות המרווח בקומת הקרקע מתאים לארבעה אנשים, וכולל איזור להורים ואיזור לילדים, שתי טלוויזיות, גינה קטנה ופרטית, אינטרנט אלחוטי בחינם ועוד. האפשרויות הרבות להורים ולילדים גורמות להכללת האולימפיק לאגון בכל רשימת מלונות מומלצים באיה נאפה למשפחות עם ילדים.

במסעדת הרויאל אולימפיק תוכלו ליהנות מערבי נושא בסגנון בופה, הכוללים פינת בופה לילדים.

לבדיקת מחירים, פרטים והזמנת חדרים


מקרוניסוס וילג' קלאב Makronisos Village Club

מקרוניסוס וילג' הוא אתר נופש גדול באיה נאפה הנמצא במרחק של כעשר דקות הליכה מהחוף, ומכיל כל מה שנחוץ לחופשה מושלמת – ערבי בידור, אוכל נהדר, חדרים מרווחים ועוד.

בין החדרים המתאימים למשפחות תמצאו את הבונגלו המקסים: הוא מתאים לעד ארבעה אנשים, וכולל חדר שינה נפרד, סלון, פינת אוכל ומרפסת. יש בו מטבחון מאובזר הכולל מקרר, טוסטר, קומקום, כיריים וכלי מטבח. מלבד זאת, בבונגלו יש מיזוג אוויר, אינטרנט אלחוטי בחינם, טלוויזיה, מוצרי טואלטיקה ועוד. גם סוויטת חדר השינה מצוינת למשפחות. היא משופצת ומרווחת, ומכילה גם היא חדר שינה, סלון, פינת אוכל ומרפסת.

מלון מקרוניסוס וילג' מציע מגוון שירותים המתאימים למשפחות עם ילדים:  בחצר המלון יש בריכת ילדים וגן שעשועים מושקע, צוות המלון מארגן ערבי בידור מהנים עם הופעות ופעילויות, וכמובן מועדון הילדים, בו הילדים יוכלו ליהנות ממגוון משחקים ופעילויות יצירה. מלון מקרוניסוס וילג' נמצא גם במרחק של פחות מקילומטר מפארק המים ווטר וורלד – צירוף נסיבות המקנה לו מקום טיבעי ברשימות מלונות מומלצים באיה נאפה למשפחות עם ילדים.

במקרוניסוס וילג' יש מספר מסעדות, בהן תוכלו ליהנות מארוחות בסגנון בופה או בהזמנה מתפריט רגיל עם מנות מהמטבח המקומי והבינלאומי, בפנים או במרפסת ליד הבריכה הגדולה של המלון.

לבדיקת מחירים, פרטים והזמנת חדרים


מלון נליה ביץ' Nelia Beach Hotel

מלון נליה ביץ' הוא בית מלון בדירוג של שלושה כוכבים שנמצא במרחק הליכה קצרצר מחוף למינאקי באיה נאפה.

חדר המשפחות כולל מרפסת, שולחן קפה, כספת, טלוויזיה, מייבש שיער, מיזוג אוויר, מיני-מקרר ועוד. במלון יש בריכה גדולה שמוקפת במיטות שיזוף נוחות ושמשיות. כמו כן, בחצר המלון יש גן שעשועים לילדים. צוות המלון דואג לערבי בידור מהנים, ובמסעדה תוכלו ליהנות ממטעמים מקומיים כמו גם בינלאומיים בפנים או במרפסת. אורחי המלון יכולים להשתמש בחניית המלון בחינם. במהלך היום תוכלו ליהנות מפעילויות ספורט ימי בחוף הסמוך. הנליה ביץ' הוא מלון משתלם באיה נאפה המעניק תמורה מצויינת יחסית למחיר ומהווה אפשרות מומלצת להורים המחפשים מלונות מומלצים באיה נאפה למשפחות עם ילדים אך מעוניינים לשמור על מסגרת תקציב בחופשה המשפחתית באיה נאפה.

כמו כן, ההורים יוכלו להשתמש בחדר הסאונה שבמלון בתוספת תשלום, או בחדר הכושר שבמתחם.

לבדיקת מחירים, פרטים והזמנת חדרים


מלון ניסיאנה & בונגלוס Nissiana Hotel & Bungalows

ניסיאנה הוא מלון 3 כוכבים מומלץ באיה נאפה המשלב מיקום מצוין, דירות מרווחות למשפחות, בריכה ואוכל טוב. המלון נמצא במרחק הליכה קצר מהחוף, ומציע למשפחות, בין היתר, חדר משפחות או בונגלו עם חדר שינה אחד. הבונגלו הוא המומלץ ביותר – הוא גדול ומרווח במיוחד וכולל בתוכו סלון, חדר שינה נפרד, מטבחון, מרפסת ומיזוג אוויר. חדר המשפחות כולל בתוכו מרפסת ואיזור ישיבה.

לצד הבריכה המעוצבת המוקפת במיטות שיזוף ושמשיות, הילדים יוכלו לשחק בבריכת הילדים הקטנה. כמו כן, בדשא שבחצר המלון יש גן שעשועים עם מגלשות, נדנדות ועוד משחקים מהנים לאורחים הצעירים. המלון מציע שירותי בייבי סיטר (שמרטפות) בתוספת תשלום ובתיאום מראש. שירותים אלו גורמים להכללת הניסיאנה בדירוגי מלונות מומלצים באיה נאפה למשפחות עם ילדים.

כמו כן, במלון ניסיאנה יש ספא נהדר (בתוספת תשלום) שכולל חדרי מסאז', סאונה וחדר כושר. מסעדת המלון מציעה ארוחות בסגנון בופה או בהזמנה מתפריט רגיל, עם מנות מהמטבח המקומי כמו גם הבינלאומי. לצד הבריכה הגדולה יש בר בריכה בו תוכלו ליהנות מחטיפים ומשקאות מרעננים.

המקום מספק אינטרנט אלחוטי לאורחים ללא תוספת תשלום.

לבדיקת מחירים, פרטים והזמנת חדרים 


קאליסטו הולידיי וילג' Callisto Holiday Village

קאליסטו הולידיי וילג' הוא כפר נופש מומלץ באיה נאפה, בדירוג של ארבעה כוכבים שנמצא במרחק של כשלוש דקות הליכה מהחוף.

איזור הבריכה הגדול של המלון מוקף במבנים יפים שצבועים בלבן ובכחול, ובהם דירות מרווחות ומצוינות למשפחות. הדירה המומלצת ביותר למשפחות היא דירת חדר השינה, דירה יפהפייה עם חדר שינה, סלון נפרד, מרפסת המשקיפה אל הגינה ומטבחון. המטבחון כולל מקרר, מיקרוגל, קומקום, כלי מטבח, פינת אוכל ועוד. במתחם המלון יש בריכה ענקית המוקפת בשמשיות ומיטות שיזוף נוחות, ואיזור משחקים לילדים. תוכלו להשכיר אופניים במקום ולטייל ברחבי העיר במהלך היום – כל האפשרויות הללו והעובדה שהקאליסטו נחשב בית מלון מומלץ באיה נאפה באופן כללי, בגלל השילוב בין המחירים הנוחים לתמורה הגבוהה, גורמים להכללת הקאליסטו ברשימות מלונות מומלצים באיה נאפה למשפחות עם ילדים.

בר הבריכה מציע משקאות מרעננים, מהם ניתן ליהנות בין הארוחות הטעימות במסעדת המלון, המגישה מטעמים מקומיים ומספר מנות בינלאומיות. אורחי המלון המשכירים רכב במהלך החופשה בקפריסין, יוכלו להשתמש בחניית המלון בחינם.

לבדיקת מחירים, פרטים והזמנת חדרים


מלון מון רפוס Mon Repos Hotel

מון רפוס הוא מלון ארבעה כוכבים מקסים באיה נאפה שעבר שיפוץ לפני כמה שנים, שהעניק לו את המראה המודרני והמזמין שיש לו כיום. המלון מציע סוויטה משפחתית מיוחדת עם נוף לבריכה, הכוללת סלון וחדר שינה נפרדים, כמו גם מרפסת המשקיפה על הבריכה.

זוהי סוויטה מרווחת ומאובזרת הכוללת מטבחון, פינת אוכל, טלוויזיה, מיזוג אוויר, אינטרנט אלחוטי ועוד. בחצר המלון, המלאה בצמחייה טרופית, יש בריכה גדולה שמוקפת במיטות שיזוף ושמשיות וכוללת גם בריכת ילדים קטנה, וגן שעשועים לילדים. במרחק הליכה מהמלון, תוכלו להגיע לחוף הים כמו גם לפארק המים הגדול של איה נאפה, הווטר וורלד. המלון נמצא במרחק נסיעה קצר ממרכז העיר, ומספק לאורחיו חנייה ללא תוספת תשלום.

לבדיקת מחירים, פרטים והזמנת חדרים

מלונות מומלצים באיה נאפה למשפחות
דירוג הגולשים 3 (5 הצבעות)
Sending

הוספת תגובה

    להזמנת חדרי מלון השאירו הודעה וסוכן נסיעות יחזור אליכם במהרה

    השם שלך (חובה)

    האימייל שלך: (חובה)

    הטלפון

    המסר שלך ( חשוב לרשום יעד)

    ביטוח נסיעות לחו''ל
    כרטיסי ספורט

    עדכוני מבצעי נופש

    הורדת אפליקציה
    חופשה בישראל