השוואת מחירים טיסות לקפריסין

טיסות לקפריסין – מידע והשוואת מחירים

טיסות לקפריסין – השוואת מחירים שתסייע לכם לאתר טיסות זולות לקפריסין ממיגוון חברות תעופה, בין אם אתם מחפשים טיסות ללרנקה או טיסות לפאפוס אסור לפספס את הכתבה הבאה באמצעותה תוכלו לאתר את המחירים הזולים ביותר עבור כרטיסי טיסה לקפריסין וגם להשוות את "האותיות הקטנות" בין חברות תעופה השונות – החל מהתוספות השונות עבור מזוודות וכדומה, דרך ההפרשים במקום לרגליים ועד לדירוגים שקיבלו חברות התעופה השונות מגולשי האינטרנט

          דילים לפאפוס    |    דילים לאיה נאפה    |    דילים ללרנקה

כדי לאתר טיסות זולות לקפריסין (או טיסות משתלמות לקפריסין במועדים הנוחים לכם) עליכם למלא (באנגלית) את השדות השונים בתיבת החיפוש שבדף זה. קודם כל, אם אתם מעוניינים בחיפוש טיסות לקפריסין הלוך חזור ליחצו על הכפתור return בפינה השמאלית העליונה של מנוע החיפוש (במקום הלחצן one way המשמש לחיפוש טיסות בכיוון אחד בלבד). בפינה הימנית העליונה ביחרו את מספר כרטיסי הטיסה לקפריסין שאתם מעוניינים להזמין – כמה כרטיסי טיסה למבוגרים (adults) וכמה כרטיסי טיסה לילדים (infants).

בשדה from, ודאו שמופיע שדה התעופה ממנו אתם מעוניינים לטוס (לנתב"ג – ודאו שמופיע בשדה זה tel aviv). בשדה to, כלומר יעד הטיסה, ביחרו את היעד בקפריסין אליו תירצו לטוס בהקלדת שם היעד באנגלית – larnaca אם אתם מעוניינים להזמין טיסה ללרנקה שהיא שדה התעופה הראשי של קפריסין ו paphos אם אתם רוצים להזמין טיסה לפאפוס שהיא שדה התעופה בקפריסין בו נוחתות טיסות מוזלות. בשדה departure הכניסו את התאריך בו אתם מעוניינים להזמין טיסה לקפריסין ובשדה return את התאריך בו אתם רוצים לטוס חזור מקפריסין לישראל.

חופשה בקפריסין – עוד מידע למטייל

מלונות מומלצים בקפריסין למשפחות עם ילדים

מוניות בקפריסין ושירותי תחבורה ציבורית

טיסות לקפריסין – מידע והשוואת מחירים

השכרת רכב בקפריסין – מידע חיוני והשוואת מחירים

eSIM וסים לקפריסין וטיפים על תקשורת במהלך החופשה

הזמנה מראש של מוניות מנמל התעופה בקפריסין למלון

מומלץ להזמין מראש מונית משדה התעופה בחו"ל למלון שלכם, וגם חזרה. ניתן לעשות זאת באמצעות שירות קיוויטקסי, חברת מוניות בינלאומית המתמחה בשירותי הסעה משדה התעופה לבית המלון עבור תיירים ברחבי העולם ופועלת גם בקפריסין כך שניתן להזמין דרכה מוניות לשדה התעופה בפאפוס או הסעה למלון משדה התעופה בלרנקה. דרך Kiwitaxi תוכלו להזמין מונית משדה התעופה מראש: הנהג יפגוש אתכם בנמל התעופה כשהוא נושא שלט עם השם שלכם וייקח אתכם ישירות ליעדכם, ללא שום לחץ, דאגות והתמקחויות, במחיר שקוף והוגן שנקבע מראש לפי מחירון עוד לפני שהמראתם לחופשה. אפשר להזמין את השירות בקישור – מוניות משדה התעופה

חופשה בקפריסין – המלצות לקריאה נוספת:

מלונות מומלצים בקפריסין למשפחות עם ילדים (בקפריסין היוונית)

השכרת רכב בקפריסין היוונית 

השכרת רכב בקפריסין הטורקית

טיסות לקפריסין – השוואה בין חברות תעופה שונות

שני חלקי האי קפריסין, קפריסין הטורקית וקפריסין היוונית  הם יעדים אהובים במיוחד על התייר הישראלי. קפריסין נמצאת במרחק שעת טיסה אחת בלבד מישראל, מלאה בחופים נהדרים, אתרי תיירות ואוכל טוב, מה שהופך אותה ליעד מושלם לחופשה. בכתבה זו נספר לכם על מגוון החברות המציעות טיסות לקפריסין מישראל, (לאחד משני שדות התעופה בקפריסין – לרנקה או פאפוס). אורך טיסה לקפריסין מישראל הוא כשעה. שימו לב שהמחירים עלולים להיות גבוהים יותר אם לא תזמינו מספיק זמן מראש – כדי לאתר טיסות זולות לקפריסין כדאי להזמין כרטיסי טיסה זמן רב ככל האפשר לפני חופשה בקפריסין ואז ניתן לאתר טיסות לקפריסין בעלויות של עשרות דולרים.

בשני שדות התעופה של קפריסין, לרנקה ופאפוס יש מגוון מסעדות, בתי קפה וגם אינטרנט אלחוטי בחינם. אם אתם מזמינים טיסה ללרנקה קחו בחשבון שמונית משדה התעופה בלרנקה למרכז לרנקה תעלה כ20 אירו (כרבע שעה נסיעה). אם אתם מזמינים טיסה לפאפוס שימו לב שמונית משדה התעופה בפאפוס למרכז פאפוס תעלה כ30 אירו.

אלו החברות אשר מציעות הזמנת כרטיסי טיסה ישירות לקפריסין, נכון לזמן זה:

Up

חברת UP, מותג הטיסות הזולות של אל על, מפעילה טיסות לקפריסין באופן יומי – טיסה ללרנקה מנתב"ג בשעות הצהריים (או בשישי בבוקר/שבת בערב) וטיסה מלרנקה לת"א בשעות הערב (או בשישי בבוקר).

UP מציעה שלושה סוגי כרטיסים:

הכרטיס הבסיסי (UP Basic) הוא הזול ביותר ומהווה חלק מקטיגוריית טיסות זולות לקפריסין – אם תרצו לשלוח מזוודה אל בטן המטוס (עד 23 ק"ג) תשלמו עמלה (35$ בהזמנה מראש, 70$ בשדה התעופה). בחירת מושב מראש במחלקת תיירים תעלה 10$, מושב מועדף יעלה 30$ ומושב במחלקת תיירים פלוס יעלה 60$. צ'ק אין בדלפק יעלה 10$, אך באתר הצ'ק אין ללא עמלה.

ברכישת כרטיס טיסה לקפריסין מסוג כרטיס גמיש (UP Flexi) לא תשלמו עמלה על תיק יד ומזוודה לבטן המטוס. הכרטיס הגמיש כולל בחירת מושב במחלקת תיירים ושינוי ראשון בתאריך/שעת הטיסה (ייתכן שיחולו חיובים נוספים על הפרשי מחירים). בחירת מושב משודרג כרוך באותן עמלות של הכרטיס הבסיסי. גם כאן צ'ק אין בדלפק כרוך בעמלה.

הכרטיס המשודרג, UP Smart, כולל  תיק יד ומזוודה לבטן המטוס ללא עמלה, בחירת מושב רגיל/מועדף/תיירים פלוס (בהתאם לזמינות) ושינוי בתאריך או שעת הטיסה ללא עמלה (ייתכן שיחולו חיובים על הפרשי מחירים). כמו כן, תהיה לכם הזדמנות להתארח בטרקלינים בשדה התעופה בקפריסין בתוספת תשלום.

בד"כ טיסות לקפריסין – הלוך חזור – עולים כ100$-200$.

על מנת ליהנות מתוכניות הבידור והמוסיקה בטיסה יהיה עליכם לרכוש אוזניות. במחלקת תיירים פלוס מוגש כיבוד והאוזניות הן ללא תשלום. מלבד זאת, לא מוגש אוכל בטיסה לקפריסין.

אם אתם טסים אל קפריסין עם תינוק, קחו בחשבון שהעלות של כרטיס טיסה לקפריסין עבור תינוק (ללא מושב) היא 10% ממחיר הכרטיס.

מותג UP מספק תמורה הולמת למחיר הזול של טיסות לקפריסין – שירות הלקוחות ידידותי והאתר הנוח מספק את כל המידע שתצטרכו.

אגי'אן איירליינס ( Aegean Airlines)

חברת התעופה אג'יאן איירליינס מפעילה טיסות לקפריסין – מתל אביב ללרנקה ובחזרה – כחמש פעמים בשבוע בשעות הצהריים.

במחלקת התיירות תוכלו לבחור מבין שני סוגי כרטיסי טיסה לקפריסין – הכרטיס הזול (Golight) כולל תיק יד אחד (עד 8 ק"ג), אך לא כולל מזוודה ושינויים בהזמנה. הכרטיס הגמיש (Flex) כולל מזוודה לבטן המטוס (עד 23 ק"ג), תיק יד (עד 8 ק"ג), שינוי בהזמנה ללא עמלה (ייתכן שיהיה חיוב על הפרשי מחירים) ואפשרות לקבלת החזר כספי על ביטול טיסות לקפריסין (לפי התנאים, בעמלה של כ45-60 אירו).

מרווח הרגליים במחלקת התיירים הוא כ30 אינץ'. לא מוגשות ארוחות במהלך טיסות לקפריסין. המטוס כולל כ172 מושבים ושלושה תאי שירותים.

במחלקת העסקים תוכלו לעלות לטיסה עם שני תיקי יד (8 ק"ג+ 5  ק"ג) ולשלוח 2 מזוודות לבטן המטוס. כמו כן, תיהנו מתנאי הזמנה גמישים יותר, גישה לטרקלין הביזנס, ארוחה וקפה במהלך הטיסה.

מחירי טיסות לקפריסין באג'יאן איירלינס הם כ100-150 אירו, אם מבצעים הזמנה מספיק זמן מראש. מדובר בחברת תעופה וותיקה ומקצועית עם דירוג של 9 מתוך 10 ב-Skytrax המדרג חברות תעופה.

קובאלט (Cobalt Air)

קובאלט אייר היא חברת תעופה חדשה המבוססת בקפריסין ומתפעלת כארבע-חמש טיסות לקפריסין בשבוע בקו תל אביב-לרנקה, בעיקר בימי חול בשעות הבוקר. בטיסה לקפריסין לא מוגשת ארוחה.

עלות טיסות לקפריסין הלוך חזור היא כ90 – 130 אירו. שליחת מזוודה לבטן המטוס כרוכה בתוספת תשלום: 10 אירו למזוודה עד 15 ק"ג בהזמנה מראש (או 20 אירו בשדה התעופה), ו15  אירו למזוודה עד 20 ק"ג בהזמנה מראש (או 25 אירו בשדה התעופה).

קובאלט נחשבת לחברת תעופה מקצועית שמספקת תמורה הולמת למחיר הזול שהיא גובה עבור טיסות לקפריסין עם דירוג של 7 מתוך 10 בדירוגי חברות התעופה של אתר Skytrax.

ארקיע

ארקיע, חברת התעופה הישראלית הוותיקה, מתפעלת טיסות לקפריסין (טיסה ללרנקה) מנתב"ג מספר פעמים בשבוע בשעות הבוקר בדרך כלל, וטיסות מקפריסין לישראל בצהריים. כרטיס טיסה לקפריסין הלוך חזור יעלה כ200$-250$, לא כולל ארוחות.

במטוס יש 92 מושבי מחלקת תיירים ו6 מושבי מחלקת עסקים. לארקיע יש דירוג של 6 מתוך 10 בSkytrax,

ריאן אייר (Ryanair)

ריאן אייר מציעה טיסות זולות לקפריסין – מנתב"ג לפאפוס. המחירים זולים במיוחד, כ50$ – 100$ בחודשי החורף לכרטיס הלוך חזור, וכ100$-200$ בחודשי הקיץ – לעיתים אפילו יותר.

בהזמנת טיסות לקפריסין בריאן אייר תוכלו לבחור בין כרטיס סטנדרטי, פלוס (מזוודה עד 20 ק"ג, עלייה מועדפת למטוס, מושב שמור סטנדרטי), או פלקסי פלוס (כל ההטבות של פלוס וגם מסלול מהיר וכרטיסים גמישים יותר).

משפחות  הטסות אל קפריסין עם תינוק יוכלו להביא לטיסה עגלת תינוק ומושב לתינוק (מושב מאושר ע"י חברת התעופה) ללא עמלה. על מנת לבצע הזמנה שכוללת מושב נפרד לתינוק, עליכם להתקשר לשירות הלקוחות.

לרוב המושבים במטוס יש מרווח רגליים של עד 30 אינץ'. במחיר הכרטיס בהזמנת טיסות לקפריסין לא כלולה ארוחה, אך תוכלו לבצע רכישה מתוך תפריט האוכל או מעגלת הדיוטי פרי במהלך הטיסה.

במטוס של ריאן אייר לקפריסין יש 189 מושבים ושלושה תאי שירותים.

ריאן-אייר היא חברה ידועה של טיסות זולות, עם צוות ידידותי ומושבים נוחים יחסית לטיסת לואו-קוסט. יש לה דירוג של 6 מתוך עשר באתר Skytrax.

טוס איירוויז (TUS Airways)

בין החודשים נובמבר 2017 ומרץ 2018, טוס איירווייז תפעיל טיסות לקפריסין בקו תל אביב – לרנקה מדי יום (מלבד טיסה מתל אביב ללרנקה בשבת). לאחר מכן תשקול החברה באיזו תדירות להפעיל טיסות לקפריסין בעתיד.

אין מערכת בידור בטיסה, אך יש עגלת דיוטי פרי.

הכרטיס כולל תיק יד אחד בלבד ללא עמלה (עד 8 ק"ג). שליחת מזוודה לבטן המטוס (עד 15 ק"ג) כרוכה בעמלה (20 אירו בהזמנה מראש, או 30 אירו במקום)

למשפחות המעוניינות להזמין טיסה לקפריסין עם תינוק (עד גיל שנתיים) – תוכלו לעלות לטיסה עם תינוק ללא מושב נפרד (כרוך בעמלה), או להשתמש במושב (בוסטר) מאושר לאחר הזמנת מושב נפרד (בתעריף שונה) לצד ההורה המלווה. מומלץ להיעזר בשירות הלקוחות במקרה זה.

כרטיסי הלוך חזור מתל אביב ללרנקה בטוס אירוויז יעלו כ200 אירו כך שאם אתם מחפשים טיסות זולות לקפריסין ברוב המיקרים עדיף לחפש אותם בחברות תעופה אחרות.

סייפרוס איירוויז (Cyprus airways)

בחודשים נובמבר עד מרץ, סייפרוס איירוויז תפעיל שתי טיסות לקפריסין בשבוע בקו לרנקה – תל אביב: בחמישי בבוקר/צהריים ובראשון בערב. תוכלו לבחור מבין שני סוגי כרטיסים. האקונומי בייסיק כולל תיק יד עד 10 ק"ג ללא עמלה, אך לא כולל מזוודה או שינוי בהזמנה. כרטיס האקונומי פלקס מעט יקר יותר, אך לא תצטרכו לשלם עמלה על מזוודה שנשלחת לבטן המטוס (עד 23 ק"ג), תוכלו לשמור מושב מראש בחינם, ולא תחויבו בעמלה על שינוי בהזמנה (למעט חיוב על הפרשי מחירים).

בשני סוגי הכרטיסים של טיסות לקפריסין עם סייפרוס איירוויז תוכלו לשדרג למושב נוח יותר ב30 אירו. מטוס הA319 כולל 144 מושבים ושלושה תאי שירותים.

למשפחות המטיילות לקפריסין עם תינוק יש אפשרות להזמין כרטיס טיסה עם מושב נפרד לתינוק דרך מרכז שירות הלקוחות (עם תעריף שונה מהרגיל) – או שתוכלו להזמין כרטיס לתינוק ללא מושב נפרד (תינוק אחד לכל מבוגר הרוכש כרטיס טיסה לקפריסין).

טיסות לקפריסין
דירוג הגולשים 4.33 (3 הצבעות)
Sending

הוספת תגובה

ביטוח נסיעות לחו''ל
כרטיסי ספורט

עדכוני מבצעי נופש

הורדת אפליקציה
חופשה בישראל