השוואת מחירים לטיסות פנים בארגנטינה

טיסות פנים בארגנטינה – השוואת מחירים והזמנות

ארגנטינה היא המדינה השנייה בגודלה באמריקה הדרומית, וההגעה אליה מישראל כרוכה בטיסה ארוכה מאוד. אם אתם מתכננים חופשה בארגנטינה, ואתם מעוניינים לחוות ולראות כמה שיותר ממנה בזמן המוגבל העומד לרשותכם, שווה לכם לשקול את האופציה של שימוש בטיסות פנים בארגנטינה. במדריך זה ריכזנו עבורכם מידע על טיסות פנים בארגנטינה, כולל החברות המפעילות טיסות פנים במדינה, שדות התעופה המשרתים מגוון יעדים מרכזיים והדרכים להזמין טיסות פנים בארגנטינה. במדריך תמצאו גם מערכת להשוואת מחירי טיסות, באמצעותה תוכלו למצוא את העסקאות המשתלמות ביותר ולהזמין כרטיסי טיסה.

ארגנטינה היא מדינה יפהפייה ומלאה במקומות מרהיבים ומרתקים לטייל בהם. ארגנטינה היא גם מדינה ענקית, השנייה בגודלה בדרום אמריקה אחרי ברזיל. לכן כשמטיילים בארגנטינה, חלק מתכנון הטיול דורש מחשבה מעמיקה גם על כיצד להתנייד בתוך ארגנטינה, במיוחד אם רוצים לגלות כמה שיותר יעדים מעניינים בתוך המדינה. אין ספק, שהדרך הכי נוחה להתנייד בתוך ארגנטינה היא בטיסות פנים. טיסות פנים בארגנטינה מכסות מגוון ענק של יעדים, ויאפשרו לכם, גם אם הטיול שלכם בארגנטינה קצר יחסית, לגלות כמה שיותר יעדים ולא לבזבז ימים שלמים על נסיעות.

במהלך כתיבת המדריך השתמשנו במנוע השוואת המחירים של חברת קיווי (הסבר מפורט על המערכת והשימוש בה תמצאו בהמשך), והנתונים המופיעים בכתבה נכונים למועד כתיבתה, ועשויים להשתנות מעת לעת. שימו לב, שהחיפוש שביצענו למציאת מחירי טיסות פנים בארגנטינה לא כלל מועד מדויק, ויתכן כי במועדים הרלוונטיים לחופשה שלכם – במיוחד אם מדובר בשיא עונת התיירות או בתקופות חגים – המחירים יהיו גבוהים יותר. בנוסף, קחו בחשבון, שהמחירים הכי זולים לטיסות פנים בארגנטינה בדרך כלל לא כוללים כבודת מטען, אך התנאים תלויים בחברת התעופה ובסוג הכרטיס, ולכן מומלץ לבדוק מה הכרטיס כולל בעת ההזמנה.

חופשה בארגנטינה – עוד מידע למטייל

טיסות לארגנטינה – השוואת מחירים ומידע שימושי

כרטיסים לכדורגל בארגנטינה – כל המידע במקום אחד

השכרת רכב בארגנטינה – המלצות והסברים

איך מזמינים טיסות פנים בארגנטינה?

כדי למצוא את המחיר הכי זול לטיסת פנים בארגנטינה, כדאי להיות צרכנים חכמים ולהשוות את כל הפרטים הנחוצים לכם (תנאי כבודת המטען הכלולים בכרטיס, תנאי השינויים ועוד.) לאופן בו אתם מזמינים כרטיס טיסת פנים בארגנטינה יש חלק נכבד בתהליך: מנוע השוואת מחירים יעיל וידידותי לשימוש, כמו זה של חברת קיווי, בו השתמשנו להכנת המדריך, ושאותו תוכלו למצוא למעלה בכתבה זו, הוא פלטפורמה שיכולה לעזור לכם לעשות בדיוק את זה. כך תוכלו לראות את כל הפרטים, ולא רק את המחיר, להוסיף תוספות כנדרש, לראות מה כלול ומה לא ולחשב את התקציב בהתאם.

מנוע השוואת המחירים של קיווי הוא כלי מעולה להזמנת טיסות פנים בארגנטינה. המערכת מאפשרת לכם חיפוש בעברית, בממשק מאוד ידידותי, עם אלגוריתם חכם ופונקציות שמסייעות לכם למצוא מחירים זולים במיוחד.

היתרונות של הזמנת טיסת פנים בארגנטינה עם מנוע השוואת מחירי טיסות של קיווי כוללים, בין היתר:

בנוסף למנוע חיפוש ידידותי והשוואת מחירים חכמה, תוכלו לבצע במערכת הזמנת כרטיסי טיסה, והוספת תוספות במעמד ההזמנה (בהתאם לזמינות שמשתנה לפי הכרטיס).

אפשרות להוספת מזוודות וביטוחים מעולים כמו ביטוח נסיעות של AXA, ביטוח כבודה של Blue Ribbon, כמו גם תוספות לטיסה כמו שמירת מושב (כל שירות בהתאם לזמינות בכרטיס) ועוד. זוהי דרך מעולה לדעת את מחירי התוספות הנדרשות מראש, ובכך לתכנן את התקציב טוב יותר, ולא להידרש להוצאות לא צפויות ברגע האחרון.

פונקציות חכמות בעת השוואת המחירים, למשל, גמישות בתאריכים בעת החיפוש. בין אם יש לכם טווח תאריכים אפשרי ליציאה או לחזרה, לבין אם אין לכם בעיה לצאת בכל תאריך ואתם מעדיפים להתמקד במחיר הכי זול. במהלך החיפוש תוכלו להזין טווח תאריכים או לבחור באופציה "לא משנה" בתיבת התאריך. כך תוכלו למצוא טיסות זולות בטווח תאריכים רחב, ולבחור את מועד הטיסה בהתאם למחיר המשתלם ביותר. כמו כן, אם אין לכם יעד ספציפי, תוכלו לקבל הצעות לטיסות במגוון יעדים: אם תכתבו "ארגנטינה" בתור היעד, תוכלו למצוא טיסות במגוון יעדים בארגנטינה. תוכלו אפילו למיין את היעדים לפי הזולים ביותר, הפופולריים ביותר ועוד.

כאמור, תוכלו לבצע את הזמנת הכרטיסים לטיסת פנים בארגנטינה כבר עכשיו בעמוד זה, בתיבת החיפוש של קיווי המופיעה למעלה: הזינו את המוצא והיעד, התאריכים וכו', לחצו על "חפש" והמערכת תציג את כל התוצאות הרלוונטיות, מסודרות מהזולה ליקרה. עברו על כל התוצאות היטב. כל כרטיס טיסה רלוונטי יופיע עם פרטים חשובים מאוד כמו זמן הקונקשן (אם רלוונטי), זמני ההמראה ונחיתה, תנאי כבודת המטען ועוד.

משם תוכלו לעבור לטופס הזמנה קצר ובו תוכלו לבצע את ההזמנה ולהוסיף תוספות כנדרש ובהתאם לתוספות הזמינות בכרטיס הרלוונטי.

את ההזמנה תוכלו לנהל באתר קיווי ולהיעזר בשירות הלקוחות של האתר.

הזמנת הסעה משדה התעופה בארגנטינה

לאחר טיסת פנים בארגנטינה, אין ספק שהדרך הכי נוחה להגיע ליעד היא בהזמנת מונית מראש. הסעה פרטית בארגנטינה שמחכה לכם כבר בשדה, שמעניקה לא רק נוחות אלא גם תחושת ביטחון עם נהג שכבר יודע לאן אתם נוסעים ומחיר שכבר נקבע מראש. עם זאת, למצוא הסעה פרטית בהזמנה מראש במדינה זרה עשויה להיות משימה מעט מבלבלת לעתים, ומטיילים רבים מעדיפים להגיע לשדה התעופה ולחפש מונית במקום.

שירות מעולה, שפותר את הבעיה, הוא השירות של קיוויטקסי שמקשר בין חברות הסעות מקומיות לבין מטיילים, ומאפשר להם להזמין אונליין, מראש, באנגלית ובפלטפורמה נוחה, הסעה משדה התעופה למלון (או ליעד אחר במרכז העיר).

יש מספר יתרונות נוספים להזמנת מונית משדה התעופה בארגנטינה עם קיוויטקסי:

ניתן לבדוק מראש כמה מזוודות המחיר כולל.

ההזמנה בדרך כלל כוללת זמן המתנה מסוים (משתנה מהזמנה להזמנה).

ניתן לבחור מתוך מגוון סוגי רכבים, המחיר ידוע וקבוע מראש, והחברות נבדקות בהתאם לסטנדרט איכות של קיוויטקסי.

בחיפוש שערכנו להזמנת הסעה משדה התעופה בבואנוס איירס בעזרת קיוויטקסי, מצאנו מגון סוגי רכבים: רכב אקונומי לארבעה, מיניוואן לארבעה, מיניבוס לשבעה, רכב ביזנס מיניבוס לעשרה ועוד.

תוכלו להזמין הסעה פרטית בארגנטינה כבר עכשיו (מעולה במיוחד למשפחות שצריכות רכב גדול או למי שמעדיף רכבים עסקיים יוקרתיים) בעמוד זה, בתיבת החיפוש הצהובה של קיוויטקסי.  שימו לב שסוגי הרכבים, התנאים והמחירים הזמינים עשויים להשתנות מעת לעת, ולכן מומלץ לבדוק את המחירים בסמוך למועד ההזמנה.

מתי להגיע לשדה התעופה בארגנטינה לטיסת פנים?

בדרך כלל, לטיסות מבואנוס איירס כדאי להגיע לפחות שלוש שעות לפני הטיסה לשדה התעופה, ולטיסות פנים שממריאות אל בואנוס איירס כדאי להגיע לפחות שעתיים לפני הטיסה. עם זאת, מומלץ לבדוק את המידע העדכני עם חברת התעופה שמפעילה את הטיסה שלכם.

חברות תעופה לטיסות פנים בארגנטינה

יש מספר חברות תעופה אזוריות שמפעילות טיסות פנים בארגנטינה:

אירולינס ארגנטינס

אירולינס ארגנטינס היא חברת התעופה הלאומית של ארגנטינה. זוהי חברה בשירות מלא. החברה החלה את פעילותה ב1950, והיא מפעילה מגוון טיסות בינלאומיות ומגוון טיסות פנים בארגנטינה ליעדים רבים. יש להם צי גדול שכולל מטוסי איירבאס 330-200, בואינג 737-800, ועוד.

ג'ט סמארט

ג'טסמארט היא חברת לואו-קוסט שמפעילה טיסות פנים במגוון יעדים בארגנטינה: קורדובה, סלטה, אושואיאה, רוזאריו ועוד. הצי של ג'טסמארט כולל מטוסי איירבאס A320-200.

בג'טסמארט השירות הוא בסגנון לואו-קוסט, ותוכלו לשלם רק על השירותים שאתם צריכים (או להזמין כרטיס משודרג שכולל מגוון שירותים).

פלייבונדי

פלייבונדי היא חברת לואו-קוסט ארגנטינאית עם בסיס בבואנוס איירס, שהחלה את פעילותה ב2018. לפלייבונדי יש צי של מטוסי בואינג 737-800. הכרטיסים הם בסגנון לואו-קוסט, ללא מחלקות ואפשרות להוספת שירותים נוספים כמו כבודה ואוכל בתשלום בהתאם לזמינות.

טיסות פנים מבואנוס איירס

בואנוס איירס, בירת ארגנטינה, היא בהחלט נקודה מרכזית כשמדובר בטיסות פנים בארגנטינה. מבואנוס איירס תוכלו להגיע בטיסה ישירה למגוון רחב מאוד של יעדים בארגנטינה, ובתדירויות גבוהות יחסית.

את בואנוס איירס משרתים שני נמלי תעופה:

נמל התעופה הבינלאומי מיניסטרו פיסטאריני (EZE), או אסייסה, הוא נמל התעופה העיקרי לטיסות בינלאומיות לארגנטינה, והגדול ביותר במדינה. הוא משרת גם מגוון גדול של טיסות פנים בארגנטינה, וממוקם במרחק של כחמישים דקות נסיעה מהעיר.

בשדה התעופה אסייסה יש שלושה טרמינלים, A לטיסות בינלאומיות, B לטיסות פנים וטיסות בינלאומיות, וC לטיסות פנים.

הוא כולל מגוון מסעדות ובתי קפה (סטארבאקס, ברגר קינג, הארד רוק, אווטבאק מסעדת הסטייקים ועוד), כמו גם בית מרקחת, מגוון חנויות ועוד.

נמל התעופה חורחה ניוברי (AEP) הוא נמל התעופה השני שמשרת את בואנוס איירס, ומשרת בעיקר טיסות פנים, אך גם טיסות בינלאומיות אזוריות.

יש בו מגוון מסעדות, בתי קפה וחנויות: סטארבאקס, הארד רוק קפה, בורגר קינג, מקדונלדס, מסעדת סטייקים ועוד.

לעיתים, ייתכן שתצטרכו לעבור בין שני נמלי התעופה בבואנוס איירס. למשל, כדי להמשיך לטיסת פנים שיוצאת משדה התעופה הקטן יותר לאחר נחיתה בינלאומית בשדה התעופה אסייסה. וודאו מראש שיש לכם מספיק זמן לבצע את המעבר בין שני שדות התעופה.

זמן הנסיעה משדה התעופה מיניסטרו פיסטריני לשדה התעופה השני חורחה ניוברי הוא בדרך כלל כארבעים-חמישים דקות, אך זמן הנסיעה עלול להשתנות אם יש עומס תנועה.

טיסות פנים מבואנוס איירס מגיעות למגוון יעדים: מנדוסה, בארילוצה, קורדובה,  סלטה, באיה בלנקה, ריו גראנדה ועוד.

אלו כמה מקווי טיסות הפנים הפופולריים שממריאים מבואנוס איירס:

טיסת פנים מבואנוס איירס לפוארטו איגואסו

ניתן לטוס בטיסה ישירה מבואנוס איירס לפוארטו איגואסו, עיר תיירותית שנמצאת בקרבת מקום למפלי איגואסו המפורסמים. ניתן למצוא טיסות יומיות בקו זה של החברות אירולינס ארגנטינס וג'טסמארט, והמחירים מתחילים מכ-87$ לכרטיס הלוך חזור.

זמן הטיסה מבואנוס איירס לפוארטו איגואסו הוא כשעה וארבעים ושבע דקות.

טיסות פנים מבואנוס איירס לאל קלפטה

אל קלפטה הוא נמל התעופה הקרוב לפארק הלאומי לוס גלסיירס, אתר מורשת עולמית מרהיב ובו קרחונים יפהפיים ונופים חד פעמיים.

ג'טסמארט ואירולינס ארגנטינס מפעילות טיסות ישירות מבואנוס איירס לאל קלפטה (מספר פעמים ביום). זמן הטיסה מבואנוס איירס לאל קלפטה הוא כשלוש שעות וחמש עשרה דקות, והמחירים בקו זה מתחילים מכ-146$ לכרטיס הלוך-חזור.

טיסות ישירות מבואנוס איירס למנדוסה

טיסות ישירות מבואנוס איירס למנדוסה, עיר יפהפייה ואהובה במיוחד על מטיילים שידועה בזכות הכרמים והיקבים שלה, ממריאות מספר פעמים ביום ומופעלות על ידי ג'טסמארט ואירולינס ארגנטינס. המחירים בקו זה מתחילים מכ-70$ לכרטיס הלוך-חזור.

טיסות ישירות מבואנוס איירס לאושואיה

אושואיה, העיר הכי דרומית בעולם, ואחד מהיעדים הכי מפורסמים וייחודיים בארגנטינה, מקושרת לבואנוס איירס עם טיסות יומיות נוחות. זמן הטיסה מבואנוס איירס לאושואיה הוא כשלוש וחצי שעות, ובקו זה ניתן למצוא מספר טיסות יומיות מהבוקר עד הערב.  המחירים בקו זה מתחילים מכ147$ לכרטיס הלוך-חזור.

טיסות מבואנוס איירס לבארילוצ'ה

בארילוצ'ה היא  עיירה יפהפיה שנמצאת אל מורדות הרי האנדים. טיסות מבואנוס איירס לבארילוצ'ה ממריאות מדי יום, מספר פעמים ביום.

זמן הטיסה מבואנוס איירס לבארילוצ'ה הוא כשעתיים ועשרים דקות והטיסות מופעלות על ידי ג'טסמארט ואירולינס ארגנטינס.

מחירי הטיסות בקו זה מתחילים מכ-$124 לכרטיסי הלוך-חזור. ניתן למצוא טיסות בקו זה מהבוקר עד הערב.

טיסות מבואנוס איירס לקורדובה

קורדובה היא העיר הגדולה ביותר במדינה אחרי בואנוס איירס, וקו הטיסה מבואנוס איירס לקורדובה הוא בין העמוסים ביותר מבין קווי טיסות הפנים בארגנטינה.

זמן הטיסה מבואנוס איירס לקורדובה הוא כשעה ועשרים וחמש דקות, ובקו זה ניתן למצוא מספר טיסות ביום מהבוקר ועד הערב, של ג'טסמארט או אירולינס ארג'נטינס.

המחירים הכי זולים לטיסה מבואנוס איירס לקורדובה לפי החיפוש באתר קיווי התחילו מכ-71$ לכרטיס הלוך-חזור.

טיסות פנים מקורדובה

נמל התעופה של קורדובה (COR), אינחניירו אארונאוטיקו אמברוסיו טרבז'ה, נמצא קרוב מאוד למרכז העיר, במרחק של כ-9 ק"מ. אחרי נמלי התעופה של בואנוס איירס, זהו נמל התעופה השלישי העמוס ביותר במדינה.

נמל התעופה של קורדובה משרת בעיקר טיסות איזוריות ומקומיות. ניתן להגיע ממנו למגוון יעדים בארגנטינה, כמו גם ליעדים בינלאומיים כמו ספרד, פנמה, ברזיל, צ'ילה ועוד.

בנמל התעופה של קורדובה ארגנטינה יש טרמינל אחד, עם מספר חנויות, בתי קפה, בית מרקחת ועוד.

טיסות פנים מקורדובה מגיעות למגוון יעדים, כמו למשל:

טיסות מקורדובה לבאריצ'ולה

טיסות ישירות מקורדובה לבאריצ'ולה ממריאות מדי יום, בדרך כלל בצהריים או אחה"צ. זמן הטיסה מקורדובה לבארילוצ'ה הוא כשעתיים ועשר דקות, והמחירים מתחילים מכ-112$ לכרטיס הלוך-חזור.

טיסות מקורדובה למאר דל פלאטה

טיסות מקורדובה למאר דל פלאטה ממריאות כפעמיים בשבוע בדרך כלל בשישי ושבת, ומופעלות על ידי אירולינס ארגנטינס.

המחירים מתחילים מכ-171$ לכרטיס הלוך-חזור, וזמן הטיסה מקורדובה למאר דה פלאטה הוא כשעה ושלושים וחמש דקות.

טיסות מקורדובה לאל קלפטה

טיסות מקורדובה לאל קלפטה ממריאות בדרך כלל בימי שני ושישי ומופעלות על ידי אירולינס ארגנטינס. זמן הטיסה מקורדובה לאל קלפטה הוא כשלוש שעות ועשרים דקות. המחירים בקו זה מתחילים מכ249$.

טיסות מקורדובה למנדוסה

טיסות מקורדובה למנדוסה ממריאות מדי יום, בדרך כלל בבוקר ואחר הצהריים ומופעלות על ידי אירולינס ארגנטינס. זמן הטיסה בקו זה הוא כשעה וחמש דקות. מחירי הטיסות מקורדובה למנדוסה מתחילים החל מכ110$ לכרטיס הלוך-חזור.

יעדים נוספים אליהם ניתן להגיע בטיסת פנים ישירה מקורדבה הם אושואיה, סן סלבדור דה חוחוי, בואנוס איירס, פוארטו איגואס, סן חואן, נאוקן ועוד.

טיסות פנים ממנדוסה

שדה התעופה של מנדוסה (MDZ) שידוע בשם אל פלומריו, נמצא קרוב מאוד למרכז מנדוסה במרחק של כ8 ק"מ, והוא בין נמלי התעופה העמוסים ביותר בארגנטינה ומשרת בעיקר טיסות בינלאומיות איזוריות וטיסות פנים.

מדובר בשדה תעופה קטן עם מספר אפשרויות לאוכל (בית קפה, סלטים ועוד) מספר חנויות, בנק ועוד.

בטיסות פנים ממנדוזה ניתן להגיע למגוון יעדים בארגנטינה:

טיסות ממנדוזה לבואנוס איירס

טיסות ממנדוזה לבואנוס איירס ממריאות מדי יום. זמן הטיסה ממנדוזה לבואנוס איירס הוא כשעה וחצי ומחירי הכרטיסים מתחילים מכ-91$ לכרטיס הלוך-חזור.

טיסות ממנדוזה למר דה פלאטה

טיסות ישירות ממנדוזה למר דה פלאטה ממריאות בדרך כלל בימי ראשון וברביעי. זמן הטיסה ממנדוזה למר דה פלאטה הוא כשעתיים, ומחירי הטיסות בקו זה מתחילים מכ-268$ לכרטיס הלוך-חזור.

טיסות ישירות ממנדוסה לברילוצ'ה

טיסות ישירות ממנדוסה לברילוצ'ה ממריאות בדרך כלל בימי ראשון ורביעי, עם זמן טיסה של כשעה וחמישים דקות, ומחירי הכרטיסים מתחילים מכ-85$ לכרטיס הלוך-חזור.

יעדי פנים נוספים אליהם ניתן להגיע בטיסות ישירות ממנדוזה כוללים את: סלטה, רוסאריו, סן סלבור דה חוחוי ועוד.

יעדי פנים נוספים בארגנטינה

ארגנטינה היא מדינה גדולה, ובזכות מחירי הטיסות הזולים והתחרותיים לטיסות פנים, התניידות במדינה בטיסות פנים הופכת לאידיאלית, תסייע לכם לחסוך בזמן ולגלות כמה שיותר יעדים בזמן קצר. מלבד שדות התעופה הגדולים והמרכזיים ביותר, הנה כמה יעדי פנים פופולריים שאולי תהיתם מהיכן אפשר לטוס אליהם:

טיסות פנים לאושואיה

אושואיה היא העיר הדרומית ביותר בעולם ואחד מהיעדים הכי ייחודיים ומרתקים בארגנטינה. הדרך הנוחה ביותר להגיע אליה היא בטיסה, אל שדה התעופה הבינלאומי אושואיה מלבינאס ארגנטינס.

טיסות ישירות לאושואיה מגיעות מבואנוס איירס (כשלוש וחצי שעות טיסה מבואנוס איירס לאושואיה), מקורדובה (כשלוש שעות וארבעים וחמש דקות טיסה) מטרלאו (כשעתיים וחמש דקות) ועוד.

טיסות פנים לפורטו איגואסו

טיסות פנים לפורטו איגואסו, העיר הקרובה למפלי איגואסו, נוחתות בנמל התעופה הבינלאומי קטרטס דל איגואסו (IGR) שמשרת בעיקר טיסות פנים.

טיסות פנים לפוארטו איגואסו מגיעות מבואנוס איירס, קורדובה, רוסאריו, סן סלבדור דה חוחוי, טוקומאן ועוד.

טיסות פנים לסלטה

טיסות פנים לסלטה נוחתות בשדה התעופה הבינלאומי מרטין מיגל דה גואמס (SLA). ניתן להגיע בטיסות פנים לסלטה ממגוון יעדים בארגנטינה: מנדוסה, בארילוצ'ה, בואנוס איירס, טוקומאן, פוארטו איגואסו, רוסאריו ועוד.

 

 

הוספת תגובה

ביטוח נסיעות לחו''ל
כרטיסי ספורט

עדכוני מבצעי נופש

הורדת אפליקציה
חופשה בישראל