השוואת מחירים טיסות לארגנטינה

טיסות לארגנטינה – השוואת מחירים ומידע שימושי

טיסה לארגנטינה איננה טיסה קצרה, ונדרשת לפחות טיסת קונקשן אחת בדרך. לכן, אם אתם מתכננים חופשה בארגנטינה, כדאי להשקיע מחשבה ותכנון בשלב הטיסה, כך שתהיו ערוכים בהתאם, ותדעו מה צפוי לכם, מהרגע שבו תצאו מהבית ועד שתתמקמו במלון בחו"ל. כאן תוכלו למצוא את כל המידע הנדרש לכם להזמנת כרטיסי טיסה לארגנטינה, על יעדי הקונקשן המובילים ועל התנאים והשירותים של חברות התעופה השונות. בנוסף, תוכלו למצוא כאן מנוע השוואת מחירים, דרכו תוכלו גם לבצע הזמנת טיסות לארגנטינה, במחירים משתלמים במיוחד, בקלות ובנוחות.

ארגנטינה, או הרפובליקה הארגנטינאית, היא המדינה השנייה בגודלה בדרום אמריקה. היא ידועה בזכות רשימה ארוכה של אתרים מפורסמים, ואהובה במיוחד על מטיילים: בואנוס איירס, אתרי מורשת עולמית, שמורות טבע מרהיבות של פעם בחיים ועוד.

איך מוצאים טיסה לארגנטינה? השוואת מחירים ומידע חשוב

הטיסות לארגנטינה הן לא טיסות קצרות. מדובר בטיסות ארוכות עם קונקשן אחד לפחות. לכן, כשמזמינים כרטיס טיסה לארגנטינה בדרך כלל חשוב לנו המחיר הזול, אך חשוב גם לוודא שהמסע ליעד יהיה נוח, שהכרטיס יכלול את כל מה שנחוץ לנו כמטיילים, ושנהיה מבוטחים כנדרש.

הפתרון הנוח והמשתלם ביותר הוא שימוש במנוע השוואת מחירים, שמשקלל את כל הגורמים הרלוונטיים (כמו: מחיר, מספר עצירות לקונקשן, זמן כולל עד ההגעה ליעד, ביטוחים ועוד), מציע לכם את העסקה הטובה והמשתלמת ביותר עבורכם ומאפשר לכם להזמין את כרטיסי הטיסה ולנהל את ההזמנה בלי להתפזר על כמה אתרים או ספקים. לשם כתיבת המדריך הזה, השתמשנו במנוע השוואת המחירים של חברת קיווי Kiwi, שעושה בדיוק את זה. לנוחיותכם, תוכלו להיכנס למנוע השוואת המחירים דרך הקישור המופיע כאן. בהמשך, תמצאו הסבר מפורט לגבי המערכת, השימוש בה והיתרונות בהזמנת טיסה לארגנטינה באמצעותה.

חופשה בארגנטינה – עוד מידע חשוב

בואנוס איירס – אטרקציות מומלצות בבירת ארגנטינה

בואנוס איירס למשפחות – בתי מלון מומלצים

השכרת רכב בארגנטינה – המלצות והסברים

כרטיסים לכדורגל בארגנטינה – כל המידע במקום אחד

השוואת מחירי טיסות לארגנטינה – במה מדובר ואיך זה עובד?

מנוע השוואת המחירים של קיווי מתפקד כסוכנות נסיעות אונליין: המערכת של קיווי (שהיא מאוד נוחה וחכמה) עושה שימוש בנתונים רבים, שמאפשרים מציאת מגוון כרטיסים (לטיסות, אוטובוסים או רכבות) בטווח רחב של מחירים, תוך שימוש במגוון פונקציות, כמו שילוב כרטיסים של חברות שונות, טווח תאריכים גמיש ועוד, מה שמאפשר לכם למצוא את העסקה שתואמת את הצרכים שלכם באופן המדויק ביותר.

את החיפוש, השוואת המחירים, סינון התוצאות, ההזמנה וניהול ההזמנה תוכלו לבצע באותו האתר (לרשותכם תיבת החיפוש של קיווי, המופיעה בעמוד זה, כך שתוכלו להשתמש בה כבר עכשיו).

יתרונות להזמנת טיסה לארגנטינה עם אתר קיווי:

  • ניתן להיעזר בשירות הלקוחות של קיווי לניהול ההזמנה.
  • ניתן להוסיף להזמנה את הביטוח של קיווי לקונקשנים, שיכסה אתכם במקרה של עיכובים בקונקשן (Kiwi Guarantee). מומלץ במיוחד להשתמש באפשרות זו כאשר מדובר בקונקשן עם העברה עצמית (שמאפשר להרחיב את החיפוש ולמצוא טיסות זולות במיוחד).
  • תוכלו להוסיף ביטוחים נוספים כבר במהלך ההזמנה: ביטוח נסיעות של AXA, ביטוח כבודה של Blue Ribbon או ביטוח של Kiwi Guarantee לקונקשנים.
  • האתר זמין גם בעברית.
  • יש אפשרות לסינון התוצאות לפי מגוון גדול של אפשרויות, החל ממשך הקונקשן וזמני ההמראה והנחיתה ועד לתנאי כבודה.
  • יש אפשרות לחיפוש גם ללא תאריך או יעד מוגדר! לדוגמה, ניתן להזין טווח תאריכים מסוים או לכתוב "לא משנה" כדי לקבל כל תאריך בשנה.
  • ביעד, ניתן להזין "ארגנטינה" וכך לקבל שדות תעופה ברחבי המדינה (בהתאם לזמינות) ולאו דווקא שדה תעופה מסוים. חיפוש טיסות רחב שכזה מאפשר לכם למצוא את טיסות זולות לארגנטינה ולערוך השוואת מחירים חכמה.

תהליך הזמנת טיסה לארגנטינה באמצעות המערכת של קיווי

כדי להזמין טיסה לארגנטינה באמצעות מנוע השוואת המחירים של קיווי, הזינו את פרטי הטיסה הרצויה בתיבת החיפוש, לחצו על "חיפוש" וסננו את התוצאות בהתאם להעדפותיכם (ממש מעל לתוצאות החיפוש, תראו כפתורים אפורים שכתוב עליהם "אמצעי תחבורה", "עצירות ביניים" וכו', לפיהם ניתן לסנן את התוצאות). תוכלו גם למיין את התוצאות לפי מחיר, אורך המסלול וכול'.

בדקו את פרטי הטיסות והכרטיס היטב, וכשמצאתם את הטיסה המתאימה ביותר עבורכם, לחצו על "הזמנה" .

כעת תעברו לביצוע ההזמנה: עניין קל ונוח של מספר שלבים, שכוללים את הזנת פרטי הנוסעים, הוספת ביטוחים ותוספות (כמו כבודה, מושב וכול') בדיקת הפרטים ותשלום.

שימו לב שהביטוחים, השירותים, המחירים והתנאים הזמינים עשויים להשתנות מכרטיס לכרטיס, כך שכדאי לבדוק היטב את כל הפרטים לפני שמשלימים את ההזמנה. במידה ותיתקלו בקשיים או בשאלות לאורך התהליך, תוכלו לפנות לשירות הלקוחות של קיווי ונציגי החברה יעמדו לרשותכם ויסייעו לכם בהשלמת התהליך.

הזמנת הסעה משדה התעופה בארגנטינה

הזמנת מונית לשדה התעופה בארגנטינה מראש יכולה לשדרג את הנחיתה שלכם, ולהפוך את ההגעה לארגנטינה להרבה יותר רגועה ונעימה. כאמור, טיסה לארגנטינה היא מסע ארוך ומעייף, ובמקום להתעסק בחיפוש מונית שתביא אתכם למלון בארגנטינה, בוודאי תשמחו, שעם הנחיתה, נהג יחכה לכם בשדה התעופה עם שלט עליו רשום שמכם, בלי המתנות מיותרות, התמקחויות על המחיר או עיכובים בלתי צפויים.

שירות קיוויטקסי נועד לספק לכם בדיוק את זה: הסעה משדה התעופה (וממגוון יעדים נוספים), בלי המתנה ובלי סיבוכים.



בעזרת קיוויטקסי תוכלו לבצע אונליין הזמנת מונית בבואנוס איירס או במגוון יעדים בארגנטינה, ממגוון חברות הסעה מקומיות שמתקבלות לשירות לאחר בדיקה של קיוויטקסי, ולאחר שעמדו בסטנדרט האיכות של האתר.

יתרונות נוספים להזמנת מונית בארגנטינה עם קיוויטקסי:

  • תוכלו להזמין רכבים ממגוון סוגים, מעולה במיוחד למשפחות שצריכות מיניוואן או רכב מרווח.
  • ניתן לדעת מראש מה המחיר ובכך לתכנן את התקציב ללא הפתעות.
  • תוכלו לדעת כמה מזוודות ניתן להביא איתכם לנסיעה.
  • תוכלו להוסיף תוספות בתיאום מראש כמו מושב בטיחות לתינוק ובקבוקי מים (בתשלום בדרך כלל).
  • תנאי ביטול נוחים וזמן המתנה מסוים בשדה התעופה (משתנה מהזמנה להזמנה).

אם תרצו להזמין הסעה בבואנוס איירס או ביעדים נוספים בארגנטינה כבר עכשיו, ולסגור פרט נוסף בתכנון הטיול מראש, תוכלו להשתמש בתיבת החיפוש של קיוויטקסי שמופיעה בכתבה זו.

בחיפוש שערכנו בקיוויטקסי למונית משדה התעופה בבואנוס איירס מצאנו מגוון סוגי רכבים: רכב קומפורט, מיניוואן לארבעה, מיניבוס לשבעה, רכב ביזנס, מיניבוס לעשרה, מיניבוס ל-13 ל-16 ועוד.

שימו לב שהתנאים, המחירים והרכבים הזמינים בחיפוש עשויים להשתנות מעת לעת, ולכן מומלץ לבצע את החיפוש ואת ההזמנה בסמוך למועד הטיסה לארגנטינה.

נמל התעופה הבינלאומי של בואנוס איירס

רוב המטיילים שמגיעים לארגנטינה נוחתים בבואנוס איירס, בשדה התעופה הבינלאומי מיניסטרו פיסטאריני (EZE), אחד מתוך שני שדות התעופה המשרתים את בואנוס איירס. שדה התעופה מיניסטרו פיסטאריני הוא השדה הבינלאומי הגדול במדינה, ומשרת 85% מהתנועה הבינלאומית לארגנטינה וממנה. לכן, סביר להניח, שכשתגיעו לארגנטינה זהו המקום הראשון שתראו.

נמל התעופה הבינלאומי של בואנוס איירס, הידוע בשם נמל התעופה אסייסה, או נמל התעופה הבינלאומי מיניסטרו פיסטאריני, ממוקם במרחק של כ-22 ק"מ מבירת ארגנטינה. יש בו שלושה טרמינלים מחוברים: A B ו-C, ותוכלו למצוא בו מגוון שירותים כמו: המרת מט"ח, כספומטים, אינטרנט אלחוטי, כמו גם מגוון מסעדות (הארד רוק קפה, מזון מהיר, מקדונלדס ועוד), לאונג'ים, דלפקי חברות להשכרת רכב ועוד.

אז איך מגיעים לארגנטינה?

נכון למועד כתיבת הכתבה, אין טיסות ישירות לארגנטינה מישראל, אך ניתן להגיע אליה במגוון טיסות קונקשן עם עצירות במספר יעדים.

הדרך הכי מהירה להגיע לארגנטינה, לפי החיפוש שערכנו, נכון למועד כתיבת הכתבה, היא עם קונקשן באירופה: טיסה של כארבע-חמש שעות, פחות או יותר, ליעד באירופה, ולאחר מכן כ-14-15 שעות נוספות מאירופה לארגנטינה.

במדריך זה נסקור כמה דרכים נוחות ופופולריות להגעה לארגנטינה, ונפרט לגבי תדירויות הטיסות, התנאים בכל אופציה ומידע שימושי נוסף.

שימו לב, שכל הפרטים המופיעים במדריך נכונים למועד כתיבתו, ועשויים להשתנות מעת לעת, ולכן  מומלץ לבדוק את הפרטים הרלוונטיים עבורכם סמוך למועד בו אתם מתכננים להזמין כרטיסי טיסה לארגנטינה.

טיסה לבואנוס איירס דרך פריז

זמן הטיסה לבואנוס איירס עם עצירה בפריז כולל טיסה לפריז מתל-אביב, שאורכת כארבע שעות וארבעים דקות, וטיסה נוספת של כ-13 שעות ו-25 דקות בקו פריז-בואנוס איירס.

תדירות הטיסות בקווים אלו היא גבוהה יחסית. בקו תל אביב-פריז יש מגוון טיסות, מדי יום, מהבוקר עד הערב, וניתן לבחור בין טיסות לואו-קוסט לבין חברות עם שירות מלא. החברות המפעילות טיסות בקווים אלו כוללות את ארקיע, טראנסאוויה, אייר פראנס, אל על ואיזיג'ט. בקו פריז-בואנוס איירס, חברת אייר פראנס, החברה הלאומית של צרפת, מפעילה טיסות ישירות. טיסות אייר פראנס מפריז לבואנוס איירס ממריאות מדי יום, מלבד יום שישי, כאשר ההמראה מפריז היא בדרך כלל בלילה והנחיתה בבואנוס איירס היא בבוקר.

השירות בטיסות לבואנוס איירס דרך צרפת תלוי בחברת התעופה.

בטיסות הארוכות לבואנוס איירס מדובר בחברת אייר פראנס, חברה בשירות מלא, כך שהשירות בטיסה כולל כמובן גם ארוחות. בטיסות תל אביב-פריז, השירות משתנה בהתאם לחברת התעופה ולסוג הטיסה שתבחרו.

בחברות הלואו-קוסט, לרוב ניתן לרכוש חטיפים, כיבוד קל, משקאות וכו' בתוספת תשלום.

בחברות בשירות מלא, השירות בטיסות תל אביב-פריז בדרך כלל כולל הגשה של כיבוד (ארוחה, ארוחה קלה או חטיפים, בהתאם למועד הטיסה ולחברה).

שימו לב שבעוד הטיסות לבואנוס איירס מפריז ממריאות משדה התעופה שארל דה גול בלבד, חלק מהטיסות בקו תל אביב-פריז מגיעות לשדה התעופה אורלי. לכן כדאי לשים לב לשם של שדה התעופה בכרטיס (וגם לקוד), ולבדוק האם יש צורך להחליף שדה תעופה במהלך הקונקשן, כדי שתוכלו להיערך בהתאם. אם אכן יש צורך לעבור לשדה תעופה אחר במהלך הקונקשן, בדקו שיש לכם מספיק זמן, וקחו בחשבון שנסיעה מאורלי לשארל דה גול אורכת כ-45-50 דקות (בשעות העומס יתכן והנסיעה תתארך יותר, כך שכדאי לקחת מרווח ביטחון).

טיסות לארגנטינה עם עצירה בפרנקפורט

טיסה לבואנוס איירס דרך פרנקפורט היא אפשרות מעולה, גם מבחינת תדירות טיסות וגם מבחינת מחיר ומועדי הטיסה. זמן הטיסה לבואנוס איירס דרך פרנקפורט כולל טיסה לפרנקפורט מת"א, שאורכת כארבע שעות וארבעים דקות, וכשלוש עשרה שעות וחמישים דקות בקו פרנקפורט-בואנוס איירס.

בטיסה לגרמניה (פרנקפורט) תוכלו לבחור בין אל על ללופטהנזה, ואת הטיסות הישירות מפרנקפורט לבואנוס איירס מפעילה לופטהנזה. מדובר בשתי חברות עם שירות מלא.

מבחינת לוח הזמנים, התדירות היא גבוהה: לופטהנזה מפעילה שלוש טיסות יומיות מתל אביב לפרנקפורט, בבוקר ואחה"צ, ואל על מפעילה כחמש טיסות בשבוע בקו זה, בבוקר או בצהריים בדרך כלל.

חלק מהטיסות נוחתות בבוקר וחלקן בערב.

הטיסות של לופטהנזה לבואנוס איירס ממריאות בדרך כלל בלילה. כלומר, מסלול זה מאפשר לכם למצוא קונקשנים קצרים של כשעתיים, אך אם אתם מעדיפים לנצל את העצירה בפרנקפורט למנוחה ארוכה יותר, תוכלו לתזמן את הגעתכם לגרמניה מוקדם יותר, ולצאת בטיסה לילית אל עבר ארגנטינה אחרי שביליתם מספר שעות בפרנקפורט.

גם טיסות אל על וגם אלה של לופטהנזה מגיעות אל טרמינל 1 בפרנקפורט, בו יש מגוון ענק של חנויות ומסעדות: מקדונלדס, KFC, בתי קפה, מאפיות ועוד. שתי החברות הן חברות עם שירות מלא, כך שניתן לצפות בדרך כלל לארוחה קלה/ארוחה/חטיף בטיסות הקצרות, וכמובן לארוחות בטיסות הארוכות.

טיסות לבואנוס איירס דרך ספרד

אפשרות נוספת לטיסה לבואנוס איירס היא עם קונקשן בספרד – במדריד או בברצלונה.

טיסות לבואנוס איירס דרך מדריד

זמן הטיסה לבואנוס איירס עם עצירה במדריד כולל כחמש שעות ועשרים וחמש דקות של טיסה למדריד מתל אביב, ובנוסף כשתיים עשרה וחצי שעות ממדריד לבואנוס איירס. תדירות הטיסות בשני קטעי הטיסה די גבוהה: טיסות יומיות בקו תל אביב-מדריד (טיסות של אל על, איבריה או אייר אירופה) ומספר טיסות ביום בקו מדריד-בואנוס איירס (טיסות של איבריה, אירוליניאס ארגנטינס או אייר אירופה)

טיסות לבואנוס איירס דרך ברצלונה

זמן הטיסה לבואנוס איירס עם עצירה בברצלונה כולל כארבע שעות וארבעים וחמש דקות של טיסה לברצלונה מתל אביב, וכשלוש עשרה שעות וארבעים דקות מברצלונה לבואנוס איירס.

בקו תל אביב-ברצלונה ניתן למצוא טיסות יומיות (מלבד יום שבת) של החברות וואלינג, אל על וארקיע. הטיסות הן בדרך כלל בבוקר עם נחיתה בברצלונה בצהריים, ולעתים גם בשעות אחה"צ/ערב.

בקו ברצלונה-בואנוס איירס פועלת חברת איבריה, שמפעילה כחמש טיסות בשבוע, עם טיסות שממריאות בדרך כלל בכאחת וחצי בלילה מברצלונה.

השירות בטיסות לבואנוס איירס דרך ספרד משתנה לפי חברת התעופה: בטיסה הארוכה לבואנוס איירס, השירות בדרך כלל כולל הגשת ארוחות. בטיסות הקצרות, תלוי אם מדובר בחברת לואו-קוסט או חברה בשירות מלא, והשירות משתנה בהתאם בין הגשת כיבוד קל או ארוחה לבין אפשרות לרכישת כיבוד קל.

מדינות נוספות בהן ניתן לעצור בדרך לבואנוס איירס כוללות את איטליה, הולנד, אנגליה ועוד.

טיסות לקורדובה ארגנטינה

טיסה לארגנטינה לא חייבת לנחות בבואנוס איירס. ניתן לנחות גם בקורדובה, העיר השנייה בגודלה במדינה. נמל התעופה של קורדובה (COR), הוא נמל התעופה השלישי העמוס ביותר במדינה, והוא משרת טיסות למספר יעדים בינלאומיים, כמו מדריד, פנמה, ריו דה ז'ניירו, לימה ועוד.

נכון למועד כתיבת הכתבה, בחיפוש אחר טיסות לקורדובה מתל אביב בטיסה עם קונקשן אחד לכל היותר, מצאנו מגוון טיסות שעוצרות במדריד בדרך. זמן הטיסה למדריד מתל אביב הוא כחמש שעות וחמש עשרה דקות, וזמן הטיסה ממדריד לקורדובה הוא כחמש עשרה שעות וחמש עשרה דקות. הטיסות מתל אביב למדריד הן טיסות יומיות, וממדריד לקורדובה אייר אירופה מפעילה כשש טיסות בשבוע.

הוספת תגובה

ביטוח נסיעות לחו''ל
כרטיסי ספורט

עדכוני מבצעי נופש

הורדת אפליקציה
חופשה בישראל