טיסה למאוריציוס

טיסות למאוריציוס – השוואת מחירים ומידע חשוב

אחת השאלות הראשונות שאתם בוודאי שואלים את עצמכם במהלך תכנון חופשה במאוריציוס היא איך מגיעים למאוריציוס? נכון למועד כתיבת הכתבה אין טיסות ישירות למאוריציוס מישראל, אך ניתן להגיע אליה בטיסות קונקשן עם עצירה אחת (או יותר). כאן תוכלו למצוא מידע מקיף על טיסות למאוריציוס, על האפשרויות השונות לקונקשנים, על השוואת מחירי טיסות למאוריציוס ועוד. במדריך תמצאו מנוע השוואת מחירים, שיאפשר לכם לתכנן את מסלול הטיסה למאוריציוס, ואף להזמין כרטיסי טיסה בקלות ובנוחות.

       הזמנת דילים למאוריציוס       |       הזמת טיולים מאורגנים למאוריציוס

אם אתם שואלים את עצמכם: "איך מגיעים למאוריציוס?", חשוב שתדעו, שנכון למועד כתיבת כתבה זו עדיין אין טיסות ישירות למאוריציוס מישראל, אבל תוכלו להשתמש בטיסות ישירות לסיישל וממנה להגיע למאוריציוס, שזו אופציה נוחה שיחסית לא אורכת זמן רב, או להגיע למאוריציוס דרך דובאי או דרך מספר יעדים באירופה.

איך מזמינים טיסות למאוריציוס?

הזמנת טיסה למאוריציוס היא אחד הצעדים הראשונים בתכנון החופשה במאוריציוס, ואתם, כמו כל אחד בעצם, מחפשים בוודאי את הדיל הכי זול והטיסה הכי קצרה. מנוע השוואת המחירים של חברת קיווי מספק לכם את הכלי האולטימטיבי, שיעזור לכם למצוא טיסה למאוריציוס בתנאים הכי טובים עבורכם. השוואת המחירים בעזרת המנוע של קיווי תאפשר לכם למצוא טיסות זולות למאוריציוס בנוחות וביעילות, בלי לצאת מהבית, ובלי לקבל הצעות מאינספור סוכנים וחברות. תוכלו לסנן את תוצאות החיפוש לפי כל אחד מהקריטריונים שחשובים לכם: מיקום הקונקשן, מועדי ההמראה והנחיתה, דרכי ההגעה אל שדה התעופה וממנו ועוד. תוצאות החיפוש מסודרות בהתאם לבחירתכם, לפי מחיר או לפי אורך הטיסה. כשתמצאו את מסלול הטיסה למאוריציוס שמתאים לכם ביותר, תוכלו גם להזמין את הטיסה מיד באתר קיווי, להוסיף תוספות (כמו ביטוח, למשל) ולנהל את ההזמנה – הכול תחת אותה "קורת גג" אינטרנטית.

חופשה במאוריציוס – עוד מידע למטייל

השכרת רכב במאוריציוס – מידע חיוני וטיפים

בתי מלון מומלצים במאוריציוס למשפחות עם ילדים

מאוריציוס היא מדינת אי, גן עדן טרופי קסום, באוקיינוס ההודי. היא נחשבת לחלק מיבשת אפריקה, ונמצאת קרוב למדגסקר, ריוניון ואיי סיישל. המדינה מורכבת מהאי הראשי – מאוריציוס – וממספר איים קטנים נוספים. חופשה משפחתית במאוריציוס היא החופשה האקזוטית המושלמת: ריזורטים מפנקים על חופים ציוריים, שנראים כאילו יצאו מגלויה, טיולים בטבע יפהפה עם מפלים, יערות, הרים, טיולי שנורקלינג וצלילה ועוד.

יתרונות הזמנת טיסה למאוריציוס עם קיווי:

תהליך החיפוש וההזמנה מתבצעים באותו אתר.

ניתן לחפש טיסות ללא יעד או תאריך מוגדר, או בטווח תאריכים רחב, כדי למצוא את הטיסה הזולה ביותר, ורק לאחר מכן לתכנן את הטיול.

מנוע החיפוש נוח במיוחד: ניתן לסנן את התוצאות לפי כרטיסים שכוללים כבודת מטען, שעות מסוימות, אורך טיסה, חברות תעופה וכול', ובכך להבטיח שההצעות המוצגות לכם תואמות את צרכיכם, מה שיחסוך לכם זמן יקר.

ניתן לבצע את ניהול ההזמנה באתר של קיווי לפי תנאי כרטיס הטיסה שרכשתם.

איך מזמינים טיסה למאוריציוס עם קיווי?

הזינו את היעד והמוצא ואת התאריכים הרלוונטיים (אין חובה למלא תאריך, ויש אפשרות למלא טווח תאריכים רחב ככל שתבחרו) בתיבת החיפוש (תוכלו לגשת למערכת ישירות מהקישור המופיע בכתבה זו).

כעת המערכת תציג לכם רשימה של טיסות שתואמות לפרטים שמילאתם. את התוצאות תוכלו לסנן לפי מספר עצירות ביניים, שעות המראה ונחיתה, טווח מחירים, ימים מסוימים בשבוע ועוד.

כדי לצפות בפרטי הטיסה המדויקים לחצו על "הצגת פרטים", והמערכת תציג לכם את המידע המפורט: משך הקונקשן, זמן הטיסה, פרטי שדה התעופה ועוד.
במהלך החיפוש תוכלו לראות אם הכרטיס כולל כבודת מטען או רק תיק יד.

במהלך ההזמנה תוכלו להוסיף ביטוח כבודה, כבודת מטען, ביטוח בריאות וגם ביטוח קונקשן של Kiwi.

הזמנת הסעות משדה התעופה במאוריציוס

הזמנת הסעה משדה התעופה במאוריציוס תהפוך את הנסיעה שלכם למלון לאחר הטיסה המעייפת לחוויה נוחה ורגועה.

לעיתים מטיילים לא בטוחים היכן כדאי להזמין מונית משדה התעופה מראש, ולכן מעדיפים לסמוך על המזל, ומתכננים לתפוס מונית מזדמנת בשדה התעופה לאחר הנחיתה. האופציה הזו עלולה להתחיל את החופשה שלכם במאוריציוס ברגל שמאל, משום שלא תמיד תהיה מונית זמינה, וגם אם כן, במיוחד במדינות פחות מוכרות לתייר הישראלי, לא תוכלו להיות בטוחים אם המחיר שנדרש מכם לשלם הוא הגון.

לכן אנחנו ממליצים על שימוש בשירות קיוויטקסי, המספק הזמנת הסעות בלמעלה ממאה מדינות ברחבי העולם. קיוויטקסי פועלת בשיתוף עם חברות הסעות מקומיות, והיא מבצעת בדיקה שמבטיחה, כי ההסעה שלכם למלון במאוריציוס תתבצע על ידי חברה העומדת בסטנדרט האיכות הנדרש, על פי מספר קריטריונים, כולל חוות דעת של נוסעים.



תהליך ההזמנה הוא פשוט, והיתרונות הם רבים: הנהג ימתין לכם בשדה התעופה במאוריציוס עם שלט עליו כתוב שמכם. במידה ויש שינוי לא צפוי במועד הטיסה, אין צורך ליידע את הנהג, משום שיש בידיו את מספר הטיסה, והוא מתעדכן לגבי מועד הנחיתה הסופי באופן עצמאי. עוד יתרון שיש לשימוש בקיוויטקסי הוא העובדה שאתם יודעים מראש מה מחיר הנסיעה, כך שלא יהיו לכם הפתעות לא נעימות, ובנוסף לעתים תוכלו לשלם חלק מהסכום ואפילו את כולו מראש באמצעות כרטיס אשראי. יתרונות נוספים הם: תנאי ביטול מעולים, שירות לקוחות זמין מסביב לשעון, אפשרות לוודא שברכב יש כיסא בטיחות לתינוק ובקבוקי מים (יתכן שתידרשו לתשלום נוסף) ועוד.

עוד עניין שכדאי לדעת לפני הזמנת מונית משדה התעופה במאוריציוס מראש הוא שבמערכת של קיוויטקסי תוכלו להזמין רכב מסוג מסוים, מתוך מגוון סוגי רכבים: קומפורט, מיקרו, מיניוואן לארבעה, מיניבוס לשבעה, מיניבוס לעשרה ועוד.

נמל התעופה של מאוריציוס

נמל התעופה הבינלאומי סיר סייווסאגור רמגולאם (MRU) הוא נמל התעופה של מאוריציוס, בו נוחתים כשמגיעים למדינה. הוא ממוקם במרחק של כשעה נסיעה מפורט לואיס, בירת מאוריציוס. נמל התעופה משרת טיסות ישירות למגוון יעדים: מדריד, וינה, לונדון, דובאי, פריז, ציריך, פרנקפורט, בריסל ועוד. יש בו דיוטי פרי, חנויות מותגים כמו ארמאני, קלווין קליין ועוד. יש כמה אפשרויות לאוכל ושתייה: מאפיית פול, סאבווי, בורגר קינג, ועוד.

תוכלו גם למצוא שירותים בסיסיים לנוסעים בשדה כמו עטיפת מזוודות, החזר מס, עזרה ראשונה, עמדות הטענה, המרת מט"ח (במספר נקודות בשדה התעופה), חדרי משפחה, עמדת מידע לתיירים ועוד. בשדה התעופה של מאוריציוס יש שלושה לאונג'ים, חלקם לנוסעי מחלקת עסקים של חברות תעופה מסוימות וחלקם מאפשרים כניסה בתשלום.

טיסות למאוריציוס דרך סיישל

טיסה למאוריציוס דרך סיישל היא אחת הדרכים הנוחות ביותר להגיע למדינת האי המרהיבה מאוריציוס מהארץ. בזכות הטיסות הישירות של אייר סיישל מתל אביב אל נמל התעופה הבינלאומי של סיישל באי מאהי, ניתן להגיע למאוריציוס עם קונקשן אחד בלבד ושתי טיסות לא ארוכות מדי.

זמן הטיסה למאוריציוס עם קונקשן בסיישל כולל טיסה של כשש שעות ועשרים דקות מתל אביב למאהי, וטיסה נוספת של כשעתיים ושלושים וחמש דקות ממאהי למאוריציוס. הטיסות מתבצעות בדרך כלל במטוסי איירבאס A320נאו. הטיסות בדרך כלל כוללות שירות מלא, ובמטוסי האיירבאס בדרך כלל תוכלו ליהנות ממערכת בידור.

בנמל התעופה של מאהי, בו מתבצע הקונקשן, יש מספר לאונג'ים (בתשלום כמובן), בתי קפה, ברגר קינג, חנויות למתנות, אופנה, מזכרות ועוד.

טיסות למאוריציוס דרך בדובאי

ניתן לטוס למאוריציוס דרך דובאי, במסע יחסית נוח (זמן טיסה כולל של לא יותר מעשר שעות), ועצירה בשדה התעופה המעולה שבדובאי, עם חברת אמירייטס שמפעילה טיסות מדובאי למאוריציוס, ומגוון חברות מקומיות שמפעילות טיסות מתל אביב לדובאי. טיסה למאוריציוס דרך דובאי היא אחת האפשרויות המהירות והזולות ביותר להגיע לחופשה החלומית באי הטרופי שבאוקיינוס ההודי.

זמן הטיסה למאוריציוס עם עצירה בדובאי כולל טיסה של כשלוש שעות מתל אביב לדובאי, וטיסה של כשש שעות וארבעים וחמש דקות מדובאי למאוריציוס.

בקו תל אביב דובאי ניתן למצוא טיסות יומיות של מספר חברות מקומיות, לואו-קוסט או חברות עם שירות מלא, כאשר השירות בקטע זה בטיסה משתנה: לעיתים כולל כיבוד קל, לעיתים אפשרות לרכישת משקאות וחטיפים וכול'.

טיסות ישירות מדובאי למאוריציוס מפעילה חברת אמירייטס מדי יום, עם המראה בדרך כלל בלילה ונחיתה במאוריציוס בדרך כלל בבוקר (ושתי טיסות נוספות בסופ"ש שבד"כ ממריאות בבוקר ונוחתות בצהריים). הטיסות הישירות למאוריציוס של אמירייטס מתבצעות בדרך כלל במטוס A388.

מחלקת התיירים הנוחה במטוס זה של אמירייטס כוללת שירות מלא: הגשת ארוחה ומערכת בידור אישית, ותוכלו גם לשדרג למחלקת ביזנס עם מושב שמתכוונן למצב מיטה, מנות גורמה ועוד. בנוסף, בדרך כלל ניתן גם לשדרג למחלקה ראשונה, שכוללת בר, סוויטה פרטית, ארוחות גורמה, ואפילו מקלחת.

טיסה למאוריציוס דרך אירופה

טיסה למאוריציוס דרך אירופה כוללת בדרך כלל טיסה של כארבע שעות + טיסה של כ-10-11 שעות (תלוי דרך איפה טסים).

טיסה למאוריציוס דרך וינה

ניתן, למשל, לטוס למאוריציוס דרך וינה: טיסה לוינה מתל אביב אורכת כשלוש שעות וארבעים וחמש דקות, וטיסה נוספת של כעשר ורבע שעות מוינה למאוריציוס.
בקו תל אביב-וינה תוכלו לבחור בין מספר חברות: חברות לואו קוסט כמו וויז אייר או רייאנאייר, וגם חברות עם שירות מלא כמו אל על או אוסטריאן איירליינס.
בקו וינה-מאוריציוס, אפשר לטוס עם אוסטריאן איירליינס.

טיסה למאוריציוס דרך פריז

אפשרות נוספת היא לטוס למאוריציוס דרך פריז. זמן הטיסה למאוריציוס עם עצירה בפריז כולל טיסה לפריז מתל-אביב, שאורכה כארבע שעות וארבעים דקות, וכאחת עשרה שעות וחמש עשרה דקות טיסה מפריז למאוריציוס.

בדרך זו ניתן למצוא טיסות בתדירות גבוהה בשני קטעי הטיסה: טיסות בקו תל אביב-פריז של מספר חברות תעופה מדי יום (שימו לב שיש שני שדות תעופה בפריז), וטיסות בקו פריז-מאוריציוס שמריאות משארל דה גול מדי מיום (טיסות יומיות של אייר מאוריציוס ומספר טיסות בשבוע של אייר פראנס).

מדינות נוספות דרכן ניתן לטוס למאוריציוס כוללות את גרמניה, שוויץ ועוד.

הוספת תגובה

ביטוח נסיעות לחו''ל
כרטיסי ספורט

עדכוני מבצעי נופש

הורדת אפליקציה
חופשה בישראל