טיסות פנים בויאטנם

טיסות פנים בווייטנאם – השוואת מחירים ומידע שימושי

חופשה בווייטנאם תעניק לכם חוויה מיוחדת לכל המשפחה. רבים מהמטיילים בויאטנם מבקשים ליהנות מכמה שיותר יעדים במדינה במהלך הטיול, ושאלה שעולה רבות היא כיצד מתניידים בוויאטנם בצורה היעילה ביותר? במדריך לטיסות פנים בווייטנאם נבדוק מהם קווי הטיסות הפופולריים בווייטנאם, נפרט על שדות התעופה בויאטנם ביעדים הפופולריים, על חברות התעופה המקומיות וכמובן נבדוק כיצד להזמין טיסת פנים בויאטנם. בכתבה זו ערכנו מספר השוואות מחירים לטיסות פנים בויאטנם בעזרת מנוע השוואת מחירי טיסות של חברת קיווי, שמאפשר גם רכישת כרטיסים ולנוחיותכם, תוכלו להיכנס אליו מהכתבה ולבצע השוואת מחירים ורכישת כרטיסים.

וייטנאם היא מדינה גדולה, והנסיעות בין יעד ליעד עשויות להיות לעיתים ארוכות מאוד, מה שאומר, שאם תרצו לגלות מגוון יעדים, בצפון בדרום ובאיים, אתם צפויים להעביר זמן רב ויקר מהטיול בווייטנאם בדרכים. כיום, כשיש מגוון חברות תעופה שמציעות טיסות פנים בוויאטנם, כולל חברות לואו-קוסט, מחירי טיסות פנים בווייטנאם זולים מתמיד. ניתן למצוא טיסות פנים בויאטנם שמתחילות מכ-26$ לכל כיוון בכמה מקווי הטיסות הפופולריים ביותר!

הזמנת טיסות פנים בויאטנם

כמו בכל רכישה, גם במקרה של הזמנת כרטיסי טיסה לטיסת פנים בווייטנאם, הדרך הטובה ביותר להשיג את העסקה הטובה ביותר, היא השוואת מחירים בין כמה שיותר חברות שונות. כיום אין צורך ליצור קשר עם כל חברה וחברה או עם מספר סוכנויות נסיעות, משום שעומדים לרשותכם מנועי השוואת מחירים אינטרנטיים, כמו זה של חברת קיווי, המופיע כאן, המנטרים עבורכם את הטיסות הרלוונטיות ומציגים לכם אותן מהזולה ליקרה. שימוש במנוע החיפוש של קיווי מאפשר לכם לבדוק את כל פרטי כרטיס הטיסה בווייטנאם במעמד ההזמנה, כך שלא יהיו לכם הפתעות לא נעימות והוצאות לא צפויות של הרגע האחרון.

הזמנת טיסות פנים בווייטנאם יכולה להיות עניין פשוט, אך כדי לוודא שאתם באמת רוכשים כרטיסי טיסה במחירים משתלמים, כדאי לשים לב לכל הפרטים הקטנים, כמו למשל: האם הכרטיס כולל כבודת מטען? האם הטיסה ישירה? במידה ולא, מה אורך הקונקשן? ועוד. קיווי היא חברה וותיקה בתחום הזמנת הטיסות, ומנוע החיפוש שלה עורך עבורכם השוואת מחירים בין מגוון גדול מאוד של חברות תעופה, כך שאתם יכולים להיות בטוחים שתמצאו בו את הכרטיסים הכי זולים שבנמצא. המערכת של קיווי מבצעת עבורכם את ההזמנה, את השינויים הנדרשים לכם ואת ניהול ההזמנה.

חופשה בויאטנם – עוד מידע למטייל

ויאטנם למטייל – הכל על טיול בויטנאם

טיסות לווייטנאם – השוואת מחירים ומידע שימושי

מזג האוויר בויאטנם ועונות מומלצות לטיול

טיולים מאורגנים לוויאטנאם

היתרונות של הזמנת טיסות פנים בויאטנם בעזרת מנוע השוואת המחירים של קיווי:

השוואת מחירים בין מגוון חברות תעופה – לא צריך לעבור מאתר לאתר בכל שלב. כל תהליך החיפוש וההזמנה מתבצע באותו האתר.

ניתן לבצע את ההזמנה באתר של קיווי. גם לאחר הרכישה, ניהול ההזמנה יבוצע באתר קיווי ותוכלו להיעזר בשירות הלקוחות שלהם במידת הצורך.

במהלך ההזמנה תוכלו להוסיף תוספות שיחסכו לכם זמן רב: ביטוח נסיעות של AXA, ביטוח Kiwi Guarantee לקונקשן, חבילות כבודת מטען (כך שתוכלו לדעת כבר במעמד ההזמנה מה המחיר של תוספת מזוודה), ואפילו ביטוח אובדן כבודה של Blue Ribbon. אלו תוספות חשובות, והעובדה שניתן להוסיף אותן כבר בשלב הזמנת הטיסה ולבצע את התשלום על הכול ביחד, תוכל לחסוך לכם זמן בתכנון החופשה בוייטנאם ותבטיח שהתקציב שלכם מנוהל כמו שצריך, בלי הפתעות לא נעימות של הרגע האחרון.

תהליך החיפוש עצמו נוח מאוד: ניתן לחפש טיסות פנים בויאטנם בקיווי גם אם אין לכם יעד מוגדר. בתיבת החיפוש המופיעה בכתבה זו, הוזנה ווייטנאם גם כנקודת המוצא וגם כנקודת היעד. במקרה זה, מתקבלות הצעות למגוון יעדים בויאטנם אליהם תוכלו לטוס. במידה ואתם רוצים למקד את החיפוש ליעדים ספציפיים, תוכלו למלא אותם בתיבות המתאימות, וכך תקבלו רק את רשימת הטיסות הרלוונטיות לכם. כמו כן, תוכלו לסנן את התוצאות לפי מספר קריטריונים. כך למשל, אם אתם מחפשים טיסות ישירות בלבד, לחצו על "עצירות ביניים" ובחרו בטיסות ישירות בלבד. ניתן אפילו לסנן את היעדים לפי כפתור "מה תרצו לעשות" ולקבל יעדים לפי סוגי האטרקציות, התקציב וכו'.

בנוסף, במידה ותרצו לבחון את מחירי כרטיסי הטיסה של טיסות פנים בווייטנאם, ולבחור את המועד של הטיסה על פי מחיר, ניתן להשאיר את תיבת התאריכים ריקה או לבחור בתאריכים גמישים, וכך לבחור את כרטיס הטיסה לפי המחיר ולאו דווקא לפי תאריך.

הזמנת הסעות משדה התעופה בווייטנאם

מונית היא הדרך הכי נוחה להגיע משדה התעופה בויאטנם למלון בו אתם מתכוונים להשתכן במהלך החופשה. מונית מאפשרת לכם להגיע ישירות ליעד, ללא צורך ללכת ברגל לתחנת האוטובוס או הרכבת, ולהיסחב עם המזוודות והתיקים ברחבי העיר, במיוחד אחרי טיסה מעייפת. הזמנת מונית במדינה זרה, עלולה לגרום קשיים, כמו מחיר לא צפוי, קושי להסביר לנהג מהו היעד, או המתנה ארוכה למונית זמינה מיד עם הנחיתה. קשיים כאלה עלולים להעיב על החופשה, במיוחד כשמטיילים עם ילדים.
לכן, אנו ממליצים על פתרון קל ונוח להזמנת הסעה משדה התעופה בווייטנאם – שירות קיוויטקסי, המאפשר לכם להזמין מראש אונליין מונית שתמתין לכם מיד עם הנחיתה בויאטנאם. הזמנת הסעה משדה התעופה בויאטנם (או מכל מקום אחר) בעזרת אתר קיוויטקסי היא תהליך קצר ופשוט: פשוט הזינו את המוצא והיעד הרצויים, לחצו על חיפוש ובחרו בסוג הרכב הרצוי. לאחר מכן תתבקשו למלא טופס הזמנה קצר.


לשירות של קיוויטקסי מספר יתרונות על פני שימוש באפשרויות אחרות להסעה משדה התעופה בווייטנאם:

אפשרות להזמנת כיסא בטיחות מראש (לא תמיד אפשרי בהזמנת מונית בדקה התשעים).

המחיר בדרך כלל כולל המתנה של עד שעה במקום המפגש.

ניתן להזמין בקבוקי מים במהלך ההזמנה.

המחיר קבוע וידוע מראש.

הנהג יודע את הדרך ואת היעד מראש וממתין לכם עם שלט בנקודת המפגש.

בחירה בסוג רכב מתוך מגוון סוגי רכב הזמינים ביעד: מיניוואן לקבוצות גדולות, רכב פרימיום, רכב משפחתי ועוד.

תמיכה של שירות הלקוחות של קיוויטקסי במידת הצורך.

סוגי הרכבים אמנם משתנים לפי היעד, אך במהלך מספר חיפושים שערכנו להזמנת מונית בווייטנאם קיבלנו את סוגי הרכבים הבאים: רכב מיקרו במחיר זול, רכב אקונומי סטנדרטי, רכב קומפורט מרווח, רכב מיניבוס לשבעה נוסעים, מיניבוס לעשרה נוסעים, מיניבוס ל-13 נוסעים, מיניבוס ל-16 נוסעים, מיניבוס ל-19 נוסעים ועוד.
גם הזמנת הסעה לקבוצות גדולות בויאטנם אפשרית עם קיוויטקסי, ולעיתים אפילו יכולה לחסוך לכם כסף, ובוודאי כאב ראש, בהזמנת רכב אחד גדול לכל הקבוצה לעומת מספר רכבים קטנים.

מתי להגיע לשדה התעופה בטיסות פנים בווייטנאם?

לפי חלק מחברות התעופה, מומלץ להגיע לשדה התעופה לפחות 60 דקות לפני טיסת פנים (ולפחות 120 דקות לפני טיסה בינלאומית). אנחנו היינו בהחלט מוסיפים עוד חצי שעה-שעה, ליתר ביטחון, במיוחד אם מדובר בשעות עמוסות במיוחד.

חברות תעופה בוויאטנם

בווייטנאם פועלות מספר חברות תעופה, אשר חלקן מציעות שירות מלא וחלקן חברות בסגנון לואו-קוסט. אלו כמה מהחברות המרכזיות שפועלות כיום בווייטנאם:

וייטנאם איירליינס

ויאטנם איירליינס היא חברת הדגל של ויאטנם. יש לה צי גדול של מטוסי איירבאס A321, בואינג 787 ועוד. השירותים הזמינים בטיסה משתנים לפי היעד וסוג המטוס, אך בחלק מהמטוסים יש מערכת בידור אישית, ובחלקם סטרימינג במכשיר האישי. ניתן לבחור בין מחלקת תיירים, פרימיום אקונומי או ביזנס לפי הזמינות בטיסה.

פסיפיק איירליינס

פסיפיק איירליינס היא חברת לואו-קוסט ויאטנמית. היא מפעילה מגוון טיסות בינלאומיות וטיסות פנים. היא מפעילה טיסות פנים לפוקוק, הו צ'י מין, האנוי, בואון מה טוט, דה לאט ועוד. לחברה יש צי של מטוסי איירבאס A320.

ויאטג'ט אייר

ויאטג'ט היא חברת לואו-קוסט ויאטנמית. יש לה צי גדול של מטוסי איירבאס A320, איירבאס A321, איירבאס A330 ועוד. ויאטג'ט מציעה, בנוסף לכרטיסי הלואו-קוסט הזולים, כרטיסי בוס משודרגים שכוללים גישה ללאונג'ים (היכן שזמין), משקאות ואוכל במהלך הטיסה, שמירת מושבים משודרגת ועוד. אם תבחרו לרכוש כרטיס סטנדרטי, תוכלו להוסיף שירותים נוספים בתשלום.

במבו איירווייז

במבו איירוייז היא חברת תעופה ויאטמנית שנוסדה ב2017, עם צי שכולל מטוסי איירבאס, בואינג 787-9 ועוד. במבו אירווייז מציעה מחלקת אקונומי, פרימיום וביזנס (בהתאם לזמינות, סוג המטוס וכול'). השירות בטיסה משתנה בהתאם לזמן הטיסה, ולעיתים כולל כיבוד קל או ארוחה קלה, או משקה קל בטיסות המאוד קצרות.

ויאטראוול איירליינס

ויאטראוול איירליינס היא חברת תעופה ויאטנמית שהחלה את פעילותה ב-2020 וכוללת צי של שלושה מטוסי Airbus A321-200. היא מפעילה טיסות פנים בויאטנם ליעדים כמו הו צ'י מין, האנוי, פו קוק, דה לאט,קוי נון ועוד. ויאטראוול מאפשרת להזמין ארוחות מראש או להזמין בטיסה חטיפים ומשקאות בתשלום, בהתאם לזמינות בטיסה.

יעדים מהם יוצאות טיסות פנים בווייטנאם:

ביצענו השוואת מחירים לגבי טיסות פנים בויאטנם במספר קווים. קחו בחשבון, שהמחירים המופיעים בכתבה זו נכונים למועד כתיבת הכתבה (מאי 2022), והם נועדו לתת לכם מושג על סדרי הגודל. מחירי הטיסות עשויים להשתנות מעת לעת, בהתאם לתקופה ולביקוש, ולכן מומלץ לבצע השוואת מחירים בסמוך להזמנת כרטיסי הטיסה לטיסות פנים בויאטנם.

טיסות פנים מהו צ'י מין סיטי

נמל התעופה הבינלאומי טן סון נהאט (SGN) הוא נמל התעופה הגדול בויאטנם, ורוב המטיילים שנוחתים בויאטנם נוחתים בו. הוא משרת מגוון טיסות מרחבי העולם, כולל מגוון טיסות פנים, וכולל שני טרמינלים.

נמל התעופה של הו צ'י מין סיטי נמצא במרחק של כחצי שעה-ארבעים דקות נסיעה במונית ממרכז העיר.

במתחם ניתן למצוא מסעדות, בתי קפה, חנויות לשופינג לפני הטיסה, איזור משחקים לילדים, אינטרנט אלחוטי, עמדות לרכישת כרטיסי סים ועוד.

ניתן למצוא טיסות פנים מהו צ'י מין להאנוי, מהו צ'ין מין לדה נאנג, מהו צ'י מין לנה טראנג ועוד.

טיסות מהו צ'י מין סיטי להאנוי ממריאות מהבוקר עד הלילה ומופעלות על ידי מגוון חברות תעופה מקומיות. למעשה, זהו אחד מקווי התעופה העמוסים בעולם. לפי השוואת המחירים של קיווי, המחירים בקו זה מתחילים מכ-27$ לכיוון. זמן הטיסה מהו צ'י מין סיטי להאנוי הוא כשעתיים ועשר דקות.

טיסות מהו צ'י מין לדה נאנג ממריאות מספר פעמים ביום, מהבוקר עד הערב, ומופעלות על ידי מגוון חברות תעופה מקומיות. זמן הטיסה מהו צ'י מין סיטי לדה נאנג הוא כשעה ועשרים וחמש דקות, והמחיר הכי זול שמצאנו בהשוואת המחירים של קיווי לכיוון אחד בקו זה הוא 26$.

טיסות מהו צ'י מין סיטי לנה טראנג מופעלות מהבוקר עד הערב על ידי חברות מקומיות. זמן הטיסה מהו צ'י מין סיטי לנה טראנג הוא כשעה, והמחיר הכי זול שמצאנו לכיוון אחד בקו זה הוא 25$.

טיסות מהו צ'י מין סיטי לפוקוק ממריאות מהבוקר עד הלילה ומופעלות על ידי מספר חברות מקומיות. זמן הטיסה מהו צ'י מין סיטי לפוקוק הוא כשעה, והמחיר הכי זול לטיסה (כיוון אחד) בקו זה שמצאנו בהשוואת המחירים של קיווי הוא 29$.

טיסות פנים מהאנוי

נמל התעופה התעופה של האנוי, נוי באי (HAN) משרת את בירת ויאטנם ומגוון טיסות בינלאומיות כמו גם טיסות פנים.

בשדה התעופה של האנוי תוכלו למצוא מגוון מסעדות: מסעדת אל דומו שמגישה אוכל אסיאתי ומערבי,מסעדת פו ביג בואול שמגישה פו, בתי קפה ועוד. כמו כן, תוכלו למצוא במתחם גם כספומטים, בית מלון, אינטרנט אלחוטי, לאונג' ועוד.

טיסות פנים מהאנוי מגיעות למגוון יעדים בויאטנם: הו צ'י מין סיטי, דה נאנג, נה טראנג, דה לאט, הואה, בואון מה טוט ועוד.

זמן הנסיעה משדה התעופה של האנוי למרכז העיר הוא כשעה במונית בדרך כלל.

שדה התעופה של האנוי נמצא בקרבת מקום למגוון יעדים תיירותיים פופולריים, כמו האלונג ביי שנמצא במרחק נסיעה של כשעתיים וארבעים וחמש דקות.

אלו כמה מקווי התעופה הפופולריים שממריאים משדה התעופה של האנוי:

טיסות מהאנוי להו צ'י מין סיטי ממריאות מדי יום מהבוקר עד הערב ומופעלות על ידי מספר חברות מקומיות. את המחיר הכי זול לטיסה מהאנוי להו צ'י מין סיטי קיבלנו בעלות של 27$ לכיוון אחד. זמן הטיסה מהאנוי להו צ'י מין סיטי הוא כשעה וארבעים דקות.

טיסות ישירות מהאנוי לדה נאנג ממריאות מדי יום מהבוקר עד הערב. המחיר הכי זול לטיסה מהאנוי לדה נאנג לכיוון אחד הוא 25$ לפי השוואת המחירים שערכנו, וזמן הטיסה מהאנוי לדה נאנג הוא כשעה ועשרים דקות.

טיסות מהאנוי לדאלאת ממריאות מדי יום, מספר פעמים ביום. זמן הטיסה מהאנוי לדה לאט הוא כשעה וארבעים דקות והמחיר הכי זול לכרטיס טיסה בקו זה הוא כ-30$ לפי השוואת המחירים של קיווי.

טיסות מהאנוי להואה ממריאות כשלוש פעמים ביום. מחירי הטיסות מתחילים מכ-25$ לכיוון אחד, וזמן הטיסה בקו זה הוא כשעה ורבע.

טיסות פנים מדה נאנג

דה נאנג היא אחת מהערים הגדולות בויאטנם. מדובר בעיר נמל שידועה בזכות אטרקציות תיירותיות כמו בא נה הילס שנמצא בקרבת מקום, הרי השיש ועוד.
נמל התעופה הבינלאומי של דה נאנג (DAD), הוא אחד מנמלי התעופה הגדולים במדינה. הוא משרת מגוון טיסות ליעדים בינלאומיים כמו גם יעדי פנים.

זהו נמל תעופה גדול ומודרני. הוא כולל שני טרמינלים, לטיסות פנים ולטיסות בינלאומיות, כמו גם אינטרנט אלחוטי לנוסעים, בתי קפה, חנויות עם מזכרות ומתנות, מסעדות ועוד.

אלו כמה מקווי טיסות הפנים הפופולריים ביותר מדה נאנג:

טיסות מדה נאנג להו צ'י מין סיטי ממריאות מהבוקר עד הלילה. זמן הטיסה מדה נאנג להו צ'י מין סיטי הוא כשעה וחמש דקות, ובקו טיסות זה המחירים מתחילים מכ-25$ לכיוון.

טיסות מדה נאנג להאנוי ממריאות מהבוקר עד הלילה. זמן הטיסה מדה נאנג להאנוי הוא כשעה ורבע והמחירים בקו זה מתחילים מכ-25$ לכיוון.

טיסות מדה נאנג לפוקוק ממריאות מספר פעמים ביום, בדרך כלל בבוקר או בצהריים. המחיר הכי זול לטיסה מדה נאנג לפוקוק לפי השוואת המחירים של קיווי הוא כ-30$ לכיוון, וזמן הטיסה בקו זה הוא כשעה וארבעים וחמש דקות.

טיסות מדה נאנג לנה טראנג ממריאות מדי יום, אחת או שתיים ביום בדרך כלל. זמן הטיסה מדה נאנג לנה טראנג הוא כשעה וחמש דקות, והכרטיסים בקו זה מתחילים מכ-25$ לכיוון.

טיסות פנים מנה טראנג

נה טראנג היא עיר חוף פופולרית שנמצאת בדרום ויאטנם. יש בה רצועת חוף ארוכה והיא גן עדן למי שמחפש צלילות, חופשת בטן גב וריזורטים יפהפיים על קו החוף.
ניתן להגיע לנה טראנג בקלות בטיסת פנים ממגוון יעדים בויאטנם.

שדה התעופה הבינלאומי קאם ראן (CXR) שמשרת את נה טראנג וממוקם במרחק של כ30 ק"מ מהעיירה, משרת מגוון טיסות מיעדים בינלאומיים ומיעדי פנים.

ניתן להגיע מנה טראנג להו צ'י מין סיטי, האנוי, דה נאנג, פוקוק, האי פונג, וין, קאנטחו ועוד בטיסות ישירות.

נמל התעופה קטן יחסית אך עם שני טרמינלים, טרמינל 1 לטיסות פנים בויאטנם וטרמינל 2 לטיסות בינלאומיות. במתחם שדה התעופה ניתן למצוא בתי קפה, מסעדות, אינטרנט אלחוטי ועוד.

טיסות ישירות מנה טראנג להו צ'י מין סיטי ממריאות מספר פעמים ביום, בבוקר בצהריים ובערב בדרך כלל.

המחיר הכי זול לטיסה (כיוון אחד) מנה טראנג להו צ'י מין סיטי הוא כ-25$ לפי השוואת המחירים של קיווי, וזמן הטיסה בקו זה הוא כחמישים דקות.

טיסות מנה טראנג להאנוי ממריאות מספר פעמים ביום. זמן הטיסה מנה טראנג להאנוי הוא כשעה וחמישים וחמש דקות ובקו זה מחירי הטיסות מתחילים מכ-38$ לכיוון.

טיסות מנה טראנג לדה נאנג ממריאות בדרך כלל פעם או פעמיים ביום. זמן הטיסה מנה טראנג לדה נאנג הוא כשעה ועשר דקות והמחירים בקו זה מתחילים מכ-24$ לכיוון.

טיסות מנה טראנג לפוקוק ממריאות מספר פעמים בשבוע עם זמן טיסה של כשעה. בהשוואת המחירים שערכנו לטיסות מנה טראנג לפוקוק קיבלנו את המחיר הכי זול בעלות של 25$ לכיוון.

הוספת תגובה

ביטוח נסיעות לחו''ל
כרטיסי ספורט

עדכוני מבצעי נופש

הורדת אפליקציה
חופשה בישראל