השוואת מחירים - טיסות לסינגפור

טיסות לסינגפור – השוואת מחירים ומידע שימושי

אם אתם מחפשים כרטיסים זולים לטיסה לסינגפור, חשוב שתבדקו מהי העסקה המשתלמת ביותר עבורכם, והדרך היעילה ביותר לעשות זאת היא באמצעות השוואת מחירים בין כמה שיותר חברות תעופה. כאן תוכלו למצוא מידע מקיף אודות הזמנת טיסות לסינגפור, כולל מנוע השוואת מחירים, דרכו תוכלו למצוא כרטיסי טיסה משתלמים ואף לבצע את ההזמנה. כמו כן, תוכלו למצוא בכתבה קישור להזמנת מונית לשדה התעופה, על מנת להבטיח, שהחופשה בסינגפור תתחיל ברגל ימין.

סינגפור, מדינה קטנה בדרום מזרח אסיה, בהחלט יכולה להיות יעד לחופשה משפחתית, מכיוון שזו עיר ידידותית במיוחד לחופשה עם ילדים שכוללת מגוון אטרקציות מדהימות. לשמחת התייר הישראלי, סינגפור נפתחה לאחרונה לתיירים מחוסנים עם פרוצדורה פשוטה יחסית שכוללת הכנת מספר מסמכים ובדיקה כמובן, והיא בהחלט יכולה להיות יעד נהדר לחופשה המשפחתית הבאה שלכם.

איך מזמינים טיסות לסינגפור?

הדרך הטובה ביותר להזמין טיסה לסינגפור היא לאחר ביצוע השוואת מחירים בין מגוון רחב ככל האפשר של חברות תעופה. שימוש במנוע השוואת מחירים של טיסות, כמו זה של חברת קיווי (Kiwi.com) המופיע כאן, מאפשר לכם השוואה בין הצעות של חברות שונות, בלי לצאת מהבית, ובלי לפנות לסוכנויות נסיעות. אתם מזינים את נקודת המוצא (ישראל), את היעד (סינגפור), את התאריכים הרלוונטיים ואת מספר הטסים, והמערכת תאתר עבורכם את הטיסות הרלוונטיות, ותציג לכם אותן מהזולה ביותר ליקרה. לאחר שתמצאו את הטיסה המתאימה לכם, תוכלו להשלים את תהליך הרכישה ישירות דרך האתר של קיווי, בקלות ובנוחות.

לשם הכנת כתבה זו נעזרנו באתר קיווי כדי לערוך השוואות מחירים לטיסות לסינגפור. זהו אתר ותיק יחסית של השוואת מחירים לטיסות, רכבות ועוד, שמציע מנוע חיפוש נוח ויעיל במיוחד. טיפ חשוב למציאת טיסה באינטרנט הוא לשים לב לכל התנאים הכרוכים בכרטיס. כיום, עם מגוון חברות הלואו-קוסט וכרטיסי הלואו-קוסט, לכל כרטיס שתמצאו בחיפוש יש תנאים שונים, ויש לבדוק האם הוא כולל כבודת מטען, האם ניתן לבטל או לשנות את מועד הטיסה ועוד. כרטיס טיסה זול לעיתים לא נשאר כזב, אם יש לכם צורך בתוספות שונות לאחר ההזמנה.

מלבד סינון התוצאות לפי אלמנטים שונים, כגון כבודת מטען, אורך הקונקשן חברות התעופה וכול', ניתן גם להוסיף את התוספות הנחוצות כבר במהלך ההזמנה, ולדעת מהו המחיר הסופי של העסקה לפני שאתם מבצעים רכישה.

ניתן, למשל, להוסיף (בתשלום) חבילת מזוודה במהלך ההזמנה (המחיר משתנה לפי הטיסה), ביטוח אובדן כבודה של Blue Ribbon (בחלק מחבילות הכבודה הוא כלול ובחלק צריך להוסיף אותו), כמו גם ביטוח נסיעות של AXA (חברה בינלאומית ידועה בתחום ביטוח הנסיעות).

קיווי מציעה גם את ביטוח Kiwi Guarantee מטעם האתר שמכסה קונקשנים ומומלץ במיוחד כשרוכשים קונקשן מסוג העברה עצמית, בו חברות התעופה לא מכסות את הקונקשן.

את ההזמנה תבצעו ישירות דרך אתר קיווי וכך תוכלו לקבל גם תמיכה משירות הלקוחות של קיווי ולנהל את ההזמנה באתר גם לאחר ביצוע התשלום, כלומר לא תופנו לאתר אחר אלא תבצעו את החיפוש וההזמנה באותו המקום.

חופשה בסינגפור – עוד מידע למטייל

רכישת דולר סינגפורי במזומן בישראל – הסברים וטיפים

סינגפור – מלונות מומלצים למשפחות עם ילדים

השכרת רכב בסינגפור – טיפים והשוואת מחירים

הזמנת הסעה משדה התעופה בסינגפור

לאחר שתנחתו בסינגפור, הדרך הנוחה ביותר להגיע משדה התעופה אל המלון בו אתם מתכוונים להתארח היא בהסעה פרטית, שתחסוך לכם את ההיטלטלות עם המזוודות בתחבורה ציבורית. חשוב לדעת, שהסתמכות על המזל, והשארת הזמנת המונית לדקה התשעים עלולות להסתיים בהמתנה ארוכה, ובהפתעות לא נעימות בנוגע למחיר הנסיעה. לכן, אם אתם רוצים להיות בטוחים, שמיד עם הנחיתה תמתין לכם מונית, ושמחיר הנסיעה יהיה קבוע וידוע מראש, מומלץ להשתמש בשירות הזמנת מונית משדה התעופה בסינגפור. כאן תוכלו למצוא את המערכת של קיוויטקסי, באמצעותה תוכלו להזמין מונית לשדה התעופה בסינגפור, עוד מהארץ.
קיוויטקסי הוא אתר ותיק בתחום, שמאפשר למטיילים להזמין מונית אונליין מראש, ומקשר ביניהם לבין נותני שירות מקומיים שמספקים שירותי הסעות. תוכלו לבצע את ההזמנה מראש ולהזמין מוניות משדה התעופה בסינגפור או מיעדים מרכזיים נוספים בעיר.


יתרונות נוספים של הזמנת הסעה בסינגפור מראש באתר קיוויטקסי הם שתוכלו, למשל, לבחור בסוג רכב מסוים (מתוך המלאי הזמין המשתנה לפי היעד), כמו רכב משפחתי, רכב יוקרה לנסיעות עסקיות, רכבי מיני וואן ואפילו רכב מיניבוס בסינגפור לקבוצות גדולות.

רוב ההזמנות בקיוויטקסי כוללות, בדרך כלל, אפשרות לביטול בתנאים מסוימים, עד שעה המתנה, המתנה עם שלט שנושא את שמכם ועוד (לכל הזמנה יש תנאים שונים כך שכדאי לבדוק מה ההזמנה שלכם כוללת בעת החיפוש). ניתן גם להוסיף (בתשלום בדרך כלל) מושב בטיחות לילד בהזמנה מראש.
אלו שירותים שקשה למצוא בהזמנה בדקה התשעים ולכן זוהי אופציה מעולה להזמנת הסעה למשפחות בסינגפור.

נמל התעופה של סינגפור צ'אנגי SIN

נמל התעופה צ'אנגי שבסינגפור הוא, נכון לכתיבת הכתבה, לא רק נמל התעופה המרכזי של סינגפור אלא גם נמל התעופה הטוב ביותר בעולם לפי הדירוג של Skytrax. נמל התעופה של סינגפור מפורסם מאוד וידוע בהיותו נקי במיוחד ומקום נהדר לנחות בו. הוא ממוקם במרחק נוח של כחצי שעה נסיעה מהעיר, אליה ניתן להגיע בקלות במונית, מיני וואן, סיטי שאטל, רכבת ואוטובוס.

לנמל התעופה בסינגפור מגיעות טיסות ממגוון יעדים ושל מגוון חברות תעופה, החל מיעדים ברחבי אסיה ועד ליעדים מרכזיים באירופה, ארה"ב, אפריקה ועוד.
רשימת המסעדות בצ'אנגי היא ענקית ותוכלו למצוא אוכל ומשקאות בשפע. המתחם כולל גם מספר בתי קפה ומסעדות שפתוחות 24 שעות ביממה. כמובן שתוכלו ליהנות גם מרשימה מכובדת של חנויות למסע שופינג רציני, החל מאפל ולה-קוסט ועד לחנויות מתנות ותכשיטים.

מלבד שופינג ואוכל, יש במתחם נמל התעופה של סינגפור מגוון שירותים לנוסעים כמו חדרי משפחה, לאונג'ים, כספומטים, חברות להשכרת רכב, בית מרקחת, עמדות הטענה, אזורי מנוחה ואפילו אולם לחתונות.

השוואת מחירים לטיסות לסינגפור

נעזרנו באתר קיווי כדי לערוך השוואת מחירים לטיסות לסינגפור.

את המחיר הכי זול בחיפוש לכל זמן בשנה עם עצירה אחת לכל היותר, קיבלנו עבור כרטיס משולב באמצע אוקטובר: טיסת אג'יאן אייר+סקוט בהלוך עם עצירה באתונה, וטיסת סקוט+אלעל בחזור עם עצירה באתונה בעלות של 640$, העברת כבודה עצמית (צ'ק אין מחדש בקונקשן), ללא כבודה (ניתן להוסיף בכ-33.9$), ועם זמני קונקשים קצרים יחסית של כשלוש-ארבע שעות.

טיסה לסינגפור דרך אתונה

טיסה לסינגפור עם קונקשן באתונה היא אפשרות מעולה בזכות תדירות טיסות גבוהה ומחירים זולים במיוחד. הכרטיס יהיה מורכב מטיסות של שתי חברות תעופה, כאשר את הטיסות לסינגפור מאתונה מפעילה חברת התעופה סקוט, ובטיסות לאתונה מתל אביב תוכלו לבחור בין מספר חברות תעופה: ריאנאייר, אג'יאן, ארקיע ואל על, נכון לכתיבת הכתבה.

סקוט היא חברת לואו-קוסט סינגפורית, חברת בת של סינגפור איירליינס, והצי שלה כולל מטוסי בואינג 787 ומספר סוגי איירבאס.

תדירות הטיסות:

נכון לכתיבת הכתבה, בקו תל אביב-אתונה ניתן למצוא טיסות ישירות מדי יום, ובקו אתונה-סינגפור הטיסות הישירות ממריאות בדרך כלל בימי ראשון, שלישי, חמישי, שבת.

זמן הטיסה לסינגפור עם קונקשן באתונה כולל טיסה של שעתיים ועשר דקות בקו תל אביב-אתונה, וטיסה של כ11 שעות וחמישים דקות בקו אתונה-סינגפור.

השירות בטיסות לסינגפור עם עצירה באתונה

הטיסות לאתונה מתל אביב הן טיסות קצרות ולכן בדרך כלל לא מוגשת ארוחה, אך תלוי בחברת התעופה. חלק מחברות התעופה יגישו משקה וחטיף בעוד חלקן יאפשרו רכישת אוכל או שתייה או יציעו שירות ללא כיבוד.

השירות בטיסות סקוט לסינגפור משתנה לפי סוג הכרטיס הנרכש, אך חלק מהכרטיסים כוללים ארוחה, משקה וחטיף. בכל מקרה תוכלו בדרך כלל לרכוש ארוחות מראש מתוך תפריט מגוון. כמו כן, ניתן לשדרג למושב נוח יותר עם יותר מרווח לרגליים.

נמל התעופה של אתונה בו תעברו בקונקשן זה הוא יעיל ומודרני, וכולל שירותים בסיסיים כמו גם מגוון חנויות ומסעדות.

טיסה לסינגפור דרך דובאי

טיסה לסינגפור דרך דובאי היא אפשרות מעולה בזכות תדירות טיסות גבוהה מאוד, מחירים זולים, ואפשרות לבחירה בין מספר חברות תעופה. זמן הטיסה לסינגפור עם עצירה בדובאי כולל טיסה של כשלוש וחצי שעות מתל אביב לדובאי, טיסה של כשבע וחצי שעות מדובאי לסינגפור וכמובן זמן העצירה.

תדירות הטיסות:

טיסות לדובאי מתל-אביב של חברות מקומיות כמו פליידובאי, אלעל, ארקיע וישראייר יוצאות מנתב"ג על בסיס יומי.

בקו הטיסות מדובאי לסינגפור תוכלו למצוא טיסות של ישירות של אמירייטס וסינגפור איירליינס מדי יום.

השירות בטיסות לסינגפור עם עצירה בדובאי:

השירות בטיסות לסינגפור דרך דובאי משתנה לפי חברת התעופה. בקו תל אביב-דובאי, השירות לעיתים כולל כיבוד קל או אפשרות להזמנת אוכל.

בטיסות אמירייטס לסינגפור (מדובאי) השירות כולל בדרך כלל מערכת בידור, אינטרנט אלחוטי בטיסה (בתשלום), ארוחות, רכישת מוצרי דיוטי פרי ועוד. טיסות אמירייטס מדובאי לסינגפור מתבצעות בדרך כלל במטוס הB77W.

גם סינגפור איירליינס היא חברה עם שירות מלא שכולל ארוחות, מערכת בידור (משתנה לפי סוג המטוס) וכול'. טיסת סינגפור איירליינס מדובאי לסינגפור מתבצעת בדרך כלל במטוס A350-900.

שדה התעופה של דובאי הוא גדול ונוח ויש בו מגוון שירותים לנוסע. הוא כולל מקלחות (בטרמינל 3), אינטרנט אלחוטי, המרת מט"ח, מרכז עסקים, חדרי משפחה, השכרת רכב ועוד. כמו כן, אם הקונקשן שלכם ארוך תוכלו להשתמש בחדרי השינה (בתשלום, בטרמינל 3 או 1), או במלון דובאי אינטרנשינל.

טיסות לסינגפור דרך גרמניה

טיסה לסינגפור דרך גרמניה אפשרית עם קונקשן בברלין, בפרנקפורט או במינכן, ובדרך זו תוכלו לבחור מתוך טיסות של מספר חברות תעופה, עם תדירות גבוהה יחסית.

זמן הטיסה לסינגפור עם עצירה בפרנקפורט כולל ארבע וחצי שעות טיסה לפרנקפורט מתל אביב + 12 שעות וחצי טיסה מפרנקפורט לסינגפור.

זמן הטיסה לסינגפור עם עצירה בברלין כולל טיסה לברלין מתל אביב של כארבע שעות ועשרים וחמש דקות + טיסה של כ-13 שעות ועשר דקות מברלין לסינגפור.

זמן הטיסה לסינגפור עם עצירה במינכן כולל כארבע שעות טיסה למינכן מתל אביב, וכ-11 שעות ו-50 דקות טיסה ממינכן לסינגפור.

תדירות הטיסות:

מתל אביב לגרמניה תדירות הטיסות גבוהה במיוחד:

לופטהנה מפעילה מספר טיסות יומיות מתל אביב לפרנקפורט ואלעל מפעילה מספר טיסות בשבוע בקו זה.

בקו תל אביב ברלין ניתן למצוא טיסות מדי יום, של חברת אל על, ריאנאייר או איזיג'ט.

בקו תל אביב-מינכן ניתן למצוא טיסות יומיות (לופטהנזה עם מספר טיסות ביום, ואלעל עם כשש טיסות בשבוע).

גם תדירות הטיסות בקווי גרמניה-סינגפור גבוהה יחסית:

בקו פרנקפורט-סינגפור ניתן למצוא טיסות מדי יום של סינגפור איירליינס או מספר טיסות בשבוע של לופטהנזה.

בקו ברלין-סינגפור מפעילה חברת סקוט כשלוש טיסות בשבוע.

בקו מינכן סינגפור מפעילה סינגפור איירליינס טיסות יומיות.

השירות בטיסות משתנה בהתאם לחברת התעופה בה תבחרו.

אלעל מציעה בדרך כלל ארוחה קלה ו/או חטיף בטיסות לאירופה (משתנה בהתאם לאורך הטיסה).

בטיסות לופטהנזה קצרות של מעל לשעה, השירות כולל בדרך כלל כיבוד קל, בעוד בטיסות הארוכות השירות כולל בדרך כלל לפחות ארוחה אחת, משקאות חמים, משקאות קלים ועוד.

השירות בסינגפור איירליינס בטיסות הארוכות הוא כמובן מלא וכולל בדרך כלל ארוחות וכו'.

בחברות הלואו-קוסט (בקווי תל אביב-גרמניה השונים) של ריאנאייר ואיזיג'ט ניתן בדרך כלל לרכוש משקאות, ארוחות קלות וחטיפים במהלך הטיסה בתשלום.

יעדים נוספים בהם תוכלו לעצור בדרך לסינגפור הם בחריין, מילאנו, אמסטרדם, איסטנבול ועוד.

הוספת תגובה

ביטוח נסיעות לחו''ל
כרטיסי ספורט

עדכוני מבצעי נופש

הורדת אפליקציה
חופשה בישראל