רשימת בתי מלון למשפחות בסינגפור

סינגפור – מלונות מומלצים למשפחות עם ילדים

בשלב התיכנון של חופשה בסינגפור עם ילדים כדאי להקדיש מחשבה לבחירת מלון בסינגפור – לא חסרים מלונות בסינגפור ורבים מהם מעולים אבל לא כולם מתאימים למשפחות המגיעות אל סינגפור עם ילדים. ברשימה זו ריכזנו עבורכם מלונות מומלצים בסינגפור למשפחות עם ילדים הכוללים שירותים מעולים כמו משחקיות לילדים, חדרים משפחתיים מרווחים או דירות נופש משפחתיות

רשימה זו מבוססת על דירוגי מלונות מומלצים בסינגפור למשפחות עם ילדים המתפרסמים באינטרנט ומבוססים על הצבעות של משפחות ששהו בחופשה משפחתית בסינגפור עם הילדים באחד מבתי המלון. ניסינו לכלול ברשימה מיגוון של מלונות בסינגפור מבחינת רמות מחירים (ממלונות זולים בסינגפור בדירוג 3 כוכבים ועד מלונות פאר ברמת 5 כוכבים) ומיקומים בתוך סינגפור

חופשה בסינגפור – עוד מידע למטייל

טיסות לסינגפור – השוואת מחירים ומידע שימושי

השכרת רכב בסינגפור – טיפים והשוואת מחירים

סינגפור עם ילדים – מידע למטייל ואטרקציות מומלצות

מלונות מומלצים בסינגפור למשפחות עם ילדים


מלון מרינה ביי סנדס Marina Bay Sands 

מרינה ביי סנדס, המלון האיקוני והמפואר בסינגפור בדירוג 5 כוכבים, מתנשא מעל המפרץ ומציע לאורחיו את טראסת הגג הגדולה ביותר בעולם, בריכת גג מעוררת תדהמה, 20 אפשרויות אכילה וקזינו ברמה הגבוהה ביותר. מהמלון ניתן לגשת ישירות לקניון המוביל בסינגפור ולתצוגת הטבע – עולם העתיד, של מוזיאון ArtScience. אין ספק שמרינה ביי סנדס הוא הבולט בין מלונות בסינגפור והמבנה דמוי האונייה שהוא ממוקם בו הוא אטרקציה תיירותית בסינגפור בפני עצמו. באופן טבעי, הוא מוביל בדירוגי מלונות מומלצים בסינגפור למשפחות עם ילדים.

כל חדר אירוח כולל ריהוט עץ כהה ומודרני, שטיחים מקיר לקיר, אינטרנט אלחוטי בגישה חופשית וטלוויזיה משוכללת עם ערוצי כבלים, כולל CCTV4. מחלונות הרצפה – עד – התקרה שבכל חדר נשקפים נופים מרהיבים של סינגפור אל קו הרקיע. פינה להכנת תה וקפה, מוצרי טיפול בלא תשלום ונעלי בית זמינים גם הם לאורחים.

המלון נמצא צעדים ספורים מרובע העסקים המרכזי והתוסס של סינגפור ו-10 דקות הליכה בלבד מתחנת רכבת Bayfront MRT.

במלון המומלץ בסינגפור תוכלו להתפעל עד בלי די מנופו המרהיב של קו הרקיע, מבריכת האינסוף על הגג או מאזור התצפית של Sands SkyPark Observation Deck בקומה ה-57. בתום יום מתיש, פנקו עצמכם בעיסוי מרגיע בספא בעל השם העולמי, Banyan Tree.

הבחירות הקולינאריות המשובחות שבמלון כוללות מסעדות של שפים ידועים, כגון מסעדת Cut של וולפגנג פאק, Breat Street Kitchen של גורדון רמזי ו-Long Chim של דיוויד תומפסון. בלו אל תוך השעות הקטנות של הלילה במועדון הריקודים, הירגעו בטרקלינים שבמקום… זהו המלון המושלם לחופשה בסינגפור למי שיכול להרשות לעצמו.

להזמנת חדרים ולמידע נוסף לחצו כאן


מלון דסטיניישן סינגפור ביץ' רואד Destination Singapore Beach Road 

דסטיניישן סינגפור ביץ' רואד, מלון מומלץ בסינגפור בדירוג 3 כוכבים, ממוקם דקות אחדות מהרובע העסקי המרכזי ההומה. במקום יש בריכת שחיה חיצונית, מסעדת הבית ובר המקום בהם תוכלו ליהנות מארוחות ומשקה. אינטרנט אלחוטי זמין ללא עלות בכל שטחי המקום.

החדרים הממוזגים משקיפים אל העיר וכוללים טלוויזיה עם מסך שטוח. בכל חדר רחצה יש מקלחת ומייבש שיער.

דלפק הקבלה פעיל 24 שעות ביממה ובו ישמחו לסייע לכם בענייני אחסון כבודה, ניקוי יבש ושירותי כביסה. ניתן להשתמש במעלית עבור גישה לקומות הגבוהות. הוא מקבל ציונים טובים בדירוגי מלונות מומלצים בסינגפור למשפחות עם ילדים – בעיקר על רקע היחס המעולה בין עלות לתמורה יחסית אל מלונות בסינגפור באותה רמת מחירים.

מרכז Malay Heritage ומסגד סולטאן האיקוני, ממוקמים 850 מטרים מהמלון, בעוד שמתחם גולדן מייל נמצא 100 מטרים מהמקום. סאות' ביץ' וצומת בוגיס ממוקמים 1.7 קילומטרים משם. תחנת התחתית הקרובה, Nicoll Highway MRT Station, נמצאת כ-500 מטרים של הליכה מהמלון. סאנטק סיטי ומרכז הספורט ממוקמים מרחק נסיעה של תחנת MRT אחת. שדה התעופה צ'אנגי נמצא 14 קילומטרים ממקום האירוח.

להזמנת חדרים ולמידע נוסף לחצו כאן


מלון פרייזר פלייס Fraser Place Robertson Walk Singapore 

פרייזר פלייס, בית מלון בסינגפור בדירוג 5 כוכבים, בנוי בסגנון של כפר ים-תיכוני ובו דירות מרוהטות במלואן, מושלמות לחופשה משפחתית בסינגפור, הכוללות מחדר אחד ועד 3 חדרי שינה וגישת חינם לאינטרנט אלחוטי. מתקני ברביקיו למשפחות וחדר משחקים לילדים  (שמשמעותו גם מנוחת צהריים שקטה להורים…) עומדים גם הם לרשותכם. שאטלים יומיים ללא עלות מסיעים את האורחים לאתרים מרכזיים כגון סונטק סיטי ואורצ'רד רואד. גם מרכז כושר ובריכה חיצונית זמינים לאורחים.

הדירות מרווחות וממוזגות וכוללות נגן DVD, טלוויזיה עם ערוצי כבלים, מטבח ותאורה חמימה. חלק מהדירות כוללות מייבש כביסה ומכונת כביסה. בכל חדר רחצה יש מוצרי טיפוח חינם ואמבטיה. אין פלא שהדירות המשפחתיות זוכות לשבחים רבים ברשימות מלונות מומלצים בסינגפור למשפחות עם ילדים – לא תמיד קל למצוא בקרב מלונות בסינגפור פתרונות לינה טובים כ"כ למשפחות גדולות.

תוך 10 דקות הליכה רוגעת מבית האירוח ניתן להגיע לאזורי בילוי פופולאריים בסינגפור, כמו גם למתחם המסעדות Clarke Quay. נמל התעופה הבינלאומי צ'נגי ממוקם חצי שעת נסיעה מהמקום. כל יחידת אירוח זכאית למקום חניה אחת בלא תשלום.

התרגעו לכם בסאונה ובחדר האדים לאחר אימון כושר טוב של ניפוח שרירים. במסעדת Hub ישמחו לפנק אתכם במאכלים מערביים ואסייתיים, עם אפשרות לסעודה תחת כיפת השמיים או בהגשה אישית בחדרכם.

להזמנת חדרים ולמידע נוסף לחצו כאן


מלון מנדרין אורצ'רד סינגפור Mandarin Orchard Singapore 

מנדרין אורצ'רד סינגפור, מלון מומלץ בסינגפור בדירוג 5 כוכבים, שוכן במיקום אסטרטגי על אורצ'רד רואד – 5 דקות הליכה קצרות מתחנות הרכבת Somerset ו-Orchard. המלון מרוחק הליכה קלה מ-Paragon Medical ומבית החולים Mount Elizabeth ומאפשר לא פחות מחוויה מושלמת של חופשה בסינגפור למשפחות – ממסעדות עטורות פרסי קולינאריה, נופי עיר מרהיבים ובריכה חיצונית הכוללת מרפסת שמש.

מיקומו הנוח של המלון יחסית אל מלונות בסינגפור ברוב המיקרים, מעניק לאורחים מגוון אפשרויות לבידור וקניות. המלון ממוקם מול מרכז השופינג Takashimaya. הגלגל הענק Singapore Flyer שהוא אחת האטרקציות המומלצות של סינגפור למשפחות מרוחק 10 דקות ממנו ואילו אולפני יוניברסל סינגפור ממוקמים 20 דקות נסיעה משם.

חדרי המלון המודרניים מעוצבים עם מוטיבים בהשראה מזרחית וכוללים טלוויזיה עם ערוצים בינלאומיים ומקומיים. בכל חדר יש טלפון חכם נייד המאפשר גישה חופשית לאינטרנט מהיר אלחוטי ללא הגבלה, כמו גם שיחות טלפון לכל העולם. פינת להכנת שתייה חכמה, מיני בר, כספות ורדיו – זמינים גם הם. בחדר הרחצה הצמוד ניתן למצוא מוצרי טיפוח ללא תשלום, נעלי בית וחלוקי רחצה. גישה לאינטרנט אלחוטי קיימת חינם בכל יחידות האירוח שבמקום.

נפחו את החזה בחדר הכושר או הזיעו עצמכם לדעת במשחק טניס מהנה. המלון מקושר במישרין למרכז הקניות בן ה-4 קומות, מנדרין גלרי. שירות החדרים עומד לרשותכם 24 שעות ביממה. המלון מקבל ביקורות מעולות בכל דירוג מלונות מומלצים בסינגפור למשפחות עם ילדים.

במסעדות המקום, Chatterbox, מוגשת מנות ייחודיות ומאכלים מקומיים פופולאריים. מסעדת Triple Three שבמקום מגישה מנות בינלאומיות ואילו בבר Bar on 5 תוכלו להתפנק במשקה או בקוקטייל.

להזמנת חדרים ולמידע נוסף לחצו כאן


מלון בוס – Hotel Boss 

בוס, מלון מומלץ בסינגפור למשפחות בדירוג 4 כוכבים, הוא מלון מעולה לחופשה משפחתית בסינגפור – מתוך מבחר המתקנים שבמלון ניתן למנות מתקני שעשועים לילדים, מרכז כושר ובריכה חיצונית, מתקנים שלא תמיד תמצאו בכל מלון בסינגפור. מתקני השעשועים לילדים מאפשרים להורים מנוחת צהריים רגועה (כאשר מדובר על משפחות המגיעות אל סינגפור עם ילדים גדולים מספיק) ובאופן טבעי המלון מקבל המלצות מעולות ברשימות מלונות מומלצים בסינגפור למשפחות עם ילדים.

בית המלון ממוקם לאורך רחוב ויקטוריה, רק 300 מטרים מתחנת ה-MRT – Lavender וכולל 5 אופציות אכילה ואינטרנט אלחוטי מהיר ללא עלות בכל שטחי האירוח. אטרקציות בסינגפור, כמו אזור הקניות Bugis וקניון Mustafa Center הפתוח כל שעות היממה (כלומר ממש 24 שעות ביממה), ממוקמות רק 800 מטרים מהמלון. שדה התעופה Changi נמצא 15 קילומטרים ממנו, ואילו המרינה ביי סנדס המפורסמת נמצאת 2.5 קילומטרים משם.

כל יחידות האירוח ממוזגות וכוללות טלוויזיה משוכללת, פינת קפה ותה עם קומקום חשמלי וחדר רחצה צמוד הכולל מייבש שיער ומוצרי טיפול ללא תוספת תשלום. חלק מהחדרים משקיפים לעיר.

בדלפק הקבלה, הפעיל 24 שעות ביממה, ישמחו לסייע לכם בשירותים כמו מתן מידע תיירותי, אחסון מטען והמרת מט"ח. אפשרו לעצמם ליהנות מארוחות משובחות במסעדת המלון, או להזמין את שירות החדרים.

להזמנת חדרים ולמידע נוסף לחצו כאן


מלון גרנד הייאט סינגפור Grand Hyatt Singapore 

גרנד הייאט סינגפור, בית מלון מומלץ בסינגפור בדירוג 5 כוכבים, ממוקם 5 דקות הליכה מתחנת ה-MRT, Orchard. הוא מציע חדרי אירוח מפוארים, ספא, בריכה חיצונית אלגנטית ולא פחות מ-6 אפשרויות סעודה ובהן מסעדת Mezza9.

המלון נמצא במקום טוב לאורך Scotts Roads, במרחק של 10 דקות נסיעה ממרכז הכנסים סאנטק, ומקלארק קיי – מרכז חיי הלילה בסינגפור. שדה התעופה הבינלאומי צ'אנגי ממוקם 30 דקות נסיעה מהמקום.

החדרים מרווחים ומצוידים בטלוויזיה משוכללת עם ערוצי כבלים ומסך שטוח, כמו גם נגן DVD. בחדרים יש כספת למחשב נישא, אינטרנט אלחוטי מהיר וכריות פוך מפנקות.

חובבי הכושר ישמחו לתחזק את השרירים במכון הכושר Damai, בעוד שכלל האורחים יוכלו להתפנק בספא המפואר -Damai Spa. בין מתקני המלון ניתן למנות גם בריכות מים עמוקים, בריכות ספא וחדרי אדים – רמת פינוק גבוהה יחסית אל מלונות בסינגפור ברוב המיקרים.

המלון מציע מאכלים מהמטבח המערבי והמטבח האסייתי. על-מנת להתרשם ממטעמי המקום, בקרו במסעדת Oasis או מסעדת StraitsKitchen, המציעה ארוחות ערב בסגנון מזנון וברביקיו. במסעדת Pet’s Place תוכלו ליהנות ממטבח איטלקי שופע. בקוקטיילים מרעננים חשקה נפשכם? תוכלו ליהנות מהם ב-Brix, ב-Martini Bar או ב-Scotts 10.

להזמנת חדרים ולמידע נוסף לחצו כאן


מלון וילג' קאטונג Village Hotel Katong by Far East Hospitality

וילג' קאטונג, מלון בסינגפור בדירוג 4 כוכבים, מציע דלפק הפעיל 24 שעות ביממה, מסעדה ובריכה חיצונית. שירות הסעות אל/מ שדה התעופה Changi הבינלאומי, הממוקם 15 דקות נסיעה מהמקום, זמין בלא תשלום. אינטרנט אלחוטי מהיר זמין ללא עלות בחדרים ובשאר שטחי האירוח. האורחים נהנים גם משימוש ללא עלות בטלפון נייד סינגפורי הכולל אינטרנט, נוסף על אפשרות לנהל שיחות בינלאומיות ומקומיות.

קניון Katong 112 ומרכז השופינג Parkway Parade ממוקמים 5 דקות של הליכה מהמלון. פארק East Coast נמצא 15 דקות הליכה מבית המלון ואילו Singapore Expo ממוקם 10 דקות של נסיעת מכונית. זהו מיקום טוב בקרב מלונות בסינגפור ואחת הסיבות לשבחים הרבים למלון בכל רשימת מלונות מומלצים בסינגפור למשפחות עם ילדים.

החדרים הם חדרים משפחתיים ללא עישון וכוללים טלוויזיה עם ערוצי כבלים, כמו גם מיזוג אוויר. בחדר כספת ופינה להכנת קפה ותה. בחדר הרחצה הפרטי שבכל חדר מגוון כלי רחצה, כולל מברשת ומשחת שיניים, ללא עלות.

מסעדת Katong Kitchen שבמלון מציעה ארוחות נהדרות. אנשי צוות המלון דוברי אנגלית, סינית ומלאית ויסייעו לכם בשירות המרת מט"ח, כמו גם בשירותי ניקוי יבש וכביסה. המקום כולל גם מרכז עסקים בו עיתונים באנגלית ובסינית, כמו גם מתקני שמירת חפצים.

להזמנת חדרים ולמידע נוסף לחצו כאן


מלון נובוטל קלארק קוואי Novotel Clarke Quay 

נובוטל קלארק קוואי, בית מלון בסינגפור בדירוג 4 כוכבים, שוכן בקניון Liang Court ומוקף אפשרויות בילוי ושלל מקומות חיי לילה פעילים במתחם Clarke Quay. הוא ממוקם 210 מטרם מתחנת הרכבת התחתית Fort Canning. מהמקום נשקפים נופים מרהיבים של Marina Bay, פארק Fort Canning וקו הרקיע המרשים של סינגפור.

חדרי האירוח המודרניים כוללים את חוד החנית של הטכנולוגיה, לרבות טלוויזיה עם מסך שטוח, מיני בר ונגן DVD. מרבית החדרים כוללים מרפסת פרטית ואילו חדר הרחצה הפרטי כולל מקלחת וכלי טיפוח ללא תשלום.

בית המלון נמצא 5 דקות נסיעה ממתחם העסקים המרכזי של סינגפור, כמו גם ממרכזי הקניות הפופולאריים ב-Orchard Road. תוך 10 דקות הליכה לאורך הנהר (Singapore River), תמצאו את תחנת התחתית Clarke Quay MRT וכן את ה-Central Mall. בית האירוח נמצא 18 קילומטרים משדה התעופה הבינלאומי, Changi.

פנקו עצמכם בשחייה מרגיעה בבריכה החיצונית, התאמנו בחדר הכושר או ערכו סידורי נסיעות לטיולים בסינגפור בדלפק. צוות המקום זמין עבורכם כל שעות היממה ויסייעו לכם בכל צורך. גם שירותי כביסה וחנות מזכרות עומדים לשירותכם. מדובר על מלון מעולה המקבל ביקורות מצוינות ברשימות מלונות מומלצים בסינגפור למשפחות עם ילדים.

במסעדת The Square שבבית המלון ישמחו להעניק לכם מגוון מנות עם נוף קו הרקיע; היא מציעה מטבח פתוח ומאפשרת לאורחים לשבת באוויר הפתוח או בתוך המסעדה. ב-Le Bar Rouge תוכלו להתפנק על מיני כיבוד וקוקטיילים צוננים.

להזמנת חדרים ולמידע נוסף לחצו כאן


מלון וילג' בוגיס Village Hotel Bugis by Far East Hospitality

וילג' בוגיס, מלון בסינגפור ברמת 4 כוכבים, שוכן לאורכו של רחוב ויקטוריה, 5 דקות הליכה מתחנת Bugis של ה-MRT וכולל חדר כושר ובריכה חיצונית. אינטרנט אלחוטי נגיש חופשי בכל החדרים ורחבי המלון. החנייה עומדת לרשותכם ללא עלות.

המלון נמצא 5 דקות הליכה ממגוון אפשרויות שופינג בסינגפור, כולל Bugis Junction, Bugis Village ו-Sim Lim. הגלגל הענק (Singapore Flyer) ממוקם 5 דקות נסיעה במונית.

בכל חדר יש טלוויזיה בכבלים ואמצעים להכנת קפה ותה. חדר הרחצה הצמוד כולל אמבט, מייבש שיער וכן מוצרי טיפוח – כגון משחת ומברשת שיניים, ללא עלות. גם כספות ומתקני גיהוץ עומדים לרשותכם.

הצוות דובר סינית, אנגלית ומלאית. במלון מרכז עסקים ודלפק להזמנת סיורים וקבלת מידע, המספק גם שירותי כביסה ושירותי המרת מט"ח. המלון זוכה לשבחים רבים בדירוגי בתי מלון מומלצים בסינגפור למשפחות עם ילדים.

המסעדה Mooi Chin Place מגישה מבחר מטעמים טיפוסיים לאי Hainan, בעוד שמסעדת The Landmark מציע מבחר מאכלים מהמטבחים ההודי, האסייתי, הסיני והמערבי – בישיבה לצד הבריכה.

להזמנת חדרים ולמידע נוסף לחצו כאן


מלון מרינה מנדרין סינגפור Marina Mandarin Singapore 

מרינה מנדרין סינגפור, מלון מומלץ בסינגפור בדירוג 5 כוכבים, מציע חדרים בעיצוב אלגנטי עם נופים מרשימים של קו הרקיע, מגוון אפשרויות סעודה, כמו גם בריכת מים מינראליים, עם הכנסת אורחים מיוחדת על-פי מיטב המסורת של סינגפור.

המלון ממוקם 10 דקות הליכה בלבד מתחנת המטרו City Hall ופחות מקילומטר בודד מאטרקציות בסינגפור כגון ה-Esplanade, Singapore Flyer ומרכז הכנסים Suntec City.

חדרי המלון מעוצבים עם תאורה חמימה וחלונות מרצפה-עד-תקרה, מהם נשקף נוף פנוראמי של קו הרקיע ושל Marina Bay. בחדרים טלוויזיה עם מסך שטוח ופינת קפה ותה.

בחדר הכושר המאובזר של המלון תוכלו לנפח שרירים 24 שעות ביממה. המלון זוכה להמלצות מפרגנות בדירוגי מלונות מומלצים בסינגפור למשפחות עם ילדים.

מסעדת AquaMarine מגישה מטעמי ים טריים ומאכלים מן המטבח הבינלאומי. מסעדת Peach Blossoms תפנק אתכם בדים סאם ובמאכלים אחרים מהמטבח הקנטונזי. ב-Atrium Lounge וב-Senses Patisserie יפנקו אתכם בתה של אחר הצהריים.

להזמנת חדרים ולמידע נוסף לחצו כאן

סינגפור - מלונות מומלצים
דירוג הגולשים 5 (1 הצבעה)
Sending

הוספת תגובה

ביטוח נסיעות לחו''ל
כרטיסי ספורט

עדכוני מבצעי נופש

הורדת אפליקציה
חופשה בישראל