המרת מט"ח

רכישת דולר סינגפורי במזומן בישראל – הסברים וטיפים

סינגפור היא אחת מהמדינות המרתקות ביותר בעולם כולו, ויש לא מעט סיבות לבקר בה.  מדובר במדינה מפותחת מאוד שתגרום לכם להבין ולהתפעל מצדדים שונים מאוד של העולם בהשוואה למדינות המערב, ומעבר לכך היא גם מציעה נופים ואטרקציות בלי סוף. אך רגע לפני שאתם אורזים את המזוודה ויוצאים לחופשה בסינגפור, האם הזמנתם דולר סינגפורי לנסיעה הקרובה שלכם? בכתבה זו תמצאו מידע חשוב על קניית דולר סינגפור בישראל – כולל אפשרות מומלצת של הזמנת דולר סינגפורי לשדה התעופה בן גוריון

לפני שאתם מתחילים לתכנן את הטיול שלכם לסינגפור, אתם צריכים כמובן להגיע למצב שבו אתם ממירים שקלים לדולר סינגפורי על מנת  לנחות בסינגפור עם דולר סינגפור במזומן ולהתחיל את החופשה שלכם ברגל ימין. כיום עומדות לרשותכם לא מעט אופציות שבאמצעותן תוכלו להמיר שקל לכל מטבע זר אחר, וכמובן גם לדולר סינגפורי. החוכמה היא כמובן לבחור את האופציה הנוחה ביותר וגם האידיאלית ביותר מבחינת הסכום אותו תצטרכו לשלם.

חברת FlyMoney מספקת לכם את הפתרון הטוב ביותר, הזמנת דולר סינגפורי לנתב"ג בשערי המרה נוחים מבלי שתצטרכו אפילו לצאת מהבית! אופציה נהדרת עבורכם להזמין את הכסף שאתם צריכים לקראת הטיול שלכם בסינגפור, והכסף יחכה לכם בשדה התעופה בדיוק ביום שבו אתם עומדים לטוס, בדלפק בנק הפועלים בנתב"ג במעטפה על שימכם, ותוכלו אפילו לחלק את התשלום על רכישת הדולר הסינגפורי לתשלומים חודשיים בכרטיס האשראי שלכם וכך לשלוט טוב יותר בעלויות חופשה בסינגפור. מעולם לא היה פשוט יותר להמיר כסף, והכל מתבצע כמובן דרך האינטרנט – תוכלו להזמין דולר סינגפורי לשדה התעופה באמצעות מנוע הזמנת המט"ח של פליימאני המופיע בדף זה למטה – ייתכן שתצטרכו לגלול את התיבה ימינה או שמאל כדי לראות את כל השדות שצריך למלא כדי לסיים את הזמנת הדולר הסינגפורי



לקניית דולר סינגפור לחופשה בעזרת FlyMoney (ניתן לעשות זאת באמצעות המנוע שלהם כאן למעלה) יש מספר יתרונות:

עוד באותו נושא:

טיסות לסינגפור – השוואת מחירים ומידע שימושי

סינגפור – מלונות מומלצים למשפחות עם ילדים

השכרת רכב בסינגפור – טיפים והשוואת מחירים

היתרונות בהזמנת דולר סינגפורי לנתב"ג

טיול בסינגפור זוהי ללא ספק חוויה שהולכת ללוות אתכם למשך תקופה ארוכה, ולכן כדאי להתארגן לקראת הטיול שלכם בצורה אפקטיבית ורצינית. כאשר אתם מבצעים הזמנת דולר סינגפורי לנתב"ג אתם בעצם לא צריכים להמתין בתורים הארוכים ולבזבז זמן יקר שיכול ללכת כולו לטובת תכנון הטיול שלכם. זה מומלץ מאוד על מנת שתוכלו למקסם את הטיול.

אחד מהפחדים הגדולים ביותר של כל בן אדם שמבצע המרה של שקל לכסף זר זה כמובן להיתקל בשטרות מזויפים. הזמנת דולר סינגפורי לנתב"ג זאת הדרך הבטוחה ביותר שלכם להמיר כסף, אתם לא לוקחים סיכונים ואתם יכולים לטוס עם ראש שקט ובידיעה מלאה כי אתם בטוחים והשטרות שלכם מקוריים.

אתם חוששים שההוצאות לקראת הטיול שלכם בסינגפור יגרמו לכם לבעיות כספיות? זה בהחלט חשש מובן והגיוני. לכן חברת FlyMoney מספקת לכם אפשרות לחלק את התשלום הסופי לתשלומים, כך שלא תצטרכו להוציא את כל הסכום בפעם אחת! כך תוכלו לבצע הזמנת דולר סינגפורי לנתב"ג במחיר אידיאלי שאותו גם תוכלו לחלק לתשלומים ולהקל עליכם את ההוצאות.

אתם מתקשים לבצע את כל התהליך של רכישת דולר סינגפורי דרך אתר האינטרנט של חברת FlyMoney? אין שום בעיה, גם לכך יש פתרון! חברת FlyMoney מאפשרת לכם לפנות אל השירות הטלפוני של החברה על מנת לקבל הכוונה ועזרה אונליין עד אשר תצליחו לבצע את הפעולה ולהזמין את הכסף הדרוש לכם.

קניית דולר סינגפורי בדואר ישראל

אם אתם רוצים לבצע הזמנה של דולר סינגפורי דרך דואר ישראל ככל הנראה שתיתקעו בבעיה, מכיוון שבדואר ישראל ניתן להמיר שקל רק לדולר אמריקאי, יורו או לירה שטרלינג. כך שאם אתם רוצים לקנות דולר סינגפורי תצטרכו לבצע המרה כפולה, דבר שיכול לגרום לכם לבזבז כסף רב – אופציה לא משתלמת, שרק תגזול מכם זמן יקר, ולא תספק לכם אף תועלת. כך שהאופציה הזאת איננה יכולה להיות בסדר העדיפויות שלכם בשלב הזה.

רכישת דולר סינגפור בבנק

אופציה נוספת שעומדת על הפרק היא כמובן הזמנת דולר סינגפורי דרך סניף הבנק שלכם, זוהי גם אופציה שלא מעט אנשים חושבים עליה – אך יש בה לא מעט בעיות. הבעיה העיקרית היא כמובן זמני ההמתנה הארוכים בבנקים שיכולים לגזול מכם זמן רב, וזה לא משהו שתרצו להיתקע עליו. לפעמים אפילו תצטרכו לעבור מספר סניפי בנק עד אשר תמצאו סניף בנק שיש ברשותו דולר סינגפורי.

קניית דולר סינגפורי בצ'יינג'ים

האופציה השלישית והאחרונה שככל הנראה חשבתם עליה זה הזמנת דולר סינגפורי בעמדות הצ'יינג' השונות שפזורות ברחבי העיר שלכם. כאן אומנם זמני ההמתנה הם קצרים, אך העלויות יכולות להיות הרבה יותר גבוהות ממה שנדמה לכם. בנוסף אין לכם כל אפשרות לדעת האם השטרות שזה עתה קיבלתם הם שטרות מקוריים או שמא מדובר בשטרות מזויפים. תצטרכו לסמוך על בעל המקום, וזה משהו שאתם לא יכולים להרשות לעצמכם לעשות כאשר אתם מגיעים אל מדינה זרה. בצ'יינג' גם לא תוכלו בד"כ לפרוס את מחיר קניית הדולר הסינגפורי לתשלומים חודשיים אלא תצטרכו לשלם הכל במזומן.

קניית דולר סינגפורי בשדה התעופה

כעת האופציה הטובה ביותר שנשארה לכם היא הזמנת דולר סינגפורי לנתב"ג, זוהי האופציה המומלצת שתוכל לספק לכם את כל היתרונות תחת קורת גג אחת. ראשית כאשר אתם מזמינים דולר סינגפורי לנתב"ג אתם חוסכים מעצמכם את אלמנט ההפתעה, המחיר שמופיע באתר זה המחיר אותו אתם נדרשים לשלם – בלי הפתעות מיותרות ובלי עמלות או אותיות קטנות שיכולות לייקר בצורה משמעותית את המחיר שלכם.

עד כמה חשוב לכם שכל התהליך של המרת הכסף יהיה קל ופשוט? הזמנת דולר סינגפורי לנתב"ג היא הפעולה הפשוטה ביותר שזמינה בשבילכם נכון להיום. כל הפעולה מתבצעת דרך מנוע האינטרנט של החברה שנמצא בדף זה, כאשר אינכם צריכים להגיע אל ידע מקדים או להפגין הבנה מיוחדת – סך הכול לעקוב בצורה יסודית אחרי ההוראות שכתובים בשפה העברית.

ואין לכם גם מה לחשוש שלא יהיה לכם מספיק כסף לשלם על ההוצאות בטיול שלכם! קניית דולר סינגפור בנתב"ג תאפשר לכם לפרוס את התשלום כולו למספר תשלומים – כך שלא כל הסכום ירד בפעם אחת, ואתם כמובן תהיו מרוצים ושבעי רצון.

דולר סינגפורי – אילו שטרות ואילו מטבעות?

הדולר הסינגפורי הוא המטבע הרשמי של סינגפור נכון להיום, הוא משמש בתור המטבע הרשמי של המדינה מאז שנת 1967. פרט לסינגפור אין עוד מדינה שהדולר הסינגפורי משמש בה בתור מטבע רשמי או מטבע מוכר, כך שהוא יהיה יעיל אך ורק לטיסות לסינגפור.

המטבעות הקיימים בשימוש נכון להיום הם: 5 סנט סינגפורי, 10 סנט סינגפורי, 20 סנט סינגפורי, 50 סנט סינגפורי.
השטרות הקיימים בשימוש נכון להיום הם: 2 דולר סינגפורי, 5 דולר סינגפורי, 10 דולר סינגפורי, 50 דולר סינגפורי, 100 דולר סינגפורי, 1000 דולר סינגפורי ו-10000 דולר סינגפורי.

כמה כסף להזמין לטיול בסינגפור?

קשה מאוד לאמוד בצורה מדויקת כמה כסף תצטרכו לקחת אתכם לקראת הטיול שלכם לסינגפור. כל מטייל בסינגפור יכול למצוא את עצמו חי ומבלה באופי שונה, ומכאן יכולות להגיע גם הוצאות שונות. תוכלו לשומע סיפורים על מטיילים שהוציאו סכומי כסף קטנים במיוחד במהלך הטיול שלהם, ויש כאלה שיספרו לכם היא הם הוציאו סכומי כסף גבוהים בסינגפור. כך שאם נצטרך לסכם את הנושא הזה בשורה התחתונה, הכול מתחיל ונגמר בהרגלים שלכם – וככל שתהיו פחות בזבזניים כך תוכלו לטייל בסכומי כסף קטנים יותר.

בשביל ההבנה הכלכלית שלכם, עבור מטייל ממוצע אשר לא מוציא יותר מידיי כסף על דברים שוליים סכום של 80-100 דולר סינגפורי אמור להספיק ליום אחד. כך שאתם צריכים לחשב את כמות הימים שבהם אתם הולכים לשהות בסינגפור. העלות כוללת בתוכה גם לינה וגם ארוחות לכל אורך היום, כמובן שאם תרצו להתפנק קצת יותר אז תהיה לכך השלכה גם על הכסף שאותו תבזבזו במהלך אותו יום – ויש לקחת את הנושא הזה בחשבון.

הוספת תגובה

ביטוח נסיעות לחו''ל
כרטיסי ספורט

עדכוני מבצעי נופש

הורדת אפליקציה
חופשה בישראל