טיסות לווייטנאם – השוואת מחירים ומידע שימושי

אחרי זמן רב ללא חופשות בחו"ל, כולנו מחפשים חופשה משפחתית מיוחדת לקיץ הקרב. וייטנאם הקסומה, שנמצאת בדרום מזרח אסיה, היא אחד מהיעדים הפופולריים ביותר בקרב המטיילים במזרח, אך היא גם יעד מומלץ למשפחות: יש בה מגוון של פעילויות להציע למטיילים, החל מטיולים והליכות בטבע ועד לבטן גב באיים אקזוטיים או אולי אפילו טיולים אורבניים בעיר גדולה סואנת. כאן תוכלו למצוא מידע שימושי על הזמנת טיסות לווייטנאם, כולל מנוע השוואת מחירים, דרכו תוכלו גם להזמין את הטיסה לויאטנם אונליין, על אפשרויות שונות לקונקשנים ועל טיסות פנים בווייטנאם, כך שתוכלו להזמין את כרטיסי הטיסה המשתלמים ביותר והמתאימים ביותר לצרכיכם.

וייטנאם היא מדינה גדולה, אך יש בה מספר נמלי תעופה שיהפכו את ההגעה אל המדינה ואת ההתניידות בתוכה לקלות ונוחות בסך הכול. למרות שכיום אין טיסות ישירות מישראל לוייאטנם, ניתן לנחות בצפון או בדרום המדינה עם עצירה אחת בלבד, ובאמצעות חברות תעופה טובות, שיהפכו את המסע לנעים וידידותי גם למשפחות. בכתבה זו נבדוק איך מגיעים לוייטנאם, מהם יעדי הקונקשן הפופולריים ביותר, ונעסוק מעט גם בטיסות פנים בוויאטנאם וטיסות לוייטנאם מהמזרח.

איך מזמינים טיסות לווייטנאם?

יש המון דרכים כיום למצוא טיסות זולות לווייטנאם, ולכל דרך יתרונות וחסרונות. יש כאלו שמעדיפים להתנהל מול סוכן נסיעות שמארגן את הכול עבורם, יש מטיילים שאוהבים לסגור טיסות בעצמם באתרי השוואות מחירים, וחלק מעדיפים להזמין טיסה ישירות מול חברת התעופה.

אחת הדרכים המומלצות ביותר עבור מי שמבקש להזמין טיסות לוייטנאם באופן עצמאי היא באמצעות מנוע השוואת המחירים של קיווי, שבנוסף לחיפוש טיסות והשוואת מחירים, משמש גם כמתווך בין הנוסע לחברת התעופה דרכו אפשר לרכוש כרטיסים אונליין, לנהל את ההזמנה בקלות, להוסיף תוספת כמו ביטוח נסיעות וביטוח כבודה ועוד.

היתרון העיקרי של הזמנת טיסות לוייטנאם דרך קיווי הוא שהמערכת מלקטת עבורכם כרטיסי טיסה נפרדים ומחברת אותם ליצירת מסלול שלם מנקודת המוצא אל היעד. בדרך זו המערכת של קיווי יכולה להציע כרטיסי טיסה זולים לוייטנאם עם מחירים תחרותיים.

כדאי לשים לב שהכרטיסים הזולים לעיתים יהיו מלווים בהערת "העברה עצמית", שמשמעותה שהקונקשן לא מכוסה על ידי חברת התעופה, כלומר שתצטרכו לבצע צ'ק אין בנקודת הקונקשן, ואולי אפילו לאסוף את המזוודה ולשלוח אותה שוב. טיסות כאלו יהיו מסומנות בכיתוב "Self Transfer" או "העברה עצמית". אם אתם בוחרים בטיסה כזו, כדאי להוסיף במהלך ההזמנה את ביטוח ה"Kiwi Guarantee" (בעלות נוספת) שיציע לכם כיסוי נוסף לקונקשן במקרה של עיכובים.

כמובן שיוצגו בפניכם גם טיסות עם קונקשן רגיל.

מנוע החיפוש של קיווי מציע בנוסף גם כרטיסי טיסה לוייטנאם ללא כבודה, כדי להפוך את הכרטיס לזול יותר, עם אפשרות לרכישת חבילות כבודה מיוחדות, שלרוב כוללות גם ביטוח כבודה של Blue Ribbon Bags שיפצה אתכם במקרה של אובדן כבודה על ידי חברת התעופה (בדרך כלל מדובר בפיצוי של אלף אירו פר מזוודה אם זו לא הגיעה ללקוח תוך 96 שעות, אך כדאי לוודא את התנאים בעת ההזמנה שכן הם עלולים להשתנות).

בעת השוואת מחירים לטיסות לוייטנאם דרך אתר קיווי, תוכלו לסנן את התוצאות לפי טיסות עם עצירה אחת בלבד, כרטיסי טיסה שכוללים כבודה בלבד, טיסות דרך יעדים מסוימים (או של חברות מסוימות) ועוד.

בנוסף, תוכלו להוסיף במהלך ההזמנה ביטוח נסיעות של AXA Assistance.

בהשוואת המחירים של קיווי יופיעו כרטיסים מכל הסוגים, ולכן כדאי מאוד לבדוק מה הכרטיס כולל (תנאי כבודה וכדומה) ומהם תנאי השינויים.

שימו לב שמועדי הטיסות ותנאי הכרטיסים המצוינים פה עשויים להשתנות מעת לעת. תנאי הכרטיס משתנים בהתאם לסוג הכרטיס ומהיכן רכשתם אותו, ועליכם לבדוק בעת ההזמנה מה הכרטיס כולל.

חופשה בוייטנאם – מידע שימושי נוסף

ויאטנם למטייל – הכל על טיולים בויטנאם

טיסות פנים בווייטנאם – השוואת מחירים ומידע שימושי

טיולים מאורגנים לוויאטנאם

מוניות לשדה התעופה בוייטנאם

לאחר הנחיתה, יש מספר דרכים להגיע משדה התעופה בווייטנאם למלון או ליעד הבא שלכם. אם תרצו להפוך את החוויה לנוחה ורגועה יותר, במיוחד כשמדובר בחופשה משפחתית בוייטנאם, כדאי מאוד להזמין הסעה משדה התעופה בווייטנאם מראש.

בעת הזמנת מונית לשדה התעופה בויאטנם כדאי להשתמש בחברה מנוסה, שאפשר לסמוך עליה. בעמוד זה תוכלו לבצע הזמנה מחברת קיווי טקסי, שפועלת עם מגוון נהגים מקומיים ומקשרת בינם לבין התיירים הבינלאומיים.

הזמנה מקיווי טקסי היא פשוטה, וכוללת חיפוש הסעה על סמך נקודת המוצא ונקודת היעד ובחירת סוג רכב, באמצעות מילוי טופס הזמנה קצר. הנהג ימתין לכם בנקודת המפגש כשהוא יודע לאן לנסוע (לפי טופס ההזמנה שנשלח מבעוד מועד), ובכך נחסכים קשיי תקשורת או הפתעות במחיר או בתכנון הנסיעה.

להזמנת הסעה משדה התעופה בוייטנאם (או מיעדים שונים לשדה התעופה) מראש יש מספר יתרונות: בראש ובראשונה, תוכלו לדעת את המחיר מראש וללא הפתעות בשדה ובכך לתכנן את התקציב. בנוסף, תוכלו לבחור סוג רכב (מעולה לקבוצות גדולות, שצריכות מיני וואן, או לאנשי עסקים, שמעוניינים ברכב פרימיום). יתרון נוסף חשוב למשפחות הוא שתוכלו גם לבקש במהלך ההזמנה מושב בטיחות לילד, פונקציה שלא תמיד קיימת בהזמנת מונית בדקה התשעים. אלו רק חלק מהיתרונות בהזמנת מונית לשדה התעופה בוייטנאם בעזרת קיוויטקסי.

הזמינו את ההסעה שלכם מראש ותוכלו להגיע רגועים לטיול בידיעה שהמונית תחכה לכם בשדה:


נמלי תעופה בינלאומיים בוייטנאם

בוייטנאם פועלים מספר נמלי תעופה בינלאומיים. המרכזיים שבהם נמצאים בהאנוי ובהו צ'י מין סיטי, ואלו היעדים הפופולריים ביותר לנחיתה בוייאטנם, אך ניתן לנחות גם במקומות אחרים כמו דה נאנג, נה טראנג ועוד.

נמל התעופה טן סון נהאט (SGN)

טן סון נהאט נמצא בהו צ'י מין סיטי בדרום וייטנאם, ומשרת טיסות ממגוון גדול של יעדים, כמו דובאי, בנגקוק, פריז, פרנקפורט ועוד. זמן הנסיעה מנמל התעופה של הו צ'י מין סיטי למרכז העיר הוא כחצי שעה-ארבעים דקות במונית, אך לעיתים גם יותר אם יש עומסי תנועה. זהו נמל תעופה גדול ומודרני, עם חנויות שמציעות מזכרות ומתנות, כמו גם מסעדות ושירותים בסיסיים לנוסע.

נמל התעופה של האנוי (HAN), המשרת את בירת וייאטנם, נקרא נוי באי.

נוי באי כולל שני טרמינלי נוסעים – אחד לטיסות פנים ואחד לטיסות בינלאומיות – ומגוון גדול מאוד של טיסות בינלאומיות וטיסות פנים, מיעדים כמו בנגקוק, איסטנבול, צ'יאנג מאי, סיאול, דובאי, מנילה, סינגפור, שנזן ועוד. זמן ההגעה מנמל התעופה של האנוי למרכז העיר הוא כארבעים דקות, במונית, באוטובוס ציבורי, או בשאטל של חברות תעופה שונות.

במתחם הנמל תוכלו למצוא שירותי טלפונים סלולריים לתיירים, כספומטים, המרת מט"ח, מסעדות ועוד.

טיסות לוייטנאם עם עצירה בבנגקוק

עצירה בבנגקוק בדרך לווייטנאם היא אפשרות נהדרת, כיוון שתדירות הטיסות בשני קטעי הטיסה גבוהה יחסית, ולמרות שטיסה לבנגקוק מתל אביב היא די ארוכה, הטיסה להו צ'י מין/האנוי היא קצרה, כשעה וחצי-שעתיים בלבד.

טיסות להו צ'י מין דרך בנגקוק

טיסות להו צ'י מין דרך בנגקוק (עם עצירה אחת בלבד) יורכבו בדרך כלל מטיסת אל על לבנגקוק, שיוצאת כשלוש פעמים בשבוע, ומטיסה נוספת מבנגקוק להו צ'י מין (טיסות יומיות) באחת מהחברות האיזוריות, כמו תאי סמייל, תאי אייר אסיה, תאי ויאטג'ט ועוד.

זמן הטיסה להו צ'י מין סיטי דרך בנגקוק הוא יחסית די נוח: כ11 ורבע שעות מתל אביב לבנגקוק ובנוסף כשעה וחצי מבנגקוק להו צ'ין מין סיטי.

בחלק הטיסה של אל על השירות הוא מלא וכולל ארוחות, אך תנאי הכבודה תלויים בסוג הכרטיס שרכשתם.  טיסות אל על לבנגקוק מתבצעות במטוסי הדרימליינר בדרך כלל.

בטיסות תאי ויאטג'ט/תאי סמייל מבנגקוק להו צ'י מין לרוב משתמשים במטוס איירבאס A320 הגדול, או A321. תאי סמייל מציעים בדרך כלל חטיף או ארוחה קטנה ושתייה גם בטיסות הקצרות שלהם.

טיסות להאנוי דרך בנגקוק

גם טיסות להאנוי דרך בנגקוק הן אופציה מעולה לנחיתה בוייטנאם.

זמן הטיסה להאנוי דרך בנגקוק הוא נוח יחסית, ומורכב מכ-11 ורבע שעות (תל אביב לבנגקוק) ובנוסף כשעה וחמישים דקות (מבנגקוק להאנוי).

אל על מפעילה מספר טיסות בשבוע מתל אביב לבנגקוק, בעוד תאי ויאטג'ט ותאי סמייל מפעילות שתיהן טיסות יומיות להאנוי מבנגקוק.

טיסה לוייטנאם עם עצירה בדובאי

טיסות לוייאטנם דרך דובאי הן דרך מעולה להגיע למדינה בקלות, גם מבחינת מחיר, גם מבחינת זמני טיסה, וגם מבחינת היעדים, מכיוון שמדובאי ניתן להגיע גם להאנוי וגם להו צ'י מין סיטי בטיסה ישירה.

טיסה להאנוי עם עצירה בדובאי

זמן הטיסה להאנוי עם עצירה בדובאי יורכב מכ-3 שעות וחצי טיסה (תל אביב-דובאי), ובנוסף כשש שעות וארבעים וחמש דקות (מדובאי להאנוי). כלומר, כעשר שעות ורבע בסך הכול.

טיסות לדובאי מתל אביב מופעלות על בסיס יומי על ידי פליידובאי, אל על, ישראייר וארקיע. את הטיסה הישירה מדובאי להאנוי מבצעת, נכון לכתיבת הכתבה, חברת אמירייטס שנחשבת לאחת מחברות התעופה הטובות בעולם, בתדירות של ארבע טיסות בשבוע.

טיסות אמירייטס לוייטנאם כוללות מערכות בידור, אפשרות לוייפיי בטיסה (בתשלום), ארוחות, דיוטי פרי ועוד.

בטיסות מתל אביב לדובאי השירות משתנה לפי חברת התעופה:

בפליי דובאי ניתן להזמין חטיפים בתשלום בטיסה (בחלק מהטיסות ניתן להזמין ארוחות מראש בתשלום).

בטיסות אל על לדובאי  השירות כולל חטיף או ארוחה קלה בדרך כלל.

ישראייר מציעים אוכל ושתייה בתשלום בטיסות של מעל שעתיים.

ארקיע מאפשרת לבצע הזמנה בנפרד של ארוחות מיוחדות בטיסות בינלאומיות (לפחות 48 שעות לפני מועד הטיסה).

טיסה להו צ'י מין עם עצירה בדובאי

עצירה בדובאי בדרך לוייטנאם תאפשר לכם להגיע גם להו צ'י מין סיטי.

טיסות ישירות מתל אביב לדובאי ניתן למצוא מדי יום (ולבחור בין מספר חברות תעופה), וטיסות ישירות להו צ'י מין מדובאי מופעלות על ידי חברת אמירייטס, שלוש פעמים בשבוע, נכון למועד כתיבת שורות אלה.

זמן הטיסה להו צ'י מין סיטי דרך דובאי יורכב משני קטעי טיסה: כשלוש שעות וחצי טיסה מתל אביב לדובאי ובנוסף כשבע שעות ורבע טיסה מדובאי להו צ'י מין.

טיסה לוייטנאם עם עצירה בטורקיה

היתרון בטיסה לוייטנאם עם עצירה בטורקיה הוא שתוכלו לבחור בכרטיס של חברת תעופה אחת, טורקיש איירליינס, שתיקח אתכם כל הדרך מתל אביב ועד להאנוי או הו צ'י מין סיטי, עם עצירה באיסטנבול. טורקיש איירליינס היא חברה מעולה עם שירות מלא, ומטיילים רבים בוחרים בה לטיסות למזרח.

טיסות להו צ'י מין סיטי עם עצירה באיסטנבול

זמן הטיסה להו צ'י מין סיטי עם עצירה באיסטנבול הוא כ-12 שעות וארבעים דקות בסך הכל וכולל כשעתיים ועשרים מתל אביב לאיסטנבול, וכעשר שעות ועשרים דקות מאיסטנבול להו צ'י מין סיטי (+זמן הקונקשן).

ניתן לטוס את כל הדרך עם טורקיש איירליינס או לבחור בכרטיס משולב שכולל טיסת פגסוס מתל אביב לאיסטנבול וטיסת טורקיש איירליינס להו צ'י מין סיטי.

טיסות לאיסטנבול מתל אביב יוצאות מדי יום, וטיסות טורקיש איירליינס מאיסטנבול להו צ'י מין סיטי יוצאות בימי שלישי ושישי.

טיסות טורקיש איירליינס הן טיסות עם שירות מלא: אוכל, בידור, ואפילו ערכה לטיסה בטיסות ארוכות של מעל חמש שעות.

טיסות להאנוי עם עצירה באיסטנבול

הטיסות מתל אביב לאיסטנבול, כאמור, יוצאות מדי יום, וטיסות טורקיש איירליינס מאיסטנבול להאנוי יוצאות בימי רביעי וראשון, נכון לכתיבת הכתבה.

זמן הטיסה להאנוי עם עצירה באיסטנבול הוא בסך הכול כ-11 שעות וארבעים דקות (+זמן הקונקשן), ובחיבור שני קטעי הטיסה: כשעתיים ועשרים מתל אביב לאיסטנבול וכתשע שעות ועשרים דקות מאיסטנבול להאנוי.

טיסות לוייטנאם מהמזרח

אם אתם מתכננים טיול במזרח ושואלים את עצמכם איך מגיעים לוייטנאם מקמבודיה, תאילנד ועוד, תוכלו להיעזר במידע הבא:

ניתן להגיע לוייטנאם מהמזרח דרך היבשה, הים או האוויר, ובעבר כאשר הטיסות היו יקרות יותר הדרך היבשתית הייתה המועדפת יותר על תרמילאים. ואכן, יש בנסיעה הארוכה (מאוד) ובמעברי גבול היבשתיים קסם מסוים עבור התרמילאים, זוהי חוויה מיוחדת וניתן לראות מקומות אליהם לא הייתם מגיעים בדרך אחרת.

עם זאת, לטיול משפחתי בוייטנאם זו אולי אפשרות פחות אידיאלית. כיום, כאשר הטיסות במזרח כל כך זולות והתחרות היא גדולה, אין סיבה שלא להגיע לוייטנאם בטיסה.

אם אתם מגיעים לוייטנאם בטיסה מהמזרח, נפתחות בפניכם יותר אפשרויות ליעדי הנחיתה.

אלו נמלי התעופה המרכזיים שמשרתים טיסות מהמזרח לוייטנאם:

טיסות לצפון וייטנאם מהמזרח

נמל התעופה הגדול בצפון וייטנאם נמצא בהאנוי (HAN). מגיעות אליו טיסות פנים מיעדים בוייטנאם, כמו גם טיסות ממגוון יעדים בינלאומיים ברחבי העולם וכמובן גם מהמזרח.

נמל תעופה נוסף בצפון וייטנאם הוא נמל התעופה של האי-פונג (HPH), עיר נמל חשובה באיזור הצפוני של וייטנאם. נכון לכתיבת הכתבה, מלבד בטיסות פנים בוייטנאם, ניתן להגיע להאי פונג גם מסאול.

טיסות למרכז וייטנאם מהמזרח

נמל התעופה הבינלאומי דה נאנג (DAD) הוא נמל התעופה הגדול ביותר במרכז וייטנאם, ושער הכניסה השלישי למדינה אחרי האנוי והו צ'י מין. הוא ממוקם בדה נאנג, העיר הגדולה ביותר במרכז וייטנאם, וממנו ניתן להגיע ליעדים תיירותיים בוייטנאם כמו גשר הזהב המפורסם, חוף מאי קה ועוד.

טיסות לנמל התעופה דה נאנג מגיעות בעיקר מיעדי פנים בוייטנאם, אך גם מיעדים נוספים באסיה כמו סאול, סינגפור, קואלה לאמפור, ניו דלהי, בנגקוק ועוד.

טיסות לדרום וייטנאם מהמזרח

טיסות לדרום וייטנאם יכולות לנחות באחד מכמה נמלי התעופה המשרתים את דרום המדינה:

נמל התעופה של קאם ראן (CXR) הוא נמל תעופה בינלאומי, והרביעי בגודלו בוייטנאם מבחינת תנועת נוסעים. הוא מקום מעולה לנחות בו למי שמחפש איך להגיע לנה טראנג לחופשת חוף. הנמל ממוקם בקאם ראן ומשרת את נה טראנג, ומלבד מגוון טיסות פנים מוייטנאם מגיעות אליו גם טיסות בינלאומיות מיעדים כמו סינגפור, בנגקוק ועוד.

נמל התעופה של הו צ'י מין סיטי (SGN)  הוא שער הכניסה העיקרי למדינה, ומשרת מגוון גדול של טיסות מהמזרח ומהעולם מיעדים כמו בנגקוק, סינגפור, פוקט, מומבאי, טוקיו, סאול ועוד.

בנוסף, מי שמגיע לחופשת חוף משפחתית בוייטנאם ושואל את עצמו איך מגיעים לפוקוק, האי הגדול במדינה ויעד טרופי יפהפה, ישמח לשמוע שטיסות ישירות לפו קוק מגיעות לא רק מיעדי פנים בוייטנאם, אלא גם מיעדים כמו סינגפור, דרום קוריאה ועוד. נמל התעופה פו קוק (PQC) החל את פעילותו בשנת 2012 ונמצא במיקום נוח וקרוב למגוון ריזורטים בלונג ביץ'.

טיסות פנים בוייטנאם

טיסות פנים בוייטנאם מופעלות על ידי מספר חברות מקומיות: וייטנאם איירליינס (חברת הדגל הלאומית), ויאטג'ט (חברת לואו-קוסט), חברת באמבו איירווייס, וגם ויאטראוול איירליינס.

זמן הטיסה לרוב היעדים בטיסות פנים בוייטנאם נע בין כשעה לכשעתיים, וברוב קווי הטיסה ניתן למצוא כרטיסים זולים יחסית.

השירות בטיסה משתנה לפי חברת התעופה בוייטנאם איתה תבחרו לטוס.

וייטנאם איירליינס היא חברה עם שירות מלא בדרך כלל, אך בגלל שטיסות פנים בוייטנאם הן קצרות מאוד, השירות כולל בדרך כלל חלוקת מים או מים וחטיף.

ויאטג'ט היא חברת לואו-קוסט, כך שהכרטיס הסטנדרטי לא כולל אוכל (ניתן לרכוש כרטיס משודרג שכולל אוכל ושתייה). עם זאת, ניתן לרכוש בדרך כלל חטיפים או ארוחות חמות ומשקאות מהתפריט של החברה. ויאטג'ט מציעים גם שאטל בהאנוי משדה התעופה למרכז העיר, בתשלום. ויאטג'ט מציעים מספר סוגי כרטיסים, כאשר הזול ביותר הוא כרטיס לואו-קוסט עם תיק יד בלבד, והכרטיסים המשודרגים יותר כוללים תנאי שינוי גמישים יותר ותנאי כבודה משופרים.

חברת באמבו איירווייס מציעה מספר סוגי כרטיסים למחלקת תיירים בטיסות פנים בוייטנאם, כאשר הזול ביותר לא כולל מזוודה. השירות כולל ארוחה בדרך כלל, ותנאי השינויים משתנים לפי סוג הכרטיס. כרטיס הלואו-קוסט הזול ביותר בדרך כלל לא כולל אפשרות לשינויים.

ויאטראוול היא חברת תעופה קטנה בוייטנאם עם צי קטן של מטוסי איירבאס A321, שמגיעה לכחמישה יעדים במדינה.

החברה בדרך כלל מציעה מספר סוגי כרטיסים, החל מלואו-קוסט בסיסי עם תיק יד בלבד, ועד לכרטיס סטנדרטי עם כבודה וללא ארוחה, וכרטיסים משודרגים יותר שכוללים חטיף, משקה, תנאי כבודה משופרים, גישה ללאונג' ועוד.

טיסות פנים בווייטנאם – השוואת מחירים

ערכנו השוואת מחירים לטיסות בתוך וייטנאם בכל זמן בשנה (בסימון Anytime בעזרת מנוע החיפוש של קיווי). בהמראה מהו צ'י מין סיטי למשל, קיבלנו טיסות הלוך חזור במגוון מחירים: טיסה מהו צ'י מין להא לונג לעשרה לילות בעלות של 53$, מהו צ'י מין סיטי לפוקוק ב57$ ל9 לילות, מהו צ'י מין לדה נאנג ב60$ ועוד (המחירים הזולים ביותר בדרך כלל לא כוללים מזוודה).

כאמור, הנתונים המופיעים בכתבה נכונים למועד כתיבתה, והם עשויים להשתנות מעת לעת, כך שמומלץ לבדוק אותם שוב בסמוך לביצוע ההזמנה.

תגובה

ביטוח נסיעות לחו''ל
כרטיסי ספורט

עדכוני מבצעי נופש

הורדת אפליקציה
חופשה בישראל