טיסות פנים בטורקיה – השוואת מחירים והזמנת כרטיסים

טיסות פנים בטורקיה יכולות לחסוך לכם זמן רב, ולאפשר לכם לגלות יעדים מרהיבים בכל רחבי המדינה. במדריך זה תוכלו למצוא את המידע הנדרש לכם על מנת לאתר טיסות פנים בטורקיה, לבצע השוואת מחירים יעילה, להזמין את הכרטיסים ולנהל את ההזמנה.

        דילים ליעדים בטורקיה  |  דילים לאיסטנבול  |  טיולים מאורגנים בטורקיה

טורקיה היא מדינה גדולה ומגוונת עם רשימה ארוכה של יעדים יפהפיים ומרתקים למטייל. עם למעלה מחמישים נמלי תעופה ברחבי המדינה, מספר חברות תעופה מקומיות שמציעות טיסות פנים וכרטיסי טיסה במחירים תחרותיים, אחת הדרכים היעילות והנוחות ביותר להגיע ממקום למקום במהלך החופשה בטורקיה היא בעזרת טיסות פנים.

יש מגוון אפשרויות להזמנת טיסות פנים בטורקיה. במדריך זה לטיסות פנים בטורקיה, תוכלו למצוא פירוט על נמלי התעופה המרכזיים, חברות התעופה המקומיות, השירות בטיסות, תנאי הכרטיס ועוד. כמו כן, תוכלו למצוא כאן טיפים להזמנת כרטיסים זולים לטיסת פנים בטורקיה.

לשם הכנת הכתבה השתמשנו במנוע השוואת המחירים של חברת קיווי, באמצעותו קל ונוח להשוות בין מגוון רחב מאוד של טיסות פנים בטורקיה, לסנן את התוצאות כך שיוצגו רק הטיסות הרלוונטיות, להוסיף שירותים שאינם כלולים בכרטיס המקורי, לבצע את ההזמנה ולנהל אותה – הכול באותו מקום, ובלי לצאת מהבית. אתם מוזמנים לעשות שימוש במנוע השוואת מחירי הטיסות של קיווי המופיע כאן.

שימו לב שהמחירים, התנאים, זמני הטיסה ושאר הפרטים המופיעים במדריך נכונים למועד כתיבתו, ועשויים להשתנות מעת לעת.

חופשה בטורקיה – עוד מידע למטייל

טיסות לטורקיה – השוואת מחירים ומידע למטייל

השכרת רכב בטורקיה – השוואת מחירים ועצות

הזמנת לירה טורקית (TRY) לשדה התעופה בן גוריון

כרטיסים לליגת הכדורגל הטורקית – מדריך

סים ו-eSIM לטורקיה – מידע שימושי וטיפים לתקשורת יעילה

תחבורה ציבורית בטורקיה – מדריך למטייל

איך מזמינים כרטיסים לטיסות פנים לטורקיה?

הזמנת טיסות פנים בטורקיה יכולה להיות עניין פשוט וקל אם מבצעים אותה באופן חכם. נופשים שמתחילים לתכנן את החופשה המשפחתית בטורקיה לרוב מתמקדים בחיפוש המחיר הכי זול והדיל הכי משתלם, אך לעיתים אם לא בודקים את פרטי הכרטיס. המחיר הכי זול לא תמיד נשאר כזה לאחר הוספת התוספות הנדרשות כמו מזוודה, בחירת מושב, ביטוחים וכו'.

דרך נוחה במיוחד למצוא את העסקה המשתלמת ביותר לכרטיסי טיסה לטיסות פנים בטורקיה היא השוואת מחירים באמצעות מנוע השוואת מחירים מתקדם, שמציג את כל הנתונים הרלוונטיים בצורה פשוטה וברורה, ומאפשר למצוא את העסקה הטובה ביותר מתוך מגוון רחב ככל האפשר.

היתרונות של מנוע השוואת מחירי טיסות של קיווי הם:

מנוע החיפוש בעברית.

חיפוש טיסות מתוך מאגר ענק של נתונים (כולל שילוב של כרטיסי טיסה שונים לכרטיס אחד כדי לספק כמה שיותר אופציות זולות למחפש).

פלטפורמה נוחה מאוד, עם מגוון רחב מאוד של פונקציות שיאפשרו לדייק את החיפוש ולמצוא את התוצאות הרלוונטיות ביותר, כמו גם להרחיב את החיפוש כדי למצוא טיסות זולות יותר.

את כל ההזמנה ואת הניהול שלה, כולל ביצוע שינויים בהתאם לתנאי הכרטיס, תוכלו לבצע באתר של קיווי. כמו כן, במהלך ההזמנה ואחרי ביצוע  ההזמנה, תוכלו להיעזר בשירות הלקוחות של קיווי לקבלת סיוע ותמיכה.

במהלך ההזמנה תוכלו להוסיף תוספות לטיסה כמו מזוודה, בחירת מושב ומגוון ביטוחים חשובים (החל מביטוח נסיעות ועד לביטוח אובדן כבודה, ואפילו ביטוח לקונקשנים). התוספות והשירותים הזמינים עשויים להשתנות מכרטיס לכרטיס.

איך מוצאים טיסות זולות עם קיווי?

הנה כמה טיפים להזמנת טיסות פנים בטורקיה בעזרת קיווי:

הטיפ הראשון מתייחס להזנת המוצא והיעד. אם אין לכם יעד מוגדר לנחיתה, תוכלו להזין את היעד בתור "טורקיה" או אפילו אזור מסוים בטורקיה. אם הזנתם יעד ספציפי במדינה, שימו לב שתיבת החיפוש תציע לכם השלמות אוטומטיות ליעדים קרובים, אותם תוכלו להוסיף לחיפוש. לחצו על כמה יעדים אם הם רלוונטיים לכם. בדרך זו, תוכלו לבדוק מגוון רחב יותר של אפשרויות ולבחור לפי האפשרות הזולה ביותר. לעיתים טיסה לנמל תעופה שונה אך קרוב יחסית ליעד הרצוי, תוכל להוזיל עלויות.

הטיפ השני הוא, באופן דומה, אם תאריך הטיסה בטורקיה הוא גמיש, תוכלו לבחור טווח תאריכים בתיבה "יציאה" או בתיבה "חזרה", או אפילו לסמן בתיבות התאריכים "לא משנה". באופן הזה יוצגו לכם כל הטיסות בטווח שבחרתם (או לאורך השנה כולה, במידה ובחרתם לסמן "לא משנה"). באופן הזה, תגדילו את היצע הטיסות שהמערכת תציג לכם, ותוכלו לבחור את מועד החופשה בטורקיה על פי מחירי כרטיסי הטיסה.

לאחר החיפוש, זכרו ללחוץ על "מיון לפי", ואם אתם מחפשים את המחיר הכי זול אז כדאי למיין את הטיסות מהזולה ביותר ליקרה ביותר.

אם יש לכם צורך בשליחת מזוודה, תוכלו לסנן את התוצאות לפי מספר המזוודות הכלולות בכרטיס הטיסה כך שיוצגו בפניכם רק הטיסות הרלוונטיות. מלבד תנאי כבודה, תוכלו לסנן את התוצאות לפי מגוון אפשרויות נוספות.

לאחר שהמערכת תאתר את כל הטיסות התואמות את הסינונים שלכם, תוכלו ללחוץ על כל טיסה שמופיעה בתוצאות החיפוש כדי לצפות בפרטים המלאים: החל מהשעות ועד לזמני הקונקשן, מספר הטיסה, פרטי המושב וכול'.

לאחר שמצאתם את הטיסה המושלמת עבור החופשה שלכם בטורקיה, לחצו על הזמנה ותוכלו לעבור שוב על הפרטים, להוסיף תוספות במידת הצורך ובהתאם לזמינות, ולבצע הזמנה.

הזמנת מונית משדה התעופה בטורקיה

הדרך הכי נוחה להגיע משדה התעופה בטורקיה למלון היא בעזרת הסעה פרטית. כדי להבטיח שתהיה לכם מונית פנויה באופן מידי, שהמונית תהיה מסוג הרכב הדרוש לכם (לפי מספר נוסעים, כמות כבודה, הרכב הנוסעים ועוד) ושלא יהיו לכם הפתעות במחיר, אנו ממליצים להזמין הסעה משדה התעופה בטורקיה מראש. השירות של אתר קיווי טקסי מתאים בדיוק למטרה הזו: הזמנת הסעה פרטית מראש בטורקיה (ובמגוון מדינות נוספות בעולם) באנגלית, אונליין ובפלטפורמה מאוד נוחה וידידותית.

השתמשו במנוע החיפוש של קיוויטקסי בתיבה הצהובה שמופיעה בעמוד זה כדי להפוך את הטיול שלכם להרבה יותר נוח, ואת תכנון הטיול להרבה יותר רגוע.


הנה רק כמה מהיתרונות של הזמנת הסעה פרטית מראש עם קיוויטקסי בטורקיה:

המחיר קבוע מראש וללא הפתעות.

הנהג מחכה לכם בנקודת המפגש ויודע מראש לאן אתם צריכים להגיע, ובנוסף, זמן המתנה מסוים כלול במחיר.

ניתן לבחור מתוך מגוון סוגי רכבים, החל מרכב סטנדרטי או מרווח יותר למשפחות ועד למיניבוס ומיני וואן לקבוצות גדולות.

ניתן להוסיף תוספות שלא תמיד זמינות בדקה התשעים, כמו מושב בטיחות.

תנאי ביטול נוחים.

חברות מקומיות שנבדקות לפי הסטנדרט של קיוויטקסי.

שירות לקוחות של קיוויטקסי במידת הצורך.

הזמנת מונית משדה התעופה באנקרה או במגוון יעדים נוספים בטורקיה עם קיוויטקסי היא אופציה נהדרת במיוחד למשפחות ולקבוצות גדולות. אם בדרך כלל במהלך חופשות יש לכם צורך בשתי מוניות רגילות, עם קיוויטקסי תוכלו להזמין רכב גדול שמתאים לכל הקבוצה.

לדוגמה, בחיפוש שערכנו להזמנת הסעה פרטית באנקרה, קיבלנו את סוגי הרכבים הבאים: אקונומי, מיניוואן לארבעה (מעולה למשפחות שצריכות מקום למזוודות), מיניבוס לשבעה, פרימיום מיניבוס לשישה, מיניבוס לעשרה, לשלושה עשר נוסעים, שישה עשר נוסעים ועוד.

שימו לב שהשירותים, התנאים וסוגי הרכבים הזמינים עשויים להשתנות, כך שכדאי לבצע חיפוש בסמוך למועד הטיסה לטורקיה או למועד טיסות פנים בטורקיה, עבורן תרצו לחפש הסעה משדה התעופה.

אילו חברות תעופה מפעילות טיסות פנים בטורקיה?

ישנן מספר חברות תעופה מרכזיות שמפעילות את רוב טיסות הפנים בטורקיה:

טורקיש איירליינס

טורקיש איירליינס, חברת התעופה הלאומית של טורקיה, היא אחת מחברות התעופה הגדולות בעולם, ומציעה טיסות למגוון יעדים בינלאומיים עם קונקשנים נוחים.

טורקיש איירליינס היא אחת מהמפעילות העיקריות של טיסות פנים בטורקיה, ומגיעה למגוון רחב של יעדים.

השירות בטורקיש איירליינס הוא שירות מלא, ובטיסות הפנים הקצרות בתוך טורקיה השירות כולל בדרך כלל הגשת כיבוד קל. צי המטוסים של טורקיש איירליינס מורכב ממטוסים חדישים כמו האיירבאס A321-200, בואינג דרימליינר, איירבאס A330, בואינג 737 ועוד.

פגסוס איירליינס

פגסוס איירליינס היא חברת לואו-קוסט טורקית שמפעילה טיסות בינלאומיות מטורקיה וגם טיסות פנים בטורקיה למגוון יעדים. בטיסות של פגסוס ניתן בדרך כלל לרכוש אוכל ושתייה, החל מחטיפים ועד לארוחות. הזמינות משתנה מיעד ליעד, וארוחות כדאי להזמין מראש. לרוב ניתן לבחור בין מספר סוגי כרטיסים לטיסות פגסוס, שמשתנים ביניהם בתנאי הכבודה, השינויים, אפשרות לבחירת המושב וכול'. פגסוס איירליינס מציעה גם שירות של סטרימינג, עם מגוון תוכן בו תוכלו לצפות במכשיר האישי (בתשלום נוסף או כלול בחלק מסוגי הכרטיסים המשודרגים). צי המטוסים החדיש של אייר פגסוס כולל בואינג 737,  איירבאס A320 ועוד.

סאן אקספרס

סאן אקספרס היא חברת תעופה טורקית-גרמנית, שמרכזה באנטליה, עם טיסות למגוון רחב של יעדים בטורקיה כמו גם יעדים בינלאומיים. השירותים הכלולים בטיסות סאן אקספרס משתנים בהתאם לסוג הכרטיס, עם אפשרות לרכישת כרטיסי לואו-קוסט סטנדרטים או כרטיסים משודרגים שכוללים לעיתים כיבוד קל או ארוחה, שמירת מושב, שמירת מושב מרווח ותנאי כבודת מטען משופרים. השירותים הכלולים משתנים בהתאם לאורך הטיסה בדרך כלל.

אנדאלוג'ט

אנדאלוג'ט היא חברת תעופה טורקית שמפעילה טיסות פנים, והיא חברת בת של טורקיש איירליינס. בטיסות פנים בטורקיה של אנדאלוג'ט השירות כולל הגשת מים לשתייה ללא עלות. בטיסות פנים, הכבודה הכלולה בכרטיס משתנה בהתאם לסוג הכרטיס.

טיסות פנים בטורקיה – יעדים מרכזיים

טיסות פנים מאיסטנבול

איסטנבול, העיר שנמצאת בין שתי יבשות, היא אחת הערים הפופולריות והמרכזיות ביותר בטורקיה. היא בית גם לנמל התעופה המרכזי ביותר במדינה ואחד מנמלי התעופה העמוסים ביותר באירופה. ניתן לטוס מאיסטנבול בטיסות ישירות, סדירות ובתדירות גבוהה למגוון יעדי פנים.

את איסטנבול משרתים שני נמלי תעופה, ולשניהם מגיעות טיסות יומיות מתל אביב, בתדירות גבוהה.

נמל התעופה הבינלאומי של איסטנבול (IST)

נמל התעופה של איסטנבול ממוקם במרחק של כחמישים דקות נסיעה ממרכז העיר. הוא מורכב כרגע מטרמינל אחד לטיסות פנים וטיסות בינלאומיות, ומשרת מגוון ענק של קווי תעופה. יש בו מגוון שירותים לנוסע: אינטרנט אלחוטי, עמדות אינטרנט, מלון שדה תעופה גדול, לאונג'ים, ספריה, עמדות הטענה, כספומטים, מרפאה,  לוקרים ועוד. משפחות עם ילדים שמטיילות דרך נמל התעופה של איסטנבול יוכלו ליהנות ממגוון שירותים: איזורי משחקים לילדים, עגלות לילדים בהתאם לזמינות, חנויות צעצועים, מגוון תפריטי ילדים במסעדות ועוד.

במתחם השדה יש מגוון גדול של מסעדות: מגוון מטבחים, מזון מהיר, בתי קפה ועוד. גם רשימת החנויות מגוונת, עם מגוון אופציות לשופינג: מותגי אופנה, שעונים, פרחים, מתנות ועוד.

נמל התעופה הבינלאומי איסטנבול סביהה גקצ'ן (SAW)

נמל התעופה סביהה גקצ'ן הוא השני העמוס ביותר במדינה אחרי IST, במרחק של כארבעים דקות נסיעה ממרכז העיר. הוא משרת מגוון טיסות בינלאומיות לצד טיסות פנים.

במתחם הנמל יש מספר שירותים לנוסעים: לאונג' ביזנס, אינטרנט אלחוטי, מלון שממוקם בטרמינל (אותו משרת שאטל), חדרי מנוחה בעלות לפי שעה, שירות VIP לליווי וסיוע במהלך תהליך ההמראה, ועוד. כמו כן, תוכלו ליהנות ממגוון מסעדות, בתי קפה, חנויות עם מזכרות ומתנות, חנויות אופנה, דיוטי פרי ועוד.

ניתן להגיע בטיסות פנים מאיסטנבול למגוון יעדים בטורקיה: אנטליה, דלמן, אנקרה, סמסון ועוד.

הנה כמה מקווי התעופה הפופולריים שממריאים מאיסטנבול ליעדי פנים בטורקיה:

טיסות מאיסטנבול לאנטליה ממריאות מדי יום, מהבוקר עד הלילה, ומופעלות על ידי פגסוס איירליינס וטורקיש איירליינס. זמן הטיסה מאיסטנבול לאנטליה הוא כשעה וחמש דקות, ומחירי הכרטיסים מתחילים מכ42$ לכיוון אחד.

טיסות מאיסטנבול לדאלאמן, אזור יפהפה בדרום מערב טורקיה עם כמה מהחופים המרהיבים ביותר בטורקיה, ממריאות מדי יום מהבוקר עד הערב, ומופעלות על ידי טורקיש איירליינס ופגסוס איירליינס. זמן הטיסה מאיסטנבול לדלמן הוא כשעה ועשר דקות, ומחירי הכרטיסים מתחילים מכ-39$ לכיוון אחד.

טיסות מאיסטנבול לאנקרה ממריאות מדי, מהבוקר עד הלילה, ומופעלות על ידי טורקיש איירליינס ופגסוס איירליינס. זמן הטיסה מאיסטנבול לאנקרה הוא כחמישים וחמש דקות, ומחירי הכרטיסים מתחילים מכ-28$ לכיוון אחד.

טיסות מאיסטנבול לקייסרי ממריאות מדי יום, משני שדות התעופה, מהבוקר עד הערב, ומופעלות על ידי פגסוס איירליינס וטורקיש איירליינס. זמן הטיסה מאיסטנבול לקיסרי הוא כשעה ורבע, ומחירי הטיסות מתחילים מכ-37$ לכיוון אחד. העיר קייסרי נמצאת במרחק נסיעה נוח מהיעד המפורסם קפדוקיה בו ניתן לצפות בבלונים פורחים.

טיסות מאיסטנבול לדניזלי ממריאות מדי יום, כפעמיים ביום משדה התעופה איסטנבול (IST) ומספר פעמים בשבוע משדה התעופה השני. זמן הטיסה מאיסטנבול לדניזלי הוא כשעה, ומחירי הכרטיסים מתחילים מכ-34$ לכיוון אחד. משדה התעופה של דניזלי ניתן להגיע בנסיעה קצרה לאתר התיירות המפורסם פמוקלה בו יש מעיינות חמים.

טיסות מאיסטנבול לבודרום ממריאות מדי יום מהבוקר עד הערב, משני שדות התעופה, ומופעלות על ידי טורקיש איירליינס ופגסוס איירליינס. זמן הטיסה מאיסטנבול לבודרום הוא כשעה וחמש דקות, ומחירי הטיסות בקו זה מתחילים מכ35$ לכיוון אחד.

טיסות פנים מאנטליה

אנטליה היא אחד משערי הכניסה הפופולריים ביותר לנחיתה בטורקיה, עיר נופש תיירותית בפני עצמה וגם נקודה ממנה ניתן להגיע בטיסות ישירות למגוון יעדי פנים בטורקיה.

שדה התעופה של אנטליה (AYT)

את אנטליה משרת שדה תעופה בינלאומי, והוא אחד מנמלי התעופה העמוסים ביותר בטורקיה. יש בו שני טרמינלים לטיסות בינלאומיות, וטרמינל לטיסות פנים. זמן הנסיעה משדה התעופה אנטליה למרכז העיר הוא כחצי שעה. יש בו מגוון שירותים לנוסעים: לאונג'ים, אינטרנט אלחוטי, חדרי משפחה ועוד.

כמו כן, במתחם הנמל יש איזור משחקים לילדים, מגוון מסעדות, מגוון בתי קפה, חנויות מזכרות, דיוטי פרי ועוד. טיסות פנים מאנטליה מגיעות למגוון יעדים בטורקיה: איסטנבול, איזמיר, טרבזון, נאנקרה, סמסון, אדנה ועוד.

אלו כמה מהיעדים אליהם ניתן לטוס מנמל התעופה אנטליה:

טיסות מאנטליה לאיסטנבול ממריאות מדי יום (אל שני נמלי התעופה באיסטנבול), מהבוקר עד הערב. מחירי הכרטיסים בקו זה מתחילים מכ42$ לכיוון. זמן הטיסה מאנטליה לאיסטנבול הוא כשעה וחמש דקות.

טיסות ישירות מאנטליה לאיזמיר, עיר נמל והעיר השלישית בגודלה בטורקיה, ממריאות מדי יום,  ומופעלות על ידי חברת סאן אקספרס. זמן הטיסה מאנטליה לאיזמיר הוא כשעה ועשר דקות.

טיסות ישירות מאנטליה לטרבזון ממריאות כחמש פעמים בשבוע, ומופעלות על ידי סאן אקספרס או פגסוס איירליינס. זמן הטיסה מאנטליה לטרבזון הוא כשעה וארבעים דקות, ומחירי הכרטיסים מתחילים מכ-27$ לכיוון.

טיסות ישירות מאנטליה לאנקרה ממריאות מספר פעמים ביום, ומופעלות על ידי טורקיש איירליינס ופגסוס איירליינס. זמן הטיסה מאנטליה לאנקרה הוא כשעה וחמש דקות, ומחירי הטיסות מתחילים מכ-38$.

טיסות פנים מאנקרה

בירת טורקיה, אנקרה, היא עיר מרתקת, מלאה בתרבות, קולינריה, מוזיאונים, אתרים היסטוריים, קניונים למסעות שופינג ועוד מגוון אטרקציות.

נמל התעופה אנקרה אסנבורה (ESB)

את אנקרה משרת נמל תעופה בינלאומי, נמל התעופה אנקרה אסנבורה (ESB), והוא ממוקם במרחק נסיעה של כחצי שעה-ארבעים דקות ממרכז העיר.

זהו אחד מנמלי התעופה הגדולים בטורקיה, והוא משרת מגוון יעדים בינלאומיים כמו גם יעדי פנים.

בנמל התעופה של אנקרה יש טרמינל לטיסות פנים וטרמינל לטיסות בינלאומיות, ומגוון שירותים לנוסע: בנקים, המרת מט"ח, מרפאה, לאונג'ים, אינטרנט אלחוטי, חדרי ישיבות, שמירת חפצים ועוד. בין מגוון המסעדות בנמל התעופה תוכלו למצוא רשתות מזון מהיר מוכרות, בתי קפה, מסעדה עם אוכל טורקי, ועוד. בנמל יש גם דיוטי פרי וחנות מזכרות ומתנות.

טיסות פנים מאנקרה מגיעות לרשימה ארוכה של יעדים בטורקיה: איסטנבול, אנטליה, איזמיר, טרבזון, דלאמן, בודרום, אדנה, סמסון, אלאזיג, מלטיה ועוד.

אלו כמה מקווי טיסות הפנים הפופולריים מאנקרה:

טיסות ישירות מאנקרה לאיסטנבול ממריאות מדי יום, מהבוקר עד הערב, ומופעלות על ידי טורקיש איירליינס ופגסוס איירליינס. זמן הטיסה מאנקרה לאיסטנבול הוא כחמישים וחמש דקות, ומחירי הכרטיסים מתחילים מכ-29$ לכיוון.

טיסות ישירות מאנקרה לאנטליה ממריאות מדי יום, מספר פעמים ביום. זמן הטיסה מאנקרה לאנטליה הוא כשעה וחמש דקות, ומחירי הכרטיסים מתחילים מ-40$ לכיוון.

טיסות ישירות מאנקרה לאיזמיר ממריאות מדי יום, מספר פעמים ביום. זמן הטיסה מאנקרה לאיזמיר הוא כשעה ורבע, ומחירי הטיסות מתחילים מכ-38$ לכיוון אחד.

טיסות ישירות מאנקרה לטרבזון ממריאות לפחות פעם ביום, עם זמן טיסה של כשעה ועשר דקות ומחירים שמתחילים מכ-54$ לכיוון אחד.

טיסות ישירות מאנקרה לדלמאן ממריאות כמעט כל יום, כשש-שבע פעמים בשבוע, עם זמן טיסה של כשעה ועשר דקות ומחירים שמתחילים מכ-48$.

טיסות לקפדוקיה

קפדוקיה היא אחד מהיעדים הקסומים ביותר בטורקיה, ובין האטרקציות המפורסמות ביותר באיזור קפדוקיה תוכלו כמובן למצוא את הכדורים הפורחים שמספקים נוף יפהפה ואייקוני, בין אם אתם רוצים לטוס בכדור פורח או בין אם בא לכם להצטלם בנקודת תצפית עם הכדורים הפורחים המקשטים את השמיים.

כדי להגיע בטיסה לכדורים הפורחים בקפדוקיה תוכלו לטוס אל אחד משני שדות תעופה המשרתים את האזור:

שדה התעופה קייסרי (ASR)

שדה התעופה קייסרי הוא נקודה מרכזית לטיולים בקפדוקיה. הוא משרת מגוון טיסות בינלאומיות כמו גם מספר קווי טיסות פנים בטורקיה. הוא ממוקם בעיר קייסרי, ומגיעות אליו טיסות יומיות מאיסטנבול ואנטליה, כמו גם מספר טיסות בשבוע מאיזמיר.

שדה התעופה נשביר קפדוקיה (NAV)

שדה התעופה נשביר קפדוקיה הוא גם נקודה מעולה לנחיתה בקפדוקיה, ומגיעות אליו טיסות יומיות מאיסטנבול.

טיסות לדליאן

דליאן היא עיירה יפהפייה ויעד מושלם לנופש בטורקיה. היא מלאה בחופים יפהפיים, נופים הרריים מרשימים, מסעדות ובתי קפה אל מול נוף הנהר, אתרים ארכיאולוגים ועוד.

נמל התעופה דלמאן (DLM)

נמל התעופה דלמאן הוא הקרוב ביותר לדליאן, במרחק נסיעה של כארבעים דקות. מלבד טיסות בינלאומיות למגוון יעדים, הוא משרת גם טיסות פנים למספר יעדים בטורקיה.

טיסות ישירות מאיסטנבול לדלמן ממריאות מספר פעמים ביום, עם זמן טיסה של כשעה ועשר דקות, ומחירי כרטיסים שמתחילים מכ-39$ לכיוון.

טיסות ישירות מאנקרה לדלמן ממריאות כשבע פעמים בשבוע, עם זמן טיסה של כשעה ועשר דקות ומחירים שמתחילים מכ-45$ לכיוון.

טיסות לבודרום

הגעה לבודרום בטיסה היא אפשרות נהדרת, עם נחיתה בשדה התעופה מילאס-בודרום (BJV), שנמצא במרחק של כ-40 דקות נסיעה מהעיר. הוא משרת בעיקר טיסות עונתיות, למגוון גדול של יעדים, וגם מספר טיסות סדירות ליעדי פנים בטורקיה.

טיסות ישירות מאיסטנבול לבודרום ממריאות מספר פעמים ביום, והמחירים מתחילים מכ-34$ לכיוון אחד. זמן הטיסה הוא כשעה וחמש דקות.

טיסות ישירות מאנקרה לבודרום ממריאות לפחות פעם ביום ולעיתים יותר, עם זמן טיסה של כשעה ורבע ומחירים שמתחילים מכ-37$ לכיוון.

טיסות ישירות מאדנה לבודרום ממריאות מספר פעמים בשבוע, עם זמן טיסה של כשעה ועשרים וחמש דקות, ומחירים שמתחילים מכ34$ לכיוון.

כמה זמן מראש צריך להיות בשדה התעופה לטיסת פנים בטורקיה?

הדעה הרווחת היא בדרך כלל להגיע לנמל התעופה לפחות שלוש שעות לפני ההמראה לטיסות בינלאומיות, ולפחות שעתיים לפני ההמראה לטיסות פנים. עם זאת, אנו היינו ממליצים להוסיף זמן ביטחון נוסף, למקרה של עומסי תנועה או תורים ארוכים. כדאי לוודא עם חברת התעופה לגבי הזמן המומלץ להגעה לשדה התעופה.

הוספת תגובה

ביטוח נסיעות לחו''ל
כרטיסי ספורט

עדכוני מבצעי נופש

הורדת אפליקציה
חופשה בישראל