רודוס כרטיסי טיסה

טיסות לרודוס – השוואת מחירים ומידע

טיסות לרודוס – המדריך המלא: מנוע חיפוש וטיפים מיוחדים לאיתור טיסות זולות לרודוס וגם – מידע למטייל על שדה התעופה של רודוס ואפשרויות תחבורה מנמל התעופה לעיר רודוס, ביקורת והשוואת תנאים בין חברות תעופה שונות המציעות כרטיסי טיסה לרודוס ומידע על חופשה ברודוס, אחד הפופולריים שבין איי יוון

הזמנת דילים לרודוס   |   הזמנת דילים ליוון   |   הזמנת טיולים מאורגנים ליוון

האי רודוס שנמצא במרחק טיסה של כשעה וחצי מתל אביב, הוא יעד פופולרי במיוחד לחופשה ביוון. האי מציע מגוון אטרקציות: החל ממגוון חופים יפהפיים, פעילויות ספורט ימי ואוכל יווני מעולה ועד לאוצרות ארכיאולוגיים ומוזיאונים מרתקים. בעונת התיירות, תוכלו למצוא טיסות ישירות לרודוס של מגוון חברות תעופה. הטיסות הן טיסות צ'ארטר עונתיות בעיקר. לאיתור טיסות לרודוס במועדים הנוחים לכם השתמשו במנוע החיפוש להשוואת מחירי טיסות לחו"ל שבדף זה

חופשה ברודוס – עוד באותו נושא:

השכרת רכב ברודוס יוון

מלונות מומלצים ברודוס עם ילדים

טיסות פנים ביוון – השוואת מחירים ומידע חשוב

רודוס – מוניות ושירותי הסעות לתיירים

סים ו-e-sim ליוון – מידע וטיפים על תקשורת במהלך החופשה

טיסות לרודוס לנמל התעופה הבינלאומי רודוס דיאגורס

נמל התעופה הבינלאומי של רודוס נמצא במרחק של כ16 ק"מ מהעיר רודוס, העיר הגדולה והחשובה באי. לרוב טיסות לרודוס המגיעות אל נמל תעופה זה הן עונתיות, מלבד מספר מצומצם של טיסות סדירות מערים מרכזיות ביוון.

נמל התעופה של רודוס מורכב מטרמינל נוסעים אחד. מחוץ לטרמינל תמצאו תחנת מוניות (מומלץ להזמין מונית לשדה התעופה מראש באמצעות הקישור) ותחנת אוטובוס ממנה יוצא קו אוטובוס שמגיע לעיר רודוס (כחצי שעה נסיעה, לפעמים יותר – תלוי בעומס התנועה) לאחר מספר עצירות בדרך. קו האוטובוס מגיע לתחנה בתדירות גבוהה במהלך השבוע (בערך כל חצי שעה), ובתדירות נמוכה יותר בסוף השבוע. בנמל התעופה תוכלו למצוא 5 סוכנויות שונות להשכרת רכב.

בין השירותים שניתן למצוא במתחם: כספומטים, בנק, עמדה להמרת מט"ח, לוקרים למזוודות ומרכז רפואי. מגוון החנויות והמסעדות בנמל הוא די מצומצם, ולא קיים שירות אינטרנט אלחוטי לנוסעים.

טיסות ישירות לרודוס

טיסות לרודוס בארקיע

ארקיע מציעה טיסות זולות לרודוס עם לוח זמנים שכולל מספר טיסות לרודוס מדי שבוע, כרגע עד אמצע אוקטובר. בחודשי יולי-אוגוסט תוכלו למצוא טיסות לרודוס בארקיע כמעט כל יום. חלק מהטיסות מתופעלות על ידי חברות צ'ארטר שונות עבור ארקיע. מחירי כרטיסי טיסה לרודוס בארקיע מתחילים מכ145$ לכרטיס הלוך-חזור.

רוב הכרטיסים לטיסות לרודוס בארקיע (למעט טיסות ארקיע אקספרס) כוללים כבודת מטען (מזוודה במשקל של עד 20 ק"ג), אך תמיד כדאי לבדוק את תנאי הכבודה בפרטי ההזמנה שלכם.

השירות בטיסות ארקיע בדרך כלל לא כולל הגשת כיבוד, ארוחה או שתייה, אך תוכלו לבדוק מה כולל השירות בטיסה בעזרת מוקד ההזמנות או סוכן הנסיעות. כמו כן, ארקיע לרוב מאפשרת הזמנת ארוחות מיוחדות בטיסות בינלאומיות (יש צורך בהזמנה מראש, לפחות 48 שעות לפני מועד הטיסה).

בדלפקי הבידוק, תוכלו לשדרג את המושב הסטנדרטי למושב מרווח יותר (מספר מושבים מוגבל). העמלה למושב מרווח יותר מתחילה מ35$ לכיוון. תינוקות עד גיל שנתיים בטיסות ארקיע לא מקבלים מושב נפרד. 

טיסות זולות לרודוס בישראייר

ישראייר מציעה טיסות זולות לרודוס בעונה. נכון לכתיבת כתבה זו, לוח הזמנים כולל מספר טיסות לרודוס בכל שבוע, עד אמצע אוקטובר. בשיא העונה, טיסות לרודוס ממריאות כמעט כל יום. מחירי כרטיסי טיסה לרודוס בישראייר מתחילים מכ99$ לכרטיס הלוך חזור.

כרטיס לטיסת ישראייר כולל בדרך כלל שליחת מזוודה לתא המטען (עד 23 ק"ג), אך כדאי תמיד לוודא את תנאי הכבודה המדויקים של ההזמנה שלכם.

השירות בטיסות הקצרות (עד שעתיים) לא כולל הגשת ארוחה או משקאות כלל. ישראייר לא מתחייבת לשמירת מקומות מראש, אך בדלפקי הבידוק תוכלו לשדרג את המושב הסטנדרטי למרווח יותר בתוספת תשלום (מספר מושבים מוגבל).

אם אתם טסים אל רודוס עם ילדים שימו לב שתינוק עד גיל שנתיים לא זכאי למושב נפרד, אך אם תרצו להשתמש במושב בטיחות עבורו תצטרכו לרכוש מושב נפרד בתעריף של כרטיס טיסה לילד.

טיסה לרודוס בסאן דור

סאן דור, חברת הבת של אל על, מתפעלת טיסות זולות לרודוס בתאריכים נבחרים בעונה. הכרטיסים לטיסות אלו נמכרים דרך סוכני נסיעות בארץ.

כיוון שהטיסות משווקות באמצעות סוכני נסיעות בלבד, כדאי לבדוק את התנאים המדויקים של ההזמנה דרך סוכן הנסיעות. בדרך כלל, השירות בטיסות לרודוס של סאן דור כולל הגשת שתייה קלה ושתייה חמה, אך לא כולל הגשת ארוחה. כמו כן, על מנת ליהנות ממערכת הבידור תאלצו לרכוש אוזניות.

כרטיס לטיסת סאן דור בדרך כלל כולל שליחת מזוודה (23 ק"ג) לתא המטען.

טיסות ישירות לרודוס בבלו בירד איירווייז

בלו בירד איירווייז היא חברת תעופה יוונית שמפעילה טיסות עונתיות למספר יעדים באירופה עבור חברות תיירות. בין היתר, החברה מתפעלת טיסות צ'ארטר עונתיות לרודוס בתאריכים נבחרים. את הכרטיסים ניתן לרכוש דרך סוכני נסיעות בארץ.

טיסות לרודוס
דירוג הגולשים 5 (2 הצבעות)
Sending

הוספת תגובה

ביטוח נסיעות לחו''ל
כרטיסי ספורט

עדכוני מבצעי נופש

הורדת אפליקציה
חופשה בישראל