מזג האוויר בקפלוניה ועונה מומלצת לחופשה

התשובה לשאלה מתי כדאי לטוס לקפלוניה יכולה להשתנות בין אדם לאדם. במדריך זה נבדוק מהם היתרונות והחסרונות של כל תקופה מכל הזוויות והבחינות – ממזג האוויר בקפלוניה בכל עונה ועד מצב הצפיפות ורמת המחירים, כדי לעזור לכם לבצע החלטה חכמה לגבי קביעת מועד החופשה.

  הזמנת דילים ליוון             |             הזמנת טיולים מאורגנים ליוון

קפלוניה הוא האי השישי בגודלו ביוון, ובין האיים המיוחדים והיפהפיים ביותר במדינה. הוא חלק מקבוצת האיים היוניים שנמצאים ממערב ליוון בים היוני. מזג האוויר בקפלוניה הוא ים תיכוני, ומאוד דומה למזג האוויר שלנו בארץ. בחירת עונה מומלצת לקפלוניה תלויה בכמה גורמים, החל ממזג האוויר ועד להגדרת העונה התיירותית בקפלוניה ורמות המחירים הנגזרות מכך.

חופשה בקפלוניה – עוד באותו נושא:

טיסות לקפלוניה – השוואת מחירים וטיפים חשובים

השכרת רכב בקפלוניה יוון – השוואת מחירים והמלצות

מלונות מומלצים בקפלוניה למשפחות עם ילדים

סים ו-e-sim ליוון – מידע וטיפים על תקשורת במהלך החופשה

האם יש עונה מומלצת לקפלוניה?

התייאשתם מהמידע המבלבל לגבי עונה מומלצת לקפלוניה? אז המדריך הבא הוא בשבילכם. על פי רוב, עונה מומלצת לקפלוניה היא הקיץ. בקיץ התיירות בשיאה, אך גם המחירים בשיאם, ולעיתים גם עומס החום.

אנחנו, באופן אישי, אוהבים לחפש דווקא את הקצוות המתונים יותר כמו יוני וספטמבר, ואפילו סוף מאי. חודשים אלו, יכולים להציע מזג אוויר מעט מתון יותר אם כי הפכפך לעיתים, כיאה לעונת מעבר. לרוב, מדובר במזג אוויר סביר וחמים, וגם טמפרטורת הים בדרך כלל נעימה. כן, לעיתים יש סיכוי קטן לגשם פה ושם, אך לא משהו שאמור להפריע לחופשה יותר מדי בדרך כלל. מאי ויוני נחשבים לעונה מומלצת לקפלוניה, מכיוון שבחודשים אלו, הסיכוי ליהנות מחופים מעט שקטים יותר ופחות צפופים הוא הרבה יותר גדול, לעומת יולי ואוגוסט. אין ספק שהשאלה "מתי כדאי לטוס לקפלוניה" דורשת הסבר מורחב לכל תקופה בנפרד, אותו תמצאו בהמשך המדריך.

מזג האוויר בקפלוניה בקיץ (יוני-אוגוסט)

חודשי יולי אוגוסט הם כמובן המבוקשים והעמוסים ביותר, ועונת הקיץ בהחלט נחשבת לעונה מומלצת לקפלוניה. זו התקופה החמה ביותר באי, עם טמפרטורות שמגיעות ללמעלה מ30 מעלות צלזיוס בשעות החמות של היום, ולילות נעימים. עונת הקיץ בקפלוניה היא יבשה למדי, והסיכוי לגשם קלוש. אוגוסט בקפלוניה מביא איתו את שיא החום ושיא התיירות, כך שאם יש לכם אופציה לבחור בין יולי לאוגוסט היינו ממליצים לבחור ביולי. אם יש לכם אופציה להגיע ביוני, זהו בהחלט חודש מומלץ לחופשה בקפלוניה, עם מזג אוויר הרבה יותר נעים ומתון. יוני נחשב למעט פחות תיירותי לעומת יולי ואוגוסט, יתרון גם מבחינת שקט ורוגע וגם מבחינת מחירים.

טמפרטורות המים בקפלוניה מושלמת ביולי ובאוגוסט, ונעה בין כ-25 לכ-28 מעלות צלזיוס. ביוני היא מעט יותר נמוכה אך עדיין מאוד נוחה לשחייה, ונעה בין כ-22 לכ-23 מעלות צלזיוס.

מזג האוויר בקפלוניה בסתיו (ספטמבר-נובמבר)

מזג האוויר בסתיו בקפלוניה מתחיל להתקרר בהדרגה לאורך העונה. מטיילים רבים יעידו שספטמבר הוא החודש הכי טוב לטוס לקפלוניה, עם מזג אוויר מושלם, ואי הרבה יותר רגוע ושקט לעומת יולי ואוגוסט. גם תחילת אוקטובר זה זמן טוב בדרך כלל. לקראת סוף אוקטובר עונת התיירות מגיעה לסיומה, עסקים תיירותיים מתחילים להיסגר עד לעונת התיירות הבאה, קשה יותר למצוא טיסות ישירות לאי, וגם הטמפרטורות מתחילות להתקרר באופן משמעותי יותר. עדיין ישנם מטיילים שבוחרים להגיע לקפלוניה באוקטובר, וליהנות ממזג האוויר הנעים ומהאי השקט מאוד. בנובמבר העונה התיירותית כבר מאחורינו, והאי מאוד שקט ורגוע. רוב העסקים הפתוחים נמצאים בעיר הבירה, והאי ממש הופך ליעד של מקומיים. מספר השבועות הראשונים של הסתיו נחשבים לזמן מומלץ לחופשה בקפלוניה.

מזג האוויר בקפלוניה בחורף (דצמבר-פברואר)

מזג האוויר בחורף בקפלוניה קר מאוד, גשום, והאי אפילו נהנה מכמויות מכובדות של שלג! למרות שאין הרבה תיירים בתקופה זו באי, חופשה בקפלוניה בחורף יכולה בהחלט להיות חוויה מיוחדת. זו לא תהיה חופשת חוף, אבל תוכלו לגלות את רחבי האי ברוגע, לעשות הליכות בחיק הטבע, ובעיקר ליהנות מחוויה אותנטית אמיתית, מכיוון שרוב התיירים אם לא כולם – כבר עזבו. המחירים בתקופה זו הם מן הסתם הכי זולים שתוכלו למצוא, אך כדאי לדעת שבתי עסק רבים סוגרים בתקופה הזו, עד עונת התיירות הבאה. בתי העסק שכן נשארים פתוחים נמצאים בדרך כלל בעיר הבירה.

מזג האוויר בקפלוניה באביב (מרץ-מאי)

הטמפרטורות מתחילות במגמת עלייה בחודש מרץ בקפלוניה, ומזג האוויר בקפלוניה באביב כבר הרבה יותר מתון. עונת התיירות מתחילה רק במאי, ועל פי רוב הדעות, התקופה של מרץ ותחילת אפריל עלולה להיות מוקדמת מדי עבור חופשת חוף. ייתכן שעד סוף אפריל, רוב המקומות עדיין יהיו סגורים, למעט בעיר הבירה ארגוסטולי.

מזג האוויר במאי בקפלוניה בדרך כלל מתון ונעים, ואף ידידותי לחופשת קיץ, אבל חשוב לזכור שכמו בכל עונת מעבר, גם מזג האוויר במאי עלול להיות בלתי צפוי ובהחלט עלול לרדת גשם לעיתים. קשה לצפות את מזג האוויר במדויק, ובכל שנה חודש מאי נראה אחרת. עם זאת, השבועות האחרונים של עונת האביב נחשבים לזמן מומלץ לחופשה בקפלוניה.

אירועים ופסטיבלים בקפלוניה

למרות שלא מדובר באי הכי גדול ומרכזי ביוון, גם בקפלוניה יש סצינת תרבות פורחת ואפילו פסטיבלים שנתיים שאפשר לשלב בחופשה, ולהוסיף לה חוויות אותנטיות ותרבותיות בלתי נשכחות. שימו לב שתאריכי הפסטיבלים והאירועים עלולים להשתנות משנה לשנה.

פסטיבל היין רובולה בקפלוניה

פסטיבל רובולה הוא בין האירועים התרבותיים האהובים ביותר בקפלוניה. הוא מתקיים מדי שנה באוגוסט למשך יומיים, וחוגג את תרבות היין, אך כולל גם ריקודים מסורתיים, מוזיקה ושלל חגיגות.

פסטיבל המוזיקה הבינלאומי בארגוסטולי

מדי שנה בסוף אוגוסט, מתקיים פסטיבל מוזיקה בינלאומי בארגוסטולי שבקפלוניה, עם אמנים מוזיקליים מרחבי העולם שמופיעים ברחבי העיר.

הקרנבל בקפלוניה

הקרנבל בקפלוניה הוא בין האהובים ביותר ביוון. הוא כולל מגוון חגיגות, ריקודים מסורתיים, תהלוכות ועוד. הקרנבל מתקיים במספר ערים ברחבי האי, ובמיוחד בערים מרכזיות, בהן תוכלו להנות מחגיגות מרהיבות של מוזיקה ותרבות. הקרנבל מתקיים בפברואר בדרך כלל, עם תאריכים משתנים מדי שנה.

מזג האוויר בקפלוניה לפי חודש

כדי שתוכלו לדייק את התכנונים ולבצע את ההחלטה הטובה ביותר לגבי תאריכי החופשה בקפלוניה, סיכמנו עבורכם את מזג האוויר בקפלוניה לפי חודש, כך שתוכלו למצוא תשובה מדויקת יותר לשאלה "מתי כדאי לטוס לקפלוניה".

שימו לב שמזג האוויר מאוד דינמי ויכול להפתיע, וההשערות המצוינות כאן מבוססות על שנים קודמות. לא ניתן לחזות במדויק את מזג האוויר בקפלוניה, אך אפשר לשער. כמו כן, חלקים שונים באי עלולים לקבל מזג אוויר שונה. תחזית מדויקת יותר ניתן לבדוק מספר ימים ספורים לפני התאריך הרלוונטי בתחזיות מקומיות.

מזג האוויר בקפלוניה בינואר

מזג האוויר בינואר בקפלוניה קר מאוד. הטמפרטורות נעות בממוצע בין כ-6 לכ-12 מעלות צלזיוס. ניתן לצפות לכמות מכובדת של גשם, עם כעשרה ימי גשם במהלך החודש. במהלך חודשי החורף, יש סיכוי לשלג בקפלוניה.

מזג האוויר בקפלוניה בפברואר

מזג האוויר בפברואר בקפלוניה ממשיך להיות קר מאוד בדומה לינואר, עם טמפרטורות שנעות בממוצע בין כ-6 לכ-12 מעלות צלזיוס. גם פברואר הוא חודש גשום יחסית, עם סיכוי גבוה לגשם בכעשרה ימים במהלך החודש.

מזג האוויר בקפלוניה במרץ

הטמפרטורות עולות מעט, אך מזג האוויר במרץ בקפלוניה עדיין די קר. הטמפרטורות הממוצעות נעות בין כ-8 לכ-14 מעלות צלזיוס, וניתן לצפות לכשבעה ימי גשם במהלך החודש.

מזג האוויר בקפלוניה באפריל

מזג האוויר באפריל בקפלוניה כבר הרבה יותר מתון, אך עדיין קריר. הטמפרטורות נעות בין כ-10 מעלות צלזיוס (בלילה בדרך כלל) לכ-20 מעלות צלזיוס (בצהריים בדרך כלל). לקראת סוף חודש אפריל בקפלוניה ניתן ליהנות משעות צהריים חמימות לעיתים. ניתן לצפות למספר ימי גשם במהלך החודש.

מזג האוויר בקפלוניה במאי (חודש מומלץ לחופשה בקפלוניה)

מזג האוויר במאי בקפלוניה מעולה לחופשות, עדיין לא חם מאוד אך נעים, עם טמפרטורות שנעות בין כ-12 מעלות צלזיוס בשעות הקרות לבין כ-23 מעלות צלזיוס בשעות החמות. הלילות קרירים והימים נעימים בדרך כלל. זו עדיין עונת מעבר כך שמזג האוויר עלול להפתיע, וניתן לצפות למעט ימי גשם.

מזג האוויר בקפלוניה ביוני (חודש מומלץ לחופשה בקפלוניה)

הקיץ בפתח ומזג האוויר בקפלוניה ביוני נהדר לחופשת חוף. הטמפרטורות ביוני במהלך היום מגיעות עד לכ-25 מעלות צלזיוס ואפילו יותר, ובלילה צונחות עד לכ-17 מעלות צלזיוס, כך שכדאי להביא קצת ביגוד חם ללילה.

מזג האוויר בקפלוניה ביולי (חודש מומלץ לחופשה בקפלוניה)

מזג האוויר בקפלוניה ביולי מדהים לחופשת חוף, עם טמפרטורות שמגיעות עד לכ-33,34 ואפילו 37 מעלות צלזיוס לעיתים, בשעות הצהריים החמות. לקראת הלילה הטמפרטורות מתונות מעט יותר, ונעות באזור 24 מעלות צלזיוס בדרך כלל.

מזג האוויר בקפלוניה באוגוסט (חודש מומלץ לחופשה בקפלוניה)

אוגוסט הוא החודש החם ביותר בשנה באי. מזג האוויר בקפלוניה באוגוסט בדרך כלל נע מעל ל30 מעלות צלזיוס בשעות הצהריים החמות, והטמפרטורות יכולות להגיע גם עד לכ-37 מעלות צלזיוס לעיתים. הטמפרטורות הנמוכות נעות באזור 22 מעלות צלזיוס.

מזג האוויר בקפלוניה בספטמבר (חודש מומלץ לחופשה בקפלוניה)

מזג האוויר בספטמבר בקפלוניה עדיין חם ונהדר לחופשת חוף, עם טמפרטורות שנעות באזור 30 מעלות צלזיוס בשעות החמות ובאזור 20 מעלות צלזיוס בשעות הערב-לילה. יש סיכוי למעט גשם במהלך החודש.

מזג האוויר בקפלוניה באוקטובר

מזג האוויר באוקטובר בקפלוניה מתחיל להתקרר, עם טמפרטורות שנעות בין כ-25 לכ-15 מעלות צלזיוס. הימים נעימים ומתונים, ולעיתים מעט קרירים, והלילות קרים. הסיכוי לגשם עולה וניתן לצפות לכשבעה ימי גשם במהלך החודש.

מזג האוויר בקפלוניה בנובמבר

מזג האוויר בנובמבר בקפלוניה נע בין קריר לקר, והטמפרטורות נעות בין כ-12 לכ-20 מעלות צלזיוס. מזג האוויר די הפכפך ומפתיע, כיאה לעונת מעבר. ניתן לצפות לכמה ימים גשומים במהלך החודש, בערך עשרה.

מזג האוויר בקפלוניה בדצמבר

החורף בפתח, ומזג האוויר בקפלוניה בדצמבר מתקרר אפילו יותר וכמויות הגשם עולות. הטמפרטורות נעות בין כ-10 לכ-18 מעלות צלזיוס, ויורדות לעיתים גם אל מתחת ל-10 מעלות צלזיוס.

Kefalonia WEATHER

הוספת תגובה

ביטוח נסיעות לחו''ל
כרטיסי ספורט

עדכוני מבצעי נופש

הורדת אפליקציה
חופשה בישראל