כרטיסים לליגת הכדורגל הטורקית

כרטיסים לליגת הכדורגל הטורקית – מדריך

אם אתם מתכננים חופשה בטורקיה זוהי הזדמנות מעולה לראות משחקי כדורגל בטורקיה בליגה הטורקית הבכירה – מהמגרש. בכתבה זו תקבלו את כל המידע הדרוש לפני הזמנת כרטיסים לליגה הטורקית בכדורגל, כולל אפשרות מומלצת להזמנת כרטיסים לכדורגל בטורקיה באתר מאובטח בעברית עם שירות לקוחות ישראלי

        דילים ליעדים בטורקיה  |  דילים לאיסטנבול  |  טיולים מאורגנים בטורקיה

היחסים בין ישראל לטורקיה ידעו ועדיין יודעים עליות ומורדות. מאז כוננו לראשונה היחסים הדיפלומטיים בין המדינות הייתה טורקיה אחד מיעדי התיירות המועדפים על המטייל הישראלי. זה לא מפתיע כלל וכלל. יש בה הכול מכל כל – אתרי נופש נפלאים, בתי מלון מעולים למשפחות ובכלל, נופים נפלאים, אוכל נהדר, אווירה ים תיכונית מרגיעה וביתית וכמובן, מחיר זול מאוד ביחס לתמורה. בשנים האחרונות היו לא מעט תקופות משבר בין טורקיה לישראל וישראלים נמנעו מביקורים במדינה הגדולה הזאת. עם זאת, בשנה האחרונה היחסים חזרו פחות או יתר למסלולם התקין וחופשה משפחתית בטורקיה עם ילדים שוב חזרה להיות הדבר החם באביב ובקיץ.

אם אתם נוסעים לחופשה בטורקיה, כדאי מאוד לשלב בה את מה שישראלים אוהבים מאוד גם כך – כדורגל. צפייה חיה במשחק כדורגל בליגה הטורקית היא חוויה נפלאה שמעבר להנאה הספורטיבית. זו חוויה תרבותית ומשפחתית מהנה שמותירה את זכרונה לשנים. עבור הטורקים, משחקי הליגה הטורקית הם הדרך הטובה ביותר להירגע וליהנות. גם התיירים המבלים חופשה בתורכיה מוזמנים בהחלט להשתתף בחוויית ליגת הכדורגל הטורקית. הליגה הטורקית היא ליגה איכותית ובה לא מעט קבוצות ברמה גבוהה, בהשוואה כמובן לקבוצות בליגה הישראלית. משחק כדורגל בטורקיה הוא חוויה נפלאה בין אם אתם חובבי כדורגל ובין אם אתם לא חובבי כדורגל.

להזמנת כרטיסים לכדורגל בטורקיה באתר מאובטח בעברית עם שירות לקוחות ישראלי

חופשה בטורקיה – עוד בעניין זה:

טורקיה עם ילדים – המדריך לחופשה משפחתית

טיסות לטורקיה – השוואת מחירים ומידע חיוני

השכרת רכב בטורקיה – השוואת מחירים ועצות חיוניות

eSIM וסים לטורקיה – מידע שימושי וטיפים לתקשורת יעילה

הזמנת לירה טורקית (TRY) לשדה התעופה בן גוריון

תחבורה בטורקיה – מדריך למטייל

אם אתם עומדים לרכוש כרטיסים לליגה הטורקית בכדורגל, מוטב כי תקראו את המדריך הזה. במדריך תמצאו את המידע המדויק כיצד תוכלו לבצע רכישה בצורה בטוחה של כרטיסים לליגת הכדורגל התורכית וכמובן מידע על הקבוצות המשחקות בליגת הכדורגל התורכית הראשונה.

רכישת כרטיסים למשחקי כדורגל בליגה הטורקית

רכישת כרטיסים למשחקי כדורגל בטורקיה באתר אינטרנט שאינכם מכירים ובוטחים בו היא פעולה שיש להיזהר מפניה. לא תמיד תצליחו להבין כיצד בדיוק מתבצעת הרכישה, ואולי אפילו לא תדעו עד כמה האתר שממנו אתם רוכשים הוא אמין. אל תקנו גם כרטיסים לליגת הכדורגל בטורקיה ממקור מפוקפק ובלתי ידוע (כמו ספסרים בכניסה לאצטדיון) משום שעלולים שלא לכבד אותם בכניסה לאצטדיון. אנו לא ממליצים לרכוש כרטיסים למשחקי כדורגל בטורקיה באתרי מסחר כמו ebay משום שהסיכון לקבל כרטיס מזויף גבוה. אפשר להזמין בקלות כרטיסים לליגה התורכית ברכישה אונליין מסודרת בעברית עם שירות לקוחות ותמיכה בהקלקה על הקישור.

חשוב מאוד שתבצעו את הרכישה בזהירות על מנת שתרכשו את הכרטיסים הרצויים לליגת הכדורגל בתורכיה וכמובן במחיר שמתאים לכם ובהחלט עדיף למצוא אתר בטוח שמוכר כרטיסים לליגת הכדורגל הטורקית בשפה העברית, ללא צורך בתרגום או הסברים בשפות זרות. כל מה שאתם צריכים לעשות הוא ללחוץ על הקישור שמופיע מתחת לחלק זה ותופנו לאתר בעברית שבו תוכלו לבצע את רכישת הכרטיסים לליגה הטורקית. זהו אתר אמין שיספק לכם הדרכה בעברית לכל אורך תהליך הרכישה כך שתוכלו לדעת בדיוק אילו כרטיס אתם רוכשים, לאיזה משחק, באיזה אצטדיון ובאילו יום ושעה. כמו-כן, המחירים באתר הם מהמחירים המשתלמים ביותר, כך שתוכלו להיות רגועים שאתם עושים את הבחירה הנכונה.

לקניית כרטיסים לליגה הטורקית באתר ישראלי מאובטח עם שירות לקוחות בעברית

לא משנה מהיכן תרכשו בסופו של דבר את הכרטיסים עבור המשחק בליגה התורכית, מומלץ בכל מקרה לעשות זאת לאחר בדיקה מעמיקה של כל האפשרויות העומדות לרשותכם. כך תוכלו לדעת שאתם עושים את ההחלטה הנכונה ביותר עבורכם ועבור בני המשפחה או החברים שבאים אתכם לראות את משחק הכדורגל בליגה הטורקית.

ליגת העל הטורקית – הסופר ליג הטורקי

ליגת העל הטורקית בכדורגל הוקמה בשנת 1959, והיא מנוהלת על ידי ההתאחדות לכדורגל הטורקית. המשחקים בליגת הכדורגל הטורקית משוחקים באופן כמעט רציף בין החודשים אוגוסט למאי, כך שחשוב לתאם את מועד ההגעה שלכם לחופשה בתורכיה לזמנים אלה. בליגת הכדורגל הטורקית מתקיימים בסך-הכל כ-34 מחזורים במהלך העונה, כאשר כל קבוצה משחקת נגד כל שאר הקבוצות בליגה בשיטת בית וחוץ.

שתי הקבוצות שמסיימות בכל עונה במקום הראשון ובמקום השני מעפילות לליגת האלופות. כאשר הקבוצה שסיימה במקום הראשון בליגת הכדורגל הטורקית מעפילה היישר אל שלב הבתים של המפעל. הקבוצה שסיימה במקום השני בליגה הטורקית נכנסת לשלב המוקדמות השני במפעל. הקבוצה שמסיימת במקום השלישי, ביחד עם הקבוצה שזוכה בגביע מעפילות לליגה האירופית, שהוא המפעל השני בחשיבותו ביבשת.

ישנן לא מעט קבוצות מוכרות בליגת הכדורגל הטורקית הבכירה. שלושת המועדונים הבכירים והמוכרים ביותר, ששולטים בדרך-כלל ביד רמה בליגה התורכית הם גלאטסראי, שהיא גם הקבוצה המעוטרת ביותר בליגת הכדורגל בטורקיה, פנרבחצ'ה ובשיקטאש. על מנת שתוכלו לדעת בדיוק לאיזה משחק בליגת הכדורגל הטורקית אתם רוצים לרכוש כרטיס, רצוי שתכירו ולו בתמציתיות את כל הקבוצות בליגה. על מנת להקל עליכם, החלטנו לעשות לכם רשימה של כל קבוצות הליגה הטורקית עם סקירה קצרה על כל אחת מהן, כך שתוכלו לבחור בצורה נכונה את המשחק המושלם ביותר עבורכם בעת היותכם בטיול בטורקיה.

קבוצות כדורגל בטורקיה – הרשימה המלאה

גלאטסראיי היא קבוצת כדורגל טורקית בכירה שמגיעה מהעיר הגדולה איסטנבול. הקבוצה היא אחת הקבוצות הוותיקות ביותר בליגת הכדורגל הטורקית והוקמה בשנת 1905. יש כאלה שיגידו שזוהי הקבוצה הטובה ביותר בליגת הכדורגל הטורקית נכון להיום, אך מובן שיריביי הקבוצה יתנגדו לקביעה זו בנחרצות. בכל מקרה מדובר במועדון המעוטר ביותר בליגת הכדורגל התורכית – נתון רשמי שאי אפשר לקחת ממנה. מכיוון שהקבוצה מגיעה מהעיר הגדולה בתורכיה, היא מביאה אתה לכל משחק עשרות אלפי אוהדים משולהבים.

נכון להיום גלאטסראיי מחזיקה בשיא הזכיות בליגת הכדורגל הטורקית הבכירה עם לא פחות מ-22 זכיות באליפות וגם בשיא הזכיות בגביע הטורקי – עם לא פחות מ-18 הנפות. עוד הישג שיא בהיסטוריה של הקבוצה הוא הזכייה בגביע אופ"א בשנת 2000.

האצטדיון הביתי של גלאטסראיי הוא אצטדיון טורק טלקום. זהו אצטדיון חדש יחסית שהוקם בשנת 2011, כך שהוא מספק חוויית ציפייה נהדרת. באצטדיון יש 52,652 מקומות ישיבה, וברוב המשחקים של גלאטסראיי במסגרת ליגת הכדורגל הטורקית הסדירה, האצטדיון נמצא בתפוסה מלאה, כך שאם אתם רוצים ללכת למשחק כדורגל בליגה הטורקית שהוא בעל פוטנציאל להיות המהנה והחוויתי ביותר – זוהי אחת מהאופציות הטובות ביותר שעומדות לרשותכם לרכישת כרטיסים לליגה הטורקית באמצעות הקישור שלמעלה.

פנרבחצ'ה מגיעה גם היא מהעיר הגדולה איסטנבול, והצבעים שמזוהים עם המועדון הם צהוב וכחול כהה. פנרבחצ'ה היא אחת משלוש הקבוצות הבכירות בליגת הכדורגל הטורקית הבכירה, כך שכמעט כל משחקיה הביתיים נערכים באצטדיון מלא. הקבוצה מעולם לא ירדה לליגת המשנה, ואוהדי הקבוצה מתגאים בכך תמיד. הקבוצה הוקמה בשנת 1907, שנתיים לאחר שנת ההקמה של גלאטסראיי, כך שגם היא מהמועדונים הוותיקים ביותר בליגת הכדורגל הטורקית. יש לה לא מעט נקודות זכות והישגים ספורטיביים לאורך ההיסטוריה שאוהדיה מתגאים בהם.

מבחינת כמות הזכיות בתארים, פנרבחצ'ה הצליחה לזכות 19 פעמים באליפות הליגה הטורקית – מקום שני בהיסטוריה, אחרי גלאטסראיי. נוסף על כך, היא הצליחה להוסיף גם 6 זכיות בגביע המקומי. לפנרבחצ'ה אין הישגים מרשימים באירופה, וזה בהחלט דבר שמאוד חסר לאוהדיה.

האצטדיון הביתי של פנרבחצ'ה הוא אצטדיון שיקרי סראג'ולו שנמצא בעיר איסטנבול. באצטדיון 53,586 מקומות ישיבה. זהו אחד האצטדיונים הוותיקים ביותר בליגת הכדורגל הטורקית – הוא הוקם עם הקמת הקבוצה, בשנת 1907, וכמובן שעבר לא מעט שיפוצים לאורך ההיסטוריה. אחד מהישגי השיא של האצטדיון הוא אירוח משחק הגמר של גביע אופ"א שהתקיים בשנת 2009 בין שחטאר דונצק לורדר ברמן. משחק של פנרבחצ'ה הוא ללא ספק אופציה מעולה בעת רכישת כרטיסים לכדורגל בטורקיה.

בשיקטאש היא קבוצת כדורגל שמגיעה גם היא מעיר הבירה איסטנבול. הקבוצה הוקמה בשנת 1903, והיא מעולם לא ירדה לליגה השנייה. בשיקטאש זכתה ב-15 אליפויות ליגה והוסיפה עוד 9 גביעים מקומיים, והיא במקום השלישי מבחינת צבירת התארים בהיסטוריה של ליגת הכדורגל הטורקית.

האצטדיון הביתי של הקבוצה הוא אצטדיון הוודאפון פארק. מדובר באחד מהאצטדיונים החדשים ביותר בטורקיה. הוא הוקם בשנת 2016 בעלות של 110 מיליון יורו. האצטדיון מכיל בסך הכול כ-41,903 מקומות ישיבה ומספק חוויה אדירה לכל אוהד שמגיע אליו, בין השאר גם בזכות האוהדים הססגוניים של בשיקטאש שמקפידים ללוות את הקבוצה בכל משחקיה בליגת הכדורגל בטורקיה. זוהי עוד אופציה מעולה לכל אותם תיירים שנמצאים בין כה בחופשה באיסטנבול עם הילדים או עם חברים ומחפשים כרטיסים למשחקי כדורגל בטורקיה.

קבוצות נוספות בליגת הכדורגל הטורקית

טרבזונספור היא קבוצת כדורגל טורקית שמגיעה מעיר טרבזון שבטורקיה. הקבוצה הוקמה בשנת 1967, ועד כה זכתה ב-6 אליפויות הליגה הטורקית הבכירה וב-8 גביעים מקומיים. האצטדיון הביתי של הקבוצה הוא אצטדיון שנול גינש שמכיל כ-41,513 מקומות ישיבה.

בורסאספור היא קבוצת כדורגל טורקית שמגיעה מהעיר בורסה שבטורקיה. תאריך הייסוד של הקבוצה הוא ה-1 ביוני 1963. הקבוצה זכתה פעם אחת באליפות הליגה הטורקית ועוד פעם אחת בגביע המקומי. אצטדיונה הביתי של הקבוצה הוא אצטדיון תמסה ארנה שמכיל כ-43,877 מקומות ישיבה.

סיבאספור היא קבוצת כדורגל טורקית אשר ממוקמת בעיר סיבאס שבטורקיה. המועדון נוסד בשנת 1967, והעפיל לראשונה לליגת הכדורגל הטורקית הבכירה בשנת 2005. אצטדיונה הביתי של הקבוצה הוא אצטדיון ה-4 ביולי שמכיל בסך הכל 27,532 מקומות ישיבה.

איסטנבול בשאקשהיר היא קבוצת כדורגל טורקית שמגיעה ממחוז בשאקשהיר, פרבר של איסטנבול. הקבוצה הוקמה בשנת 1990, ונכון להיום טרם זכתה בתואר מקומי. אצטדיונה הביתי של הקבוצה הוא אצטדיון פתיח טרים שמכיל 17,156 מקומות ישיבה.

אלניאספור היא קבוצת כדורגל מהליגה הטורקית שמגיעה מהעיר אלניה שבטורקיה. המועדון הוקם בשנת 1948, והצבעים שמזוהים אתו הם כתום וירוק. אצטדיונה הביתי של הקבוצה הוא אצטדיון אובה אלניה שממוקם בעיר עצמה. האצטדיון מכיל כ-15,000 מקומות ישיבה בסך הכל.

גוזטפה היא קבוצת כדורגל טורקית שממוקמת בעיר איזמיר שבטורקיה. המועדון הוא מועדון וותיק בליגת הכדורגל הטורקית, והוא הוקם בשנת 1925 – אך עד כה לא זכה באף תואר משמעותי בזירה המקומית. אצטדיונה הביתי של הקבוצה הוא אצטדיון דואנלאר שמכיל 12,500 מקומות ישיבה.

מלאטיספור היא קבוצת כדורגל טורקית שמגיעה מלטיה שבטורקיה. המועדון הוקם בשנת 1986, ונכון להיום לא זכה באליפות הליגה הטורקית או בגביע המקומי. הקבוצה משחקת באצטדיון המקומי של העיר שנקרא אצטדיון מלטיה.

גאזישהיר גזיאנטפ היא קבוצת כדורגל טורקית שמגיעה מעיר גזיאנטפ שבטורקיה. הקבוצה לא זכתה באליפות הליגה התורכית או בגביע, ונחשבת לקבוצת אמצע טבלה קלאסית בליגה הטורקית. האצטדיון הביתי של הקבוצה הוא האצטדיון החדש בגזיאנטפ שבו תוכלו למצוא 33,502 מקומות ישיבה.

ריזספור היא קבוצת כדורגל טורקית שמגיעה מעיר ריזה שנמצאת במזרח טורקיה. המועדון נוסד בשנת 1953, אך הפך למועדון מקצועני רק בשנת 1968. האצטדיון הביתי של הקבוצה הוא אצטדיון ריזה אתאתורכ שממוקם בעיר ריזה. האצטדיון מכיל 15,583 מקומות ישיבה.

הוספת תגובה

ביטוח נסיעות לחו''ל
כרטיסי ספורט

עדכוני מבצעי נופש

הורדת אפליקציה
חופשה בישראל