כרטיסים לליגת האלופות אירופה

המדריך המלא לרכישת כרטיסים לליגת האלופות

מעוניינים לראות משחקים בליגת האלופות מהיציע במגרשים של קבוצות הכודרגל הטובות באירופה? בכתבה זו תמצאו את כל המידע הדרוש – החל מאפשרות הזמנת כרטיסים לליגת האלופות באתר מאובטח בעברית עם שירות לקוחות ישראלי אמין, דרך הסברים ומידע על ליגת האלופות, ועד לטיפים חשובים למטייל על הזמנת טיסות ועוד

ליגת האלופות של הכדורגל האירופאי נוסדה בשנת 1992, ועד שנה זו הטורניר היה ידוע בשם גביע אלופות אירופה למועדונים, או בקיצור גביע אירופה אשר התקיים משנת 1955. את הרעיון לטורניר כדורגל בו לוקחות חלק הקבוצות הטובות ביותר ביבשת, טורניר חוצה מדינות וליגות מקומיות, נרקם על ידי ראשי עיתון הספורט הצרפתי L'Équipe, ואומץ על ידי אופ"א כאשר המשחק הראשון במסגרת הטורניר שוחק בין ספורטינג ליסבון ופרטיזן בלגרד.

ליגת האלופות היא מפעל היוקרתי והחשוב ביותר לקבוצות כדורגל באירופה, והיא נחשבת בעיני רבים לליגת הכדורגל הטובה בעולם. בטורניר לקוחות חלק 32 קבוצות הכדורגל הטובות ביותר של אירופה כש- 18 מתוכן הן אלופות הליגה המקומית שלהן, ו- יתר 14 הקבוצות שסיימו את העונה הסדירה בליגה שלהן במקומות עליונים, מקומות המאפשרים העפלה לליגת האלופות על פי דירוג אופ"א.

לרכישת כרטיסים לליגת האלופות 

שלב הבתים של ליגת האלופות משוחק במתכונת של משחק בית ומשחק חוץ, בשלב זה אין משמעות לניצחון או הפסד, והקבוצה שלזכותה יש יותר שערים לאחר שני המפגשים עולה לשלב שמינית הגמר בו מתמודדות הקבוצות שזכו במקום הראשון בבית עם הקבוצות שזכו במקום השני. משחק הגמר של ליגת האלופות הוא משחק יחיד, שזוכה לתשומת לבם של מיליארדים ברחבי העולם, ומיקומו נקבע מראש. הקבוצה המנצחת בו זוכה בליגת האלופות.

הקבוצה המעוטרת ביותר בליגת האלופות היא ריאל מדריד עם 13 זכיות, 7 מתוכן בפורמט החדש מ-1992. לא רק שריאל מדריד היא שיאנית הזכיות, היא הקבוצה היחידה שזכתה ברצף זכיות כפול, אחד בין 1956-1960, והשני מ-2014 ועד ל-2018. האלופה הנוכחית היא ליברפול ולה 6 זכיות בטורניר.

כדורגל באירופה – קריאה מומלצת למטייל

הזמנת כרטיסים לכדורגל באירופה באתר מאובטח בעברית

הזמנת טיסות והשוואת מחירים של כרטיסי טיסה

השכרת רכב באירופה – השוואת מחירים והזמנה אונליין

ביטוח נסיעות לחו"ל – השוואת מחירים והזמנה באינטרנט

כרטיסים לליגת האלופות

ישנם הרבה משתנים הקובעים את מחיר הכרטיס לליגת האלופות כאשר מדובר באחד ממשחקי ליגת הכדורגל הטובה ביותר בעולם. כרטיס למשחק בשלבי המוקדמות השונים במיקום פחות אטרקטיבי באצטדיון, יהיה זול משמעותית מכרטיס לגמר ליגת האלופות במושבים הקרובים לכר הדשא. מחירי הכרטיסים לליגת האלופות נעים בין כ-25€ עבור כרטיס למשחק במסגרת סיבוב מוקדמות ועד לכ-1000€ לכרטיס עבור משחק הגמר של ליגת האלופות במיקום טוב באצטדיון.

כך שעל מנת להבטיח את זמינות ומקוריות הכרטיס, ולהנות מחוויית כדורגל בלתי נשכחת של ליגת הכדורגל הטובה בעולם עם ראש שקט ונטול דאגות, אנו ממליצים לכם לרכוש את הכרטיסים למשחקי ליגת האלופות באמצעות אתר אינטרנט מאובטח בעברית עם שירות לקוחות ישראלי, על ידי לחיצה על הקישור: https://familytour.tickets-partners.com/dock/competition/champions-league

הקבוצות הבכירות בליגת האלופות ואצטדיוני הבית שלהן

ריאל מדריד היא הקבוצה המעוטרת ביותר בליגה הספרדית עם 33 זכיות באליפות. בנוסף ריאל מדריד היא הקבוצה עם מירב הזכיות בליגת האלופות, ומחזיקה ב-13 זכיות במפעל היוקרתי ביותר בעולם. כמו כן הקבוצה נחשבת לאחד המועדונים הגדולים ביותר בעולם מכל הבחינות, הן מבחינת התארים שלה והן מבחינת עושרה הפיננסי ומהווה את אחד המותגים העשירים בעולם הספורט. ריאל מדריד נאבקת על האליפות לרוב עם ברצלונה, ושתיהן מהוות את הקבוצות הדומיננטיות בליגה הספרדית כשזהות הקבוצה הדומיננטית השלישית מתחלפת בין מספר מועדונים. הקבוצה נוסדה בשנת 1902 וידועה בזכות מדיה הלבנים אשר הקנו לה את הכינוי La Blancos שפירושו ה"לבנים". אצטדיון הקבוצה לא פחות מפורסם, יוקרתי וידוע משל היריבה ברצלונה, ונקרא בשם סנטיאגו ברנבאו. האצטדיון מכיל 81,044 מקומות ישיבה ושני בגודלו רק לקאמפ נואו בברצלונה. האצטדיון ממוקם בכתובת Estadio Santiago Bernabéu, Avenida de Concha Espina, מדריד, ספרד

מילאן הוא מועדון כדורגל מהעיר מילאנו אשר נוסד בשנת 1899, וידוע כמועדון אשר זכה בהכי הרבה תארים בינלאומיים המוכרים על ידי אופ"א ופיפ"א, יחד עם בוקה ג'וניורס מארגנטינה. מילאן נמנית על הקבוצות המצליחות ביותר בליגה האיטלקית ובאירופה בכלל. לקבוצה 18 אליפויות איטליה, 5 פעמים היא הניפה את הגביע האיטלקי, ובזירה האירופאית לקבוצה רזומה עשיר עם 7 זכיות בליגת האלופות. לקבוצה ישנן כמה יריבות מפורסמות וביניהן היריבות  המרה עם המתחרה העירונית אינטר, יריבות אשר מהווה מוקד לעניין רב בקרב אוהדי כדורגל מכל העולם. לצד היריבות עם אינטר, לקבוצה יריבות עם שאר הגדולות של הליגה כמו יובנטוס. הקבוצה מזוהה עם המדים בצבע שחור-אדום, ועורכת את משחקי הבית שלה באצטדיון סן סירו המכיל 80,018 מקומות והוא הגדול ביותר באיטליה ובין הגדולים באירופה, אותו היא חולקת עם היריבה המושבעת אינטר. כתובת האצטדיון היא Piazzale Angelo Moratti, 20151 Milano MI, איטליה.

ליברפול קבוצת פאר אנגלית אשרה נוסדה ב-1892. ליברפול היא הקבוצה האנגלית המצליחה ביותר ובין שלושת המועדונים המצליחים באירופה. על התארים שלה ניתן למנות  5 זכיות בגביע אירופה לאלופות, שלוש בגביע אופ"א ושלוש בסופר קאפ האירופי. ליברפול מחזיקה בשיא הזכיות בגביע הליגה האנגלית – 8, ועד שנת 2011 החזיקה בשיא הזכיות באליפות אנגליה – 18. מגרשה הביתי של הקבוצה, הלא הוא אצטדיון "אנפילד" האגדי עם תכולה של 54,074 מושבים, הידוע כמגרש עוין במיוחד עבור קבוצות אורחות.

באיירן מינכן הקבוצה הבכירה, המצליחה והמפורסמת ביותר בליגה הגרמנית היא באיירן מינכן אשר מהווה אחת מהקבוצות המצליחות ביותר באירופה ובעולם. היא אחת מבין 4 קבוצות אירופיות אשר זכו בכל תואר אפשרי יחד עם יובנטוס, אייאקס, ומנצ'סטר יונייטד.  הקבוצה נוסדה בשנת 1900 מבין התארים הרבים של הקבוצה ניתן למנות  28 אליפויות הבונדסליגה, 18 זכיות בגביע, 5 זכיות בליגת האלופות וזכיה בגביע אופ"א. באיירן מינכן מזוהה עם יהודים מיום הקמתה, כשבין מייסדיה ומאמניה היו יהודים. הקבוצה משחקת באצטדיון האליאנץ ארנה במינכן המכיל 71,137 מקומות ישיבה.

ברצלונה או בשמה המלא והרשמי "מועדון הכדורגל ברצלונה", נוסדה בשנת 1899 ומהווה את אחד ממועדוני הכדורגל המצליחים, המעוטרים והעשירים בעולם. בנוסף לכך הקבוצה היא אחת האהודות ביותר בעולם כולו עם אוהדים רבים ברחבי העולם ואף בישראל. ברצלונה זכתה בין היתר ב- 25 אליפויות הליגה הספרדית, 30 פעמים ב"גביע המלך" ו 5 פעמים בליגת האלופות. הקבוצה מייצגת את החבל הקטלוני אשר ניסה לא מכבר להתנתק מספרד ולהפוך למדינה עצמאית ללא הצלחה. כאמור היריבות העיקרית של הקבוצה היא עם ריאל מדריד אך גם עם אתלטיקו מדריד ועם היריבה העירונית "אספניול". הקבוצה משחקת באחד מהאצטדיונים המפורסמים ביותר בעולם, ה"קאמפ נאו", "המגרש החדש" בקטלאנית, שהפך לסמל אייקוני בפני עצמו. האצטדיון העצום בגודלו מכיל 99,354 אלף מקומות ישיבה, מה שהופך אותו לגדול ביותר באירופה והשלישי בגודלו בעולם. אצטדיון הקאמפ נואו ממוקם בכתובת Camp Nou, Carrer d'Aristides Maillol, ברצלונה, ספרד

יובנטוס היא קבוצת כדורגל מהעיר טורינו אשר הוקמה בשנת 1897, והיא המעוטרת המצליחה ביותר באיטליה ואחת המצליחות בעולם כולו. ליובנטוס קהל האוהדים הגדול ביותר בקרב הקבוצות האיטלקיות. כמו כן הקבוצה שייכת לרשימה מצומצמת ואקסקלוסיבית של קבוצות כדורגל באירופה אשר זכו בכל התארים האפשריים של אופ"א בעונה אחת – גביע אירופה לאלופות, גביע אופ"א, גביע אירופה למחזיקות גביע, הסופרקאפ האירופי והגביע הבין-יבשתי והיא אחת מ-4 קבוצות באירופה יחד עם אייאקס, מנצ'סטר יונייטד ובאיירן מינכן, והראשונה ביניהן שעשתה זאת בשנת 1985. לזכות המועדון 34 אליפויות איטליה, 13 פעמים זכתה הקבוצה בגביע האיטלקי, 2 זכיות בליגת האלופות ו3 בגביע אופ"א. לקבוצה יריבות היסטורית ומרה עם היריבה העירונית טורינו אשר התפצלה מיובנטוס בראשית דרכה, והדרבי ביניהן ידוע בכינויו "דרבי דלה מולה". בנוסף לקבוצה יריבות עם מילאן כשהמפגשים בניהן מכונים "דרבי ד'איטליה". יובנטוס משחקת באצטדיון אליאנץ טורינו המכיל 41,507 מקומות.

אינטר הוא שמו המקוצר של מועדון הכדורגל אינטרנציאונלה מהעיר מילאנו אשר נחשב לאחד המועדונים הבכירים והיוקרתיים בעולם. מאז היוסדה של הקבוצה בשנת 1908 היא זכתה ב- 18 אליפויות איטליה, 7 גביעים ו-3 זכיות בליגת האלופות. בנוסף לכך אינטר מעולם לא נשרה לליגה השנייה מאז שנוסדה והייתה אחת מ6 קבוצות כדורגל באירופה אשר זכו בטרבל בעונה אחת. לקבוצה יש יריבויות עם קבוצות פאר אחרות, בראשן היריבות העירונית עם מילאן ויריבות ארצית עם יובנטוס. ביתה של הקבוצה הוא האצטדיון הגדול בליגה האיטלקית, הסן סירו אשר היא חולקת עם יריבתה העירונית מילאן. אנחנו ממליצים לכל חובב כדורגל לפקוד את אחד האצטדיונים המפורסמים והגדולים בעולם, אשר חווית ביקור וצפייה במשחק בו ללא ספק אחת הטובות ביותר בכדורגל העולמי.

אייאקס אמסטרדם נוסדה בשנת 1893 והיא הקבוצה המצליחה ביותר בהולנד מאז ומעולם, ואחת הקבוצות המצליחות באירופה, כשבעבר הייתה בין המועדונים הבכירים בעולם. לזכות אייאקס 33 אליפויות ו- 18 גביעים. כמו כן אייאקס זכתה 4 פעמים בליגת האלופות, כששלוש פעמים מתוכן בין 1971-1973. זו הייתה תקופת הזוהר של אייאקס בזכות ה"טוטאל פוטבול", שיטת משחק מהפכנית לאותה עת שהנהיג מאמן הקבוצה ריינוס מיכלס. הישג אירופי נוסף הוא זכיה בגביע אופ"א. הקבוצה מעולם לא ירדה לליגה השנייה. בנוסף לכל אלו אייאקס היא אחת הקבוצות שזכו בכל תואר אפשרי של אופ"א ובין הבודדות שזכו בטרבל. כיום למרות שבעשורים האחרונים הקבוצה לא נמנית על החזקות של ליגת האלופות, בעונה האחרונה הגיע עד לשלב חצי הגמר. מסיבות היסטוריות ידועה הקבוצה כקבוצה בעלת זהות יהודית אשר ככול הנראה התפתחה בגלל קרבת האצטדיון של אייאקס לשכונה היהודית בעיר. למרות שרוב אוהדיה אינם יהודים, הם אימצו את הסממנים היהודיים כמו דגל ישראל ומגן דוד כחלק מהזהות של אוהדי אייאקס. עובדה זו חושפת לעתים את אייאקס ואוהדיה לגילויי אנטישמיות שונים על ידי אוהדי הקבוצות היריבות. בקבוצה שיחקו מבכירי הכדורגלנים בכל הזמנים, ובין השחקנים המפורסמים של אייאקס ניתן למנות את יוהן קרויף, לואיס סוארס, זלאטן איברהימוביץ' ויאפ סטאם. הקבוצה משחקת באצטדיון "אמסטרדם ארנה" או בשמו העדכני יוהאן קרויף, המכיל 52,342 אלף מקומות והוא הגדול ביותר בהולנד ואחד המפורסמים באירופה.

מנצ'סטר יונייטד  הקבוצה מהעיר מנצ'סטר היא אחת הקבוצות המצליחות, המפורסמות והאהודות בעולם והמצליחה ביותר בכדורגל האנגלי. הקבוצה זכתה ב- 20 אליפויות הליגה האנגלית הבכירה, 12 פעמים בגביע האנגלי, ו 5 פעמים בגביע הליגה.  בליגת האלופות הקבוצה זכתה 3 פעמים והינה אחת אחת מתוך 4 קבוצות באירופה אשר זכו בכל התארים האפשריים למועדון אירופאי. המועדון עורך את משחקי הבית שלו – כולל משחקים בליגת האלופות – באצטדיון אולד טראפורד, השוכן ברובע טראפורד שבמנצ'סטר רבתי. תכולת האצטדיון היא 75,635 צופים, והוא הגדול ביותר מבחינה זו בין אצטדיוני הפרמייר ליג.

צ'לסי  עוד קבוצת פאר ממערב לונדון אשר הוקמה בשנת 1905. הקבוצה זכתה ב-6 אליפויות ו- 8 פעמים בגביע האנגלי. הקבוצה עלתה לכותרות והתחילה להצליח לאחר שנרכשה על ידי איש העסקים רומן אברמוביץ' אשר השקיע הון רב בקבוצה והפך אותה לאחת מקבוצות הכדורגל הבכירות באירופה. צ'לסי הגיע לגמר ליגת האלופות בשנת 2008  וזכתה במפעל היוקרתי בשנת 2012. הקבוצה מזוהה עם הצבע הכחול ואף אחד מכינויה בקרב האוהדים הוא הבלוז – הכחולים. צ'לסי משחקת באצטדיון סטמנפורד ברידג' המכיל 41,663  מקומות ישיבה. זהו המגרש הביתי היחיד בו שיחקה הקבוצה מיום היוסדה. כיום ישנן תכניות להריסת האצטדיון הוותיק ובניית אצטדיון משודרג עם כ- 60 אלף מקומות.

ארסנלהיא קבוצה מצפון העיר לונדון השוכנת ברובע איזלינגטון שהוקמה בשנת 1886 על ידי עובדי מפעל הנשק "רויואל ארסנל" ומכן נגזר שמה וכינוייה "התותחנים". הצבעים המזוהים עם הקבוצה הם אדום ולבן והם צבעי מדי הבית. הקבוצה היא אחת המצליחות בתולדות הליגה והכדורגל האנגלי עם 13 תארי אליפות (3 אליפויות הפרמיירליג) ו- 13 זכיות בגביע האנגלי. כמו כן מדובר במועדון הכדורגל עם שיא עונות רצופות בפרמייר-ליג. ארסנל משחקת את משחקי הבית שלה – כולל משחקים בליגת האלופות –  ב"אצטדיון האמירויות" שקיבל את שמו לאחר שחברת התעופה של איחוד האמירויות קנתה את זכויות השם. מדובר באצטדיון מפואר בעל 60,000 מקומות ישיבה והוא השלישי בגודלו בליגה.

מנצ'סטר סיטי היא הקבוצה הבכירה השנייה של העיר מנצ'סטר וקיימת יריבות מרה בינה לבין מנצ'סטר יונייטד, מה שיצר את הדרבי המפורסם של מנצ'סטר. הקבוצה נוסדה בשנת 1880 והחל משנת 1887 נקראת בשמה הנוכחי. הקבוצה זכתה באליפות ובגביע 5 פעמים ומשחקת באצטדיון סיטי אוף מנצ'סטר המכיל 55 אלף מקומות. נכון להיום המועדון הוא העשיר ביותר בעולם לאחר שנקנה על ידי קבוצה עסקית מאבו דאבי. למרות שטרם זכתה בליגת האלופות, הקבוצה מגיעה באופן עקבי לשלבים הגבוהים של הליגה.

פורטו היא קבוצת כדורגל מהעיר פורטו בפורטוגל, אשר הוקמה בשנת 1893, והיא חלק משלושת הגדולות של הכדורגל הפורטוגלי, ושניה רק לבנפיקה ליסבון מבחינת תאריה והישגיה בליגה. רשימת התארים של הקבוצה כוללים בין היתר 28 תארי אליפות, 16 זכיות בגביע, 2 זכיות בליגת האלופות, וזכיה בגביע אופ"א, והיא הקבוצה הפורטוגלית המצליחה ביותר במפעלים האירופיים. שתי העונות הטובות ביותר של הקבוצה היו עונות 2002/2003 ועונת 2003/2004. בראשונה מבינהן זכתה הקבוצה בטרבל שכלל אליפות, גביע וזכיה בגביע אופ"א, ובעונה שלאחר מכן זכיה במפעל היוקרתי והחשוב באירופה, ליגת האלופות. הקבוצה משחקת באצטדיון ה"דראגו", או בעברית הדרקון. מדובר באצטדיון גדול ומרשים אשר מסוגל להכיל 50,033 צופים, והוא השלישי בגודלו בליגה.

כרטיסים לליגת האלופות
דירוג הגולשים 0 (0 הצבעות)
Sending

הוספת תגובה

ביטוח נסיעות לחו''ל
כרטיסי ספורט

עדכוני מבצעי נופש

הורדת אפליקציה
חופשה בישראל