ליברפול כרטיסים

כרטיסים למשחקי ליברפול – המדריך השלם

חולמים לראות משחק כדורגל של ליברפול באיצטדיון אנפילד? אפשר להגשים בקלות את החלום באמצעות כתבה זו הכוללת את כל הפרטים החשובים על הזמנת כרטיסים למשחקי ליברפול (כולל קישור לאתר אמין ומאובטח בעברית עם שירות לקוחות ישראלי) וגם מידע וטיפים על ההגעה לאיצטדיון אנפילד, מלונות בליברפול, אוכל ואטרקציות בליברפול באיזור אנפילד ועוד מידע למטייל

 הזמנת דילים ללונדון | הזמנת דילים למנצ'סטר | הזמנת טיולים מאורגנים לאנגליה

מועדון הכדורגל ליברפול, או בקיצור ליברפול, היא קבוצת פאר של ליגת הכדורגל האנגלית, אחת מקבוצות הכדורגל המפורסמות ואהודות בעולם גם מחוץ לאנגליה, אשרה נוסדה ב-1892, והיא נחשבת לקבוצה האנגלית המצליחה ביותר, ובין שלושת המועדונים המצליחים ביותר באירופה. התארים של ליברפול כוללים בין היתר 5 זכיות בגביע אירופה לאלופות כשמתוכן זכייה אחת בליגת האלופות, מפעל אשר החליף את גביע אירופה לאלופות, שלוש זכיות בגביע אופ"א, ושלוש בסופר קאפ האירופי. כמו כן, ליברפול מחזיקה בשיא הזכיות בגביע הליגה האנגלית – 8 פעמים, ועד שנת 2011 החזיקה בשיא הזכיות באליפות אנגליה – 18 פעמים. לאחרונה הקבוצה נמצאת בכושר ובשיא המומנטום תחת הדרכתו של המאמן יורגן קלופ, מה שהביא אותה להעפיל לגמר ליגת האלופות של עונת 2019. לליברפול ישנה גם זווית ישראלית, היות וכמה משחקניה בעבר היו ישראלים, ואף היו שותפים לחלק מהתארים בהם זכתה. בין השחקנים הישראלים ששיחקו בקבוצה ניתן למנות את רוני רוזנטל, יוסי בניון ואבי כהן.

להזמנת כרטיסים לליברפול מאתר אמין בעברית עם שירות לקוחות ישראלי ליחצו כאן

כרטיסים לליגה האנגלית בכדורגל

עוד בנושא טיול בליברפול

השכרת רכב בליברפול אנגליה – מחירים והמלצות

ליברפול – רשימת בתי מלון מומלצים עם ילדים

Sim ו-eSim לבריטניה – מידע וטיפים למטייל

הזמנת לירה שטרלינג (GBP) בנתב"ג

היריבות המסורתיות של ליברפול כוללות את היריבה העירונית, אברטון ומשחקים בין השתיים מכונים "הדרבי של ליברפול". בנוסף לקבוצה יריבות היסטורית עם מנצ'סטר יונייטד, היות ואילו שתי הקבוצות המצליחות ביותר באנגליה, וכאלה שלא מגיעות מאזור לונדון.

איצטדיון ליברפול וההגעה אליו

מגרשה הביתי של הקבוצה, הוא אצטדיון "אנפילד" האגדי, בעל תכולה של 54,074 מושבים, מה שממקם אותו במקום השישי מבחינת גודלו באנגליה. האצטדיון ידוע כמגרש ביתי ועוין במיוחד עבור קבוצות אורחות המשחקות מול ליברפול.

אצטדיון אנפילד ממוקם כ- 3.2 קילומטרים מצפון למרכז העיר ליברפול. על מנת להגיע לאצטדיון בתחבורה ציבורית, יש להשתמש באוטובוסים הבאים: עלו על קו מס' 17 מתחנת האוטובוסים Queens Square bus station, אשר נמצאת ממול תחנת הרכבת Liverpool Lime Street train station במרכז ליברפול. בנוסף ניתן להשתמש בקווים מס' 26 או 27 היוצאים מרחוב Paradise, גם הוא במרכז העיר. אפשרות נוספת היא אוטובוס מס' 917 היוצא מרח' John’s Lane.   האצטדיון ממוקם בכתובת Anfield Rd, Liverpool L4 0TH .

סיורים באצטדיון אנפילד ומוזיאון ליברפול

היות וליברפול היא אחת מקבוצות הכדורגל המפורסמות והאהודות בעולם, אנו ממליצים לבקר באצטדיון אנפילד לא רק בזמן משחק כדורגל. ליברפול מציעה מספר סוגי סיורים מודרכים באצטדיון אנפילד, הנבדלים באורכם ובהיקפם. רוב הסיורים כוללים ביקור במוזיאון הקבוצה, במקביל ישנה אפשרות לרכוש כרטיס למוזיאון בלבד. הסיורים כוללים בין היתר ביקור ביציעים, בחדר העיתונות, במנהרת העלייה לכר הדשא וכאמור במוזיאון. יש ביניהם סיור הכולל אפשרות לשוחח עם אחד משחקני העבר המפורסמים של הקבוצה. עלויות הסיורים נעה בין 12€ ל-40€, תלוי בסוג הסיור הנבחר. מידע מפורט יותר על שעות בהן נערכים הסיורים וההבדלים ביניהם, ולהזמין כרטיסים לסיורים ניתן באתר הבא. אנו ממליצים לכם להירשם לסיורים מראש. https://stadiumtours.liverpoolfc.com/?_ga=2.204177616.1961645818.1557908996-778178562.1557908995

כרטיסים לליברפול

על מנת להבטיח את זמינות ומקוריות הכרטיסים, ולקבל חווית כדורגל מהנה ללא אי נעימויות, אנו ממליצים להשתמש בקישור להזמנת כרטיסים למשחקי ליברפול 

כמקובל בעת הזמנת כרטיסים לכדורגל באנגליה, מרבית הכרטיסים למשחקי ליברפול שמורים לחברי מועדון האוהדים של ליברפול. הכרטיסים שנשארים לאחר מכירתם לחברי מועדון האוהדים, משוחררים למכירה לציבור הרחב. עקב הביקוש הרב מומלץ מאוד לרכוש כרטיס למשחקי ליברפול אונליין, מראש, סמוך למועד בו הקבוצה מודיעה על זמינות הכרטיסים לקהל הרחב, כ- 6 שבועות לפני קיום המשחק.

מחירי הכרטיסים למשחקי ליברפול נעים בין 9£ ל- 59£, בתלוי במיקום ובגילו של הרוכש. טבלה מפורטת אודות המחירים והמיקומים באצטדיון ניתן למצוא בקישור להזמנת כרטיסים.

אטרקציות ומסעדות ליד איצטדיון אנפילד

אין הרבה אטרקציות תיירותיות סביב אצטדיון אנפילד עצמו, ורוב המקומות המעניינים נמצאים במרכז ליברפול. למרות זאת נמליץ לכם על מספר מקומות.

  • LFC Official Club Store היא חנות האוהדים הרשמית של הקבוצה המוכרת את בגדי הקבוצה, אביזרים ומזכרות מקוריות של ליברפול. אם אתם מגיעים למשחק של ליברפול באצטדיון אנפילד, מומלץ לבקר בחנות זו. להתרשמות מהמוצרים ורכישה אונליין בכתובת https://store.liverpoolfc.com/stores/finder/show/id/36/
  • במתחם אצטדיון אנפילד עצמו ישנה מסעדה בשם BOOT ROOM המציעה מגוון מנות כגון: סטייקים, מנות גריל שונות, פיצות, המבורגרים, סלטים, ופסטה. לפרטים נוספים והזמנת שולחן יש להיכנס לקישור הבא: https://bootroom.liverpoolfc.com/?_ga=2.174769890.1961645818.1557908996-778178562.1557908995
  • לאלו מכם שחושקים בבירה לפני או אחרי משחק באנפילד, יכולים להיכנס לפאב מומלץ הקרוב לאצטדיון בשם The Albert הממוקם מטרים מאצטדיון אנפילד.
  • Georgie Porgy הוא בית קפה מומלץ אשר גם הוא ממוקם סמוך לאצטדיון אנפילד.
  • שירות של חנות מכולת תוכלו למצוא ב- Co-op Food בכתובת 13 Utting Ave, Liverpool L4 7UN

 הוספנו רשימה של אטרקציות מומלצות בליברפול עם ילדים בקישור הבא: ליברפול – אטרקציות מומלצות וטיפים למשפחות עם ילדים

כללי התנהגות בכניסה למשחקי ליברפול לאוהד ולמבקר

  • השתדלו להגיע לאצטדיון לפחות 45 דק' לפני תחילת משחקים של ליברפול
  • אם אתם רוצים לקבל חווית כדורגל מושלמת של ליברפול באנגליה, אנא הימנעו ממספר דברים העלולים לפגוע בחוויה –
  • רכשו כרטיסים ממקור מהימן.
  • בבואכם למגרש כבדו את כללי המקום והנחיות הסדרנים.
  • הימנעו מהכנסת אמצעים אסורים כמו בקבוקי זכוכית ומכלי משקה שונים הגדולים מחצי ליטר למשחקי ליברפול
  • אין להכניס מחשבים וטאבלטים למשחקים של ליברפול באיצטדיון אנפילד
  • אין להכניס ציוד צילום מקצועי למשחקי ליברפול
  • אסור להכניס לאנפילד כלי נשק ואמצעים חדים אחרים לרבות מטריות גדולות
  • אין להכניס אמצעים היוצרים רעש ועשן
  • חל איסור מוחלט על הכנסה ושימוש ברחפנים באצטדיון אנפילד
  • אין להכניס עגלות ילדים לאצטדיון
  • חל איסור על חסימת אמצעי מעבר על ישיבה או עמידה בהם
  • זכרו, אסור לעשן ולצרוך משקאות אלכוהוליים וסמים באצטדיוני כדורגל באנגליה.
  • חל איסור על הכנסת תיקים העולים בגודלם על 29.7*2.1 ס"מ למשחקי ליברפול
  • השתדלו להתרחק מקבוצות אוהדי ה- "אולטראס" של ליברפול או של הקבוצה היריבה. מדובר בגרעין הקשה ולרוב הפחות סימפטי של כל קבוצה.

הוספת תגובה

ביטוח נסיעות לחו''ל
כרטיסי ספורט

עדכוני מבצעי נופש

הורדת אפליקציה
חופשה בישראל