כרטיסים להפועל ת"א ביורוקאפ

כרטיסים להפועל תל אביב כדורסל ביורוקאפ – מידע והזמנות

חובבי כדורסל ישראלים יכולים לשדרג את החופשה באירופה עם חוויה מיוחדת: משחקי קבוצת הכדורסל של הפועל תל-אביב במסגרת היורוקאפ, טורניר הכדורסל האירופאי השני בחשיבותו ביבשת. כאן תמצאו מידע שימושי על הזמנת כרטיסים ליורוקאפ אונליין, באתר אמין בשפה העברית, שיאפשר לכם לוודא שבידיכם כרטיסים מקוריים, במחיר הוגן, מבעוד מועד.

כרטיסים למשחקי כדורסל ביורוקאפ, חשוב לרכוש ממקורות מוסמכים בלבד. אל תסתכנו ברכישה ממקורות מפוקפקים, כמו ספסרים בכניסה לאצטדיון, אתרי אינטרנט פיראטיים, ebay ועוד.

ההמלצה שלנו היא לרכוש כרטיסים לליגת יורוקאפ, באתר אינטרנט מוסדר בעברית, שיבטיח לכם ראש שקט וידיעה שהחוויה תהיה שלמה ומשמחת.

להזמנת כרטיסים למשחקי הפועל תל אביב כדורסל ביורוקאפ לחצו כאן

אירועי ספורט באירופה – עוד מידע למטייל

השוואת מחירי טיסות והזמנת כרטיסי טיסה

השכרת רכב באירופה – השוואת מחירים וטיפים חשובים

ביטוח נסיעות לחו"ל – השוואת מחירים והזמנה אונליין

כרטיסים למשחקי היורוליג Euro league – המדריך המלא

הפועל תל אביב בכדורסל – הנציגה הישראלית ביורוקאפ 2022-23

קבוצת הפועל תל אביב בכדורסל היא אחת הקבוצות המצליחות בכדורסל הישראלי. הקבוצה שהוקמה בשנת 1935, זכתה ב-12 תארים בישראל (מתוכם 5 אליפויות ו-4 גביעים) ושיחקה בתחרויות בינלאומיות מאז 1949.

מגרש הבית הנוכחי של הקבוצה הוא ה"דרייב אין" ע"ש קבוצת שלמה שנחנך בשנת 2014. במהלך השנים שתפה הפועל תל אביב שחקנים גדולים רבים, בהם דייויד תרדקיל, גיבס, וויליאמס וננאד מרקוביץ'.

צבעי אדום לבן מהווים את האייקוניים של הקבוצה והם סמל לגאווה ברחבי ישראל ונישאו על ידי כמה מהספורטאים המוכרים ביותר במדינה.

עם קהל מעריצים נלהב שתומך בכל מהלך שלה, הפועל תל אביב כדורסל היא אחד מארגוני הספורט הבולטים בישראל. למרות הצלחתה על המגרש וההכרה הבינלאומית, הפועל תל אביב נשארת נאמנה לשורשים וממשיכה לטפח את צמיחת הכדורסל הישראלי תוך מתן אווירה מרגשת לאוהדים ברחבי העולם. מההתחלה הצנועה ועד למעמדה הנוכחי כמעצמה בתחרות בינלאומית, הפועל תל אביב נותרה אחת הקבוצות המוערכות בכדורסל הישראלי.

הפועל תל אביב ממשיכה להיות מובילה בהבאת כישרונות חדשים, לאחר שהחתימה כמה מהשחקנים המובילים מרחבי העולם. הפועל תל אביב צירפה בשנים האחרונות שחקנים כמו נייט רובינסון, כוכב עבר ב-NBA, ג'ייקובן בראון, וכן שחקנים ישראלים בכירים כגון תומר גינת, ים מדר, בר טימור ועוד.

הקבוצה מנוהלת כיום על ידי איתי ברגר ומאומנת על ידי דני פרנקו. עם השילוב של ותיקים מנוסים וכישרונות צעירים רעבים, הפועל תל אביב ערוכה להצלחה לשנים רבות קדימה, בין אם זה על הבמה הבינלאומית או בתוך הזירה שלה, הפועל תל אביב כדורסל תמשיך להביא ריגוש וגאווה לעם ישראל.

הסלוגן של הקבוצה, "תשוקה וגאווה", מגבש את רוחה של הפועל תל אביב כדורסל – מועדון שמונע מתשוקה וגאה בהיסטוריה העשירה של ההצלחה שלו. עם קהל אוהדים מדהים אשר מחזיק בחלק מבעלות הקבוצה, שחקנים ברמה עולמית וצוות אימון שאפתני, הפועל תל אביב בוודאי תישאר אחת מהקבוצות המובילות של הכדורסל הישראלי לשנים הבאות.

הפועל תל אביב כדורסל ממשיכה לשאוף למצוינות בתחרות הן מקומיות והן בינלאומיות. הקבוצה הביאה באופן עקבי סגלים תחרותיים מלאי כישרונות מכל העולם תוך שהיא נשארת נאמנה לשורשים על ידי המשך פיתוח כישרונות ישראלים מקומיים.

כרטיסים למשחקי הפועל ת"א בכדורסל ביורוקאפ

מחירי הכרטיסים למשחקי הפועל ת"א ביורוקאפ מתחילים ב-167 ₪ ומעלה, ומשתנים ממשחק למשחק, בהתחשב באטרקטיביות היריבה, ובמקום הישיבה באולם.

משחקים ביורוקאפ בהשתתפות הפועל ת"א

  • בודוצ'נוסט – הפועל תל אביב פודגוריצה, מונטנגרו,

מרכז הספורט מורצ'ה, 7 במרץ 2023, 19.00

  • הפועל תל-אביב – המבורג טאוורס תל אביב, ישראל

דרייב אין קבוצת שלמה ארנה, 14 במרץ 2023, 20.00

  • וורוצלאב – הפועל תל אביב וורוצלאב פולין,

אורביטה הול, 22 במרץ 2023, 20.00

  • הפועל תל אביב – פרומיטאס פטרס תל אביב, ישראל

דרייב אין קבוצת שלמה ארנה, 28 במרץ 2023, 19.00

היכל הבית של הפועל ת"א – דרייב אין קבוצת שלמה ארנה

היכל קבוצת שלמה הוקם על ידי עיריית תל אביב יפו בשנים 2013-2014 כשהיעד הוא להקים אולם ביתי לקבוצת הפועל תל אביב. עם פתיחתו בתחילת שנת 2015, הפך ההיכל למוקד משיכה מרכזי לאירועי תרבות, אירועים עסקיים ואירועי ספורט רבים.

ההיכל ממוקם בצמוד לגני התערוכה בצפון ת"א, ומאפשר גישה תחבורתית נוחה ומהירה בכלי רכב פרטיים ותחבורה ציבורית. ההיכל מונגש לנכים ובעלי מוגבלויות, מאובזר במערכות החדישות ביותר ונמצא במיקום אסטרטגי במיוחד לאירועים מכל הסוגים.

בהיכל מונגשים התנאים הטובים ביותר לקיום אירועים בכל התחומים. בהיכל קיים חדר אח”מים מאובזר, חדרי הלבשה והפקה מרווחים, חדר תקשורת, מערכת ניהול ובקרה משוכללת.

בהיכל 3504 מקומות ישיבה, 6,600 מ״ר, 4 יציעים.

בחודש יולי 2015, שונה שם ההיכל ל”היכל קבוצת שלמה” מאחר וקבוצת שלמה בע”מ זכתה במכרז חסות לשם ההיכל למשך 8 השנים הקרובות.

ההיכל משמש כאולמה הביתי של קבוצת הכדורסל הפועל תל אביב ואירח מאז הקמתו אירועי ספורט שונים כדוגמת משחקי נבחרת ישראל בכדורסל, גמר גביע המדינה בכדוריד ומשחקי נבחרת ישראל בכדוריד, ומשחקי נבחרת ישראל בטניס במסגרת גביע דיוויס.

הוספת תגובה

ביטוח נסיעות לחו''ל
כרטיסי ספורט

עדכוני מבצעי נופש

הורדת אפליקציה
חופשה בישראל