מדריך לרכישת כרטיסים למשחקי טורונטו

מדריך לרכישת כרטיסים למשחקי טורונטו רפטורס

אחת האטרקציות הפופולריות בטיול לטורונטו או לקנדה היא כניסה למשחק של טורונטו רפטורס, קבוצת ה- NBA של קנדה, ובעיקר כשהיא מארחת את אריות ליגת הכדורסל הטובה בעולם. אם אתם מתכננים לקנות  כרטיסים לטורונטו רפטורס בפעם הראשונה, כדאי לקרוא את הכתבה ולהקפיד לעשות זאת נכון

מגיעים לקנדה בקרוב? יש לנו חדשות מרעישות עבורכם. אמנם ליגת ה-NBA מזוהה בעיקר עם ארצות הברית, אך ישנה גם קבוצה קנדית אחת שמשחקת בליגה, ולא סתם קבוצה אלא אלופת הנב"א לעונת 2018-2019 – טורונטו ראפטורס. אם אתם חובבי NBA, אתם לבטח מכירים את האלופה הטרייה ואין כל ספק כי צפייה במשחקי טורונטו ראפטורס באולמה הביתי בעת חופשה בטורונטו תהווה את אחת האטרקציות הנפלאות בכל טיול בטורונטו – ובמיוחד אם הגעתם אל טורונטו עם ילדים חובבי הליגה הטובה בעולם.

אך בטרם תמהרו אל האצטדיון לקראת המשחק הקרוב של טורונטו ראפטורס, כדאי תחילה לקנות כרטיסים למשחק של טורונטו רפטורס ולוודא כי עשיתם זאת נכון. אם טרם רכשתם בעבר כרטיסים למשחקי ליגת הנב"א ואינכם בטוחים איך עושים זאת נכון – הכנו לכם את המדריך המלא לרכישת כרטיסים למשחקי טורונטו ראפטורס ובו הנחיות כיצד לחפש, לאתר ולהזמין כרטיסים למשחקי הבית של אלופת הנב"א.

הדבר הקל והנוח ביותר כדי לרכוש כרטיסים למשחקי טורונטו רפטורס יהיה ללחוץ על הקישור הבא:

להזמנת כרטיסים למשחקי טורונטו ראפטורס באתר מאובטח בעברית עם שירות לקוחות ישראלי לחצו כאן 

טורונטו ראפטורס – תקציר תולדות הקבוצה

קבוצת הכדורסל של טורונטו ראפטורס איננה קבוצה ותיקה במיוחד. היא הוקמה ב-30 בספטמבר 1993. הקמת הקבוצה הגיעה בעקבות הרצון של הנהלת ה-NBA להרחיב את הליגה גם לקנדה ולא רק לארצות הברית. במהלך כל שנות קיומה זכתה הקבוצה פעם אחת בלבד באליפות ה-NBA – בעונת 2018-2019, כשגברה בסדרת הגמר על האלופה גולדן סטייט ווריורס. זהו הישג השיא בהיסטוריה של הקבוצה, ולא מעט אוהדים חגגו את הזכייה עד השעות הקטנות של הלילה.

חופשה בטורונטו – עוד מידע למטייל

טורונטו עם ילדים – המדריך לחופשה משפחתית בטורונטו

בתי מלון מומלצים בטורונטו למשפחות עם ילדים

השכרת רכב בטורונטו – מידע חיוני והשוואת מחירים

טיסות לקנדה – מידע חיוני והשוואת מחירים

טיסות פנים בקנדה – השוואת מחירים והזמנת כרטיסים

כרטיסים למשחקי טורונטו רפטורס

אז החלטתם לצפות במשחק של טורונטו ראפטורס? כל הכבוד! כמו שאתם בטח יכולים לנחש, השלב הראשון יהיה למצוא כרטיסים לטורונטו רפטורס. לא תמיד תמצאו כרטיסים זמינים למשחקיה הביתיים של טורונטו ראפטורס כיוון שלא מעט מתושבי טורונטו וגם תיירים שמגיעים לקנדה רוצים גם הם לצפות במשחק NBA בטורונטו. לכן אתם צריכים להחליט מראש שאתם רוצים ללכת למשחק כדי שתוכלו לקנות כרטיסים לטורונטו רפטורס בצורה בטוחה ומוגנת. כאשר מזמינים כרטיסים למשחקים של טורונטו רפטורס דרך האינטרנט, חשוב מאוד להיות זהירים על מנת שלא ליפול לרמאויות או לניסיונות של סחיטה בדרכים שונות ומגוונות.

כאשר אתם רוכשים כרטיסים לטורונטו רפטורס באתר בשפה האנגלית, קחו בחשבון שאם יהיו לכם שאלות, בקשות מיוחדות או טענות כלשהן – לא בטוח שתמצאו מענה הולם לבעיותיכם.  לכן, אם אתם מחפשים כרטיסים למשחק של טורונטו רפטורס מוטב כי תעשו זאת דרך אתר אמין בעברית, עם שירות לקוחות ישראלי.  כך תוכלו לדעת בדיוק אילו כרטיסים אתם רוכשים, והאם הכרטיסים הללו מתאימים לדרישות או לרצונות שלכם. כדי לרכוש כרטיסים למשחקי הבית של טורונטו ראפטורס באתר בשפה העברית לא צריך להתאמץ במיוחד. כל מה שאתם צריכים לעשות הוא פשוט ללחוץ על הקישור הנמצא למטה – ואתם בדרך הנכונה.

לרכישת כרטיסים למשחקי טורונטו ראפטורס לחצו כאן

האולם של טורנטו רפטורס ודרכי ההגעה אליו

מגרשה הביתי של הטורונטו רפטורס הוא אצטדיון סקוטיה-בנק ארנה, האצטדיון מכיל כ-19,800 מושבים. האולם נמצא במרכז העיר טורונטו, כך שדרכי ההגעה אליו קלות יחסית ותוכלו למצוא מגוון רחב של אפשרויות הגעה שעליהן נרחיב בהמשך. האולם נפתח ב-19 בפברואר 1999, ומשמש את הקבוצה עד עצם היום הזה. האולם מאומץ על ידי חברת התעופה הלאומית של קנדה "אייר קנדה", ולכן יש כאלה שמכירים את המגרש הזה בתור ה"האנגר". כך שחשוב שתדעו זאת אם אתם שומעים את השם הזה על ידי התושבים המקומיים.

הגעה אל האצטדיון מן העיר טורונטו היא פשוטה מאוד. לרשותכם מגוון נרחב של אפשרויות הגעה לאצטדיון, וכל שעליכם לעשות הוא לבחור את האפשרות המועדפת עליכם. אם תחליטו לנסוע באוטובוס תוכלו לעלות על קו 505 או על קו 97, שניהם ייקחו אתכם ישירות לאצטדיון. אם תחליטו לנסוע ברכבת – גם כאן יש לכם שתי אפשרויות – האפשרות הראשונה היא קו BR והאפשרות השנייה היא קו LW – שיהם יביאו אתכם אל האצטדיון. האפשרות האחרונה העומדת לרשותכם היא לקחת את הרכבת התחתית של טורונטו. זוהי גם הדרך המהירה ביותר אך למרבה הצער, גם המשעממת ביותר. ברכבת התחתית אתם צריכים לקחת פשוט את קו מספר 1 שיוריד אתכם בתחנה שסמוכה לאצטדיון ומשם תישאר לכם רק הליכה קצרה.

אם טרם השתכנעתם מדוע כדאי לצפות במשחק של טורונטו ראפטורס, אולי הסרטון הבא, המציג את מיטב הרגעים מעונת האליפות, ישכנע אתכם:

אטרקציות בקרבת הסקוטיה-בנק ארנה

ביום המשחק, השתדלו להגיע לאזור האצטדיון מוקדם ככל האפשר, אפילו כמה שעות לפני שריקת הפתיחה. כך תוכלו לנצל את הזמן עד לתחילת המשחק של טורונטו רפטורס כדי להנות מן האטרקציות שנמצאות בקרבת האצטדיון. ישנן לא מעט אטרקציות פופולריות באזור הסקוטיה-בנק ארנה ונציין כמה מרכזיות בהן. זאת כדי שתוכלו לדעת בדיוק אילו אטרקציות מחכות לכם בטרם תיכנסו למשחק, ולסגור יום שלם של הנאה צרופה שלא תהיה לכם בשום מקום אחר.

ההמלצה הראשונה שלנו היא אטרקציה לכל המשפחה שזוכה לתגובות נלהבות ממטיילים בכל הגילאים – זהו האקווריום של ריפלי'ס קנדה, שיכניס אתכם לחוויה מתחת לפני המים. תוכלו לראות בתוך האקווריום חיות ימיות שונות ומגוונות שלא תוכלו לפגוש בישראל. זוהי ללא ספק חוויה עוצרת נשימה שעביר לכם את הזמן בנעימים ותותיר זיכרון נפלא לכל המשפחה.

אחת מהאטרקציות הטובות ביותר בקנדה כולה הם כמובן מפלי הניאגרה העוצמתיים. יש לכם אפשרות ללכת למפלי הניאגרה בטרם תגיעו למשחק של טורונטו ראפטורס, כך תוכלו לעשות לעצמכם יום שלא תוכלו לשכוח. כמובן שרצוי להביא בגדים להחלפה וגם להשתדל לנוח על מנת שלא תגיעו מותשים למשחק עצמו, שיכול להימשך עד השעות הקטנות של הלילה.

כללי התנהגות בצפייה במשחקים של הטורונטו רפטורס

1. אם אתם מעשנים תצטרכו לעשות זאת או לפני המשחק או אחריו – אך לא במהלכו. ישנו חוק שאוסר עישון במשחקי ה-NBA. החוק כמובן תקף גם במשחקים של הטורונטו רפטורס.
2. אם אתם מגיעים למשחק עם חפצים אישיים מוטב כי תשאירו אותם באחסון חפצים או בבית מלון. ישנו איסור להכניס חפצים כאלה ואחרים לשטח האצטדיון, ומוטב כי תימנעו מאי נעימויות בכל מה שקשור לנושא הזה.
3. אסור לזרוק חפצים לשטח המגרש והנהלת ה-NBA רואה את הדבר בחומרה. על השלכת חפצים כלשהם לתחומי המגרש אתם צפויים להיות מורחקים מכל המשחקים של טורונטו רפטורס ואולי אפילו ממשחקי ה-NBA בכלל.
4. ישנו איסור גורף להכניס למשחקי טורונטו רפטורס נשק, סמים, כלי זכוכית, זיקוקים וסמני לייזר. ישנה בדיקה גופנית בעת הכניסה לאצטדיון, לכן אל תנסו את מזלכם בנושא הזה.
5. הסדרנים והמאבטחים הם אלה שאחראים לשמור על הסדר באצטדיון. לכן אם אתם נמצאים בשטח האצטדיון אתם מחויבים להקשיב להוראות שלהם.
6. כאשר אתם נכנסים לאצטדיון, הישיבה מתבצעת אך ורק במקום שכתוב לכם על גבי הכרטיס. אסור להתיישב במושבים שאינכם מופיעים לכם בכרטיס, כי זה עלול לגרום לכך שיצטרכו להזיז אתכם אל מקומכם.
7. אם אתם רוצים לצלם את המשחק, מוטב כי תעשו זאת באמצעות המכשיר הנייד שלכם. אין אפשרות להכניס לאצטדיון מצלמות סטילס או מצלמות וידיאו.
8. מחשבים ניידים וטאבלטים גם הם לא יכולים להיכנס לאצטדיון של טורונטו רפטורס, לכן אם יש לכם כאלה מוטב כי תשאירו אותם בחדר במלון.
9. על מנת שתוכלו ליהנות מהמשחק של טורונטו ראפטורס עליכם להגיע לאצטדיון בזמן. אנו ממליצים לכם להגיע לאצטדיון בין שעה עד שעה וחצי לפני שריקת הפתיחה כדי שתוכלו להיכנס.
10. אסור לצאת מהאולם בזמן משחק, לכן אם אתם צריכים לצאת תדעו שלא יאפשרו לכם להיכנס פעם נוספת.
11. הנהלת ה-NBA אוסרת הכנסת כלים חשמליים למשחקי ה-NBA מכל סוג. מדובר בכלים הבאים: קורקינטים חשמליים, אופניים חשמליים או כל סוג אחר של כלי תחבורה חשמלי.
12. בתוך האצטדיון ישנה קפיטריה שבה תוכלו לרכוש דברי מאכל ושתייה. אסור להכניס אוכל או שתייה מבחוץ, האפשרות היחידה היא רק לרכוש בתוך האצטדיון.
13. הכניסה לבעלי חיים אסורה, למעט כלבי נחייה שהבעלים שלהם מגיע עם כל האישורים הנדרשים על מנת להכניס אותם.
14. נכים יכולים להיכנס למשחקים של הטורונטו רפטורס, אך מוטב לתאם מראש את ההגעה על מנת שיסבירו לכם בדיוק מהיכן מומלץ להיכנס למגרש כך שתוכלו לעשות זאת בקלות.
15. ילדים יכולים גם הם להיכנס למשחקים של טורונטו רפטורס, ומדובר בחוויה אשר מיועדת לכל בני המשפחה. רק שמחובתכם לוודא מראש כי הכרטיס שרכשתם מתאים לילד שבא אתכם. אתם לא רוצים שיקרה מצב שבו הילד ייאלץ להישאר מחוץ לאצטדיון.

הוספת תגובה

ביטוח נסיעות לחו''ל
כרטיסי ספורט

עדכוני מבצעי נופש

הורדת אפליקציה
חופשה בישראל