טורונטו אטרקציות מומלצות

טורונטו (קנדה) – אטרקציות מומלצות וטיפים למטייל

טורונטו היא העיר הגדולה בקנדה ולדעת רבים גם המעניינת ביותר למטייל – בכתבה זו תוכלו למצוא המלצות על אטרקציות בטורונטו (כולל סרטי וידאו ולינקים להזמנת כרטיסים מראש), טיפים חשובים למשפחות שמתכננות טיול לטורונטו עם הילדים ומידע חשוב על חופשה בטורונטו

טורונטו Toronto היא העיר המאוכלסת ביותר בקנדה ובירת מחוז אונטריו. העיר ממוקמת על החוף הצפון-מערבי של אגם אונטריו. אוכלוסיית טורונטו מגיעה ל-2.6 מיליון איש, ומהווה את ליבה של טורונטו רבתי (Greater Toronto Area (GTA)) שבו חיים כ-6.2 מיליון איש. טורונטו היא העוגן של אזור Golden Horseshoe המקיף את אגם אונטריו מטורונטו ועד מפלי הניאגרה ושבו חיים מעל 8.5 מיליון איש, כרבע מהאוכלוסייה הכוללת של קנדה. טורונטו היא העיר הרביעית בגודלה והחמישית בתור איגוד ערים בצפון אמריקה. לפעמים היא מכונה הניו יורק של קנדה כי האווירה הכללית שבה דומה לזו שבעיר ניו יורק בארצות הברית, ומשום שטורונטו מהווה יעד פופולרי למהגרים.

חופשה בטורונטו – עוד באותו נושא:

טורונטו קנדה – מלונות מומלצים למשפחות עם ילדים

השכרת רכב בטורונטו – השוואת מחירים ומידע חשוב

טיסות לקנדה – השוואת מחירים וטיפים חשובים

טורונטו – רקע למטייל

טורונטו יושבת על שטח גיאוגרפי שנוצר משחיקת משקעים שנוצרו מקרחונים וסחף. בעבר, בני שבטים אינדיאנים, כמו האירוקווה אכלסו את האזור. באמצע המאה ה-18 הצרפתים הגיעו לאזור ובנו מבצר ליד האיזור שהיום משמש כמרכז הירידים של טורונטו. אחרי הצרפתים הגיעו האנגלים אשר הקימו ב-1793 את יורק כנקודת סחר, ובשנת 1834 העיר יורק קיבלה את שמה הנוכחי, טורונטו. מאוחר יותר, במאה ה-19, טורונטו גדלה והפכה למרכז התרבותי והכלכלי של קנדה. הודות למדיניות הגירה ליברלית החל משנות הששים, לצד הכלכלה האיתנה של העיר, טורונטו הפכה בעשורים האחרונים לאחת הערים הרב-גוניות ביותר בעולם מבחינה תרבותית ואתנית, כאשר חיים בה יותר מ-80 קהילות אתניות שונות, ומעל מחצית מתושבי העיר נולדו מחוץ לקנדה.

אטרקציות בטורונטו

אוטובוס התיירים של טורונטו – תחבורה בטורונטו ל48 שעות

עדכנו את עצמכם במידע על הוקי קרח ובירות קנדיות כשאתם יושבים במעלה אוטובוס התיירים האדום הגדול, אשר עובר ב-21 תחנות הממוקמות ליד אטרקציות תיירותיות במסלול מעגלי. למשך 48 שעות תוכלו לעלות ולרדת מהאוטובוס באטרקציות תיירותיות בטורונטו, ללא הגבלה, וכך תיהנו מנופים פנורמיים של בירת אונטריו. בכרטיס זה כלול גם שייט חינם בנמל ובאיים, מדריך תיירות חינם, מפות והנחות – כל זאת עם מדריך שמע וכן מדריך חי.

עצרו בקאסה לומה (Casa Loma), בית ארמון בסגנון גותי שנבנה במאה העשרים. ראו את מוזיאון הנעליים המיוחד Bata Shoe Museum, עלו למגדל סי אן (CN Tower) או צפו באורח החיים הקנדי המשתלב עם התרבות האסיאתית בציינטאון. הכרטיס כולל גם שיט סביב 14 האיים של טורונטו והנמל הפנימי (Inner Harbour) מפרספקטיבה מיוחדת. אם אתם מגיעים לחופשה קצרה בטורונטו יש כאן את כל הדרוש כדי לתכנן לו״ז בעצמכם ולצפות במיטב האטרקציות. אם אתם מגיעים אל טורונטו עם ילדים ורוצים לראות כמה שיותר אטרקציות בלי ללכת הרבה ברגל או להוציא הון על מוניות – זהו פיתרון מושלם.

להזמנת כרטיסים לאוטובוס התיירים של טורונטו


שייט בנמל טורונטו

הזדמנות לטיול בטורונטו מזווית שונה. ראו את גורדי השחקים מהמים בשיט הנמל של טורונטו, בהעובר בין אטרקציות בטורונטו כמו טרמינל Queens Quay, פארק HTO, מרכז הרבורפרונט (Harbourfront Centre), את איי טורונטו המפורסמים ועוד. (השייט כלול בכרטיס לאוטובוס התיירים בטורונטו).

הצטרפו לשיט באונייה היוצאת מהנמל ושוטו סביב קבוצה של 15 איים המחוברים דרך מעברי מים יפים וגשרים, מגדלור בן 200 שנה ובריכת דגי טרוטה.

בחוויה הקנדית הנפלאה הזו תראו את Queens Quay Terminal המלא במסעדות וחנויות, פארק HTO, את החוף ׳האורבאני׳ החדש של העיר ואת המרכז התרבותי הידוע כהרבורפרונט.

תראו מראות נהדרים של כל האוניות והספינות העוגנות לאורך המרינה של הדאונטאון ותוכלו לצלם את בנייני העיר הנוצצים מהפרספקטיבה של המים. הקרוז בטורונטו הוא דרך מעולה לראות את העיר – במיוחד עבור משפחות המגיעות אל טורנטו עם ילדים ומעוניינות לשלב גם הפלגה וגם לראות אטרקציות תיירותיות בטורונטו.

להזמנת כרטיסים לקרוז בטורונטו


אקווריום ריפלי קנדה – כניסה ללא תור

גלו קשת רחבה של דגים טרופיים וחיי מרינה אקזוטיים באקווריום ריפלי של קנדה. הזמינו מראש כרטיסים בקישור הכוללים הטבה מיוחדת המאפשרת לכם לדלג על התור (ההמתנה בתור הארוך בעונת התיירות עלולה להיות לא נעימה – במיוחד עבור משפחות שמגיעות לטורונטו עם ילדים קטנים) וכנסו אל תוך עולם כחול עמוק מרתק של כרישים, סטינג רייז, צבים, צלופחים, דגי מים מתוקים ועוד המון המון, באקווריום הענק של טורונטו.

צפו בכרישי חול נמריים הצולחים את מי ״הלגונה המסוכנת״ (Dangerous Lagoon) וראו אותם אוכלים מנות עצומות של דגים מלוחים ותמנונים בשעת ההאכלה. עברו דרך מנהרת הזכוכית הענקית וצפו בצבי ים ירוקים שוחים ליד דגי חרב בזמן שצלופחי מוריי מציצים מבין הסלעים.

ראו תמנונים פסיפיים הענקיים, חדקני השיניים, לובסטרים אמריקאיים, דגי בקלה, צלופחי זאב  ועוד יצורים שמקורם במקורות המים הקנדיים ב״גלריית המים הקנדיים״ (Canadian Waters gallery). בדקו את הסטינגריי ב-Ray Bay (מפרץ הריי) ואת המדוזות ב-Planet Jellies (עולם המדוזות).

ב-Rainbow Reef (שונית הקשת) יש מגוון עצום של דגים אקזוטיים. תוכלו לצפות כאן בנצרני פיקאסו, הרלקן טוסקפיש, Unicorn Surgeonfish ועוד המון יצורים צבעוניים ומעניינים.

להזמנת כרטיסים לאקווריום ריפלי בטורונטו


מצפה המים ריפלי קנדה – "כרישים בשעת לילה" (כניסה לילית)

אוהבים לצפות ביצורים ששוחים במים אבל שונאים תורות ארוכים? הזמינו כרטיסים מראש בקישור וקבלו כניסה מיוחדת למצפה התת-ימי של טורונטו לאחר שקיעת השמש – כשכל האנשים עוזבים! בחוויה זו תיהנו מכרישי חול נמריים, צלופחי מוריי, סטינגרייז, מדוזות ועוד.

לא רק שיהיו כאן הרבה פחות אנשים, גם תחסכו בכסף כי כרטיס הכניסה (הזמינו בקישור) זול יותר מאשר ביום. ומה יכול להיות יותר מגניב מכרישים רעבים שמפטרלים סביב האקווריום שלהם בשעת ארוחת הערב? אחרי שמבקרי היום עוזבים, יהיה לכם המון מקום לעשות את דרככם במנהרת הזכוכית ולראות דגי חרב וצבי ים שוחים לצידם. תראו את צלופחי מוריי מציצים מהמערות שלהם כדי לבדוק את סצנת הערב

נופפו לשלום לתמנונים הפסיפיים הענקיים, לחדקני השיניים, ללובסטרים אמריקאיים, לדגי הבקלה ולצלופחי הזאב ושאר היצורים שמקורם במקורות המים הקנדיים. בדקו את הסטינגריי ב-Ray Bay (מפרץ הריי) ואת המדוזות ב-Planet Jellies (עולם המדוזות).

ב-Rainbow Reef (שונית הקשת) יש מגוון עצום של דגים אקזוטיים. תוכלו לצפות כאן בנצרני פיקאסו, הרלקן טוסקפיש, Unicorn Surgeonfish ועוד המון יצורים צבעוניים ומעניינים. אם אתם מגיעים אל טורונטו עם ילדים – האקווריום של טורונטו הוא אטרקציה שלא תרצו לפספס.

להזמנת כרטיסים לאקווריום של טורונטו בלילה


מדאיבל טיימס קנדה

ראו אבירים נלחמים בדו קרב כדי לקבל גביע, בארוחת ערב דרמטית בסגנון ימי הביניים. מדאיבל טיימס, אחת האטרקציות הפופולריות ביותר בטורונטו, הוא מופע אפי של רכיבת סוסים, מופע ציפורים ואוכל טוב בסגנון ימי הביניים.

הגיעו מוקדם כדי לקבל מקום טוב מעל הזירה ולצפות ברוכבי סוסים עם חרבות וציפורים אקזוטיות. המופע כולל ארוחת 4 מנות המוגשת בזמן שאתם צופים במופע ומפגינים את תמיכתכם באביר "שלכם".

הארוחה כוללת בד״כ לחם שום, מרק עגבניות, עוף צלוי, תירס בחמאה וקינוח. תהיה לכם גם גישה לבר, לחנות המזכרות ולאולם העיטורים המכיל חפצים מימי הביניים.

להזמנת כרטיסים למופע ימי הביניים בטורונטו


לגולנד טורונטו

לגולנד טורונטו הוא פארק שעשועים המוקדש ללגו המווה אחת אחת האטרקציות המרכזיות של טורונטו למשפחות עם ילדים – פירטים מחפשי מטמון, נינג׳יטסו ב״הרפתקת נינג׳גו סיטי״ (Ninjago City Adventure), חלליות לגו, נסיכות בטירות קסומות ועוד. בהרפתקת נינג׳גו תמצאו גשרי חבלים והזדמנות להתנסות באמנויות לחימה במקדש דוג׳ו. נינג׳ות קטנות יכולים לשכלל את מיומנויות הלחימה שלהם בעולם מולטימדיה מלא כיף.

אם הילד שלכם הוא יותר הטיפוס הקוסומנאוט האינטר גלקטי, ״משימת החלל״ (Space Mission ) החדשה היא בשבילו. צאו כאן למסע בין הכוכבים, בקרו בכוכבי לכת רחוקים שעשויים כולם מלבני לגו בלבד.

תוכלו לחקור עיר מיני לגו שלמה ב״מינילנד״ (Miniland) או להיכנס למרכבה ולצאת למסע בין שלדים וטרולים ב״מסע הממלכה״ (Kingdom Quest), או לצפות בסרט לגו בארבעה ממדים.

מלבד המתקנים המלהיבים והמצחיקים, יש גם המון פעילויות יצירה, סדנאות בנייה ועוד חוויות למשפחות בין הרפתקה להרפתקה.

להזמנת כרטיסים ללגולנד טורונטו


מוזיאון הנעליים באטה

מוזיאון באטה מוקדש כולו לנעליים. המוזיאון משתמש בנעליים כדי להראות איך הזמנים השתנו בתרבויות שונות ברחבי העולם. ממגפיים צרפתיות לריסוק אגוזים ועד נעלי משי סיניות רקומות, נעלי פרוות דובים ששימשו סמוראים יפניים, נעלי אצבע ועד לנעליים העשויות משיער אנושי.

למעלה מ-13 אלף פריטים הנפרשים על פני 4,500 שנה, עם תערוכות משתנות רבות, תראו כאן את הכל – סנדלים מיוון העתיקה וממצרים העתיקה, נעליים מתקופת הרנסאנס באיטליה ויצירות מעצבים של היום. זוהי לא אחת האטרקציות הקלאסיות של טורונטו לילדים אבל גם משפחות ייהנו כאן מאוד.

להזמנת כרטיסים למוזיאון הנעליים באטה בטורונטו


מוזיאון האשליות של טורונטו

רציתם פעם לרקוד על התקרה? הנה ההזדמנות שלכם לעשות את זה – במוזיאון האשליות של טורונטו. המוזיאון משחק עם הפרספקטיבה והחושים בזמן שאתם צופים באשליות שונות, הולוגרמות, אינסטלציות ותצוגות. היכונו לשגע את העיניים והמוח.

בדקו את שיווי המשקל שלכם במסע סיבובי דרך מנהרת וורטקס וגלו את כוחות המשיכה עם תוצאות בלתי צפויות בחדרים ׳מסתובבים׳. לכו לאיבוד עם אשליות אופטיות קליידוסקופיות וצלמו תמונות מגניבות שונות ומשונות. עבור משפחות המגיעות אל טורונטו עם הילדים זוהי אחת האטרקציות המובילות בעיר.

להזמנת כרטיסים למוזיאון האשליות של טורונטו


המוזיאון המלכותי של אונטריו – כניסה ללא תור

המוזיאון המלכותי של אונטריו המכונה בקיצור ה-ROM הוא מוזיאון גדול המצוי במרכז טורונטו ומתמקד בעולם של אמנות, תרבות וטבע. מ״מערת העטלפים״ (The Bat Cave ) ל״גלריית הציפורים״ (Gallery of Birds), יש כאן המון מוצגים והיסטוריה. חקרו את התרבויות, הדינוזאורים, המערות, תצוגת מטאורים ואת הגלריה המוחשית שתבדר את הילדים.

בלו עם הדינוזאורים ועקבו אחר עלייתם של היונקים לאחר תום עידן הדינוזאורים. גלו אוצרות מהאדמה ומהחלל בגלריות המלאות במידע על מטאורים, סלעים, מינרלים יקרים ואבני חן ולמדו כיצד כרייה משפיעה על חיינו.

ב״תרבויות העולם״ (World Cultures), תוכלו לראות את האוסף הגדול ביותר של פריטים ארכיטקטוניים סיניים מחוץ לסין, לחשוף מסורות של המזרח התיכון ואירופה ולסקור את מצרים העתיקה ואת הציוויליזציה האבודה של נוביה. תמצאו במוזיאון גם את אוסף האופנה והטקסטיל השלישי בגודלו בעולם. אם אתם מגיעים אל טורונטו עם ילדים ורוצים לשלב בין כייף ומוזיאון שיקנה לילדים גם השכלה רחבה יותר – זהו מקום מעולה, ואם תזמינו כרטיסים בקישור מראש תוכלו להיכנס ללא עמידה בתורים – שעלולים להיות ארוכים.

להזמנת כרטיסים למוזיאון המלכותי של אונטריו בטורונטו


סיור רוחות הרפאים המקורי של טורונטו

לאחר סיור רוחות הרפאים של טורונטו לעולם לא תסתכלו על טורונטו באותה צורה. פגשו את המדריך עוטה הגלימה שלכם באולם ההוקי של טורונטו (Hockey Hall of Fame), שם שוכנת לפי האגדות המקומיות רוח חסרת מנוחה עם לב שבור. המדריך יוביל אתכם דרך רחובות טורונטו לאור פנס וישתף אתכם בסיפורים אפלים מהימים הראשונים של טורונטו ובמפגשים העל-טבעיים המפורסמים ביותר.

סיימו את הערב מחוץ לאחד מהמקומות הרדופים ביותר של העיר – בית מקנזי (Mackenzie House), אבל היזהרו, הסיפור המפחיד במיוחד עלול לגרום לכם להישאר ערים כל הלילה. אם אתם מגיעים אל טורונטו עם ילדים קטנים – זה לא בשבילם.

להזמנת כרטיסים לסיור רוחות הרפאים של טורונטו

הוספת תגובה

ביטוח נסיעות לחו''ל
כרטיסי ספורט

עדכוני מבצעי נופש

הורדת אפליקציה
חופשה בישראל