המרת מט"ח

הזמנת דולר קנדי (CAD) בנתב"ג

אם הטיסה שלכם לקנדה נמצאת ממש במרחק נגיעה, ככל הנראה כבר יצא לכם להבין כי כדאי צריכים לרכוש בארץ דולר קנדי (CAD) על מנת להגיע מוכנים לקנדה. חשוב להבהיר כי דולר קנדי הוא לא כמו דולר אמריקאי, מדובר בשתי מטבעות שונים לחלוטין כאשר לכל אחד מהם יש את השווי שלו, ובניגוד לדולר אמריקאי שניתן לרכוש בקלות בכל דואר או צ'יינג' – לקנות דולר קנדי במזומן בארץ זה מעט יותר מסובך ודורש תיכנון. במאמר זה תקראו על כל האפשרויות של רכישת דולר קנדי לטיול בקנדה – כולל אפשרות של הזמנת דולר קנדה לשדה התעופה בן גוריון

המרת מט"ח שקל לדולר קנדי זוהי ללא ספק פעולה חשובה שעליכם לבצע טרם הנסיעה שלכם לקנדה. כיום לא מעט מקומות יציעו להמיר עבורכם שקל לדולר קנדי, אך החוכמה היא לדעת לבחור את המקום הטוב ביותר עבורכם – זה שיספק לכם את התנאים האידיאליים, כמה שפחות עמלות וכמה שפחות טירחה. במאמר הבא נסקור עבורכם את כל האופציות הרלוונטיות עבורכם כך שבסוף תוכלו לקבל את ההחלטה הטובה ביותר עבורכם. זאת שתסייע לכם להמיר את הכסף במהירות האפשרית, אך באותה נשימה לעשות זאת בסכום הנמוך ביותר.

אולי עדיין לא יצא לכם לשמוע על חברת FlyMoney – אבל היא תהפוך את החיים שלכם להרבה יותר פשוטים כאשר מדובר על קניית דולר קנדי במזומן. החברה מציעה שירות של הזמנת דולר קנדי לנתב"ג –  מבלי שתצטרכו להתאמץ או לבצע פעולות אשר יגזלו מכם זמן יקר טרם הטיסה, הכסף ימתין לכם בדלפק בנק הפועלים בנתב"ג, אשר פתוח מסביב לשעון. היתרון של רכישת דולר קנדה בדרך זו הוא לא רק החיסכון בזמן – תוכלו גם לחלק את העלויות של קניית דולר קנדי לטיול לתשלומים בכרטיס האשראי בדרך זו. כדי לבצע הזמנת דולר קנדי לנמל התעופה בן גוריון השתמשו בתיבת ההזמנות של flymoney בדף זה – שימו לב שייתכן ויהיה עליכם לגלול את התיבה ימינה ושמאלה כדי להשלים את ההזמנה 



טיול לקנדה – עוד באותו נושא:

השכרת רכב בקנדה – המדריך המלא

טיסות לקנדה – השוואת מחירים וטיפים חשובים

קנדה למשפחות – המלצות לטיולים ואטרקציות פופולריות

כמה דולר קנדי לקחת לטיול בקנדה?

רגע לפני שאתם רוכשים דולר קנדי, אתם צריכים לדעת כמה דולר קנדי לרכוש? זוהי אולי השאלה החשובה ביותר שאתם צריכים לקבל עליה תשובה, הרי השאיפה היא להוציא את הסכום הקרוב ביותר לסכום שאותו תבזבזו במהלך הטיול שלכם. אך לצערכם ולצערם של כל האנשים שעומדים לטוס לקנדה או לכל יעד אחר בעולם, קשה מאוד להעריך על רגל אחת את הסכום המדויק שאמור להספיק לכם לטיול בחו"ל. הסיבה היא ברורה, כל אחד מבזבז בצורה שונה במהלך טיול בחו"ל ולכן קשה מאוד לתת הערכה אחת גורפת לכל המקרים.

מה שכן נוכל לעזור לכם קצת ולהעריך את הסכום שלו תזדקקו על מנת לשרוד יום שלם בקנדה, כמובן שמדובר על סכום של אדם ממוצע אשר לא עושה קניות או מבצע רכישות מיוחדות. סכום של 80 דולר קנדי ליום הוא בהחלט סכום שאמור להספיק לכם, בסכום הזה תוכלו לאכול ארוחות במסעדות מקומיות ואפילו לעשות קצת קניות במהלך השהות שלכם בקנדה. כמובן שתמיד מומלץ שיהיה לכם אשראי על מנת שתוכלו להוציא כסף בבנק או אפילו לשלם באשראי, כך לא תמצאו את עצמכם תקועים בקנדה – דבר שיכול להיות מאוד לא נעים.

היתרונות בהזמנת דולר קנדי לנתב"ג

רגע לפני הטיסה שלכם לקנדה ככל הנראה כבר יצא לכם להבין כי ההכנות לטיול גוזלות מכם לא מעט זמן יקר. אז למה שתבזבזו את הזמן שלכם בהמתנה בתורים הארוכים? הזמנת דולר קנדי לנתב"ג תאפשר לכם לבצע את הזמנת המט"ח דרך המחשב בבית בשעות שנוחות לכם – ומבלי לבזבז לכם זמן יקר.

הזמנת דולר קנדה לנתב"ג דרך חברת FlyMoney תבטיח כי השטרות שאותם אתם מקבלים הם שטרות מקוריים אשר עברו את כל הבדיקות המחמירות. מדובר באחת מהחברות המוכרות ביותר בישראל כיום בכל הקשור להמרת מט"ח לקראת נסיעה לחו"ל והיא פועלת בפיקוח משרד האוצר – כך שאתם יכולים לטוס לחו"ל בראש שקט ובמלי להיות בלחץ שעלול לפגוע בחוויה שלכם.

עוד יתרון בולט במיוחד הוא שהזמנת דולר קנדי דרך חברת FlyMoney הינה פעולה פשוטה מאוד שכל אחד יכול לבצע, לא צריך ידע מקדים על מנת להזמין את המט"ח. האתר כולו כתוב בעברית, וכל מה שאתם צריכים לעשות זה להחזיק בקרבת מקום את כרטיס האשראי שלכם על מנת שתוכלו לבצע את הרכישה במקום.

ההוצאות לקראת הטיול לקנדה כבדות עליכם? זה בהחלט מובן! מהסיבה הזאת באמצעות הזמנת דולר קנדי לשדה התעופה תוכלו לפרוס את העסקה לתשלומים, כך שהכסף לא ירד לכם כולו בפעם אחת מחשבון הבנק. מעולם לא היה רווחי ומשתלם יותר לקנות דולר קנדי בישראל – וכל זאת בזכות חברת FlyMoney שמציעה לכם לבצע קניית דולר קנדי שיחכה לכם בנתב"ג (בסניף בנק הפועלים) בקלות ובמהירות.

קניית דולר קנדי בדואר ישראל

לצערכם, אין אפשרות של רכישת דולר קנדי דרך דואר ישראל שנכנס גם הוא אל שוק המרת המטבע בישראל. כיום תוכלו להמיר דרך הסניפים של דואר ישראל אך ורק את המטבעות הבאים: דולר ארה"ב, יורו או פאונד בריטי – כך שאתם אתם רוצים להמיר דולר קנדי בארץ תצטרכו להמיר בדואר ישראל לאחד מהמטבעות הללו, ובקנדה עצמה שוב להמיר לדולר קנדי את המט"ח שרכשתם אחרי שעמדתם בתור בדואר – עסקה לא משתלמת בכלל עבורכם.

רכישת דולר קנדה בבנק

רכישת דולר קנדי דרך הבנקים בישראל זוהי פעולה שאתם יכולים לבצע, כיום מרבית הבנקים יוכלו לספק לכם דולרים קנדיים על המקום. אך הסיכון העיקרי שלכם זה כמובן התורים הארוכים שהם חלק בלתי נפרד מהנוף בכל סניף בנק בישראל, והצורך להגיע במיוחד לסניף בנק בשעות הפתיחה, כך שפעולת ההמרה בבנקים תגזול מכם זמן יקר. בנוסף השער היציג של המטבעות הזרים בבנקים בישראל הם לא תמיד שערים משתלמים בהשוואה לאופציות האחרות שקיימות כיום.

קניית דולר קנדה בצ'יינג'ים

עוד אופציה שיכולה להיות רלוונטית עבורכם היא כמובן לקנות דולר קנדי דרך עמדות הצ'יינג' הפזורות כמעט בכל עיר בישראל. מדובר אולי באופציה נוחה מכיוון שהיא לרוב לא מביאה איתה תורים ארוכים, ובקלות תוכלו למצוא סניף אשר נמצא קרוב למקום מגוריכם. אך בכל זאת, תצטרכו להגיע במיוחד בשעות הפתיחה, להכין מראש סכום גבוה של שקלים במזומן, העמלות שייקחו מכם יהיו עמלות גבוהות מאוד אשר יגרמו לכם לשלם הרבה יותר, ואינכם יכולים לדעת מהיכן מגיע הכסף – כך שמדובר בסיכון משמעותי מאוד שמוטב לכם לא לקחת על מנת שלא תסתבכו במדינה שאתם לא מכירים. וכמובן, לא תוכלו לפרוס את העלויות של דולר קנדה לחופשה לתשלומים.

קניית דולר קנדי בנתב"ג

אז האופציה האחרונה שהיא בעצם האופציה המומלצת ביותר כיום שבאמצעותה תוכלו לקבל דולר קנדי בתנאים הטובים ביותר היא הזמנת דולר קנדי לנתב"ג. היתרון המשמעותי ביותר עבורכם זה שהעמלות עם האופציה הזאת אלה העמלות הנמוכות ביותר שקיימות בשוק, כך שאתם לא תצטרכו לשלם סכומי כסף גבוהים ללא כל הצדקה. הסכום שמופיע לכם באתר טרם הרכישה הוא הסכום הסופי, לא מצפות לכם הפתעות לא נעימות בשלב כזה או אחר של התהליך.

בנוסף כבר סיפרנו לכם עד כמה התהליך הזה קל ופשוט – אתם יכולים להזמין את הכסף כמעט מכל מקום ומבלי שתצטרכו לפנות לזה זמן מיוחד מהלו"ז העמוס שלכם טרם הטיסה. רק תדליקו את המחשב ותבצעו את ההזמנה בקלות. מה גם שתוכלו לפרוס את כל העסקה לתשלומים, כך לא תצטרכו להיכנס ללחץ כלכלי שעלול לפגום בחוויה שלכם בטיול בקנדה – כי זה ללא ספק יכול להשפיע בצורה כזאת או אחרת.

דולר קנדה – אילו שטרות ואילו מטבעות?

הדולר הקנדי הוא המטבע הרשמי בקנדה, והוא משמש בתור המטבע הרשמי של קנדה מאז שנת 1858. המטבע עם הערך הנמוך ביותר של דולר קנדה הוא מטבע של סנט אחד. השטר עם הערך הגבוה ביותר הוא שטר של מאה דולרים קנדיים.

המטבעות הקיימים בשימוש נכון להיום הם: 1 סנט, 5 סנטים, 10 סנטים, 25 סנטים, 50 סנטים, 1 דולר קנדי, 2 דולר קנדי.
השטרות הקיימים בשימוש נכון להיום הם:, 5 דולר קנדי, 10 דולר קנדי, 20 דולר קנדי, 50 דולר קנדי ו-100 דולר קנדי.

הוספת תגובה

ביטוח נסיעות לחו''ל
כרטיסי ספורט

עדכוני מבצעי נופש

הורדת אפליקציה
חופשה בישראל