עונה מומלצת לחופשה בטורונטו

מזג האוויר בטורונטו ועונה מומלצת לחופשה

כל עונה יכולה להיות עונה מומלצת לחופשה בטורונטו, קנדה – תלוי עד כמה אתם רגישים לקור, ומה אופי החופשה שאתם מעוניינים בה. עונת התיירות בטורונטו היא בחודשי הקיץ, אבל אם אתם מחפשים מועד שבו העיר פחות עמוסה בתיירים, והמחירים בה יורדים לעומת שיא עונת התיירות, ואם אינכם נרתעים מטמפרטורות נמוכות ומשלג, תוכלו ליהנות מחופשה בטורונטו במהלך עונות המעבר, ואפילו בחורף. כאן תוכלו למצוא סקירה מקיפה של תנאי מזג האוויר בטורונטו בעונות השנה השונות, ושל האירועים והפסטיבלים שתוכלו לשלב בחופשה בטורונטו בכל חודש שבו תבחרו להגיע אליה.

טורונטו היא העיר הגדולה ביותר בקנדה מבחינת גודל אוכלוסייה. זוהי עיר מרכזית ומלאה בתרבות, ספורט, טכנולוגיה, בידור, אומנות ועוד. תמיד אפשר למצוא בה מה לעשות בכל זמן בשנה, אך כדאי לבדוק מהו מזג האוויר בטורונטו לפני תכנון הטיול כדי להגיע מוכנים.

מהו מזג האוויר בטורונטו?

מזג האוויר בטורונטו הוא תולדה של אקלים יבשתי. בטורונטו הקיץ חמים, החורף קר מאוד ועונות המעבר קרירות.
לכל עונה בטורונטו יש חסרונות ויתרונות, וגם הגעה אליה מחוץ לעונת התיירות (כלומר, בחודשים הקרים ביותר) יכולה להיות מהנה, עם יתרונות נהדרים לחלק מהמטיילים. לכן מומלץ לדעת לאיזה מזג אוויר אפשר לצפות בכל חודש, ומהם התנאים השוררים בטורונטו לאורך השנה, מבחינת כמות תיירים, אירועים וכו', כדי שתוכלו להחליט באיזה חודש בשנה כדאי לכם להגיע, מה לארוז וכמה זמן מראש כדאי להזמין כרטיסי טיסה לטורונטו.

חופשה בטורונטו – עוד מידע שימושי

טיסות לטורונטו – השוואת מחירים והזמנת כרטיסים

טורונטו קנדה – מלונות מומלצים למשפחות עם ילדים

השכרת רכב בטורונטו – השוואת מחירים ומידע חשוב

טיסות פנים בקנדה – השוואת מחירים והזמנת כרטיסים

מדריך לרכישת כרטיסים למשחקי טורונטו רפטורס

מהי העונה המומלצת לחופשה בטורונטו?

מטיילים רבים סבורים, שהעונה המומלצת לחופשה בטורונטו היא בחודשים מסוימים בעונות המעבר: סוף האביב (אמצע אפריל וחודש מאי), ותחילת הסתיו (ספטמבר ותחילת אוקטובר). מזג האוויר מתון בחודשים אלו, וכמוהו גם כמויות התיירים, מה שמשפיע גם על רמת המחירים, שבדרך כלל אינה גבוהה כמו בקיץ או בתקופת החגים (למעט מועדים מיוחדים).
עם זאת, אל תצפו לעונות מעבר חמימות. רוב הימים בעונות המעבר בטורונטו קרירים (או אפילו קרים בסוף הסתיו ובתחילת האביב), אולי מלבד רגע לפני ואחרי הקיץ.

עונות השנה בטורונטו

חופשה בטורונטו בקיץ

הקיץ בטורונטו הוא חמים עם מזג אוויר אידיאלי לחופשה וטיולים בעיר. מיוני ועד אוגוסט הטמפרטורות הממוצעות הגבוהות נעות באזור 25 מעלות צלזיוס בשעות החמות של היום, ובלילה הטמפרטורות נעות באזור 15 מעלות צלזיוס, כך שהלילות קרירים, וכדאי בכל זאת להצטייד גם בביגוד חם. הגשם בטורונטו יורד במהלך כל השנה, וחודשי הקיץ הם הגשומים ביותר. יולי הוא החודש הגשום ביותר בשנה בדרך כלל בטורונטו, עם כ-60 מילימטר של גשם.
עונת הקיץ מביאה איתה, כמובן, גם את עונת התיירות בטורונטו. העיר מתמלאת במטיילים ובמבקרים בחודשי הקיץ והמחירים עלולים להיות גבוהים יותר, עם תפוסה מלאה יותר. כדאי להזמין כרטיסי טיסה, בתי מלון וכו' כמה שיותר זמן מראש לחופשת קיץ בטורונטו.

חופשה בטורונטו בסתיו

עונת הסתיו היא עונת מעבר בעיר, וזמן מומלץ לחופשה בטורונטו. תקופת תחילת הסתיו (בחצי הראשון של ספטמבר בעיקר) עדיין תספק לכם ימים חמימים. כמו כן, המחירים בדרך כלל יורדים בסתיו לאחר, הביקוש הגדול של הקיץ, ומן הסתם, גם כמויות התיירים יורדות (למעט במועדים או אירועים מיוחדים).
לקראת סוף ספטמבר ובתחילת אוקטובר הימים הופכים קרירים אך מתונים לרוב (והלילות קרים), וזוהי תקופה מעולה להגיע לטורונטו לצפות בנוף סתווי יפהפה ובעלי השלכת הצבעוניים, וזמן מעולה למי שמעוניין לצלם צילומים מיוחדים של העיר.
בסוף אוקטובר ובנובמבר מזג האוויר בטורונטו כבר חורפי יותר, עם טמפרטורות שנעות מעט מתחת לעשר מעלות צלזיוס בדרך כלל (במהלך היום). השלג הראשון בטורונטו בדרך כלל יורד בנובמבר.

חופשה בטורונטו בחורף

החורף בטורונטו מתחיל בדצמבר, למרות שניתן להרגיש אותו כבר בנובמבר, והוא נמשך עד תחילת מרץ. הטמפרטורות הממוצעות בחורף בטורונטו נעות בדרך כלל בין מעט מעל לאפס למעט מתחת לאפס. רוב השלג בטורונטו יורד מדצמבר עד מרץ, ומעט שלג יורד בדרך כלל גם באוקטובר ובאפריל. שלג בנובמבר הוא נדיר יותר. זהו בהחלט חורף קר מאוד, אך ישנן ערים בקנדה עם חורף קר יותר. מלבד תקופת החגים של דצמבר, החורף בטורונטו הוא בדרך כלל תקופה זולה יותר לחופשה בעיר. למרות הקור, החורף בטורונטו לא חייב להיות משעמם ולמעשה העיר עדיין נהנית מפעילויות ואירועים מיוחדים, כמו החלקה על הקרח ברחבי העיר, משחקים בשלג ביעדים הקרובים לעיר, שווקי קריסמס, פסטיבלי אוכל ועוד.

חופשה בטורונטו באביב

מרץ בטורונטו הוא עדיין חודש חורפי, ולמרות שהטמפרטורות עולות בהדרגה במהלך העונה, מזג האוויר נשאר קריר בדרך כלל עד סוף מאי. בדרך כלל החודשים האחרונים בהם יורד שלג בטורונטו הם מרץ-אפריל, אך מעט.
מאי הוא חודש מומלץ לחופשה בטורונטו. הטמפרטורות מתונות, זוהי עונת מעבר כך שהתיירות חלשה יותר ואתרי התיירות פחות עמוסים לעומת הקיץ, ובסביבת סוף אפריל-תחילת מאי אפשר ליהנות מצפייה בפריחת הדובדבן בעיר.

אירועים מיוחדים ופסטיבלים בטורונטו

טורונטו היא עיר מרכזית גם מבחינות תרבות ובידור, ומתקיימים בה מספר פסטיבלי תרבות ידועים, כמו גם מגוון אירועים לתיירים ולמקומיים במהלך השנה. אם מתמזל מזלכם ובמהלך החופשה שלכם בטורונטו מתקיים אירוע תרבותי מיוחד שכזה, כדאי שתדעו על כך מראש כדי שתוכלו לרכוש כרטיסים אם יש בכך צורך, ולשדרג את החופשה שלכם לחופשה מיוחדת ומלאת תרבות.
אלו רק חלק מהאירועים שמתקיימים בטורונטו מדי שנה:

פסטיבל האורות של טורונטו

פסטיבל האורות של טורונטו מציע מיצגי אורות אומנותיים, מקוריים ומרהיבים ברחובות רובע דיסטילרי, בדרך כלל בינואר ובפברואר. למרות הקור, כדאי להגיע לאיזור וליהנות מחוויה אומנותית מיוחדת במינה, וגם לצלם תמונות יפות עם האורות הזוהרים.

נוויט בלאנש

נוויט בלאנש (לילה לבן) הוא אירוע שמתקיים מדי שנה בטורונטו בספטמבר בדרך כלל. האירוע הוא מעין לילה לבן שבמהלכו העיר מלאה במיצגים של אומנות מודרנית, הופעות, ואטרקציות אומנותיות מקוריות ומיוחדות.

שבוע המוזיקה הקנדי בטורונטו

שבוע המוזיקה הקנדי מתקיים בטורונטו מדי שנה ומגיעים אליו מוזיקאים רבים כדי להשתתף בכנסים, פעילויות, טקסי פרסים והופעות. הפסטיבל מתקיים מדי שנה במאי או ביוני בדרך כלל.
כדאי לרכוש כרטיסים לפסטיבל מראש. כל סוג כרטיס יתן לכם גישה לאירוע אחר בפסטיבל (או לכמה אירועים במשך מספר ימים).

פסטיבל הג'אז של טורונטו

פסטיבל הג'אז של טורונטו הוא פסטיבל ותיק שהחל את פעילותו בשנת 1987, ומארח מדי שנה (בדרך כלל בסוף יוני ועד תחילת יולי למשך עשרה ימים) מגוון אמנים, מקומיים ובינלאומיים. הפסטיבל כולל מגוון הופעות ואירועים, חלקם גם בחינם! כניסה להופעות של האמנים הגדולים המתארחים בפסטיבל בדרך כלל כרוכה בתשלום, ובכל מקרה כדאי להזמין כרטיסים מראש לאירועי הפסטיבל.

פסטיבל הקולנוע הבינלאומי בטורונטו

פסטיבל הסרטים הבינלאומי של טורונטו הוא אחד מאירועי הקולנוע הידועים ביותר בעולם, והוא מארח רשימה ארוכה של אנשי תעשייה, הקרנות ובכורות של סרטים, טקסי הענקת פרסים ליוצרים, ועוד מגוון אירועים הקשורים לתעשיית הקולנוע. האירוע מתקיים מדי שנה בדרך כלל בחודש ספטמבר למשך כעשרה ימים.

מזג האוויר בטורונטו לפי חודש

למרות שמזג האוויר בטורונטו הוא לא דבר צפוי ובהחלט לא ניתן לדעת במדויק כמה קר או חם יהיה, וכמה שלג או גשם צפוי לרדת, ביקשנו לבדוק מהן התחזיות הממוצעות לפי שנים קודמות, שאולי יסייעו לכם להתכונן טוב יותר למזג האוויר הצפוי. עם זאת, כדאי לבדוק תחזית מדויקת יותר במועד קרוב יותר לתאריך הרצוי.

מזג האוויר בטורונטו בינואר

מזג האוויר בינואר בטורונטו קר מאוד (ולעיתים גם קפוא) וניתן לצפות לשלג, עם טמפרטורות שנעות בין כ-0 מעלות צלזיוס לכ-7 מעלות צלזיוס (מעט פחות או מעט יותר). זהו חודש רגוע יותר מבחינה תיירותית, והסיכוי למציאת מחירים זולים לחופשה בטורונטו הוא טוב יותר.
מועדים ואירועים מיוחדים בינואר בטורונטו כוללים את יום השנה האזרחית החדשה, אירוע האוכל ווינטרלישס טורונטו, ועוד.

מזג האוויר בטורונטו בפברואר

החורף בעיצומו, ומזג האוויר בפברואר בטורונטו ממשיך להיות קר מאוד ומושלג, עם וטמפרטורות שנעות בין כ-0 לכ-7 מעלות צלזיוס אך לפעמים קצת יותר או פחות. גם חודש פברואר בטורונטו נחשב לחודש פחות תיירותי יחסית, וייתכן שיותר זול לעיתים מבחינת כרטיסי טיסה, בתי מלון וכו'.

מזג האוויר בטורונטו במרץ

החורף מגיע לסיומו בטורונטו במרץ, אך זהו עדיין חודש חורפי בהחלט, עם סיכוי לשלג ומזג אוויר קר מאוד. הטמפרטורות במרץ בטורונטו נעות בין כ-5 מעלות צלזיוס בשעות החמות של היום, לבין כ-4 מעלות צלזיוס בשעות הקרות של הלילה (לעיתים יותר או פחות). בסוף חודש מרץ מזג האוויר בטורונטו הופך למעט מתון יותר.
אירועים בטורונטו במרץ כוללים בין היתר את יום סיינט פטריק, שבוע המוזיקה הקנדי, פסטיבל הפרחים והגינה קנדה בלומס ועוד.

מזג האוויר בטורונטו באפריל

האביב בעיצומו באפריל בעיר, וזהו חודש מומלץ לחופשה בטורונטו. מזג האוויר קריר אך מתון יחסית, עם טמפרטורות שלרוב נשארות מעט מעל אפס מעלות צלזיוס בשעות הלילה, ומעל 10 מעלות צלזיוס בשעות היום.
מועדים ואירועים בטורונטו באפריל כוללים את חג הפסחא, תחילת עונת הבייסבול ועוד.

מזג האוויר בטורונטו במאי

מאי הוא חודש מומלץ לחופשה בטורונטו, עם מזג אוויר מתון יחסית שנשאר קריר במהלך היום ברוב החודש. ניתן לצפות לימים מעט חמימים יותר לקראת סוף החודש. זהו זמן טוב ליהנות ממזג אוויר מתון רגע לפני עונת הקיץ שמביאה איתה עלייה בתנועת התיירים. במאי בטורונטו מתקיים מדי שנה פסטיבל הסרטים היהודי.

מזג האוויר בטורונטו ביוני

הקיץ מתחיל במהלך יוני בטורונטו, ומזג האוויר הופך חמים ביום וקריר בלילה בדרך כלל. זוהי תחילת עונת התיירות בטורונטו וכדאי לבצע הזמנות של טיסות, בתי מלון וכול' מראש. הטמפרטורות בדרך כלל נעות מעל 20 מעלות צלזיוס בשעות החמימות של היום, והלילות קרירים לרוב, באזור 15 מעלות צלזיוס. חודשי הקיץ בטורונטו הם חודשים גשומים יחסית.
אירועים ביוני בטורונטו כוללים, בין היתר, את שבוע הגאווה, פסטיבל הג'אז ועוד.

מזג האוויר בטורונטו ביולי

יולי הוא החודש החם ביותר בטורונטו, אך החום לא כבד בדרך כלל, ומזג האוויר לח וגשום יחסית.
העונה התיירותית בטורונטו בשיאה ביולי ולכן כדאי להזמין בתי מלון וטיסות כמה שיותר זמן מראש.
מועדים מיוחדים ואירועים בטורונטו ביולי כוללים את יום קנדה, פסטיבל תיאטרון הפרינג', אירוע הקולינריה סאמרלישס ועוד.

מזג האוויר בטורונטו באוגוסט

הימים חמים באוגוסט בטורונטו (אך הלילות עלולים להיות קרירים), והעיר מלאה בתיירים בדרך כלל, כך שכדאי מאוד להזמין בתי מלון וטיסות מראש.

מזג האוויר בטורונטו בספטמבר

הקיץ מגיע לסיומו ועונת הסתיו מתחילה בטורונטו בספטמבר. מזג האוויר עדיין חמים במהלך היום בטורונטו בתחילת ספטמבר, אך ניתן לצפות לירידה בטמפרטורות וירידה בכמויות התיירים במהלך החודש. מועדים מיוחדים ואירועים בטורונטו בספטמבר כוללים את יום העבודה, פסטיבל הקולנוע הבינלאומי של טורונטו ועוד.

מזג האוויר בטורונטו באוקטובר

הסתיו בעיצומו בטורונטו באוקטובר, ומזג האוויר קריר אך מתון, עם ימים קרירים ולילות קרים בדרך כלל. זהו חודש מומלץ לחופשה בטורונטו למי שמחפש מזג אוויר מתון וזמן שקט, יחסית, מבחינת תיירות. מועדים מיוחדים ואירועים בטורונטו באוקטובר כוללים את חג ההודיה, חג ההאלווין, אירוע האומנות נוויט בלאנש ועוד.

מזג האוויר בטורונטו בנובמבר

למרות שהחורף עוד לא החל באופן רשמי, מזג האוויר בנובמבר בטורונטו כבר די חורפי וניתן לצפות אפילו לשלג הראשון. הטמפרטורות נעות בין כ-10 ל-2 מעלות צלזיוס במהלך החודש (מעט יותר או מעט פחות) ומזג האוויר הולך ומתקרר לקראת סוף החודש.
בטורונטו בנובמבר מתקיים מצעד סנטה קלאוס מיוחד, וחלק משווקי הקריסמס מתחילים את פעילותם.

מזג האוויר בטורונטו בדצמבר

החורף בעיצומו בטורונטו בדצמבר, ומזג האוויר קר מאוד ומושלג. עונת החגים מגיעה לעיר ומביאה איתה מגוון אטרקציות מיוחדות, אך גם תנועה תיירותית גדולה יותר וכדאי מאוד להזמין בתי מלון וכרטיסי טיסה לטורונטו מראש בתקופה זו.

הוספת תגובה

ביטוח נסיעות לחו''ל
כרטיסי ספורט

עדכוני מבצעי נופש

הורדת אפליקציה
חופשה בישראל