עונה מומלצת לחופשה בוונקובר

מזג האוויר בוונקובר ועונה מומלצת לחופשה

כמעט כל זמן הוא זמן טוב לחופשה בוונקובר, קנדה. אם אתם מתכננים לטוס לוונקובר, כאן תוכלו למצוא את המידע הנדרש על מזג האוויר בוונקובר לאורך השנה, על הפעילויות המתאימות לכל עונה ועונה ועל אירועים ופסטיבלים שתוכלו לשלב בחופשה שלכם, בהתאם למועד בו בחרתם להגיע אליה.

ונקובר נמצאת בפרובינציית קולומביה הבריטית, והיא העיר השלישית בגודלה בקנדה בהיקף האוכלוסייה.

וונקובר היא עיר מלאת חיים, ויעד נהדר לחופשה במהלך כל השנה עם מזג אוויר מתון יחסית לעיר קנדית, גם בחורף!

מזג האוויר בוונקובר הוא אופייני לאקלים ימי מתון. הקיץ חם ויבש, ושאר השנה גשומה. החורף בוונקובר מתון מאוד יחסית לחורף קנדי, והטמפרטורות לא מגיעות מתחת לאפס בדרך כלל.

חופשה בקנדה – עוד מידע למטייל

טיסות לקנדה – השוואת מחירים, טיפים ומידע חשוב

טיסות פנים בקנדה – השוואת מחירים והזמנת כרטיסים

הזמנת דולר קנדי (CAD) בנתב"ג

השכרת רכב בקנדה – המדריך המלא

מתי כדאי לטוס לוונקובר?

העונה המומלצת לחופשה בוונקובר למזג אוויר אידיאלי היא בקיץ, וזוהי גם העונה התיירותית ביותר. עם זאת, זהו לא זמן טוב למי שמחפש מחירים זולים ואתרי תיירות שקטים יותר. הסיכוי למחירים הזולים ביותר לחופשה בוונקובר הם בתקופת החורף, כאשר התיירות חלשה יותר, למרות שהחורף בוונקובר לא קיצוני, ויורד מעט שלג יחסית לעיר קנדית. עם זאת, שימו לב שישנם מועדים מיוחדים בהם המחירים עלולים לקפוץ ותנועת התיירים גודלת, כמו תקופת החגים בסוף דצמבר והשנה האזרחית החדשה.

עונות מעבר הן זמן מעולה לחופשה בוונקובר, ואולי הזמן הטוב ביותר עבור מטיילים רבים. מזג האוויר בוונקובר מתון בסתיו ובאביב, והביקוש בדרך כלל לא גבוה כמו בקיץ.

עונות השנה בוונקובר

מזג האוויר בוונקובר בקיץ

מיוני ועד אוגוסט, התיירות בוונקובר בשיאה. זהו חודש מומלץ לחופשה בוונקובר למי שמחפש את התקופה בשנה בה העיר בשיאה, עם מגוון פסטיבלים ופעילויות. עם זאת, אם אתם מטיילים שמחפשים שקט (יחסי), ומחירים זולים, זוהי לא תקופה מומלצת.

אם אתם מטיילים בוונקובר בקיץ כדאי מאוד לזכור להזמין בתי מלון, טיסות וכרטיסים לאטרקציות שונות כמה שיותר זמן מראש.

הטמפרטורות בוונקובר ביולי בדרך כלל לא מגיעות למעל 30 מעלות צלזיוס, ומזג האוויר בדרך כלל נע בין חמים לחם במהלך היום, והופך קריר יותר בלילה.

זהו גם זמן מעולה לחופשה משפחתית בוונקובר, כיוון שבמהלך הקיץ העיר מלאה בפסטיבלים, ירידים או פעילויות חד פעמיות לכל המשפחה.

מזג האוויר בוונקובר בחורף

כמו שכבר ציינו בתחילת המאמר, החורף בוונקובר הוא לא חורף קנדי מקפיא, אלא חורף מתון יחסית, עם טמפרטורות שבדרך כלל מגיעות קרוב לאפס, אך לרוב לא מתחת. זוהי נחשבת לעונה חלשה מבחינה תיירותית, למרות שצריך לקחת בחשבון כמובן את תקופת הקריסמס והשנה האזרחית החדשה, שנחשבת לתקופה תיירותית כמעט תמיד. מלבד תקופה זו, הסיכוי למצוא מחירים טובים לחופשה בוונקובר בחורף טובים יותר מבשאר השנה. תיירים שאוהבים שקט, אתרי תיירות כמה שפחות עמוסים, וכמובן מחירים זולים, כדאי להם לשקול לטוס לוונקובר בחורף (למעט תקופת הקריסמס). ונקובר מקבלת מעט שלג יחסית לשאר קנדה, אך אל דאגה, אם אתם מחפשים ספורט חורפי וטיולי סקי, זהו עדיין יעד מושלם: ונקובר נמצאת בקרבת מקום למספר הרים יפהפיים שמציעים אתרי סקי וספורט חורף, במרחק נסיעה של פחות משעתיים!

מזג האוויר בוונקובר באביב

האביב הוא זמן מומלץ לחופשה בונקובר. מזג האוויר מתון. קר בלילה וקריר במהלך היום, וגשום בעיקר בתחילת העונה ומעט פחות לקראת מאי. מרץ נשאר עדיין די קר וגשום, אך מזג האוויר הופך מתון יותר במהלך העונה.

מלבד מזג האוויר שהולך ונהיה נעים יותר, האביב הוא זמן מומלץ לחופשה בונקובר גם מהסיבות הבאות: אפריל הוא חודש מעולה למי שמעוניין לצפות בפריחת הדובדבן (כולל גם פסטיבל חגיגי), ובחודש זה מתחילה העונה המומלצת לטיולי צפייה בלוויתנים (העונה נמשכת עד אוקטובר). בנוסף, במהלך חודשי האביב ניתן ליהנות ממגוון ירידים ופסטיבלים בוונקובר, החל מפסטיבלי אוכל ייחודיים ועד לשווקי לילה מהנים.

מזג האוויר בוונקובר בסתיו

גם חודשי הסתיו הם תקופה מומלצת לחופשה בוונקובר, ובמיוחד תחילת הסתיו, למזג האוויר המתון ביותר.

מזג האוויר בספטמבר מתון וקריר, אך בתחילת החודש ניתן עדיין ליהנות לעיתים מימים חמימים. הלילות עלולים להפוך קרים יותר ויותר במהלך העונה. הסתיו בוונקובר הוא זמן מעולה לטיולים בחיק הטבע, לצפייה בעצים הנצבעים בצבעי השלכת היפהפיים, למחירים טובים יותר לאחר סוף עונת התיירות ועם תחילת עונת המעבר, ועוד.

החל מאמצע-סוף ספטמבר ועד לתחילת נובמבר, הפארקים יהפכו לתצוגה יפהפייה של עצים הנצבעים בצבעי אדום וצהוב, וזהו זמן נפלא לצילום תמונות עם נוף קנדי יפהפה. חגיגה נוספת בוונקובר בסתיו היא ההאלווין, חג שנחגג לא רק בארצות הברית אלא גם בקנדה, במסורות המוכרות של ממתק או תעלול, תחפושות, דלועים מפחידים, ועוד.

אירועים מיוחדים ופסטיבלים בוונקובר

ונקובר היא עיר מרכזית ומלאה בתרבות. מדי שנה מתארחים בוונקובר פסטיבלים מעניינים בנושאי אומנות, סרטים, מוזיקה ועוד, שיכולים לשדרג את החופשה שלכם ולהפוך אותה לבלתי נשכחת. הנה כמה מהאירועים שמתקיימים בוונקובר מדי שנה:

פסטיבל הג'אז של וונקובר

פסטיבל הג'אז של ונקובר מתקיים מדי שנה בקיץ, בדרך כלל בסוף יוני. מגיעים אליו אלפי מבקרים מדי שנה, והוא כולל מגוון ענק של הופעות. בעבר הופיעו בפסטיבל שמות כמו הרוטס, ג'ייקוב קולייר, הרבי הנקוק ועוד. ההופעות במסגרת הפסטיבל נערכות במקומות שונים ברחבי העיר כמו מרכזי תרבות או מועדוני ג'אז.

פסטיבל מוזיקת הפולק בוונקובר

פסטיבל מוזיקת הפולק החל את פעילותו ב1978, וזהו פסטיבל מוזיקה לכל המשפחה בוונקובר. הפסטיבל מתקיים בעיר מדי שנה בשבוע השלישי של יולי, בג'ריקו ביץ' פארק, ומשתתפים בו אמנים מרחבי העולם. הפסטיבל חוגג את מוזיקת הפולק ומוזיקה מסורתית, ומלבד ההופעות שהן גולת הכותרת, הוא כולל גם איזור מיוחד (ליטל פולק וילאג') שכולל מגוון פעילויות מוזיקליות לילדים, שוק אמנים מיוחד ומקסים בו אמנים מקומיים מוכרים את מגוון היצירות שלהם, וגם מגוון דוכני אוכל.

יריד PNE בוונקובר

יריד הPNE הוא פעילות מומלצת למשפחות בוונקובר.

האירוע מתקיים מדי שנה בסוף הקיץ, החל מסוף אוגוסט ועד תחילת ספטמבר לכ15 ימים. היריד כולל מגוון של פעילויות, הופעות, דוכני אוכל, מתקני לונה פארק, משחקים ועוד, לכל המשפחה, בעלות די זולה בדרך כלל.

בארד על החוף בוונקובר

בארד על החוף הוא פסטיבל שייקספיר שמתקיים מדי שנה בחודשי הקיץ בוונקובר, ומעניק לקהל המקומי וגם לתיירים הזדמנות לצפות בהפקות שייקספיר במחיר נגיש. מדי שנה עולות מספר הפקות מושקעות במסגרת הפסטיבל בתיאטרון גדול שמוקם בפארק ונייר.

עונת הסקי בוונקובר

אמנם ונקובר עצמה היא לא עיר מושלגת במיוחד, אך היא מוקפת במספר אתרי סקי אליהם ניתן להגיע לטיול יום קצר, לסוף שבוע או יותר. עונת הסקי בוונקובר (בקולומביה הבריטית), בדרך כלל נמשכת מדי שנה החל מסוף נובמבר או תחילת דצמבר ועד בערך אמצע אפריל.

מזג האוויר בוונקובר לפי חודש

בחלק האחרון של סקירת מזג האוויר בוונקובר, ביקשנו לבדוק למה ניתן לצפות בעת חופשה בוונקובר לפי חודש. עם זאת, מזג האוויר בוונקובר הוא כמובן דבר בלתי צפוי ועלול להשתנות. המידע המצוין כאן מבוסס על תחזיות משנים קודמות והוא לא מדויק אלא די כללי, לכן כדאי, בנוסף, לבדוק תחזית מדויקת יותר זמן קצר לפני התאריך הרצוי.

מזג האוויר בוונקובר בינואר

מזג האוויר בוונקובר בינואר הוא קר, עם טמפרטורות שבדרך כלל לא יורדות מתחת לאפס (לעיתים בלילה, ומעט), ונעות בין כ-7 מעלות צלזיוס במהלך היום לבין כ-2 מעלות צלזיוס במהלך הלילה, לעיתים מעט יותר או פחות.

זהו חודש גשום וגם זמני השמש מתקצרים, ויש סיכוי למעט מאוד שלג.

אירועים בינואר בוונקובר כוללים, בין היתר, את חגיגות השנה הסינית החדשה שכוללות תהלוכה מסורתית וחגיגית בצ'יינה טאון של ונקובר ועוד שלל חגיגות.

מזג האוויר בוונקובר בפברואר

החורף כמעט מגיע לסיומו אך חודש פברואר בוונקובר עדיין קר וגשום, עם טמפרטורות שנעות בדרך כלל מעט מעל האפס, עד כ-7-8 מעלות צלזיוס ביום ובאזור מעלה אחת בלילה (ולעיתים גם מעט מתחת לאפס בלילה). זהו חודש גשום יחסית ואפרורי, אך יחסית לקנדה כמובן שמדובר בחודש חורפי מתון. הטמפרטורות עולות מעט בסוף החודש.

אירועים בוונקובר בפברואר כוללים, בין היתר, את יום המשפחה, פסטיבל הקומיקס "פאן אקספו" ועוד.

מזג האוויר בוונקובר במרץ

חודש מרץ בוונקובר מביא אתו את תחילת האביב, ולמרות שיש עלייה בטמפרטורות לעומת החורף זהו עדיין חודש קר ומזג האוויר נע בין קר לקריר עם טמפרטורות באזור 3 מעלות צלזיוס בלילה ובאזור 10 מעלות צלזיוס במהלך היום. כמויות הגשם יורדות מעט אך עדיין ניתן לצפות לגשם פה ושם.

אירועים במרץ בוונקובר כוללים, בין היתר, את חגיגות יום פטריק הקדוש (סיינט פטריק'ס דיי).

מזג האוויר בוונקובר באפריל

האביב כבר מורגש יותר, ומזג האוויר בוונקובר באפריל הופך להיות יותר ידידותי. אפריל הוא חודש מומלץ לחופשה בוונקובר, עם טמפרטורות קרירות אך מתונות יותר במהלך היום באזור 15 מעלות צלזיוס פחות או יותר, ופה ושם ניתן אפילו להיתקל בשעות יום חמימות.  הלילות עדיין די קרים. הימים מתארכים מעט באפריל, וזוהי עונת מעבר מתונה גם מבחינת מזג אוויר וגם מבחינת תיירות.

אירועים בוונקובר באפריל כוללים, בין היתר, את פסטיבל פריחת הדובדבן, חג הפסחא ועוד.

מזג האוויר בוונקובר במאי

רגע לפני הקיץ, במאי בוונקובר כבר ניתן לראות עלייה משמעותית בטמפרטורות. מזג האוויר במאי בוונקובר די מתון, עם ימים קרירים אך מתונים בתחילת החודש(באזור 17-18 מעלות צלזיוס בשעות היום), וסיכוי לכמה ימים חמימים יותר לקראת סוף החודש בדרך כלל. אירועים בוונקובר במאי כוללים את פסטיבל היין הבינלאומי של וונקובר, יריד פייר אין דה סקוור בויקטורי סקוור ועוד.

מזג האוויר בוונקובר ביוני

מזג האוויר ממשיך להתחמם ביוני בוונקובר, וניתן לצפות לעלייה בטמפרטורות וימים חמימים יותר לקראת סוף החודש. הטמפרטורות במהלך היום עולות לעיתים קרובות מעט מעל 20 מעלות צלזיוס, לעיתים יותר ולעיתים פחות. הלילות די קרירים בעיקר בתחילת החודש. אירועים ביוני בוונקובר כוללים, בין היתר, את פסטיבל הג'אז של ונקובר.

מזג האוויר בוונקובר ביולי

עונת התיירות בעיצומה, ומזג האוויר ביולי בוונקובר הוא החם ביותר בשנה, עם טמפרטורות שנעות באזור 24 מעלות צלזיוס במהלך הימים החמימים, ועם לילות קרירים ומתונים. זהו חודש יבש ומזג האוויר אידיאלי לחופשה בוונקובר. עם זאת, כדאי להתכונן לביקוש גבוה ולתנועת תיירים גדולה, ולהזמין בתי מלון, טיסות וכול' כמה שיותר זמן מראש. יולי בוונקובר הוא חודש גדוש באירועים, כמו למשל יום קנדה החגיגי בתחילת החודש, פסטיבל שייקספיר בארד און דה ביץ', מגוון שווקים, פעילויות ועוד.

מזג האוויר בוונקובר באוגוסט

מזג האוויר באוגוסט בוונקובר ממשיך להיות יבש, חמים ונעים במהלך היום, עם טמפרטורות קרירות בלילה. זוהי עדיין תקופה תיירותית ומומלץ להזמין כרטיסי טיסה ובתי מלון לתקופה זו כמה שיותר זמן מראש.

אירועים בוונקובר באוגוסט כוללים, בין היתר, את פסטיבל האומנויות מונסון, פסטיבל שייקספיר בארד און דה ביץ', ועוד.

מזג האוויר בוונקובר בספטמבר

בתחילת ספטמבר מזג האוויר בוונקובר עוד חמים במהלך היום, אך לקראת סוף החודש הימים מתחילים להתקרר מעט. הטמפרטורות נעות באזור 22 מעלות צלזיוס בימי ספטמבר הראשונים, ויורדות בהדרגה לכ-19 מעלות צלזיוס ואפילו פחות לקראת סוף החודש (בשעות היום).  הלילות נשארים קרים במהלך כל החודש. אירועים בוונקובר בספטמבר כוללים את יום העבודה, אירוע המוזיקה ויקטורי סקוור בלוק פארטי, פסטיבל שייקספיר בארד און דה ביץ' (שמגיע לסיומו בחודש זה) ועוד.

מזג האוויר בוונקובר באוקטובר

מזג האוויר באוקטובר בוונקובר ממשיך להתקרר עם טמפרטורות שנעות בין כ-15 לכ-5 מעלות צלזיוס, והופך קר יותר בדרך כלל לקראת סוף החודש. זהו חודש גשום יותר מקודמיו, וכדאי להביא איתכם מטרייה במהלך הטיול. עונת הסתיו בעיצומה בוונקובר באוקטובר, וניתן לצפות למחירים מתונים יותר מאשר בקיץ.

אירועים וחגים באוקטובר בוונקובר כוללים את חג ההודיה, ההאלווין, פסטיבל הסופרים ועוד.

מזג האוויר בונקובר בנובמבר

נובמבר הוא החודש הקר ביותר בסתיו בוונקובר, עם מזג אוויר קר אך לא קפוא בדרך כלל, וטמפרטורות שנעות בין כ-9 מעלות צלזיוס (ביום בדרך כלל) לבין כ-3 מעלות צלזיוס (בלילה בדרך כלל). בנוסף לטמפרטורות הנמוכות, צפויה עלייה בכמויות הגשם.

אירועים בנובמבר בוונקובר כוללים, בין היתר, את פסטיבל האומנויות היהודי "חוצפה פסטיבל", ובמהלך חודש זה נפתחים חלק משווקי הקריסמס.

מזג האוויר בוונקובר בדצמבר

החורף מתחיל בדצמבר בוונקובר, ומזג האוויר קר אך לרוב לא קפוא ויחסית לקנדה זהו חורף מתון. למרות שהחורף נחשב לעונה החלשה יחסית מבחינת תיירות, לקראת סוף דצמבר מתחילה תקופת חגים שנמשכת עד תחילת ינואר, ובה צפויה תנועת תיירים גדולה יותר בדרך כלל. כמו כן, ונקובר היא עיר המשמשת בסיס ממנו ניתן להגיע אל מגוון אתרי הסקי בקולומביה הבריטית.

במהלך החודש מתקיימים מגוון אירועים בוונקובר לכבוד החגים, כמו פסטיבל האורות בגנים הבוטניים ואנדוסן, שווקי קריסמס, תצוגות של אורות יפהפיים ברחבי העיר ועוד.

הוספת תגובה

ביטוח נסיעות לחו''ל
כרטיסי ספורט

עדכוני מבצעי נופש

הורדת אפליקציה
חופשה בישראל