טיסות לגוואטמלה

טיסות לטורונטו – השוואת מחירים והזמנת כרטיסים

קנדה היא אחת מהמדינות הגדולות ביותר בעולם, ותוכלו למצוא בה מגוון רחב של פעילויות בין אם מדובר על חופשה משפחתית או חופשה זוגית. אם אתם מעוניינים לטוס לקנדה בטיסה לטורונטו, העיר הגדולה ביותר בקנדה, כדאי להתחיל את התהליך מהשוואת מחירי טיסות לטורונטו כדי לקבל את המחיר המשתלם ביותר (באמצעות מנוע חיפוש מיוחד) וקריאת הטיפים החשובים וההמלצות שריכזנו עבורכם בכתבה הבאה 

טורונטו היא העיר הגדולה והראשית של קנדה, אליה מתבצעות רוב הטיסות לקנדה כולה מרחבי העולם. מרגע ההגעה לטורונטו תוכלו לקחת טיסות פנימיות בקנדה על מנת להגיע אל נקודות שונות בקנדה. אך בד"כ ההמלצה היא להתחיל בטורונטו, ולאחר מכן לסקור עוד נקודות שונות ברחבי קנדה כולה. אך מחירי הטיסות לקנדה דינאמיים במיוחד, והמחיר יכול להשתנות מחברת תעופה אחת לחברת תעופה אחרת – כדי לאתר טיסות לטורונטו במחיר הכי זול ובתנאים הכי מתאימים עבורכם השתמשו במנוע לחיפוש טיסות שבדף זה – 

טיסות לטורונטו

כיום תוכלו לבחור טיסה לטורונטו עם קונקשיין וגם טיסות לטורונטו ישירות משדה התעופה בן גוריון. השוואת מחירי טיסות לטורונטו תאפשר לכם לא רק לקבל את המחיר הטוב ביותר, אלא גם לקבל את התנאים הטובים ביותר בטיסה עצמה. מדובר על טיסה ארוכה מאוד, לכן אתם צריכים לוודא שהתנאים שאתם מקבלים יהיו התנאים הטובים ביותר, כך תוכלו להעביר את הטיסה כולה בשלום – אף פעם לא נעים להיתקל בחברת תעופה לא טובה, בוודאי כאשר מדובר על טיסות ארוכות כמו טיסות ישירות לטורונטו.

שימו לב שחובה לעלות על טיסה לטורונטו מישראל כשיש לכם ביטוח נוסעים בתוקף – השתמשו בקישור כדי לבצע השוואת מחירים של ביטוח נסיעות והזמנה אונליין

טיול בטורונטו – עוד כתבות באותו נושא:

טורונטו (קנדה) – אטרקציות מומלצות וטיפים למטייל

טורונטו קנדה – מלונות מומלצים למשפחות עם ילדים

השכרת רכב בטורונטו – השוואת מחירים ומידע חשוב

נמל התעופה של טורונטו

שדה התעופה הבינלאומי בטורונטו הוא אחת משדות התעופה הגדולים ביותר בעולם, כיאה לארץ כמו קנדה שגם היא אחת מהמדינות הגדולות בעולם. נמל התעופה של טורונטו נמצא במרחק של כ-27 ק"מ צפון מערבית לעיר טורונטו עצמה. שדה התעופה של טורונטו מחולק לשניים – חלק אחד מיועד לטיסות פנים והחלק השני מיועד לטיסות בינלאומיות.

בשדה התעופה של טורונטו תוכלו למצוא מגוון רחב של חנויות בדיוטי פרי, מדובר לרוב על חניות של מותגים מקומיים – ולא מותגים בינלאומיים. בנוסף תוכלו למצוא גם לא מעט מסעדות או בתי קפה, שבהם תוכלו לאכול או לשתות עד לזמן שבו תגיע הטיסה שלכם. כמובן שאם שכחתם לקנות מתנות או לקנות מזכרות, זוהי ההזדמנות האחרונה שלכם לפני שתחזרו לישראל.

בשדה התעופה של טורונטו תוכלו למצוא גם דוכני המרת כסף שיאפשרו לכם להמיר דולר אמריקאי או יורו לדולר קנדי שהוא המטבע הרשמי בקנדה, אך לא שקלים  – כך שחשוב מאוד שתגיעו ערוכים מהבחינה הזאת. כדאי להשתמש בשירות המומלץ (בקישור) המאפשר הזמנת דולר קנדי לנתב"ג כך שימתין לכם לפני הטיסה.

איך להגיע משדה התעופה של טורונטו למרכז העיר?

כאשר אתם מגיעים לשדה התעופה של טורונטו תוכלו מהר מאוד ללכת לאיבוד, ולכן אתם צריכים לדעת בדיוק לאן להגיע על מנת שתוכלו להגיע במהירות למרכז העיר. כמובן שכמו בכל שדה תעופה תוכלו למצוא מגוון רחב של אפשרויות להגיע אל מרכז העיר, כך שחשוב מאוד שתוודאו איזה מבין האופציות היא הטובה ביותר עבורכם. החוכמה, כמובן – בדיוק כמו השוואת מחירי טיסות לטורונטו – היא לסקור את כל האופציות, כך תוכלו לקבל את ההחלטה האידיאלית עבורכם. כל אחד יעדיף אופציה אחרת – יש כאלה שיעדיפו את האופציה המהירה, יש כאלה שיעדיפו את האופציה הזולה ויש כאלה שיעדיפו משהו באמצע

האופציה הנוחה אך גם היקרה ביותר מבין האופציות שעומדות לרשותכם היא להזמין נהג מונית שיחכה לכם בשדה התעופה (באמצעות הקישור) וייקח אתכם ישירות אל מרכז העיר או אל בית המלון שבו תבלו את הלילה הקרוב. כמובן שהאופציה הזאת היא הנוחה ביותר, כך לא תצטרכו לבזבז זמן במתנה לאוטובוסים או לשאטלים אחרי טסה ארוכה לטורונטו – אך עדיין מי מכם שלא רוצה להוציא סכומי כסף גבוהים, האופציה הזאת תרד מהפרק מהר מאוד. 

אם אתם מעוניינים לבחור בדרך הזולה ביותר, אז גם כאן עומד לרשותכם מבחר לא קטן של אפשרויות. מובן לכולם כי האופציה הזולה ביותר היא כמובן לקיחת אוטובוס משדה התעופה שיוריד אתכם ישירות במרכז טורונטו. חברת האוטובוסים TTC היא חברת האוטובוסים הציבוריים שמפעילה נסיעות ישירות בין שדה התעופה אל מרכז טורונטו, בין אם אתם צריכים נסיעות הלוך או נסיעות חזור. משך הנסיעה באוטובוס עומד על 20 דקות בלבד, כך שבהשוואה למונית זה בהחלט לא יגזול מכם זמן יקר, אך עם המטען עלול להיות לכם מאוד לא נוח.

לא משנה איזה אופציה מדברת אליכם יותר, חשוב מאוד שתבחרו את האופציה העדיפה עליכם מראש. כך תוכלו לתכנן איך לצאת משדה התעופה על מנת להגיע אל המקום שבו אתם אמורים לחכות לנהג המונית או לאוטובוס שייקח אתכם למרכז העיר. אם לא תגיעו מוכנים תוכלו למצוא את עצמכם מבזבזים זמן יקר בשוטטות בשדה התעופה העצום של טורונטו.

טיסה לטורונטו מתל אביב – עם אילו חברות תעופה?

השוואת מחירי טיסות לטורונטו תאפשר לכם לקבל את המחיר הטוב ביותר ואת הטיסה הטובה ביותר. טיסות לטורונטו אורכות במינימום כ-12 שעות, לכן אתם צריכים לבחור טיסה לטורונטו שעונה בצורה מושלמת על כל הדרישות שלכם. מדובר על טיסה ארוכה מאוד, ולכן אתם צריכים להיות בטוחים שאתם מעבירים את הטיסה על הצד הטוב ביותר, מבלי שתצטערו על הבחירות שלכם בשלב כזה או אחר.

חברת התעופה הראשונה שמציעה טיסות ישירות לטורונטו משדה התעופה בן גוריון היא חברת התעופה הרשמית של ישראל – אל על. מי מכם שמעדיף לטוס עם חברה ישראלית זה בהחלט האופציה הטובה ביותר שזמינה עבורו. הטיסה לטורונטו באל על לוקחת כ-12 שעות ו-15 דקות, שזה בהחלט זמן סביר לטיסה ישירה לטורונטו. מחירי טיסות לטורונטו באל על נעים בין 800-1200 דולר, כך שחשוב מאוד שתבדקו מספר רב של תאריכים אפשריים עבורכם על מנת לקבל את ההחלטה הטובה ביותר.

מי מכם שמעדיף טיסות ישירות לטורונטו יכול גם להזמין לבצע טיסה ישירה משדה התעופה בן גוריון לטורונטו עם חברת התעופה הרשמית של קנדה – אייר קנדה. מדובר על אחת מחברות התעופה הגדולות ביותר בעולם,  שמחזיקה צי מטוסים חדישים ומתקדמים מאוד. משך זמן הטיסה לטורונטו מנתב"ג עם חברת אייר קנדה עומד על 12 שעות ו-5 דקות, זמן טיסה קצר יותר במעט בהשוואה לטיסה עם אל על. גם העלות תהיה זולה יותר לרוב כאשר המחיר ינוע בין 700-1100 דולר סך הכול.

אם אתם מעדיפים טיסה זולה לטורונטו עם עצירה ביעד כזה או אחר על מנת להוריד את המחירים של כרטיסי טיסה לטורונטו זה בהחלט אפשרי. יש מבחר ענק של חברות תעופה אשר מציע את האפשרות הזאת, כך שאם תרצו טיסות קונקשיין לטורונטו האופציות שלכם יהיו הרבה יותר גדולות ומגוונות. השוואת מחירי טיסות לטורונטו במקרה הזה תהיה הרבה יותר חשובה על מנת שתמצאו את ההצעה הטובה ביותר עבורכם – כי ככל שיש יותר תחרות ואופציות, כך הכוח שלכם למצוא טיסות לטורונטו במחירים זולים יהיה הרבה יותר גדול ומשמעותי.

הוספת תגובה

ביטוח נסיעות לחו''ל
כרטיסי ספורט

עדכוני מבצעי נופש

הורדת אפליקציה
חופשה בישראל