המדריך השלם לכרטיסים לליגה האירופית

כרטיסים לליגה האירופית – כל הטיפים והפרטים החשובים

רוצים לראות משחק כדורגל בליגה האירופית מהיציעים באיטדיונים הידועים של מיטב קבוצות הכדורגל באירופה? בכתבה הבאה תמצאו הסברים וטיפים חשובים על תיכנון נסיעה לחו"ל וצפייה במשחקי הליגה האירופית – וגם קישור מיוחד להזמנת כרטיסים לליגה האירופית באתר ישראלי מאובטח עם שירות לקוחות בעברית

הליגה האירופית היא טורניר הכדורגל השני בחשיבותו באירופה לקבוצות אחרי ליגת האלופות, ובמקור היה מיועד לקבוצות אשר זכו בגביע המקומי בארצן. עד לשנת 2009, בה מותג המפעל מחדש, הוא נקרא בשם גביע אופ"א. הטורניר מפגיש בין קבוצות כדורגל מכל אירופה שהגיעו למקומות גבוהים בליגה המקומית שלהן, והן נבחרות על סמך דירוג הליגה של המדינה על פי אופ"א.

להזמנת כרטיסים לליגה האירופית באתר מאובטח בעברית לחצו כאן

לפני שלב הבתים ישנם 4 סיבובי מוקדמות אשר נערכים בין יולי לאוגוסט. קבוצות אשר הודחו בסיבוב המוקדמות השלישי של ליגת האלופות מקבלות כרטיס לסיבוב המוקדמות הרביעי, אחד לפני שלב הבתים של הליגה האירופית.

שלב הבתים של הליגה האירופית כולל 38 קבוצות אשר העפילו מסיבוב המוקדמות, יחד עם עוד 10 קבוצות אשר הפסידו בשלב הפלייאוף של ליגת האלופות. שלב הבתים כולל 12 בתים עם 4 קבוצות בכל בית, כאשר כל קבוצה משחקת פעמיים כנגד יריבתה, במשחק בית וחוץ.

שתי הקבוצות שמסיימות ראשונות בכל בית מעפילות לשלב ה"נוקאאוט" הראשון, ואליהן מצטרפות הקבוצות שסיימו במקום השלישי בביתן בשלב הבתים של ליגת האלופות. שלב זה הכולל את 32 הקבוצות החזקות, מתקיים בשיטת משחקי בית וחוץ. המנצחות של סיבוב זה מעפילות לשלב שמינית הגמר של הליגה האירופית שמתקיים, כמו כל שלבי הנוקאאוט הבאים עד לחצי הגמר, גם הוא בשיטת בית וחוץ. שתי הקבוצות שמעפילות למשחק הגמר נפגשות למשחק בודד שנערך באצטדיון שנקבע מראש לכל עונה, והוא זה שקובע את זהות האלופה. הקבוצה שזוכה בליגה האירופית מתמודדת כנגד הקבוצה שזכתה בליגת האלופות בסופר קאפ האירופי.

כניסה למשחקים בליגה האירופית – עוד מידע למטייל

השוואת מחירי טיסות והזמנת כרטיסים

כרטיסים לספורט והופעות בחו"ל – כל הליגות, כל היעדים

השכרת רכב באירופה – השוואת מחירים וטיפים חשובים

הזמנת בתי מלון ומקומות לינה אונליין

ביטוח נסיעות – השוואת מחירים והזמנה באינטרנט

כרטיסים למשחקים בליגה האירופית

ישנם הרבה משתנים הקובעים את מחיר הכרטיסים למשחקי הליגה האירופית. ככלל מחירי הכרטיסים לליגה האירופית זולים יותר מהכרטיסים לליגת האלופות, אך אם מדובר במפגש בין שתי קבוצות גדולות, או משחק הגמר עצמו, אל תצפו למחיר זול. טווח המחירים הוא רחב למדי ויכול לנוע מכ-25€ למשחק בסיבוב המוקדמות ועד לכ-1000€ לכרטיס למשחק הגמר.

שעל מנת להבטיח את זמינות ומקוריות הכרטיס, וליהנות מחוויית כדורגל אירופי עם ראש שקט ונטול דאגות, אנו ממליצים לכם לרכוש את הכרטיסים למשחקי ליגת האלופות באמצעות אתר מאובטח בעברית עם שירות לקוחות ישראלי על ידי לחיצה על הקישור:

https://familytour.tickets-partners.com/dock/competition/uefa-europa-league

הקבוצות הבולטות בליגה האירופית ואצטדיוני הבית שלהן

סביליה היא קבוצת כדורגל בספרד מהעיר סביליה אשר נוסדה בשנת 1905. הקבוצה זכתה 6 פעמים בליגה האירופית או במתכונתו הישנה של המפעל, גביע אופ"א, עם שלוש זכיות ברצף בין השנים 2014-2016, והיא הקבוצה המעוטרת ביותר במפעל. מגרשה הביתי של הקבוצה הוא אצטדיון רמון סאנצ'ס פיחואן בעל 42,714 מקומות ישיבה.

אתלטיקו מדריד או בשמה המלא קלוב אתלטיקו דה מדריד, היא קבוצת פאר ספרדית מעיר הבירה מדריד אשר נוסדה בשנת 1903, וידועה בכינוי Los Colchoneros. הקבוצה היא אחת המצליחות בליגה האירופית, ולזכותה 3 זכיות במפעל מהשנים 2010, 2012 ו-2018. אצטדיונה הביתי הוא "וונדה מטרופוליטנו" בעל תכולה של 67,703 מקומות ישיבה. כתובת האצטדיון היא Estadio Wanda Metropolitano, Avenida de Luis Aragonés, מדריד, ספרד

צ'לסי  היא קבוצת פאר ממערב לונדון אשר הוקמה בשנת 1905. צ'לסי היא האלופה המכהנת של הליגה האירופית, ולזכותה זכייה נוספת משנת 2013. הקבוצה מזוהה עם הצבע הכחול ואף אחד מכינויה בקרב האוהדים הוא הבלוז – הכחולים. צ'לסי משחקת באצטדיון סטמנפורד ברידג' המכיל 41,663  מקומות ישיבה. זהו המגרש הביתי היחיד בו שיחקה הקבוצה מיום היוסדה. כיום ישנן תוכניות להריסת האצטדיון הוותיק ובניית אצטדיון משודרג עם כ- 60 אלף מקומות.

ליברפול קבוצת פאר של הליגה האנגלית אשרה נוסדה ב-1892. ליברפול זכתה 3 פעמים בטורניר במתכונתו הישנה, והגיעה למקום השני בשנת 2016 כשהפסידה בגמר לסביליה. מגרשה הביתי של הקבוצה, הלא הוא אצטדיון "אנפילד" האגדי עם תכולה של 54,074 מושבים, ידוע כמגרש עוין במיוחד עבור קבוצות אורחות.

יובנטוס  – היא קבוצת כדורגל מהעיר טורינו אשר הוקמה בשנת 1897, והיא המעוטרת והמצליחה ביותר בליגה האיטלקית ואחת המצליחות בעולם כולו. לזכותה של יובנטוס 3 זכיות בליגה האירופית בשנים 1977, 1990, ו- 1993. יובנטוס משחקת באצטדיון אליאנץ טורינו המכיל 41,507 מקומות.

אינטר – הוא שמו המקוצר של מועדון הכדורגל אינטרנציאונלה מהעיר מילאנו אשר נחשב לאחד המועדונים הבכירים והיוקרתיים בעולם. לזכות אינטר 3 זכיות בליגה האירופית בשנים 1991, 1994, 1998. ביתה של הקבוצה הוא האצטדיון הגדול בליגה האיטלקית, הסן סירו אשר היא חולקת עם יריבתה העירונית מילאן. אנחנו ממליצים לכל חובב כדורגל לפקוד את אחד האצטדיונים המפורסמים והגדולים בעולם, אשר חווית ביקור וצפייה במשחק בו ללא ספק אחת הטובות ביותר בכדורגל העולמי.

פורטו – פורטו היא קבוצת כדורגל מהעיר פורטו בפורטוגל, אשר הוקמה בשנת 1893, והיא חלק משלושת הגדולות של הכדורגל הפורטוגלי, ושניה רק לבנפיקה ליסבון מבחינת תאריה והישגיה בליגה. פורטו זכתה  פעמיים בליגה האירופית בעונות 2003 ו-2011. הקבוצה משחקת באצטדיון ה"דראגו", או בעברית הדרקון. מדובר באצטדיון גדול ומרשים אשר מסוגל להכיל 50,033 צופים, והוא השלישי בגודלו בליגה.

מנצ'סטר יונייטד –  היא אחת הקבוצות המצליחות ,המפורסמות והאהודות בעולם והמצליחה ביותר בכדורגל האנגלי. הקבוצה זכתה בליגה האירופית בעונת 2017 כשגברה על אייאקס 2-0. הקבוצה משחקת באצטדיון ה"אולד טראפורד" שהוא הגדול ביותר עם קיבולת של 75,643 צופים.  המועדון עורך את משחקי הבית שלו באצטדיון אולד טראפורד, השוכן ברובע טראפורד שבעיר מנצ'סטר רבתי. תכולת האצטדיון היא 75,635 צופים, והוא הגדול ביותר מבחינה זו בין אצטדיוני הפרמייר ליג.

אייאקס אמסטרדם – נוסדה בשנת 1893 והיא הקבוצה המצליחה ביותר בליגה ההולנדית מאז ומעולם, ואחת הקבוצות המצליחות באירופה, כשבעבר הייתה בין המועדונים הבכירים בעולם. לזכות הקבוצה זכיה בודדת בגביע אופ"א, הגלגול הקודם של הליגה האירופית, וסגנות הליגה האירופית מעונת 2017. הקבוצה משחקת באצטדיון "אמסטרדם ארנה" או בשמו העדכני יוהאן קרויף, המכיל 52,342 אלף מקומות והוא הגדול ביותר בהולנד ואחד המפורסמים באירופה.

בנפיקה ליסבון – היא קבוצת כדורגל מליסבון עיר הבירה של פורטוגל אשר הוקמה בשנת 1908 והיא הקבוצה המצליחה והמעוטרת ביותר בפורטוגל. בנפיקה הגיע פעמיים ברציפות לגמר הליגה האירופית בעונות 2013-2014, אך הפסידה בשניהם. ביתה של בנפיקה ליסבון הוא "אצטדיון האור" המשמש גם את הנבחרת הלאומית של פורטוגל, והוא הגדול ביותר במדינה עם תכולה של 65,647 מקומות.

הוספת תגובה

ביטוח נסיעות לחו''ל
כרטיסי ספורט

עדכוני מבצעי נופש

הורדת אפליקציה
חופשה בישראל