טיסות פנים בניו זילנד – השוואת מחירים והזמנת כרטיסים

אלו חברות תעופה מציעות טיסות פנים בניו זילנד? מהם שדות התעופה המרכזיים בניו זילנד? מתי להגיע לשדה התעופה? האם מותר להביא מזוודה? אלו רק כמה מהשאלות שאתם בטח שואלים את עצמכם אם אתם מתכננים לצאת לחופשה בניו זילנד, ומתכוונים לנוע ממקום למקום במהלך החופשה באמצעות טיסות פנים בניו זילנד. במדריך זה לטיסות פנים בניו זילנד אספנו עבורכם את כל המידע השימושי הנדרש לכם, כולל המלצה לגבי הזמנת טיסות פנים בניו זילנד, השוואת מחירים וכמה טיפים למציאת טיסות זולות.

ניו זילנד מורכבת משני איים מרכזיים, האי הצפוני והאי הדרומי (ובנוסף המון איים קטנים), ולכן נוח לנוע באמצעות טיסות פנים בניו זילנד. יש מספר חברות תעופה מקומיות, שמפעילות קווי טיסה סדירים בתדירות גבוהה למגוון יעדים מרכזיים בניו זילנד, כמו גם לשדות תעופה קטנים יותר.

שימו לב, שהקווים, המחירים והשירותים המופיעים במדריך הם נכונים למועד כתיבתו, ועשויים להשתנות מעת לעת. לכן, מומלץ לבצע בדיקה של הנתונים סמוך למועד החופשה בניו זילנד. עוד חשוב לשים לב, שבהשוואות המחירים לטיסות פנים בניו זילנד שערכנו עבור כתבה זו, בדרך כלל המחירים הכי זולים לא כוללים כבודת מטען, כך שכדאי לשים לב לתנאי הכרטיס בעת ההזמנה (נרחיב בהמשך על הדרך הכי נוחה להזמין טיסות עם התייחסות לכבודת מטען).

איך מזמינים טיסות פנים בניו זילנד?

טיסות פנים בניו זילנד הן בדרך כלל זולות יחסית. בכל מקרה, כמו בכל רכישה, כדאי לערוך מבעוד מועד השוואת מחירים, ולבדוק את תנאי הכרטיס היטב לפני ההזמנה. פתרון מעולה להזמנת טיסות פנים בניו זילנד הוא בעזרת מנוע השוואת המחירים, כמו זה של אתר קיווי, המופיע כאן, בעזרתו אפשר לדעת בקלות מה הכרטיס כולל ולבצע את ההזמנה (וגם לנהל אותה לאחר מכן) כבר במעמד החיפוש ובאותו האתר (שזמין גם בעברית!).

אתר קיווי הוא מעין "סוכנות נסיעות מקוונת", בה תוכלו לבצע חיפוש והזמנה בעצמכם באופן אוטומטי ועם פלטפורמה מאוד נוחה וידידותית. במידה ותיתקלו בקושי או בבעיה, תוכלו גם להיעזר בשירות הלקוחות של האתר. תהליך ההזמנה קל ופשוט, וכולל אפשרות להוספת מגוון תוספות חשובות, כמו ביטוח נסיעות, ביטוח אובדן כבודה, חבילות כבודה, ביטוח של קיווי שמכסה קונקשנים (מעולה במיוחד לכרטיסי טיסה עם העברה עצמית, בהם יש צורך לבצע צ'ק אין מחדש במהלך הקונקשן), ועוד.

את ההזמנה תוכלו לבצע בתיבת החיפוש של קיווי שמופיעה בכתבה זו.

חופשה בניו זילנד – עוד מידע שימושי

טיסות לניו זילנד – השוואת מחירים ומידע חשוב

הזמנת דולר ניו זילנדי (NZD) בנתב"ג

השכרת רכב בניו זילנד – השוואת מחירים וטיפים

טיפים למציאת טיסות פנים זולות בניו זילנד

במנוע החיפוש של קיווי יש מספר פונקציות שניתן להיעזר בהן כדי למצוא טיסות פנים זולות במיוחד ולוודא שהכרטיס שאתם מזמינים מתאים לכם.

הטיפ הראשון הוא בבחירת המוצא והיעד. בקיווי ניתן להזין לא רק עיר ספציפית אלא גם אזור שלם, מדינה, יבשת, או אפילו להזין את היעד בתור "כל מקום", וכך לראות את כל היעדים אליהם ניתן להגיע מהמוצא שבחרתם. בנוסף, מנוע החיפוש יציע לכם השלמה אוטומטית עם יעדים נוספים שקרובים לשדה התעופה שבחרתם. גם במוצא וגם ביעד, ניתן לבחור במספר יעדים. אם יש לכם אפשרות לנחות ביעדים נוספים, ולא רק בשדה תעופה מרכזי, כדי למצוא טיסות זולות, כדאי לבחור באזור נרחב יותר, או לחלופין פשוט להזין מספר שדות תעופה רלוונטיים, כדי לבדוק אם יש שדה תעופה שאליו יש טיסות זולות יותר וכך להרחיב את טווח התוצאות שאתם מקבלים.

הטיפ השני הוא לגבי תאריכי היציאה והחזרה. בעזרת מנוע החיפוש החכם של קיווי תוכלו להזין מגוון אפשרויות בתאריכי היציאה והחזרה: תאריך ספציפי ומדויק, או לחלופין טווח תאריכים או אפילו הזנת צמד המילים "לא משנה" כדי למצוא טיסה בכל תאריך. זוהי אופציה נהדרת כדי לראות באיזה זמן בשנה הטיסות הכי זולות.

כעת לאחר שלחצתם "חיפוש", תוכלו להיעזר בכפתורים האפורים כדי לסנן את התוצאות, לפי מספר הקונקשנים, זמני ההמראה והנחיתה, ועוד. ניתן גם למיין את התוצאות לפי מחיר או לפי פופולריות וכו'. אם חשוב לכם שהכרטיס יכלול כבודת מטען, תוכלו לסנן את התוצאות גם לפי כמה מזוודות כלולות במחיר.

לפני שאתם בוחרים בטיסה, לחצו עליה כדי לצפות בפרטים המלאים, וכדאי גם לשים לב לקוד של שדה התעופה (שלוש האותיות באנגלית) כדי לוודא שאתם לא מתבלבלים בין שדה תעופה אחד לאחר. בעמוד ההזמנה, מלבד החלק שבו תתבקשו להזין את פרטי הנוסע וכו',  תוכלו לצפות שוב בפרטים המלאים של הכרטיס, וגם להוסיף כבודה במידת הצורך. בשלב הזה תוכלו גם להוסיף ביטוח נסיעות וביטוחים נוספים.

קיווי מציעה גם שירות של צ'ק אין אוטומטי, שירות יעיל במיוחד, כיוון שחלק מחברות התעופה לעיתים גובות עמלה על צ'ק אין בשדה התעופה לעומת צ'ק אין מראש באינטרנט. בקיווי יש אפשרות להירשם לשירות שיבצע עבורכם את הצ'ק אין באופן אוטומטי.

שימו לב שהשירותים, התנאים והמחירים המוצעים בקיווי משתנים מכרטיס לכרטיס וזמינות התוספות, השירותים והביטוחים שניתן להוסיף להזמנה עשויה גם היא להשתנות.

הזמנת הסעה משדה התעופה בניו זילנד

טיסות פנים בניו זילנד יחסכו לכם זמן בנסיעות ארוכות, אך פרט נוסף שכדאי לחשוב עליו מבעוד מועד הוא ההסעה משדה התעופה לעיר (או למגוון יעדים נוספים). בהזמנת מונית לשדה התעופה בניו זילנד מראש, תוכלו גם לחסוך זמן בהמתנה ובחיפוש בשדה התעופה, וגם לדעת מראש את המחיר ולתכנן את התקציב שלכם.

כדי למצוא הסעה פרטית במגוון סוגי רכבים, שמתאימה בדרך כלל גם לקבוצות גדולות ולמשפחות, תוכלו להיעזר בחיפוש של קיוויטקסי בתיבה הצהובה שנמצאת בעמוד זה. בחרו את היעד והמוצא מתוך מגוון היעדים המרכזיים הזמינים בניו זילנד, ולאחר בחירה מתוך מגוון סוגי רכבים תוכלו לעבור לטופס הזמנה קצר ולבצע את ההזמנה כבר עכשיו.


להזמנת מונית מראש בניו זילנד יש מספר יתרונות: המחיר קבוע מראש, הנהג ממתין לכם בנקודת המפגש, זמן המתנה מסוים כלול במחיר וניתן להוסיף מראש תוספות כמו מושב בטיחות (בתוספת תשלום בדרך כלל). במידה ואתם נתקלים בבעיה או בקושי, תוכלו להיעזר בשירות הלקוחות של קיווי טקסי. ניתן לבחור מבין מגוון סוגי רכבים (זמינות הרכבים עשויה להשתנות, בהתאם למועד ההזמנה וליעד).

בחיפוש שערכנו בקיוויטקסי להזמנת הסעה פרטית משדה התעופה של וולינגטון, מצאנו מגוון סוגי רכבים: מיניבוס לשבעה, מיניבוס לעשרה, פרימיום מיניבוס לשישה, רכבי מיקרו ועוד. שימו לב שהתנאים וזמינות סוגי הרכבים עלולה להשתנות ממקום למקום.

אילו חברות מפעילות טיסות פנים בניו זילנד?

ישנן כמה חברות, גדולות וקטנות, שמפעילות טיסות פנים בניו זילנד. שתי החברות שמפעילות את רוב הטיסות הן אייר ניו זילנד וג'טסטאר.

אייר ניו זילנד

אייר ניו זילנד היא חברת התעופה הלאומית של ניו זילנד. מלבד מגוון טיסות בינלאומיות, אייר ניו זילנד מפעילה גם מגוון רחב של טיסות פנים בניו זילנד, עם טיסות יומיות בין למעלה מ-20 יעדי פנים. צי המטוסים של אייר ניו זילנד כולל מטוסי בואינג 777, בואינג 787-9, איירבאס A320 ועוד.

בהזמנת טיסות פנים בניו זילנד מניו זילנד אייר, לרוב הכרטיסים נעים בין כרטיסים זולים במיוחד ללא כבודת מטען, לבין כרטיסים משודרגים, שכוללים כבודת מטען, תנאי שינויים גמישים ועוד.

השירות בטיסות פנים של אייר ניו זילנד כולל בדרך כלל כיבוד קל, למעט בטיסות הקצרות במיוחד, שמופעלות במטוסי הטורבו-פרופ (טיסות של מתחת ל45 דקות), בהן השירות כולל הגשת מים בלבד. טיסות הפנים של אייר ניו זילנד שממותגות כטיסות "קורו האוור" וטסות בין יעדים מסוימים עם זמן טיסה של מעל לחמישים דקות בשעות מסוימות, כוללות מגוון גדול יותר של כיבוד קל ומשקאות.

ג'טסטאר

ג'טסטאר היא חברת לואו-קוסט אוסטרלית, שמפעילה טיסות בין אוסטרליה לניו זילנד, וגם מגוון טיסות פנים בניו זילנד, בין יעדים כמו אוקלנד, וולינגטון, כרייסטצ'רץ' ועוד.

זוהי חברת לואו-קוסט, שמציעה כרטיסים במחירים זולים במיוחד עם תנאי לואו-קוסט סטנדרטים, שלא כוללים כבודת מטען או כיבוד במהלך הטיסה, אך גם כרטיסים משודרגים שכוללים ואוצ'רים לאוכל ושתייה ותנאי כרטיס משודרגים. בכל מקרה, ניתן בדרך כלל לרכוש כיבוד או אוכל במהלך הטיסה, עם זמינות שמשתנה בהתאם לזמן הטיסה. בטיסות הקצרות יותר (טיסות פנים בניו זילנד הן בדרך כלל קצרות מאוד), האוכל הזמין לרכישה הוא בדרך כלל כיבוד קל. צי המטוסים של ג'טסטאר כולל מטוסים חדישים כמו A320, A321, בואינג דרימליינר ועוד.

מלבד שתי החברות המרכזיות האלו, ישנן גם חברות תעופה נוספות שמפעילות קווים נוספים בניו זילנד, כמו סאונדס אייר, גולדן ביי אייר, אייר קאתאמס ועוד.

טיסות פנים בניו זילנד – יעדים מרכזיים

טיסות פנים מאוקלנד

אוקלנד היא עיר גדולה והמאוכלסת ביותר במדינה, הממוקמת באי הצפוני של ניו זילנד.

נמל התעופה של אוקלנד (AKL) הוא נמל התעופה העמוס ביותר במדינה ומשרת מגוון טיסות פנים. ניתן להגיע בטיסת פנים מאוקלנד למגוון רחב של יעדים בניו זילנד: כרייסטצ'רץ', קווינסטאון, דנלסון, ניו פלימות', ועוד.

בנמל התעופה של אוקלנד, שנמצא במרחק של כ-21 ק"מ ממרכז אוקלנד, יש שני טרמינלים: אחד לטיסות פנים ואחד לטיסות בינלאומיות, וביניהם מקשר שאטל.

ברחבי הנמל תוכלו למצוא מגוון חנויות, מסעדות, ושירותים לנוסע כמו המרת מט"ח וחנויות נוחות.

אלו כמה מקווי טיסות הפנים מאוקלנד:

טיסות מאוקלנד לכרייסטצ'רץ'

קו הטיסות הזה הוא פופולרי במיוחד, וטיסות לכרייסטצ'רץ' ממריאות מדי יום מהבוקר עד שעות הערב המאוחרות, ומופעלות על ידי אייר ניו זילנד או ג'טסטאר. מחירי הטיסות לכיוון אחד התחילו מכ-35$ לצד אחד. זמן הטיסה מאוקלנד לכרייסטצ'רץ' הוא כשעה ועשרים דקות.

טיסות ישירות מאוקלנד לנלסון

נלסון היא עיר פופולרית לטיולים באי הדרומי של ניו זילנד, והטיסות מאוקלנד אליה ממריאות מדי יום מהבוקר עד הערב. זמן הטיסה מאוקלנד לנלסון הוא כשעה ועשרים וחמש דקות, ומחירי הטיסות מתחילים מכ-44$ לכיוון.

טיסות ישירות מאוקלנד לוולינגטון

טיסות לוולינגטון מאוקלנד ממריאות מדי יום, מהבוקר עד הערב, ומופעלות על ידי ג'טסטאר ואייר ניו זילנד. זמן הטיסה מאוקלנד לוולינגטון הוא כשעה וחמש דקות, ומחירי הטיסות מתחילים מכ-34$ לכיוון.

טיסות מאוקלנד לדנידין

דנידין היא עיר גדולה באי הדרומי של ניו זילנד, והטיסות אליה מאוקלנד ממריאות מדי יום, מהבוקר ועד שעות אחה"צ, ומופעלות על ידי אייר ניו זילנד וג'טסטאר. זמן הטיסה מאוקלנד לדנידין הוא כשעה וחמישים דקות, ומחירי הכרטיסים מתחילים מכ-47$ לכיוון.

טיסות מאוקלנד לניו פלימות

ניו פלימות' היא עיר באי הצפוני, ממנה ניתן להגיע לטיולים באזור טראנאקי. הטיסות מאוקלנד לניו פלימות' ממריאות מדי יום, מהבוקר עד הערב. זמן הטיסה מאוקלנד לניו פליימאות' הוא כחמישים דקות, והמחירים מתחילים מכ-32$ לכיוון.

טיסות פנים מוולינגטון

בירת ניו זילנד, וולינגטון, נמצאת בדרום האי הצפוני.

נמל התעופה של וולינגטון (WLG) הוא אחד מנמלי התעופה העמוסים בניו זילנד, והוא מקשר בין וולינגטון לבין מגוון רחב של יעדי פנים בניו זילנד לצד יעדים באוסטרליה.

יש בו מגוון שירותים לנוסעים: חדרי משפחה, לאונג'ים, מקלחות, אינטרנט אלחוטי ללא עלות ועוד.

במתחם יש גם מגוון מסעדות, בתי קפה וחנויות.  בין מגוון החנויות תוכלו למצוא חנויות קוסמטיקה, מתנות, אופנה, חנויות נוחות ועוד.

טיסות פנים מוולינגטון מגיעות למגוון יעדים: כרייסטצ'רץ', קווינסטאון, ניו פליימאות', טאורנגה, טאופו, בלנהיים ועוד.

אלו כמה מטיסות הפנים הממריאות מוולינגטון באופן קבוע:

טיסות ישירות מוולינגטון לאוקלנד

ממריאות בתדירות גבוהה מדי יום, מהבוקר עד הערב ומופעלות על ידי ג'טסטאר ואייר ניו זילנד. זמן הטיסה מוולינגטון לאוקלנד הוא כשעה, והמחירים בקו זה מתחילים מכ-34$ לכיוון אחד.

טיסות פנים מוולינגטון לכרייסטצ'רץ'

ממריאות מדי יום, מהבוקר עד הערב בתדירות גבוהה. זמן הטיסה מוולינגטון לכרייסטצ'רץ' הוא כחמישים דקות, ומחירי הכרטיסים מתחילים מכ-30$ לכיוון.

טיסות מוולינגטון לטאורנגה

ממריאות מדי יום, מספר פעמים ביום. זמן הטיסה מוולינגטון לטאורנגה הוא כשעה ורבע, ומחירי הטיסות מתחילים מכ-38$ לכיוון.

טיסות ישירות מוולינגטון לניו פליימאות'

ממריאות מספר פעמים ביום. זמן הטיסה מוולינגטון לניו פליימאות' הוא כחמישים וחמש דקות, ומחירי הטיסות מתחילים מכ-38$ לכיוון.

טיסות ישירות מוולינגטון לדנידין

ממריאות מדי יום, כפעמיים-שלוש ביום. זמן הטיסה מוולינגטון לדנידין הוא כשעה ועשרים, והמחירים מתחילים מכ-46$ לכיוון.

טיסות פנים מכרייסטצ'רץ'

נמל התעופה של כרייסטצ'רץ' (CHC) הוא נמל התעופה המרכזי המשרת את האי הדרומי והשני בגודלו בכל ניו זילנד.

נמל התעופה ממוקם במרחק של כ-12 ק"מ ממרכז העיר, והוא משרת בעיקר טיסות פנים כמו גם מספר טיסות בינלאומיות.

זוהי נקודה מעולה לטיולים באזור קנטרברי, החל מצפייה בלוויתנים ועד לטיול באגם טקאפו היפהפה.

בנמל התעופה של כרייסטצ'רץ' יש טרמינל אחד, ובו מגוון של חנויות ומסעדות. תוכלו למצוא שירותי סלולר, המרת מט"ח, מזכרות, חנויות טכנולוגיה, אופנה, מתנות, מסעדות, בתי קפה, מזון מהיר ועוד.

בטיסות פנים מכרייסטצ'רץ' ניתן להגיע למגוון יעדים בניו זילנד: אוקלנד, וולינגטון, דנידין, נלסון,  ניו פליימאות', המילטון, הוקיטקה, ועוד.

טיסות ישירות מכרייסטצ'רץ' לאוקלנד

ממריאות מדי יום, מהבוקר עד הערב, ומופעלות על ידי אייר ניו זילנד וג'טסטאר.

זמן הטיסה מכרייסטצ'רץ' לאוקלנד הוא כשעה ועשרים, והמחירים מתחילים מכ-35$ דולר לכיוון.

טיסות מוולינגטון לטאופו

ממריאות בדרך כלל כשש פעמים בשבוע, ומופעלות על ידי סאונדס אייר. זמן הטיסה מוולינגטון לטאופו הוא כשעה ומחירי הטיסות מתחילים מכ-105$ לכיוון.

טיסות ישירות מכרייסטצ'רץ' לוולינגטון

ממריאות מדי יום עם זמן טיסה של כחמישים דקות ומחירים זולים שמתחילים מכ-29$ לכיוון.

טיסות ישירות מכרייסטצ'רץ' לניו פליימאות'

ממריאות מדי יום כפעמיים ביום. זמן הטיסה מכרייסטצ'רץ' לניו פליימאות' הוא כשעה ועשרים וחמש דקות.

טיסות ישירות מכרייסטצ'רץ' לטאורנגה

ממריאות מדי יום, כפעמיים-שלוש ביום. זמן הטיסה מכרייסטצ'רץ' לטאורנגה הוא כשעה וחמישים דקות, ומחירי הטיסות מתחילים מכ-65$ לכיוון.

טיסות משדה התעופה דנידין

דנידין היא עיר באי הדרומי של ניו זילנד, עיר קטנה יחסית ומהנה לתיירים עם ארכיטקטורה מעניינת, בתי קפה, מסעדות על החוף אל מול נוף הררי ועוד. בנוסף, מדנידין ניתן גם להגיע לחצי האי אוטגו שנמצא במרחק נסיעה קצר.

נמל התעופה של דנידין (DUD) הוא אחד מנמלי התעופה המרכזיים בניו זילנד, והוא משרת את האזור הדרומי של המדינה. נכון לכתיבת הכתבה, ממריאות ממנו בעיקר טיסות ליעדים מרכזיים כמו אוקלנד, וולינגטון וכרייסטצ'רץ'.

יש בו טרמינל אחד, והוא נוח וידידותי למטיילים, עם בית קפה, חנות נוחות, חנות מתנות,  מרכז משחקים למשפחות, חדרי משפחה, עזרה ראשונה, אחסון חפצים ועוד.

טיסות ישירות מדנידין לאוקלנד

ממריאות מספר פעמים ביום, בדרך כלל בבוקר ובצהרים ולעיתים גם בערב, ומופעלות על ידי אייר ניו זילנד וג'טסטאר. זמן הטיסה מדנידין לאוקלנד הוא כחמישים דקות, ומחירי הכרטיסים מתחילים מכ-50$ לכיוון.

טיסות ישירות מדנידין לכרייסטצ'רץ'

ממריאות מספר פעמים ביום בדרך כלל משעות הבוקר ועד שעות אחה"צ או שעות הערב המוקדמות, ומופעלות על ידי אייר ניו זילנד. זמן הטיסה מדנידין לכרייסטצ'רץ' הוא כשעה, ומחירי הכרטיסים מתחילים מכ-38$ לכיוון.

טיסות ישירות מדנידין לוולינגטון

ממריאות מספר פעמים ביום, ומופעלות על ידי אייר ניו זילנד. זמן הטיסה מדנידין לוולינגטון הוא כשעה ורבע, והמחירים מתחילים מכ-58$ לכיוון אחד.

נמלי תעופה נוספים בניו זילנד

מלבד שדות התעופה המרכזיים, יש גם רשימה ארוכה של שדות תעופה קטנים שמשרתים בעיקר טיסות למספר מצומצם של יעדי פנים. אלו רק כמה מהם:

שדה התעופה של בלנהיים (BHE) משרת טיסות לאוקלנד (טיסה של כשעה ועשרים וחמש דקות, ומחירים שמתחילים מכ-50$),  וטיסות קצרות במיוחד לוולינגטון ופרפראומו.

שדה התעופה של ניו פליימאות' (NPL) משרת טיסות יומיות לוולינגטון (החל מכ-30$ לכיוון), לכרייסטצ'רץ' (החל מכ-45$ לכיוון) ולוולינגטון (החל מכ-37$) לכיוון.

נמל התעופה של וואנגאנוי (WAG) משרת טיסות יומיות אל ומאוקלנד, שמופעלות על ידי חברת התעופה הניו זילנדית אייר קאטאמאס. זמן הטיסה הוא כשעה והמחירים מתחילים מכ-84$ לכיוון.

נמל התעופה של רוטורואה (ROT) משרת טיסות יומיות לאוקלנד (החל מכ-37$ לכיוון), כרייסטצ'רץ' (החל מכ-51$ לכיוון) ולוולינגטון (החל מכ-43$ לכיוון).

כמה זמן מראש צריך להיות בשדה התעופה לטיסת פנים בניו זילנד?

ההמלצה הסטנדרטית לטיסות פנים ברחבי העולם היא בדרך כלל להגיע לשדה התעופה כשעתיים לפני ההמראה המתוכננת. עם זאת, כדאי אולי להוסיף זמן ליתר ביטחון, במקרה של עומסי תנועה, תורים ארוכים וכול', במיוחד בתקופות תיירותיות, אך החלטה זו נתונה לשיקול דעתכם.

לפי האתר של אייר ניו זילנד, דלפקי הצ'ק אין נסגרים חצי שעה לפני ההמראה המתוכננת בטיסות פנים (לעומת 60 דקות לפני בטיסות בינלאומיות). לכל זה צריך להוסיף כמובן את זמן הבידוק, הליכה לשער, וכו'. השתדלו להשאיר כמה שיותר זמן לפני הטיסה, במיוחד בתקופות עמוסות מבחינה תיירותית, ובכל מקרה, כדאי לוודא עם חברת התעופה מראש מתי כדאי להגיע לשדה.

האם אפשר להביא מזוודה לטיסת פנים בניו זילנד?

תנאי הכבודה משתנים מחברה לחברה, וגם בהתאם לסוג הכרטיס. בדרך כלל, הכרטיסים הכי זולים לטיסות פנים לא כוללים כבודת מטען, ושליחת מזוודה תהיה כרוכה בעלות נוספת. אך אם יש לכם צורך בכך, בדרך כלל הכרטיסים המשודרגים עולים מעט יותר וכוללים שליחת מזוודה סטנדרטית. אם אתם מזמינים טיסה בהשוואת המחירים של קיווי, תוכלו לסנן את התוצאות כך שיוצגו בפניכם רק כרטיסים שכוללים כבודת מטען.

הוספת תגובה

ביטוח נסיעות לחו''ל
כרטיסי ספורט

עדכוני מבצעי נופש

הורדת אפליקציה
חופשה בישראל