כרטיסי טיסה לטיסות לאדינבורו

טיסות לאדינבורו סקוטלנד – איתור טיסות וטיפים

לפני הזמנת טיסה לאדינבורו בירת סקוטלנד מומלץ מאוד להקדיש כמה דקות למדריך המלא שהכנו עבורכם הכולל טיפים ומנוע חיפוש לאיתור טיסות זולות לאדינבורו וגם הסברים על שדה התעופה של אדינבורו ודרכי הגעה ממנו לעיר עצמה, וביקורת מפורטת על חברות תעופה שונות המפעילות טיסות לאדינבורו

נכון לכתיבת כתבה זו, אין למטייל הישראלי את האפשרות של טיסות ישירות לאדינבורו – בירת סקוטלנד היפהפייה – מת"א. עם זאת, תוכלו למצוא טיסות קונקשן זולות לאדינבורו בכל חודשי השנה, עם עצירה בלונדון או בערים אירופאיות מרכזיות נוספות. לאיתור טיסות לאדינבורו במועדים הרלוונטיים עבורכם ובמחירים הזולים ביותר השתמשו במנוע החיפוש להשוואת מחירי טיסות לחו"ל שבדף זה

טיול בסקוטלנד – עוד כתבות באותו נושא:

סקוטלנד למטייל הישראלי – המדריך המלא לטיול בסקוטלנד

השכרת רכב באדינבורו בירת סקוטלנד – טיפים

מלונות מומלצים באדינבורו למשפחות עם ילדים

אדינבורו בירת סקוטלנד – אטרקציות מומלצות לטיול

השכרת רכב בסקוטלנד – השוואת מחירים שתחסוך לכם מאות שקלים וטיפים חשובים על נהיגה בסקוטלנד

 טיסות לאדינבורו סקוטלנד – איתור טיסות וטיפים

טיסות לסקוטלנד – נמל התעופה של אדינבורו

נמל התעופה של אדינבורו נמצא במרחק של כ9 ק"מ ממרכז אדינבורו. מדובר בנמל תעופה עם טרמינל אחד שניתן להתמצא בו ללא קושי. הדרך הנוחה ביותר להגיע משדה התעופה של אדינבורו למרכז אדינבורו היא בהזמנה מראש (עוד לפני הטיסה לאדינבורו) של מונית שתמתין לכם בשדה התעופה באמצעות שירות קיויטקסי האמין והמומלץ. נהג המונית ימתין לכם ביציאה מהטרמינל עם שלט שעליו שמכם, יעזור לכם עם המזוודות וייקח אתכם ישירות למלון בלי התמקחויות ומתחים מיותרים, בתעריף הגון שנקבע מראש לפי מחירון בעת ההזמנה. להזמנת השירות השתמשו בקישור להזמנת הסעה מנמל התעופה למרכז העיר

בנוסף ישנם מספר קווי אוטובוסים שמגיעים מנמל התעופה למרכז אדינבורו ופועלים בתדירות גבוהה במהלך היום, כמו גם קו אוטובוס אחד שפועל בשעות הלילה (N22).

החשמלית של אדינבורו יוצאת בכל כ7 דקות בשעות הפעילות (06:18 – 22:48) ומחברת  בין נמל התעופה, מרכז העיר ותחנות הרכבת הקרובות. זמן הנסיעה הכולל הוא כחצי שעה. בסמוך לאיזור הנחיתות של הטיסות הבינלאומיות תוכלו למצוא את כל סוכנויות השכרת הרכב במתחם אחד לנוחיותכם.

במתחם תמצאו מגוון רחב של חנויות מכל סוג, ביניהן מותגי אופנה וחנויות דיוטי פרי, כמו גם מגוון מעט מצומצם יותר של בתי קפה ומסעדות, כמו סטארבאקס, מסעדת יו סושי, בר בוריטו ועוד.

בין השירותים הזמינים לנוסעים במתחם הנמל: עטיפת מזוודות, המרת מט"ח, אינטרנט אלחוטי ללא עלות (לשעתיים), כספומטים (לפני ואחרי הבדיקה הביטחונית) ועוד.

טיסות לאדינבורו בבריטיש איירווייז

חברת התעופה הגדולה ביותר בבריטניה, אשר נחשבת לאחת מחברות התעופה הבטוחות בעולם, מציעה טיסות זולות לאדינבורו עם עצירה בנמל התעופה הית'רו שבלונדון.

עם שתי טיסות ללונדון ביום בקו נתב"ג-לונדון הית'רו (טיסה של 5 שעות ו25 דקות) ומספר טיסות יומיות בקו לונדון הית'רו-אדינבורו (טיסה של כשעה וחצי) תמיד תוכלו למצוא טיסות לאדינבורו בבריטיש איירוויז עם עצירות קצרות במגוון תאריכים ובשעות נוחות.

מחירי טיסות לאדינבורו בבריטיש מתחילים מכ308$ לכל כיוון. עם זאת, שימו לב שבתוצאות החיפוש לעיתים תתקלו בכרטיסים זולים יותר שכוללים טיסה (חזור בד"כ) מנמל תעופה שונה בלונדון.

בעת הזמנת כרטיסי טיסה לאדינבורו בחברה תוכלו לבחור מבין מספר מחלקות שכוללות, בין היתר, את ההטבות הבאות:

מחלקת תיירים: שליחת מזוודה אחת לתא המטען (במשקל של עד 23 ק"ג) ושמירת מושב ללא עלות החל מ24 שעות לפני ההמראה המתוכננת.

מחלקת תיירים פרימיום: שליחת 2 מזוודות לתא המטען (23 ק"ג כל אחת) ומושב מרווח יותר.

מחלקת עסקים: טיסה לאדינבורו במחלקת עסקים כוללת שליחת 2 מזוודות (23 ק"ג כל אחת) לתא המטען, מושב מרווח במיוחד שניתן לכוון למצב מיטה (בטיסה הארוכה בלבד) וגישה לטרקלינים העסקיים של החברה.

מחלקה ראשונה: טיסות לאדינבורו במחלקה ראשונה כוללות שליחת 3 מזוודות לתא המטען (32 ק"ג כל אחת), איזור אישי עם מיטה, מזרון ושמיכת פוך (בטיסות בקו ת"א-לונדון בלבד) גישה לטרקלינים אקסקלוסיביים, שירות אישי ועוד.

בטיסות בינלאומיות, חברת בריטיש אירווייז מציעה לנוסעי מחלקת תיירים שירות שכולל הגשת משקאות, חטיפים, ארוחה טעימה ומסכי בידור אישיים (כולל אוזניות). בטיסות בקו לונדון-אדינבורו הנחשבות לטיסות פנים בתוך בריטניה תוכלו לרכוש חטיפים, ארוחות קלות ומשקאות (בתשלום) מתוך תפריט  בשיתוף עם חברת מרקס אנד ספנסר הידועה.

אם אתם טסים אל אדינבורו עם תינוק (עד 23 חודשים), תוכלו לבחור בין רכישת מושב נפרד עבורו (אם הוא בגיל 6 חודשים עד 23 חודשים) בתעריף של כרטיס טיסה לילד או רכישת כרטיס בתעריף מיוחד שלא כולל מושב נפרד. אם תבחרו לרכוש עבורו מושב נפרד, זכרו שיהיה עליכם להביא לטיסה מושב בטיחות תקני מתאים לפי תקנות החברה. כרטיסים מסוג זה ניתן לרכוש באמצעות שירות הלקוחות.

טיסות לסקוטלנד באייר פראנס

אייר פראנס מציעה טיסות זולות לאדינבורו עם עצירת ביניים בפריז. החברה מתפעלת מספר טיסות יומיות בשני קטעי הטיסה ותאפשר לכם למצוא טיסות במחירים תחרותיים ובמגוון תאריכים.

אורך טיסה לפריז מת"א הוא כחמש שעות ועשר דקות ואילו אורך טיסה לאדינבורו מפריז כשעה וחמישים דקות. מחירי טיסות לאדינבורו באייר פראנס מתחילים מכ164$ לכל כיוון לסוג הכרטיס הזול ביותר (ללא מזוודה).

בעת הזמנת טיסות לאדינבורו באייר פראנס תוכלו לבחור מבין מספר סוגי כרטיסים למחלקת תיירים:

Light: כרטיס זה אינו כולל את האפשרות לביצוע שיניים בהזמנה. בנוסף, תצטרכו לשלם עמלה על שליחת מזוודה לתא המטען.

Standard: את הכרטיס הסטנדרטי תוכלו לשנות בעד עמלה (+הפרשי מחירים). הכרטיס כולל שליחת מזוודה אחת (23 ק"ג) לתא המטען.

Flex: הכרטיס הגמיש ביותר מבין השלושה, כולל את האפשרות לביצוע שינויים בהזמנה (כולל ביטול) ללא עמלה (חיוב על הפרשי מחירים בלבד) ושליחת מזוודה אחת (23 ק"ג) לתא המטען.

השירות בטיסה הארוכה (ת"א-פריז) כולל מערכת בידור והגשת ארוחה ומשקאות. כרטיס טיסה לסקוטלנד במחלקת העסקים של אייר פראנס כולל מגוון הטבות: מושבים נוחים ומרווחים במיוחד, ארוחה מגוונת ומושקעת, גישה לטרקלין העסקי של החברה ועוד. בטיסות הקצרות (פריז-אדינבורו) נוסעי מחלקת תיירים מקבלים חטיף קל בהתאם לשעת היום.

טיסות זולות לאדינבורו בטורקיש איירליינס

טורקיש איירליינס מתפעלת חמש טיסות זולות לאדינבורו כל שבוע בקו איסטנבול – אדינבורו ומספר טיסות לטורקיה מנתב"ג על בסיס טיסות יומיות בקו ת"א-איסטנבול, כך שתמיד תוכלו למצוא כרטיסי טיסה זולים לאדינבורו מת"א (עם עצירת ביניים באיסטנבול) בקלות ובמגוון תאריכים. מחירי טיסות לאדינבורו בטורקיש מתחילים מ216$ לכיוון.

טורקיש איירליינס מציעה שני סוגי כרטיסי טיסה לסקוטלנד בכל מחלקה (בהתאם לזמינות): כרטיס גמיש וחצי גמיש. הכרטיס החצי-גמיש מאפשר שינויים בעד עמלה, בעוד הכרטיס הגמיש מאפשר שינויים ללא עמלה (ייתכן שיחול חיוב על הפרשי מחירים). בטיסות הבינלאומיות השירות בטיסה כולל הגשת ארוחה.

תנאי כבודת המטען משתנים מטיסה לטיסה, כך שהמידע המדויק ביותר לגבי כבודת המטען לה אתם זכאים יופיע בפרטי ההזמנה שלכם.

בדרך כלל, בטיסות בינלאומיות כמו טיסות לסקוטלנד נוסעי מחלקת תיירים יכולים לשלוח מזוודה במשקל של עד 20 ק"ג לתא המטען ונוסעי מחלקת עסקים זכאים לכבודת מטען במשקל של עד 30 ק"ג. עם זאת, עליכם לוודא את המשקל המדויק בתנאי ההזמנה שלכם.

השירות על טיסות לאדינבורו במחלקת עסקים כולל הגשת משקאות קבלת פנים ותפריט אוכל מושקע.

אם אתם טסים אל סקוטלנד עם תינוק, תוכלו לבחור בין כרטיס מוזל ללא מושב נפרד עבורו, או כרטיס שכולל מושב נפרד בתעריף של כרטיס טיסה לילד. אם תבחרו לרכוש עבורו מושב נפרד, תצטרכו להביא לטיסה מושב בטיחות תקני.

טיסות לאדינבורו
דירוג הגולשים 5 (1 הצבעה)
Sending

הוספת תגובה

ביטוח נסיעות לחו''ל
כרטיסי ספורט

עדכוני מבצעי נופש

הורדת אפליקציה
חופשה בישראל