מידע על טיסות ללונדון

טיסות ללונדון – השוואת מחירים ומידע למטייל

אל תזמינו טיסה ללונדון לפני שתציצו בכתבה המרכזת עבורכם את כל המידע הדרוש – מנוע חיפוש וטיפים לאיתור טיסות זולות ללונדון וגם ביקורת על חברות התעופה השונות המפעילות טיסות ללונדון (דירוגי בטיחות, תנאי הכרטיס ו"האותיות הקטנות", אוכל ובידור על הטיסות, כמות מטען מותרת, מחירי ותדירות הטיסות ועוד), וגם מידע על שדות התעופה של לונדון (הית'רו ולוטון) כולל דרכי הגעה בתחבורה ציבורית למרכז לונדון ואפשרויות הזמנה מראש באינטרנט של מונית שתיקח אתכם משדה התעופה ללונדון עצמה

 הזמנת דילים ללונדון | הזמנת דילים למנצ'סטר | הזמנת טיולים מאורגנים לאנגליה

לונדון, בירת אנגליה, היא יעד מבוקש במיוחד שנמצא במרחק טיסה של כחמש וחצי שעות מתל אביב. כיום, יותר מתמיד, ניתן להזמין טיסה ללונדון בקלות ובמחירים אטרקטיביים במיוחד, עם ארבע חברות תעופה שונות שמפעילות טיסות ללונדון – מתוכן שתי חברות לואו-קוסט שמספקות אפשרויות לא רעות בכלל של טיסות זולות ללונדון.

השתמשו במנוע החיפוש לאיתור טיסות זולות לחו"ל כדי למצוא טיסה זולה ללונדון (בשירות מלא או לואו קוסט) בתאריכים הנוחים לכם. שימו לב שטיסות ללונדון מישראל נוחתות באחד משני נמלי תעופה: נמל התעופה לונדון לוטון או נמל התעופה לונדון הית'רו.

חופשה בלונדון – עוד כתבות באותו נושא:

השכרת רכב בלונדון – השוואת מחירים וטיפים

אירועים בלונדון – הזמנת כרטיסים להופעות בידור ומשחקי כדורגל בלונדון

מלונות מומלצים בלונדון עם שירותי בייביסיטר

הזמנת לירה שטרלינג (GBP) בנתב"ג

eSim ו-Sim לבריטניה – מידע וטיפים למטייל

טיפים לאיתור טיסות זולות ללונדון באמצעות מנוע החיפוש לטיסות לחו"ל: ראשית, אם אתם מעוניינים להזמין טיסה ללונדון הלוך חזור ליחצו על הכפתור return בפינה השמאלית העליונה של מנוע החיפוש (במקום הלחצן one way המשמש לחיפוש טיסות בכיוון אחד בלבד). בפינה הימנית העליונה ביחרו את מספר כרטיסי הטיסה שאתם מעוניינים להזמין – כמה כרטיסי טיסה למבוגרים (adults) וכמה כרטיסי טיסה לילדים (infants). בשדה from, ודאו שמופיע שדה התעופה ממנו אתם מעוניינים לטוס (לנתב"ג – ודאו שמופיע בשדה זה tel aviv). בשדה to, כלומר יעד הטיסה, ודאו שמופיעה העיר london לונדון. בשדה departure הכניסו את התאריך בו אתם מעוניינים להזמין טיסה ללונדון ובשדה return את התאריך בו אתם מעוניינים לטוס חזרה מלונדון לישראל.

כרטיסים לליגה האנגלית בכדורגל

 

טיסות ישירות ללונדון (שדה התעופה הית'רו)

הית'רו הוא נמל תעופה בינלאומי גדול ועמוס, שדה התעופה הראשי של אנגליה, המורכב מארבעה טרמינלים וממוקם במרחק של כ24 ק"מ ממרכז לונדון. הוא מכיל את כל השירותים הבסיסיים הנחוצים למטייל – כספומטים בכל טרמינל, סוכנויות השכרת רכב, מגוון ענק של חנויות אופנה ומותגים, מסעדות, בתי קפה ועוד.

לרשות הנוסעים בהית'רו אינטרנט אלחוטי ללא עלות. ברחבי נמל התעופה הגדול מפוזרים איזורי משחקים עם מגלשות, צעצועים ושאר פעילויות לילדים.

ישנן שתי רכבות שמחברות בין נמל התעופה למרכז לונדון. רכבת ההית'רו אקספרס מגיעה לתחנת פדינגטון בכרבע שעה בלבד, ויוצאת כל רבע שעה. ההית'רו קונקט מעט איטית יותר, כיוון שהיא עוצרת גם בתחנות מקומיות במערב לונדון. כמו כן, ישנם מספר קווי אוטובוסים שמחברים בין הית'רו לבין תחנות רכבת שונות באיזור. האופצייה הנוחה ביותר להגיע משדה התעופה בלונדון למלון היא הזמנה מראש של מונית משירות קיויטקסי המומלץ – הנהג ימתין לכם בשדה התעופה עם שלט הנושא את שימכם וייקח אתכם ישירות למלון – במחיר הוגן ושקוף שנקבע מראש לפי מחירון בעת ההזמנה. כדי להזמין מראש הסעה משדה התעופה הית'רו למלון ליחצו כאן – שירות הזמנת מונית משדה התעופה 

טיסות ללונדון בבריטיש איירווייז

חברת התעופה הלאומית של בריטניה מציעה טיסות ללונדון מת"א בתדירות של כ 2-3 טיסות ביום. בריטיש איירוייז מציעה טיסות בשירות מלא, והיא נחשבת לאחת מחברות התעופה הבטוחות בעולם על פי אתר AirlineRatings.com. מחירי כרטיסי טיסה ללונדון בבריטיז איירוויז מתחילים מכ512$ בחודשי החורף (הלוך חזור), אך בקיץ העלות היא בד"כ לפחות 636$ (הלוך חזור) לאדם.

בעת ההזמנה תוכלו לבחור מבין שלוש מחלקות:

כרטיס למחלקת התיירים כולל מזוודה אחת במשקל של עד 23 ק"ג ושמירת מושב סטנדרטי מראש (לא תקף לכרטיס Economy Basic). מרווח הרגליים במחלקת התיירים הוא כ76.2-78.74 ס"מ. במהלך טיסה ללונדון נוסעי מחלקת התיירים יקבלו ארוחה ומשקאות ויוכלו ליהנות ממסכי בידור עם מגוון משחקים, סרטים ומוזיקה.

מחלקת ה"Premium Economy" היא מעין מחלקת תיירים משודרגת, אשר מאפשרת לנוסעיה, בין היתר, לשלוח לתא המטען 2 מזוודות במשקל של 23 ק"ג וליהנות ממרווח רגליים משופר.

גם כרטיס טיסה ללונדון במחלקת עסקים כולל שליחת 2 מזוודות לתא המטען (23 ק"ג כל אחת). נוסעי מחלקת עסקים מקבלים גישה לטרקלין העסקי של החברה (גם בנתב"ג וגם בהית'רו), נהנים ממושבים נוחים ומרווחים ומארוחה שכוללת כמה מנות ומגוון של יין מובחר.

משפחות שטסות אל לונדון עם תינוק יוכלו לבחור אם לרכוש לו כרטיס טיסה לתינוק ללא מושב נפרד או כרטיס שכולל מושב נפרד בתעריפים שונים. במקרה זה יהיה עליהם להביא לטיסה כיסא בטיחות תקני (לפי תקנות החברה).

טיסה ללונדון באל על

אל על מתפעלת טיסות ללונדון (הית'רו) שישה ימים בשבוע, וטיסות ללוטון חמישה או שישה ימים בשבוע (תלוי בעונה). מחירי כרטיסי טיסה ללונדון באל על מתחילים מכ402$ בחודשי החורף (כרטיס הלוך חזור לאדם).  בחודשי הקיץ מחירי טיסות ללונדון עולים ומתחילים מכ516$ לאדם (הלוך חזור).

בעת הזמנת טיסה ללונדון באל על תוכלו לבחור מבין מספר סוגי כרטיסי טיסה במחלקת תיירים, שהשוני העיקרי ביניהם הוא גובה העמלות (אם בכלל) ותנאי ההזמנה.

גם אל על מציעה שירות מלא במהלך טיסות ללונדון – כולל הגשת ארוחה ומשקאות, ומאפשרת לנוסעי מחלקת התיירים לשלוח לתא המטען מזוודה במשקל של עד 23 ק"ג. אם יש לכם צורך בארוחה מיוחדת (צמחונית או גלעט כושר למשל) אל תשכחו להזמין אותה מראש. במהלך הטיסה תוכלו לרכוש מוצרים מתוך עגלת הדיוטי פרי.

נוסעי מחלקת העסקים יכולים ליהנות מגישה לטרקלינים העסקיים בהית'רו ובלוטון (אם אתם טסים אל לונדון עם ילדים שימו לב שבטרקלין בלוטון אין כניסה לילדים מתחת לגיל 12), כמו גם מתנאי כבודה טובים יותר (2 מזוודות), תפריט עשיר שכולל גם יינות מובחרים, מושבים נוחים ומרווחים ועוד.

גם אל על מאפשרת לנוסעים הטסים אל לונדון עם תינוק לבחור האם לרכוש עבורו מושב נפרד או לא. במקרה של רכישת מושב נפרד לתינוק, יהיה זה כרטיס בתעריף של כרטיס טיסה לילד, ועל ההורים תוטל האחריות להביא לטיסה כיסא בטיחות תקני. כמו כן, הם יהיו רשאים להביא עגלה עד לפתח המטוס, במידת הצורך.

טיסות לנמל התעופה לונדון לוטון

נמל התעופה לוטון נמצא בעיירה לוטון, מרחק של כ51 ק"מ ממרכז לונדון, הוא מקבל בעיקר טיסות מוזלות ללונדון (לואו קוסט) וכולל טרמינל יחיד. אם אתם מתכננים טיסה ללוטון מומלץ לקרוא את המדריך המורחב על טיול בלוטון – לוטון, אנגליה – מה לעשות בעיירת שדה התעופה של לונדון

כדי להגיע מלוטון למרכז לונדון, תוכלו לנסוע בהסעה לתחנת הרכבת הקרובה (נסיעה של כעשר דקות), ומשם להמשיך ברכבת למרכז לונדון (כעשרים דקות נסיעה). לחלופין, תוכלו לנסוע באוטובוס שמגיע למרכז העיר בכשעה ורבע. מונית למרכז לונדון מלוטון תעלה כ80 אירו. גם כאן, עדיף להזמין מראש (דרך הקישור)  מונית מנמל התעופה  למלון.

נמל התעופה לוטון כולל מגוון מסעדות, בתי קפה ופאבים, כמו גם מגוון חנויות אופנה, אלקטרוניקה ועוד. לרשות הנוסעים אינטרנט אלחוטי בחינם לארבע שעות, עמדה להמרת מט"ח, כספומטים, מגוון סוכנויות להשכרת רכב ועוד.

טיסות ללונדון באיזי ג'ט

איזיג'ט, חברת הלואו-קוסט הבריטית, מציעה טיסות זולות ללונדון בתדירות של כפעם או פעמיים ביום. החברה מתפעלת כ11 טיסות ללונדון בשבוע שממריאות מנתב"ג ונוחתות בנמל התעופה לוטון. המחירים לכרטיס טיסה ללונדון באיזיג'ט מתחילים מכ160 אירו (הלוך חזור לאדם) בחורף. בחודשי הקיץ הם כמובן יקרים הרבה יותר ומתחילים מכ208 אירו. עם זאת, המחירים משתנים בתדירות גבוהה ולא תמיד ניתן למצוא כרטיסים כה זולים. כמובן שמדובר על כרטיסי טיסה מהסוג הזול ביותר שאיזיג'ט מציעה, אשר אינם כוללים שליחת מזוודה לתא המטען או שמירת מושב מראש.

איזי ג'ט מציעה גם כרטיס משודרג בשם FLEXI שכולל מזוודה במשקל של עד 23 ק"ג,  שני תיקי יד קטנים, תנאי הזמנה גמישים יותר, שמירת מושב סטנדרטי מראש (או הנחה על המושבים המרווחים יותר) וקופון להזמנת אוכל ושתייה בטיסה.

במהלך טיסות ללונדון ניתן לרכוש מוצרים מתוך התפריט של איזיג'ט שכולל מגוון חטיפים, משקאות וארוחות קלות במחירים די זולים. מטוסי איזיג'ט לא כוללים מערכת בידור.

נוסעים שמתכננים טיסה ללונדון עם תינוק יאלצו ליצור קשר עם שירות הלקוחות על מנת להזמין לתינוק מושב נפרד. כמו כן, יהיה עליהם לדאוג לכיסא בטיחות תקני לטיסה. לחלופין, ניתן להזמין לתינוק כרטיס ללא מושב נפרד בתעריף מיוחד.

טיסות זולות ללונדון בוויז אייר

חברת לואו-קוסט נוספת שהחלה להציע טיסות זולות ללונדון (לוטון) החל מקיץ 2017 היא וויז אייר. מחירי טיסות ללונדון בוויז אייר מתחילים מכ172$ לכרטיס (הלוך חזור) לאדם בחודשי החורף, או מכ274$ לכרטיס טיסה ללונדון (הלוך חזור) לאדם בחודשי הקיץ. נכון לכתיבת כתבה זו, וויז אייר מתפעלת טיסות ללוטון מנתב"ג ארבעה ימים בשבוע, אך החל מחודש מרץ 2018 הטיסות יהיו יומיות.

הגשת ארוחה ומשקאות לא כלולה כחלק מהשירות בטיסה זולה ללונדון, אך הנוסעים יוכלו לרכוש חטיפים, כריכים או משקאות במהלך הטיסה בתוספת תשלום. גם עגלת דיוטי פרי תהיה זמינה במטוס.

נוסעים עם תינוק יכולים לבחור אם לרכוש עבורו כרטיס שכולל מושב נפרד (בתעריף רגיל). הנוסע יהיה אחראי להביא מושב בטיחות תקני לטיסה) או כרטיס ללא מושב נפרד.

וויז אייר מציעה לנוסעיה לבחור בין  כרטיס טיסה זול במיוחד (Basic) שלא כולל שליחת מזוודה לתא המטען לבין כרטיסים משודרגים יותר עם הטבות נוספות. כרטיס הWizz Go מאפשר לנוסע, בין היתר, לשלוח מזוודה במשקל של עד 20 ק"ג לתא המטען ללא עלות ולשמור מושב סטנדרטי מראש.

כרטיס הWizz Plus כולל מזוודה במשקל של עד 32 ק"ג ותנאי הזמנה גמישים יותר. כמו כן, כרטיס זה מאפשר לנוסע לשמור מושב מראש (כולל המושבים המרווחים).

טיסות ללונדון
דירוג הגולשים 5 (1 הצבעה)
Sending

הוספת תגובה

ביטוח נסיעות לחו''ל
כרטיסי ספורט

עדכוני מבצעי נופש

הורדת אפליקציה
חופשה בישראל