השכרת רכב בלונדון עצות

השכרת רכב בלונדון – השוואת מחירים וטיפים

השכרת רכב בלונדון יכולה להיות פשוטה וזולה הרבה יותר לאחר שתקראו את הכתבה הזו הכוללת השוואת מחירים בין חברות השכרת רכב שונות בלונדון שתחסוך לכם מאות שקלים, הסברים על אגרת התנועה של לונדון ונהיגה בלונדון כולל סרטון וידאו על נהיגה בלונדון ומידע חשוב לנהג

 הזמנת דילים ללונדון | הזמנת דילים למנצ'סטר | הזמנת טיולים מאורגנים לאנגליה

כדי לאתר את המחירים הזולים ביותר עבור השכרת רכב בלונדון השתמשו במנוע השוואת המחירים לחברות השכרת רכב בחו"ל – מלאו את תיבת החיפוש שבדף זה ותקבלו תוך שניות את הצעות המחיר הזולות ביותר עבור מיגוון דגמי רכב בהשוואת מחירים בין כל חברת השכרת רכב בלונדון שנחשבת לאמינה. בשדה "ארץ" בחרו את בריטניה (בטופס זה אל תחפשו את אנגליה באות א' אלא את בריטניה באות ב') ובשדה עיר את London לונדון. לאחר מכן בשדה תחנה בחרו את המיקום המדוייק בו אתם מעוניינים להזמין השכרת רכב בלונדון מבין תחנות האיסוף האפשריות – שדה התעופה הית'רו, שדה התעופה לוטון, נמל התעופה גייטוויק, נמל התעופה לונדון סיטי, שדה התעופה סטנסטד ויעדים נוספים בלונדון כמו בייסווטר, בוו, ברקינג, קינגס קרוס, קנסינגטון, הייד פארק, וומבלי, אנפילד, טאואר ברידג', רחוב בייקר ועוד. לסיום הכניסו את התאריכים הרצויים לכם להזמנת השכרת רכב בלונדון ולחצו "חפש".

השכרת רכב בחו"ל – מנוע חיפוש והשוואת מחירים

חופשה בלונדון – המלצות לקריאה נוספת:

לונדון עם הילדים? 10 מלונות מומלצים עם שירותי בייביסיטר

טיסות ללונדון – השוואת מחירים, איתור טיסות זולות, ביקורת חברות תעופה

אירועים בלונדון – הזמנת כרטיסים להופעות בידור ומשחקי כדורגל בלונדון

Sim ו-eSim לבריטניה – מידע וטיפים למטייל

הזמנת לירה שטרלינג (GBP) בנתב"ג

השכרת רכב בלונדון – טיפים ומידע כללי

אם אתם מתכננים טיול באנגליה אז הגיוני מאוד להזמין השכרת רכב בלונדון ולעלות לרכב אחרי הטיסה כדי לנסוע מחוץ ללונדון. ראשית, זיכרו שבאנגליה הנהיגה היא בצד ההפוך של הכביש – מומלץ לקרוא את המדריך המפורט על נהיגה באנגליה.

תושבי לונדון שבבעלותם רכבים לעיתים קרובות משתמשים בתחבורה הציבורית כדי להגיע למרכז העיר ואם אתם מתכננים לטייל במרכז לונדון כדאי לנהוג כמותם. אלא אם כן, יש לכם מוגבלות פיזית, אין שום סיבה להגיע למרכז לונדון ברכב.

נהגים צריכים להיות מודעים לכך שהנהיגה אל תוך מרכז לונדון בימות השבוע בשעות היום כרוכה בתשלום מאוד גבוה, ואין הרבה חריגות לכך (שימו לב שרכבים מושכרים גם צריכים לשאת בחיוב). מצלמות ומדי מהירות מתעדים ומזהים את לוחיות הזיהוי ואת פרטי הרישוי של כל הרכבים שנכנסים לאזור החיוב, והם מאוד מדוייקים. אם אתם מעדיפים לוותר על השכרת רכב בלונדון ולהסתמך על התחבורה הציבורית, מומלץ להשתמש בשירות קיויטקסי שיספק לכם הסעה משדה התעופה למלון בעלויות משתלמות ועם שירות יעיל ואמין ישירות לבית המלון – השתמשו בקישור עבור הזמנת מונית מנמל התעופה אונליין 

החיוב הנגבה במרכז לונדון (Central London Congestion Charge ) תקף משני עד שישי משבע בבוקר עד שש בערב (למעט חגים ציבוריים) והתשלום הוא 9 ליש"ט אם מבצעים את התשלום באותו יום, או 10 ליש"ט אם משלמים אותו למחרת או ביום החיוב הבא. קיימות אופציות רבות לביצוע התשלום: בטלפון, אונליין או באחת מחנויות המכולת שמציגות את הלוגו האדום עם האות C בחלונן, או באמצעות שובר. אם תימנעו מלשלם את החוב עד שעת חצות ביום החיוב הבא, תידרשו לשלם קנס מאוד יקר, בגובה 80 ליש"ט (40 ליש"ט אם תשלמו אותו תוך שבועיים).

כרטיסים לליגה האנגלית בכדורגל

למרות "מס העומס", לונדון, כמו כל הערים הגדולות, ממשיכה לסבול מפקקים. אלה, כמובן, גרועים יותר בימות השבוע בשעות השיא (בין שבע וחצי לתשע וחצי בבוקר ובין ארבע לשבע אחה"צ). בשעות אלה, האלטרנטיבה הטובה ביותר היא הרכבת התחתית – הטיוב, שמביאה אתכם ליעדכם במהירות וללא טרחה.

הנהיגה במרכז לונדון תהיה איטית מאוד ומתסכלת אם תנסו להגיע לעיר באמצעות השכרת רכב, והיא גם יקרה מאוד. העיר טובעת בסוגים שונים של מצלמות ואמצעי אכיפה טכנולוגיים אחרים ומאוד קשה ויקר לחנות בה. אחד הטיפים שיכולים לעזור לתייר הוא שמחוץ לשעות ההגבלה המפורסמות, החנייה על פס צהוב יחיד מותרת. החנייה על פס אדום או על פס צהוב כפול לעולם אינה מותרת והאכיפה בהם גבוהה ביותר. מומלץ לצפות בסרטון הוידאו המתעד נהיגה בלונדון –

כדאי מאוד לאתר את ההגבלות המפורסמות ולקרוא אותן בקפידה! החנייה בימות השבוע ובימי שבת גם כרוכה בעלויות גבוהות. שימו לב שאמצעי האכיפה, הכוללים קנסות וגרירת רכבים הפכה בלונדון לתעשיית רווח חדשה עבור המועצות של אזורי העיר השונים.

למי שמוגבל מבחינת התניידות (מגבלה פיזית) נהיגה בלונדון תהיה יותר קלה מהשימוש בתחבורה הציבורית. אם יש לכם מוגבלות גופנית ואתם חברים באיחוד האירופי, תוכלו להשיג פטור מתשלום מס העומס עבור שני רכבים. כאשר אתם נוהגים בלונדון, שירותים כמו JustPark או Parkopedia מחברים בין נהגים למקומות חנייה וברבים מהם ניתן לבצע הזמנה מראש.

השימוש באופנועים ובקטנועים נפוץ בלונדון, מאחר שאלה יכולים להשתחל בין רכבים בעמידה, וניתן להחנות אותם בחינם בד"כ והם גם פטורים ממס העומס. קטנועים ואופנועים אוטומטיים עדיפים בהרבה. אופנוע מירוץ עם תיבת הילוכים ידנית לא מעשי אלא אם כן יש לכם שליטה מעולה (לא לומר שלא תראו רבים מהם על הכביש, כשנהגים אגרסיביים מפיעילם אותם, אם זה שליחים על אופנועים או מקומיים שמעוניינים להגיע במהירות ממקום למקום).

לגבי אופניים, הנהגים נוטים לא לכבד את נוסעי האופניים וכלי רכב גדולים יותר נוהגים לקבל זכות קדימה (אם כי זה לא כתוב בחוק) בצמתים. השימוש בקסדות חובה. החנייה עבור אופניים בד"כ חינם ויש אזורי חנייה מיועדים לאופנועים בכמה מהרחובות הצדדיים ובכמה מהחניונים מרובי הקומות בקומת הקרקע.

השכרת רכב בלונדון
דירוג הגולשים 5 (1 הצבעה)
Sending

הוספת תגובה

ביטוח נסיעות לחו''ל
כרטיסי ספורט

עדכוני מבצעי נופש

הורדת אפליקציה
חופשה בישראל