וינה מלונות למומלצים למשפחות

הו וינה! הטיול המושלם למשפחות עם ילדים

אחרי יותר משנתיים שלא טסנו כמעט לחו"ל, רובנו משתוקקים לצאת לחופשה בחו"ל עם הילדים. בין היעדים המבוקשים מככבת וינה, עיר הבירה של אוסטריה: יש בה אינספור של אטרקציות ואפשרויות בילוי לכל גיל והרכב מטיילים.

יש אנשים שרק עוברים בוינה בקונקשן ליעד הבא, ויש כאלו שמגיעים אליה לא "על הדרך", אלא מתוך כוונה מלאה לטייל בה. יש להם הרבה סיבות טובות: וינה היא יעד מושלם שמתאים למבוגרים וילדים כאחד, יש בה גם אתרים היסטוריים מיוחדים, גם פארקים ירוקים לטיול ופיקניק וגם אטרקציות מותאמות לכל גיל.

האטרקציות שיעשו לכם את הטיול

הנה כמה מהמסלולים והאטרקציות הכי פופולריים בעיר.

מוזיאונים לכל המשפחה

בוינה תוכלו למצוא מבחר מוזיאונים, חלקם מתאימים לבילוי של מבוגרים וילדים כאחד:

מוזיאון השעונים Uhren Museum – מוזיאון מיוחד במינו ששוכן באחד המבנים העתיקים של וינה. תוכלו לראות בו קרוב ל- 3,000 שעונים מיוחדים חדשים ועתיקים, ואפילו כאלו בני 600 שנה בערך. בכל שעה עגולה תשמעו בסראונד את צלצוליהם של השעונים הרבים, ודבר אחד בטוח: במוזיאון הזה לא תאבדו את תחושת הזמן.

מוזיאון הטבע Museum of Natural History – מוזיאון מיוחד בו תוכלו לראות תצוגות פוחלצים של בעלי חיים שנכחדו מהעולם, לצד תצוגת דינוזאורים, יונקים, מאובנים ועוד. מביני עניין ממליצים להקדיש למוזיאון כמה שעות טובות.

מוזיאון המוסיקה Haus der Musik – במוזיאון זה תפגשו סגנונות וסוגים שונים של מוסיקה, תוכלו לנצח על תזמורת פילהרמונית, ליצור מוסיקה במחשב בכוחות עצמכם, להקשיב לצלילים ששמעתם כשהייתם בבטן של אמא ואפילו להשתתף בסדנאות שמתקיימות במקום לרווחת הקהל.

עולם החי והצומח בוינה

עולם המים (או בתרגום חופשי "בית הים" (Haus des Meeres – מוזיאון ימי בו תוכלו לפגוש קרוב ל-10,000 יצורים שחיים במים. המקום נחשב לאטרקציה פופולארית מאוד בזכות המגוון הגדול של בעלי החיים הימיים שנמצאים בו, והתצוגות היפות והמיוחדות בשטחים הפתוחים ובאקווריומים שבו.

גן החיות של וינה Schönbrunn Zoo – אומרים שזהו גן החיות העתיק בעולם. הגן שנבנה במאה ה- 18, שימש בתחילה את הקיסרים והיום נחשב לאחד המקומות שאף אחד לא רוצה לפספס, בטח כשמגיעים עם ילדים לוינה. בגן החיות יש לא פחות מ- 8,500 בעלי חיים. הפתעה נחמדה: לילדים מתחת לגיל 6 הכניסה חינם.

מלבד הפארקים העירוניים הרבים שפזורים ברחבי וינה, וביניהם פארק פראטר ופארק הדנובה, יש פארק אחד מיוחד עוד יותר שמביא אל העיר טבע פראי. אנחנו מתכוונים לפארק ליינץ Lainzer Tiergarten – הפארק הוא למעשה שמורת טבע ענקית וגן חיות פתוח. בעלי החיים מסתובבים בו בחופשיות ולא מאחורי סורגים. יש בו איילים, עיזים, פרות וחזירי בר. בנוסף, תוכלו למצוא בו גן שעשועים לילדים ועמדת תצפית נפלאה.

ואי אפשר לסיים את הסקירה מבלי להזכיר את פארק המים, כי אין ילד שלא אוהב להשתעשע עם מים. פארק מים אוברלה Oberlaa Therme – זהו פארק מים שמתאים גם למבוגרים וגם לילדים. המבוגרים ימצאו בו מתחמי סאונה, ספא תרמו מינרלי ומגוון טיפולים מפנקים. הילדים ימצאו בו בריכות מחוממות, מתקני שעשועים, מגלשות מים, מקפצות ועוד. בנוסף יש בפארק חדרי משחקים יבשים, סדנאות תיאטרון וציור ואפילו משחקי כדור קבוצתיים.

רכשתם ביטוח נסיעות לחו"ל? תוכלו לתת לילדים להתרוצץ, להשתולל ולעשות חיים בראש שקט בין האטרקציות השונות. גם במקרה של חלילה פציעה או חבלה, תוכל לקבל מענה רפואי בלי לקרוע את הכיס.

רוצים לטוס בראש שקט?

היום יותר מתמיד, גוברת החשיבות לרכישת ביטוח נסיעות לחו"ל. כשנוסעים עם ילדים ביטוח נסיעות לחו"ל חשוב אפילו יותר, מאחר שלילדים נטייה להתרוצץ ולהשתולל, והם חשופים יותר לפציעות וחבלות. בנוסף, הם יותר רגישים למחלות וזיהומים. מסיבות אלו, בעת רכישת ביטוח נסיעות חשוב לצרף את כל הנוסעים, כולל הילדים, על מנת שכולם יהיו מכוסים. אם חלילה תזדקקו לטיפול רפואי כלשהו, ביטוח נסיעות יאפשר לכם לקבל טיפול בלי להיכנס להוצאה גדולה ולא מתוכננת. מתכננים את הטיול לוינה? אל תשכחו לרכוש ביטוח נסיעות לוינה לפני הנסיעה.

מה כולל ביטוח נסיעות לחו"ל? הרובד הבסיסי של הביטוח נועד כאמור לכסות הוצאות רפואיות. בנוסף, ניתן לרכוש הרחבות ייעודיות בהתאם לצרכים שלכם. בין ההרחבות שניתן לרכוש: ביטוח כבודה, הרחבת קורונה, הרחבת היריון, הרחבה למצב רפואי קיים, הרחבה לביטול או קיצור נסיעה ועוד.

איך בוחרים את הביטוח המתאים ביותר עבורכם?

בהתאם לצרכים הייחודיים שלכם ואופי הטיול, חשוב לבחור את ההרחבות הרלוונטיות:

אחד מבני המשפחה נוסע לחו"ל עם בעיה רפואית קיימת? בעת הצורך יש לרכוש הרחבה למצב רפואי קיים, כדי לכסות את הטיפול הרפואי במקרה של החמרה פתאומית או בלתי צפויה של אותה בעיה.

 

מתכננים פעילות אתגרית בוינה? חשוב לרכוש הרחבת ספורט אתגרי, כדי לוודא שתהיו מכוסים במידה שיהיה צורך בטיפול רפואי בעקבות פגיעה או פציעה במהלך הפעילות. לא לשכוח לבדוק שהפעילות המתוכננת נכללת ברשימת הפעילויות בהרחבת הספורט האתגרי.

נוסעים לחו"ל עם האייפון החדש (והיקר) שרכשתם לא מזמן? אולי כדאי לבטח אותו במסגרת הרחבה ייעודית, על מנת לקבל החזר במקרה של גניבה.

ובשורה התחתונה – כמו הטיול בוינה, כך גם התאמת ביטוח הנסיעות לצרכים שלכם, תאפשר לכם ליהנות מהחופשה בראש שקט.

מידע זה הינו כללי אודות התכנית בלבד וכל האמור כפוף לתנאי הפוליסה המלאים ולסייגיה. לעיון בתנאי הפוליסה המלאים ולמידע מלא אודות הכיסויים הביטוחים, החרגות וסייגים, ניתן להיכנס לאתר החברה בכתובת WWW.FNX.CO.IL.

החברה עושה מאמצים בכדי לוודא שהמידע המוצג בכתבה הינו המידע השלם והמדויק, אולם עשויים להיות שינויים ו/או להופיע בכתבה אי דיוקים ו/או שגיאות. הסתמכות על המידע הינה באחריות עושה השימוש במידע בלבד. החברה לא תישא באחריות כלשהי בגין כל נזק ו/או הפסד מכל מין וסוג שהוא העלולים להיגרם, בין במישרין ובין בעקיפין, כתוצאה מהסתמכות על מידע זה. האמור בכתבה אינו מהווה תחליף ליעוץ משפטי או כל ייעוץ אחר המתחשב בנתונים ובצרכים המיוחדים של כל אדם. הפניקס חברה לביטוח בע"מ.

 

הוספת תגובה

ביטוח נסיעות לחו''ל
כרטיסי ספורט

עדכוני מבצעי נופש

הורדת אפליקציה
חופשה בישראל