חופשה אורבנית באתונה

עם כל הכבוד לחופשת בטן-גב, יש עוד הרבה דברים שאפשר לעשות ביוון. הבירה היוונית אתונה היא שילוב הרמוני בין היסטוריה ומודרניות. אנחנו ממליצים לכם לחוות את יוון בטיול קצת אחר,  דרך הרחובות הצרים והשווקים הנסתרים של העיר. בואו לגלות את אתונה כפי שהמקומיים מכירים אותה, ועל הדרך תהנו מאוכל יווני אותנטי, מסעות שופינג מטריפים וחיי לילה מלהיבים. שנתחיל?

איך להגיע לאתונה?

תוכלו להגיע לאתונה באמצעות טיסה קצרה של פחות משעתיים. נמל התעופה הבינלאומי של אתונה קרוב למלונות השונים. אפשרות נוספת להגיע לאתונה היא באמצעות קרוז על אונייה.

חופשה באתונה – עוד מידע למטייל

השכרת רכב באתונה – מידע חשוב והשוואת מחירים

אתונה – בתי מלון מומלצים למשפחות עם ילדים

מוניות באתונה ושירותי תחבורה ציבורית

טיסות לאתונה – השוואת מחירים וטיפים

השכרת אופניים באתונה – מידע למטייל

איך מתניידים באתונה?

עם זרם אווירי בלתי-פוסק של טיסות לאתונה, תוך פחות משעתיים גם אתם יכולים לבלות בעיר הבירה של יוון. אתונה מרושתת היטב באמצעות מערכת מטרו שתיקח אתכם משדה התעופה הבינלאומי של אתונה למוקדים המרכזיים בעיר. ההצעה שלנו היא לבחור במלון הממוקם ממש במרכז העיר, ובמשך הטיול להתנייד בעיקר ברגל וברכיבה על אופניים. כך, תוכלו להכיר את אתונה מקרוב ולחוות את כל הטעמים והריחות של העיר. אפשרות נוספת היא לבחור במלון הממוקם בשכונת פסירי הבוהמיינית. השכונה ידועה בזכות חיי הלילה שלה, ונמצאת במרחק הליכה מכל האזורים המרכזיים בעיר.

מה עושים באתונה?

אתונה מלאה בשיק וסטייל. בבוקר אנחנו ממליצים לצאת לסיור אמנות רחוב וטעימות שיוצא משכונת פסירי. במהלך הטיול בוודאי תשימו לב כי על בניינים רבים באתונה מופיעה המילה "βαζανίζομαι" – "אני במשבר". זוהי סיסמה שיוונים רבים משתמשים בה, לאור המשבר הכלכלי שפקד את המדינה. בשנים האחרונות הכלכלה היוונית נמצאת במגמת צמיחה, בין היתר בזכות התיירות השוקקת בעיר. כשהערב יורד, אתונה מתמלאת בבליינים צעירים. אחד מהברים המומלצים הואsix d.o.g.s , בר טרנדי עם הופעות חיות, תקליטנים ותערוכות אומנות מתחלפות. בתוך הבר, חפשו את המדרגות שיובילו אתכם אל הגינה האחורית, גינה יפיפייה שידועה בעיקר למקומיים.

מה קונים באתונה?

חובבי השופינג ביניכם יאהבו את אתונה במיוחד. אתונה מלאה בחנויות מעצבים ומותגים מובילים במחירים זולים להפליא. את מסע השופינג שלכם כדאי שתתחילו ברחוב הקניות ארמו במרכז העיר. אם אתם מחפשים חווית קניות מסורתית יותר, מומלץ לבקר בשוק המרכזי, "שוק אגורה". השוק פתוח מדי יום, למעט ימי ראשון. לצד תוצרת מקומית, בשוק תוכלו לקנות גם בגדים, נעליים ומוצרי אלקטרוניקה תוצרת סין במחירים זולים. בתום סיבוב הקניות, שבו לדרינק וארוחת ערב בטברנת קלימטריה (חשוב להזמין מקום מראש). הטברנה מציעה מנות כפריות נפלאות, כמו מרק דגים מסורתי ומוסקה. האווירה בקלמיטריה מלאה באנרגיות טובות, עם הופעות חיות, מוזיקה יוונית ומשקאות שזורמים בקצב.

מה אוכלים באתונה?

המטבח היווני הוא נקודת החוזקה של אתונה. עם השפעות מהמטבח האיטלקי, הטורקי והבלקני – האוכל היווני הוא חגיגה של טעמים וריחות. המטבח היווני מבוסס על חומרי גלם מקומיים כמו ירקות טריים, זיתים, בצק פילו וגבינות שונות. לחוויה אותנטית אמיתית, אנחנו ממליצים לכם להימנע ממסעדות לתיירים, ולהעדיף דווקא את המקומות בהם המקומיים סועדים. אחת המאפיות החביבות ביותר על המקומיים באתונה, היא מאפיית מאמא פסומי (Mama Psomi). המאפייה מציעה מגוון מאפים בעבודת יד. אנחנו ממליצים במיוחד על מאפה ספנקופיטה, מאפה יווני מסורתי עשוי מבצק עלים שמתפצח בפה, במילוי תרד, גבינת פטה ועשבי תיבול.

איפה ישנים באתונה?

מלון אורבן פריים (Urban Frame Hotel) נמצא במיקום מרכזי, בלב אתונה ובמרחק הליכה מהגן הלאומי. המחיר ללילה במלון עומד על מאות שקלים בודדים בלבד עבור שני מבוגרים. החדרים מעוצבים בסגנון מודרני ואלגנטי, עם מיטות רחבות ונוחות. מהמלון נשקף נוף פנורמי של העיר, ומחדרים מסוימים תראו את האקרופוליס העתיק והמרשים של אתונה. אם אתם רוצים להתפנק באמת, הזמינו לילה בחדר גן עדן  (HEAVENS room) במלון. השהות בחדר גן עדן כוללת קומה שלמה משלכם, עם מרפסת גג פרטית ונופים עוצרי נשימה.

כמה עולה חופשה באתונה?

אם מחפשים טוב, אפשר למצוא דילים לאתונה במחירים משתלמים במיוחד. יום שלם באתונה הכולל לינה, אוכל ופעילויות פנאי יעלה לכם פחות מ-400 שקלים.

כמה זמן מומלץ לטייל באתונה?

שלושה-ארבעה ימים באתונה יספיקו כדי לחוות את העיר ולבקר באתרים המרכזיים.

יאסו!

מעבר לאתרי התיירות המוכרים, באתונה יש קסם אורבני ששמור ליודעי דבר. רחובות העיר מלאים בציורי קיר, שווקים מקומיים וטברנות עם הופעות חיות שנמשכות אל תוך השעות הקטנות של הלילה. באתונה תהנו מאוכל נפלא, שוטים של אוזו ואווירה חמה. אז למה אתם מחכים? הגיע הזמן לשבור צלחות ולבלות כמו שרק היוונים יודעים.

הוספת תגובה

ביטוח נסיעות לחו''ל
כרטיסי ספורט

עדכוני מבצעי נופש

הורדת אפליקציה
חופשה בישראל