איך להחזיר את השטיח להיראות כמו בימיו הראשונים?

אתם השקעתם המון כסף ומאמץ בעת בחירת השטיח אשר יתאים בדיוק אל החלל שלכם, אז איך באמת לנקות את השטיחים ולשמור עליהם בצורה הכי טובה ולשמור עליהם בעלי מראה מרשים גם לאחר מספר שנים? התשובה נמצאת בתוך ההקפדה של תחזוקה שהיא שוטפת ונכונה. הנה כמה שלבים וטיפים חשובים בשביל ניקוי השטיח באמצעים ביתיים, רגע לפני שאתם פונים אל חברה של ניקוי שטיחים בבית בצורה מקצועית.

חשיבות ניקיון השטיח
ניקוי של שטיח באמצעים שהם ביתיים מביא יחד איתם המון יתרונות. הקפדה על תחזוקה מאוד נכונה של השטיח יכולה לחסוך לכם המון כסף וזמן מיותר, תחזוקה כזאת תעזור לשמור עליו לאורך הרבה שנים. טביעות של רגליים, בעלי חיים, לכלוכים ומים, כל אלה הם הגורמים אשר יכולים לגרום לכתמים רבים ולנזקים לשטיח. ניקוי של השטיח באמצעים שהם ביתיים ומקצועיים ושמירה נכונה על התחזוקה השוטפת ימנעו מכל אלה להכתים את השטיח, לפגוע במראה שלו ולהאיץ את התהליך של השחיקה שלו, ככה שהוא יוכל להאריך ימים.

הקפדה על ניקיון השטיח

בזמן הרכישה מומלץ מאוד לבדוק את התווית אשר מוצמדת אל השטיח בשביל לגלות אם ישנן הוראות מיוחדות לניקוי. כמו כן, חשוב מאוד שאתם תדעו מה חומר הגלם אשר ממנו נארג השטיח, אם מדובר בשטיח אשר נארג מחומרים טבעיים כמו חבל או צמר, התחזוקה השוטפת אשר הוא דורש וגם האופן של הטיפול בכתמים שלו צפוי להיות מעט שונה מאשר שטיח אשר מיוצר על ידי מכונה ונארג מחומרים שהם סינתטיים. במרבית המקרים כשמדובר בשטיחים מחומרים סינתטיים, האופן של הניקוי והתחזוקה אשר נדרשת מכם יהיה יותר קל. הסיבה לזה היא בגלל שהסיבים הסינטטיים סופגים הרבה פחות נוזלים וככה הם נשארים יבשים ונקיים יותר במצבים בהם נשפך נוזל על גבי השטיח. אם השטיחים שלכם נארגו מכותנה, חבל, צמר או כמה שילובים שונים, חשוב מאוד לטפל בהם באופן שהוא יותר עדין יותר, גם בזמן השאיבה וגם במצב של ניקוי נקודתי בשביל לשמור על המראה של הסיבים ולא לייצר כל סוג של שחיקה.
טיפול מהיר בכל מיני כתמים
השטיח שלכם הוכתם? נוזל כלשהו נשפך? כאשר מדובר על שטיחים לזמן יש חשיבות מאוד קריטית, בגלל זה חשוב מאוד לטפל במפגע באותו הרגע ולא לחכות בכלל. כמה שאתם תחכו יחד עם הכתם ככה הסיכוי שאתם תוכלו להעלים אותו יפחת. אם השטיח שלכם נרטב, תמנעו ככל הניתן מספיגת הנוזל פנימה. במקרה של הכתמה חשוב מאוד לפעול במהירות בעזרת ספיגה של הכתם באמצעות מגבת, סמרטוט נקי או בעזרת נייר סופג. חשוב להשתמש במטלית לבנה בשביל למנוע מצב של מעברים של צבעים שונים אל המטלית על גבי השטיח. לאחר מכן חשוב לנגב את האזור של הכתם בתנועה סיבובית באמצעות סמרטוט או מגבון לח.

הוספת תגובה

ביטוח נסיעות לחו''ל
כרטיסי ספורט

עדכוני מבצעי נופש

הורדת אפליקציה
חופשה בישראל