מידע על טיסות לסיישל

טיסות לסיישל – המדריך המלא: השוואת מחירים וחברות

לפני הזמנת טיסה לסיישל מומלץ לקרוא את המדריך המלא על טיסות לסיישל הכולל לא רק מנוע לאיתור והזמנת טיסות זולות לאיי סיישל אלא גם השוואה בין חברות תעופה שונות הטסות לאיי סיישל, הסברים על טיסות ישירות לסיישל ומדוע הן בעייתיות, טיסות קונקשן לסיישל וגם טיסות פנים בתוך איי סיישל – כל מה שצריך לדעת לפני הזמנת כרטיסי טיסה וחופשה באיי סיישל

       הזמנת דילים לאיי סיישל       |       הזמת טיולים מאורגנים לאיי סיישל

איי סיישל – או בשמם הרשמי, הרפובליקה של סיישל – הם יעד תיירותי אקסקלוסיבי שהפך לקצת נגיש יותר לישראלים בשנים האחרונות בזכות מספר מצומצם של טיסות ישירות לאיי סיישל מתל אביב. כרגע, רק שתי חברות תעופה מציעות טיסות לסיישל מישראל ושתיהן מציעות מספר טיסות מצומצם מדי שנה, כך שאם אתם מתעקשים לטוס בטיסה ישירה לסיישל תאלצו לעשות זאת בתאריכים מאוד מסוימים ללא גמישות. החלופה היא לטוס בטיסת קונקשן ארוכה עם חברה זרה שתאפשר לכם לבחור את התאריכים הנוחים לכם וליהנות מטיול ארוך יותר אם תרצו. המינוס הוא כמובן עצירת ביניים בשדה תעופה בדרך. בכל מקרה, מומלץ לחפש טיסות לסיישל באמצעות המנוע לאיתור טיסות זולות לחו"ל שבדף זה, הוא מקושר למחשבים של 728 חברות תעופה ויציג עבורכם את האפשרויות הטובות ביותר להזמנת כרטיסי טיסה לסיישל בתאריכים הרלוונטיים עבורכם.

חופשה באיי סיישל – מידע נוסף:

מלונות מומלצים בסיישל עם ילדים – 10 הנבחרים

סיישל עם ילדים – המדריך המלא לחופשה משפחתית

איתור טיסות זולות לאיי סיישל

כדי לאתר טיסות זולות לסיישל בתאריכים הרצויים עבורכם יש למלא – באנגלית – את תיבת החיפוש של המנוע להשוואת מחירי טיסות לחו"ל שלמעלה. ראשית, אם אתם מעוניינים בחיפוש טיסות לאיי סיישל הלוך חזור ליחצו על הכפתור return בפינה השמאלית העליונה של מנוע החיפוש (במקום הלחצן one way המשמש לחיפוש טיסות בכיוון אחד בלבד). בפינה הימנית העליונה ביחרו את מספר כרטיסי הטיסה שאתם מעוניינים להזמין – כמה כרטיסי טיסה למבוגרים (adults) וכמה כרטיסי טיסה לילדים (infants).

בשדה from, ודאו שמופיע שדה התעופה ממנו אתם מעוניינים לטוס (לנתב"ג – ודאו שמופיע בשדה זה tel aviv). בשדה to, כלומר יעד הטיסה, הקלידו באנגלית seychelles (סיישל) וביחרו את שדה התעופה באי מאהה mahe island. יש כעיקרון אפשרות להזמין טיסות לאיי סיישל גם לשדה התעופה השני בסיישל הממוקם באי פרסלין praslin island המהווה אף הוא יעד פופולרי לחופשה באיי סיישל, אבל מדובר בשדה תעופה מישני שיש אליו הרבה פחות טיסות, הביאו זאת בחשבון. בשדה departure הכניסו את התאריך בו אתם מעוניינים להזמין טיסה לאיי סיישל ובשדה return את התאריך בו אתם מעוניינים לטוס חזרה מסיישל לישראל, וביחרו טיסות זולות לסיישל שמתאימות לתאריכים ולצרכים שלכם.

טיסה לסיישל – שדה התעופה

באיי סיישל תנחתו בנמל התעופה הבינלאומי של האי מאהי, במרחק נסיעה של כרבע שעה מעיר הבירה ויקטוריה. ישנם מספר אוטובוסים שמקשרים בין שדה התעופה לעיר. לחלופין, תוכלו לנסוע במונית מתחנת המוניות שבשדה התעופה.

זהו נמל תעופה קטן יחסית, אך יש בו את כל השירותים הבסיסיים הנחוצים למטייל: שלושה כספומטים שמקבלים כרטיסי ויזה ומאסטרקארד, עמדות החתלה לתינוקות, איזור משחקים לילדים וכמובן אינטרנט אלחוטי ללא תשלום לשעתיים. לאחר שעתיים של גלישה, תאלצו לשלם. בקטגוריית המסעדות המגוון המאוד מצומצם כולל בר, קפיטריה ומסעדה אחת.

טיסות ישירות לאיי סיישל

טיסות לסיישל בחברת סאן דור

חברת סאן דור היא חברת בת של אל על, ורוב הטיסות של החברה הן במטוסי אל על. סאן דור מתפעלת טיסות לאיי סיישל מספר פעמים מוגבל בשנה, בדרך כלל בשיתוף עם חברות תיירות שמשווקות את הטיסות כחלק מחבילת נופש באיי סיישל. ייתכן שלחבילות אלו יהיו תנאים מיוחדים לגבי כבודה, ביטולים וכולי, שכדאי לבדוק מראש בעת ההזמנה.

בעת הזמנת טיסות לסיישל בסאן דור תוכלו לשלוח מזוודה אחת לתא המטען במשקל של עד 23 ק"ג, ולעלות למטוס עם תיק קטן במשקל של עד 8 ק"ג.

במהלך הטיסות מוגשים משקאות חמים וקרים, ולנוסעים יש אפשרות לרכוש ארוחה קלה מתוך התפריט. המטוסים כוללים מערכת בידור, אך על האוזניות תצטרכו לשלם. כמו כן, תוכלו לרכוש מתנות שונות מתוך עגלת הדיוטי פרי.

בזמן הצ'ק-אין, תהיה לכם את האפשרות לשדרג את המושב למושב מועדף עם מרווח גדול יותר במחלקת תיירים, או אפילו למושב במחלקת עסקים או במחלקה ראשונה בתוספת תשלום. כמו כן, תוכלו להזמין מושב אקסטרה בתשלום אם תרצו.

חברי מועדון הנוסע המתמיד של אל על נהנים מהטבות ומצבירת נקודות גם בטיסות סאן דור (טיסות עם קוד LY בלבד).

נוסעים הטסים לאיי סיישל עם תינוק יוכלו לבחור להשתמש במושב בטיחות מתאים לתינוק, אך יאלצו לרכוש מושב נפרד בתעריף של כרטיס לילד (שזכאי לארוחה ולכבודה) דרך מוקד השירות של סאן דור או סוכן הנסיעות. כמו כן, תוכלו כמובן להביא אתכם עגלת תינוק עד לפתח המטוס, אשר תאוחסן בתא המטען.

טיסה לסיישל בחברת ארקיע

גם חברת ארקיע מציעה טיסות לסיישל במתכונת דומה לזו של סאן דור. ארקיע מציעה טיסות לאיי סיישל במספר מוגבל מדי שנה, וגם כאן התאריכים אינם גמישים, אך הטיסות ישירות ונוחות.

בטיסות שאינן טיסות לואו-קוסט, ארקיע מאפשרת לנוסעיה לשלוח לתא המטען מזוודה אחת במשקל של עד 20 ק"ג, ולעלות למטוס עם תיק קטן במשקל של עד 7 ק"ג.

בדרך כלל, בטיסות ארוכות של ארקיע, מוגשת לנוסעים ארוחה ושתייה חמה או קרה. כמו כן, תוכלו לרכוש בשמים, מוצרי קוסמטיקה ומתנות מעגלת הדיוטי פרי.

אם תרצו חוויה נוחה יותר במהלך טיסה לאיי סיישל בארקיע, מומלץ לשמור מקום במושבים המרווחים יותר (בתוספת תשלום).

תינוקות אינם מקבלים מושב נפרד, אך בחלק מהמטוסים יש מושבים עם עריסות. אם ברצונכם להזמין מושב שכזה, כדאי לציין זאת בעת ביצוע הזמנת כרטיסי טיסה לאיי סיישל כיוון שמספר המושבים מוגבל ותצטרכו לקבל אישור מיוחד.

טיסות קונקשן לסיישל

טיסה לאיי סיישל עם קונקשן בחברת אתיופיאן איירליינס Ethiopian Airlines

אם לא מתחשק לכם לחכות תקופה ממושכת לטיסות ישירות לסיישל בארקיע או סאן דור ובא לכם לטוס לחופשה באיי סיישל בתאריכים שמתאימים לכם, תתכוננו לטיסת קונקשן ארוכה.

אתיופיאן איירליינס Ethiopian Airlines, חברת התעופה הלאומית של אתיופיה (שזכתה בתואר חברת התעופה הטובה ביותר באפריקה בשנת 2017)  היא בדרך כלל זו שמציעה את האפשרות הנוחה והזולה ביותר לטיסת קונקשן לסיישל. הטיסה כוללת עצירת ביניים באדיס אבבה בירת אתיופיה.

אורך הטיסה מתל אביב לאדיס אבבה הוא כחמש שעות וארבעים דקות, ומאדיס אבבה לנמל התעופה הבינלאומי של איי סיישל במאהי כשלוש שעות וחמישים דקות. העצירות קצרות בדרך כלל, אך שימו לב שיש גם טיסות עם עצירות ארוכות במיוחד, כך שכדאי לזכור לבדוק את זמני העצירה בעת ההזמנה.

תדירות טיסות לסיישל בקו זה של אתיופיאן איירליינס גבוהה מאוד, והמחירים מתחילים מכ773$ לכרטיס הלוך חזור ויכולים להגיע לכ1200$ בתקופות שיא.

בדרך כלל, בדרך הלוך טיסות לאיי סיישל ממריאות מתל אביב בשעות הבוקר ונוחתות בסיישל בצהריים. בדרך חזור, ממריאים מסיישל בשעות הבוקר ונוחתים בתל אביב לפנות בוקר או בערב.

אתיופיאן איירליינס מציעה מספר סוגי כרטיסים למחלקת התיירים בעת הזמנת טיסות לאיי סיישל –

Economy Promo:  סוג הכרטיס הזול ביותר שכולל את עמלת השינוי הגבוהה ביותר (החל מ100$).

Economy Semi-Flex:  כולל עמלת שינוי נמוכה יותר שמתחילה מ50$, ואפשרות לביטול בעד עמלה של לפחות 200$.

Economy Flex: זהו הכרטיס הגמיש ביותר למחלקת תיירים, והוא אינו כולל עמלות שינוי (ייתכן שיחולו חיובים על הפרשי מחירים).

בעת הזמנת טיסה לאיי סיישל באתיופיאן איירליינס תוכלו לשלוח לא פחות משתי מזוודות לתא המטען, כל אחת במשקל של עד 23 ק"ג (או 32 ק"ג כל אחת לנוסעי מחלקת עסקים). נוסעי מחלקת תיירים יכולים לעלות לטיסה עם תיק קטן במשקל של עד 7 ק"ג (או שני תיקים לנוסעי מחלקת עסקים).

לאתיופיאן איירליינס יש מחלקת עסקים נהדרת שנקראת Cloud Nine (שכוללת גם היא שני סוגי כרטיסים, אחד גמיש יותר ואחד פחות) בה יוגשו לאורחים מגשי פירות, גבינות, קינוחים, מאפים ועוד.

טיסות פנימיות בסיישל

במקרה של הזמנת טיסות פנים באיי סיישל לא יהיו לכם יותר מדי אפשרויות. תוכלו כמובן להשתמש במנוע איתור הטיסות שבדף זה גם להזמנת טיסות בין מאהה לפרסלין.. אין צורך בחבילה מאורגנת, תוכלו להזמין טיסה פנימית בקלות. אייר סיישל, חברת התעופה הלאומית של סיישל מציעה טיסות מקומיות בתדירות מאוד גבוהה, באורך של כעשרים דקות, מנמל התעופה הבינלאומי במאהי לפרסלין, אחד היעדים הפופולריים ביותר באיי סיישל. כרטיסי הטיסה עולים כ120$ בדרך כלל (הלוך חזור) וכוללים שליחת מזוודה אחת במשקל של עד 20 ק"ג לתא המטען, ותיק קטן במשקל של עד 7 ק"ג.

טיסות לסיישל
דירוג הגולשים 4.25 (4 הצבעות)
Sending

הוספת תגובה

ביטוח נסיעות לחו''ל
כרטיסי ספורט

עדכוני מבצעי נופש

הורדת אפליקציה
חופשה בישראל