טיסות לפריז שבצרפת

טיסות לפריז – השוואת מחירים ומידע לנוסע

טיסה לפריז – המדריך המלא: מנוע השוואת מחירים וטיפים לאיתור טיסות זולות לפריז, ביקורת על חברות התעופה השונות המפעילות טיסות לפריז כולל תנאי הכרטיס וכמות המטען, ארוחות ומערכות בידור על המטוס ועוד, הסברים על שדות התעופה של פריז ודרכים להגיע מנמל התעופה לפריז עצמה (כולל אפשרות הזמנת מונית מראש) ועוד מידע חשוב שכדאי לקרוא לפני הזמנת טיסה לצרפת

     הזמנת דילים לפריז           |           הזמנת טיולים מאורגנים לצרפת

פריז בירת צרפת, עיר האורות הרומנטית היא בין היעדים התיירותיים הפופולריים ביותר באירופה. כיום, התחרות על טיסות לפריז בקרב חברות התעופה השונות גדולה מתמיד. רוב הטיסות הישירות לפריז מת"א נוחתות בנמל התעופה שארל דה גול בפריז, מלבד הטיסות של חברת טרנסאוויה שנוחתות בנמל התעופה אורלי, שדה התעופה השני של פריז. השתמשו במנוע החיפוש להשוואת מחירי טיסות לחו"ל שבדף זה לאיתור טיסות זולות לפריז (גם טיסות לואו קוסט וגם טיסות שרות מלא במחירים משתלמים) במועדים שמתאימים לכם.

מנוע השוואת מחירים – טיסות לפריז:

חופשה בפריז – עוד באותו נושא:

מלונות מומלצים בפריז למשפחות עם ילדים

השכרת רכב בפריז – השוואת מחירים ועצות

אירועים בפריז – הזמנת כרטיסים להופעות בידור ואירועי ספורט בפריז

e-sim ו-sim לצרפת – טיפים ומידע שימושי

פארק השעשועים יורודיסני פריז Disneyland Paris


טיסות לפריז (שארל דה גול)

שארל דה גול, נמל התעופה הגדול ביותר בצרפת, ממוקם במרחק של כ25 ק"מ מפריז וידוע כשדה תעופה גדול שההתמצאות בו עלולה להיות די מבלבלת.

כיאה לנמל תעופה של בירת אופנה עולמית, הוא עשיר במותגי אופנה יוקרתיים. כמו כן, תוכלו למצוא במתחם גם חנויות דיוטי פרי, מגוון רחב של מסעדות ושירותים בסיסיים לנוסע כמו אינטרנט אלחוטי בחינם, כספומטים, עמדות להמרת מט"ח, עמדות הטענה ועוד.

ישנן מספר דרכים להגיע מנמל התעופה למרכז העיר. הדרך הנוחה ביותר היא להזמין מראש הסעה שתחכה לכם בנמל התעופה ותיקח אתכם ישירות לבית המלון, במחיר שקוף והוגן שנקבע מראש לפי מחירון באתר האינטרנט – השתמשו בקישור לשירות הזמנת מונית משדה התעופה

עוד דרך להגעה לפריז משדה התעופה שארל דה גול היא נסיעה של כחצי שעה בקו הרכבת RER B שמחבר בין נמל התעופה למרכז העיר. כמו כן, יש מבחר גדול של חברות הסעות שמתפעלות קווי אוטובוס שמגיעים מהנמל ליעדים מרכזיים בפריז.

אם אתם בוחרים לקחת מונית, תוכלו לצפות לשלם כ50-55 אירו לנסיעה למרכז העיר מנמל התעופה.

טיסות לפריז באייר פראנס

חברת התעופה הלאומית של צרפת, אייר פראנס, מציעה טיסות לפריז מת"א בתדירות גבוהה במיוחד של כשתיים שלוש טיסות ביום. מחירי כרטיסי טיסה לפריז מתחילים מכ139$ לכיוון בחודשי החורף וכמובן עולים בחודשי הקיץ. שימו לב שחלק מהטיסות לפריז שעולות בחיפוש באתר החברה מתופעלות על ידי טרנסאוויה שנחשבת פחות מוצלחת.

ובכל זאת, אייר פראנס מציעה מספר סוגי כרטיסים, ביניהם גם כרטיס Light בסגנון לואו-קוסט שאינו כולל מזוודה. זכרו לשים לב לסוג הכרטיס בעת ההזמנה, שלא תופתעו בנמל התעופה כשיבקשו ממכם לשלם על המזוודה.

כרטיס הStandard, כשמו כן הוא, הוא כרטיס סטנדרטי שכולל מזוודה במשקל של עד 23 ק"ג, תיק יד ואפשרות לשינוי בעד עמלה+הפרשי מחירים.

כרטיס הFlex  כולל, בין היתר, גם את האפשרות לשינויים בהזמנה ללא עמלה (חיוב על הפרשי מחירים בלבד).

כל הכרטיסים במחלקת התיירים יאפשרו לכם לשמור מושב סטנדרטי ללא עלות וליהנות מהשירות בטיסה לפריז שכולל מערכת בידור, ארוחה ומשקאות.

מחלקת העסקים של אייר פראנס כוללת, בין היתר, מושבים נוחים ומרווחים במיוחד, ארוחות מושקעות, גישה לטרקלין העסקי של החברה ועוד. לנוסעים לפריז עם תינוק: בטיסות בינלאומיות, כרטיס טיסה לתינוק באייר פראנס מקבל הנחה של 90% על התעריף בד"כ (ללא מושב נפרד). על מנת להזמין מושב נפרד לתינוק-צרו קשר עם שירות הלקוחות.

טיסה לפריז בחברת XL  איירווייז

חברת התעופה הצרפתית XL איירוייז מציעה טיסות לפריז על בסיס עונתי, במחירים שמתחילים מכ100 אירו לכיוון. XL מציעה מספר סוגי כרטיסי טיסה לפריז – כל הכרטיסים כוללים שליחת מזוודה במשקל של עד 20 ק"ג לתא המטען, תיק קטן במשקל של עד 5 ק"ג, וארוחה.

כרטיס הEco-Prom לא כולל אפשרות לשינוי בהזמנה כלל.

כרטיס הEco-Standard כולל שינוי בהזמנה שכרוך בעמלה של 80$ בד"כ+הפרש מחירים, ולא כולל אפשרות לביטול.

כרטיס ה Eco-Flexible כולל, בין היתר, עמלת שינויים נמוכה יותר ושמירת מושב מראש ללא עלות.

שימו לב שכל שינוי צריך להתבצע לפחות 12 שעות לפני הטיסה.

XL מציעה מערכת בידור אלחוטית להנאה במכשיר האישי (ניתן להשכיר אייפדים) במהלך טיסה לפריז. ברוב הטיסות הרגילות (מספר כרטיס שמתחיל ב-473), המחיר של כרטיס טיסה לתינוק (עד גיל שנתיים) הוא 10% מהתעריף הרגיל למבוגר, לא כולל מס וללא מושב נפרד עבורו

טיסות זולות לפריז באיזיג'ט

חברת הלואו-קוסט הראשונה בישראל, איזיג'ט, מציעה גם היא טיסות זולות לפריז מת"א כחמש פעמים בשבוע. מחירי כרטיסי טיסה לפריז באיזיג'ט משתנים בתדירות גבוהה, ונעים בין כ34 אירו לכ400 אירו לכיוון.

איזיג'ט מאפשרת לנוסע לבחור אם להזמין כרטיס לואו-קוסט סטנדרטי במחיר זול במיוחד, או כרטיס מעט משודרג יותר- כרטיס הFLEXI.

הכרטיס הבסיסי לא כולל מזוודה או שמירת מושב מראש.

כרטיס הFLEXI, לעומתו, כולל מזוודה במשקל של עד 23 ק"ג, שני תיקי יד קטנים, שמירת מושב סטנדרטי מראש (או הנחה על שמירת מושב מרווח) וקופון להזמנה מהתפריט בטיסה.

השירות בטיסות לפריז באיזיג'ט לא כולל מערכת בידור או הגשת ארוחה. עם זאת, התפריט בתשלום של איזיג'ט כולל מגוון חטיפים, משקאות וארוחות קלות במחירים זולים יחסית.

אם אתם נוסעים לחופשה בפריז עם תינוק ומעוניינים לרכוש עבורו מושב נפרד, תאלצו ליצור קשר עם שירות הלקוחות ולהביא לטיסה כיסא בטיחות תקני. תוכלו גם לרכוש עבור התינוק כרטיס בתעריף מיוחד שלא כולל מושב נפרד.

טיסות לפריז באל על

אל על מציעה טיסות לפריז עם שירות מלא בתדירות גבוהה במיוחד: כשתיים שלוש טיסות ביום, לפעמים אפילו ארבע בעונות שיא. מחירי כרטיסי טיסה לפריז באל על מתחילים מכ186$ לכיוון בחודשי החורף ומכ252$ לכיוון בחודשי הקיץ.

השירות באל על כולל ארוחה ומשקאות במהלך הטיסה לצרפת, מזוודה במשקל של עד 23 ק"ג וכמובן גם עלייה למטוס עם תיק קטן. במהלך טיסה לצרפת באל על תוכלו לרכוש מוצרים מעגלת הדיוטי פרי.

בעת ההזמנה תתקלו במספר סוגי כרטיסים לבחירה – השוני העיקרי ביניהם הוא גובה העמלות על שינויים ותנאי ההזמנה (בכל הנוגע לשינויים וביטולים). גובה העמלות והתנאים המדויקים יפורטו בתנאי ההזמנה. אם אתם מתקשים להבין את תנאי העמלות, כדאי להיעזר בשירות הלקוחות. שימו לב שהזמנה דרך שירות הלקוחות הטלפוני כרוכה בעמלה.

נוסעי מחלקת העסקים של אל על בטיסות לפריז נהנים מגישה לטרקלין העסקי של החברה בנתב"ג ובפריז, תנאי כבודה משופרים, תפריט מושקע, מושבים נוחים במיוחד ועוד.

נוסעים הטסים אל צרפת עם תינוק יכולים לבחור בין רכישת מושב נפרד עבורו (בתעריף של כרטיס לילד) לבין כרטיס בתעריף מיוחד ללא מושב נפרד. אם תחליטו לרכוש מושב נפרד עבור התינוק, יהיה באחריותכם להביא לטיסה כיסא בטיחות תקני. כמו כן, הורים לתינוקות רשאים להביא עגלה עד לפתח המטוס.

טיסות זולות לפריז (נמל התעופה אורלי)

נמל התעופה אורלי נמצא בדרום פריז, וכולל מגוון גדול של חנויות דיוטי פרי ומסעדות. אוטובוס ה"Go C Paris" ורכבת ה" Orlyva" מחברים בין נמל התעופה לקווי רכבות הRER המגיעים ליעדים שונים במרכז פריז. כמו כן, ישנם מספר קווי אוטובוסים שמחברים בין נמל התעופה למרכז העיר. גם מנמל תעופה זה יש אפשרות (בקישור) להזמנה מראש של מונית משדה התעופה למלון לפי מחירון

מונית למרכז פריז תעלה כ40  אירו בד"כ, כמובן תלוי בעומס התנועה שבדרך ובתעריף.

טיסות זולות לצרפת בטרנסאוויה

טרנסאוויה, חברת לואו-קוסט הולנדית ששייכת ל-KLM, מציעה טיסות זולות לפריז (שדה התעופה אורלי) במחירים שמתחילים מכ69 אירו לכיוון.

טרנסאוויה מציעה מספר סוגי כרטיסי טיסה לפריז – הכרטיס הבסיסי הוא כרטיס לואו-קוסט סטנדרטי שלא כולל מזוודה, שמירת מושב מראש או אפשרות לביצוע שינויים בהזמנה. כרטיס הפלוס כולל מזוודה במשקל של עד 20 ק"ג, שמירת מושב סטנדרטי מראש ושינויים בהזמנה עד שבועיים לפני הטיסה ללא עמלה (חיוב על הפרשי מחירים בלבד).

כרטיס המקס כולל מזוודה במשקל של עד 30 ק"ג, שמירת כל סוג של מושב מראש ושינויים בהזמנה עד שעתיים לפני הטיסה ללא עמלה (חיוב על הפרשי מחירים בלבד).

טיסות זולות לפריז בטראנסאוויה כמובן לא כוללות ארוחה, אך כמו בכל טיסת לואו-קוסט תוכלו לרכוש חטיפים או משקאות מתוך התפריט. מגש טאפאס, למשל, יעלה לכם 6 אירו בלבד. לנוסעים הטסים לחופשה בצרפת עם תינוק: תוכלו לבחור אם לטוס ללא מושב נפרד לתינוק (בד"כ בעלות של כ20 אירו לכיוון), או לרכוש עבורו מושב בעזרת שירות הלקוחות.

טיסות לפריז
דירוג הגולשים 4.5 (2 הצבעות)
Sending

הוספת תגובה

ביטוח נסיעות לחו''ל
כרטיסי ספורט

עדכוני מבצעי נופש

הורדת אפליקציה
חופשה בישראל